Goldcar is de autoverhuurder van Spanje. Met ruim 30 jaar ervaring en ondertussen meer dan 60 verschillende locaties, is dit bedrijf de absolute marktleider aan de Costa Del Sol. Met scherpe prijzen en een zeer uitgebreide vloot weet Goldcar de klanten dan ook stuk voor stuk voor zich te winnen. Zij zijn zo succesvol dat zij ondertussen hebben uitgebreid. Je kan nu ook in Marokko, Andorra, Portugal, Griekenland, Frankrijk Italië en Malta terecht voor de uitgebreide klantenservice van Goldcar.

Goldcar Autohuren

In tegenstelling tot vele andere autoverhuurders realiseert Goldcar zich dat sommige vluchten in het midden van de nacht aankomen. Dat is niet alleen vervelend omdat u dan een langere tijd moet wachten voordat u kunt inchecken bij uw hotel, maar ook omdat de meeste autoverhuurders dan gesloten zijn. U moet wachten of de volgende dag terug komen om een auto op te pikken. Goldcar pakt dat graag anders aan. Daar kunt u 24 uur per dag terecht om uw bestelde voertuig op te pikken. Luxe!

Goldcar Kosten

In de vloot van Goldcar zijn vele verschillende type auto’s te vinden. Van een stationwagon tot zelfs een bus die 9 personen zetelt. Daarom is het bedrijf ook ideaal voor groepen. U krijgt bovendien een onbeperkt aantal kilometers en kan gratis annuleren als er iets tussen komt.

Alternatieven

Het blijkt dat veel bezoekers die een negatieve ervaring hebben gehad met Goldcar wel positief zijn over bijvoorbeeld SunnyCars. Neem een kijkje bij SunnyCars.


Goldcar Reviews

    Absolutely worthless company

    Traveling with a disabled person, flight delayed, and then at the desk hearing that the car contract was cancelled. Even though I can probably understand due to the delay (we are talking 45 minutes here) that the contract was canceled, the pure joy and glee the guy behind the desk was telling us this was really unprofessional. Not even wanting to help even though this was the last trip of the disabled person to say his goodbyes in Vista del Sol.My advice go to Europcar. Great service!!

    Sterke punten
    None

    Zwakke punten
    Service, just so unprofessional

    zeer slecht Goldcar spanje

    ZEER slechte ervaring gehad, we hadden een auto gehuurd op Palma de Mallorca airport PMI. De auto was in Nederland geboekt met aanvullende uitgebreide verzekering bij doyouspain ( dat hoef je ook niet te doen btw) Aangekomen op PMI was de geboekte auto niet aanwezig, we kregen een upgrade waar ze ons eerst voor wilden laten betalen! Nou prima grotere auto, akkoord. De 2e dag met de auto , de auto kreeg pech, epc lamp ging branden. Snel met dochter een vluchtstrookje op, de auto ging gewoon uit. Hulpdiensten gebeld , deze kon ons na 1,5 uur pas vinden, auto meegenomen en wij lopend naar het appartement. Goldcar had gezegd neem thuis de taxi naar pmi voor een nieuwe huurauto, hoezo ? waarom niet een taxi via hun of mee met de afsleep maatschappij? Na een paar uur weer aangekomen bij pmi, een hele dag autohuur weg. We kregen een andere auto mee, de taxi kosten 80,- euro zou via aanvullende verzekering gedekt zijn. Hoezo ? hun auto krijgt pech dan hoor je dat toch af te handelen! Nou nee dus, ze hebben ons gewoon laten zitten. Via doyoupspain (de aanvullende verzekering) waren we hiervoor niet verzekerd. In nederland nog gemaild met goldcar, maar geven geen gehoor, zo irritant!! Voor ons NOOIT meer Goldcar !!!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    staan niet klaar voor hun klant die pech heeft, onwetende medewerkers, geven misleidende informatie.

    Niet boeken bij Goldcar

    Wij kregen zonder te vragen een hele hoop extras aangerekend, zonder enige uitleg. Wij dachten dat het een waarborg was waarvoor we tekende, maar het waren extra kosten. We kregen een diesel wagen die we niet gevraagd hadden(22 eur extra), extra verzekering waar we niet om gevraagd hadden 161 eur (terwijl wij een extra verzekering hebben voor problemen met huurwagens), en dan nog smart return 12 eur en mega relax cover 18 eur.
    Dit is pure fraude. Ik schrijf nooit reviews maar dit was er echter over.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zie reviews

    Don't book with Goldcar!

    Don't book with Goldcar!! They'll charge you extra's without asking for it and tell you it's deposit. After signing for the car you receive a printed invoice in the local language. They won't answer any emails when asking for an explanation/refund.

    Zwakke punten
    Extra charges without asking, car came an hour late!

    GoldCar - don't do it.

    Very dissatisfied.
    The car was old, high milage, fully damaged, giving maintenance alerts and had a bad battery, causing a breakdown within 2 hours of leaving the airport.
    Were talked into e-toll box, could be avoided.
    Paid fuel reservation if not full returned, did return full but no refund of the prepaid amount.
    The promoted amount on JetCar totally misleading. I paid almost 700 euros instead of the advertised 500.

    Sterke punten
    Advertising

    Zwakke punten
    Old cars with high mileage and fully damaged, pressure at pick-up,

    Mafia

    Omnium geboekt online. Op luchthaven zeiden ze dat deze niet geldig is en die van hun moest nemen. Kreeg toen een andere auto dan geboekt vol met deuken en krassen. Met papier bij van waar beschadigd is .heb voor zekerheid foto's genomen .bij aflevering ging hij onmiddellijk vooraan rechts onder bumper krassen tonen. Toen naar velg vooraan rechts en zei dat dit erbij gekomen is toen hij verder wou zoeken heb ik foto's getoond en is gestopt en krassen op velg geannuleerd heb wel 100 � moeten betalen voor bumper die al gans beschadigd was .als ik dit niet voor hebben moest ik hun verzekering genomen hebben gewoon maffia

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplichting

    Reus

    Very good

    Sterke punten
    Service

    Never Rent From GOLDCAR

    Pay Attention Never Rent From GOLDCAR!! “May 2022”

    We rented a big station wagon from Goldcar for our holiday in Alicante.
    Arrived at the airport in Alicante it already went wrong when collecting the car keys.
    There were many customers waiting at the counter and the tracking number system was not working. This caused a lot of stress.
    When it was finally our turn we got an employee who very aggressively wanted to sell us the most expensive insurance.
    After that we were told that the car we rented was not there but she was going to call for an alternative.
    We had ordered a Ford Focus SW station wagon because it is very spacious inside.
    After a long phone call, the employee told us that we were getting a Skoda Octavia station wagon instead.
    I agreed because this has about the same space inside.
    We went to the place where you could pick up the car, here we were told that we had to wait half an hour because the car was not there.
    We had to wait here for over an hour for the car.
    When the car finally arrived it turned out to be a Skoda Fabia.
    This is a very small car that we had not rented nor paid for.
    We talked to the employee who handed us the car keys, she reacted aggressively and told that this was our car.
    In total it took more than 2 hours to get off the airport Alicante.
    We were very disappointed with the start of our holiday caused by Goldcar Alicante.
    In the car I found papers from another car rental company in the dashboard.
    Goldcar had therefore quickly rented this car from another rental company. While I booked this car 4 months in advance!!
    Upon arrival at our hotel, we immediately tried to get in touch with someone from Goldcar so that we could still get another car.

    Both by phone we were unable to speak to anyone and the emails were also not responded to.
    When we got home there was another surprise waiting for us!!
    We got an email with a photo that there was some beach sand in the trunk.
    We went to the beach a few times and this had fallen off the beach chairs.
    We were told that our deposit of €150; was canceled and this amount was needed to vacuum the few grains of sand from the back of the car.
    The email of Goldcar was of course a NOReply.
    We immediately tried to call to explain our story but after being on hold for over 1 hour we stopped.
    I want to warn everyone through this review please do not book with Goldcar.
    These are real scammers out for your money, don't book your car here!!!

    Sterke punten
    Scammers

    Zwakke punten
    Not responded

    Goed geregeld op Alicante .

    2 auto’s gehuurd in april 22 op Alicante airport. SUV en C3.
    Snel geholpen 8 loketten geopend. Ze zijn niet de goedkoopste maar de auto’s hadden beiden nog geen 20.000 op de teller.
    Er werd uiteraard gevraagd om extra dekking maar ze drongen niet lang aan.
    Houd er rekening mee dat je naast autoborg €1100 ook borg voor de volle tank moet betalen.
    Terugbrengen ging snel.Wel werden de auto’s minutieus gecontroleerd op schade,maar dat vind ik logisch.
    Borg binnen 24 uur teruggestort na inlevering.
    Navigatie was niet handig maar via je Google Maps op je telefoon kom je overal.
    Kortom Goldcar Alicante bedankt !

    Sterke punten
    Kwaliteit auto’s

    Oplichters

    Een VW polo gehuurd. Navigatie van de auto door Goldcar bewust uitgezet zodat je die alleen kunt gebruiken wanneer je ervoor betaald. Hierna geprobeerd om met een kabel Android auto te gebruiken. Dat was ook bewust geblokkeerd. Wij hadden de auto voor 10 dagen gehuurd en hadden aangegeven dat wij om 10:00 uur de auto zouden inleveren. Doordat onze vlucht was uitgevallen en pas later een andere vlucht hadden, hebben wij de auto 3 uur later ingeleverd. De auto hadden wij wel de hele dag nog gehuurd. Omdat wij 10:00 uur hadden gezegd en ervoor hadden getekend moesten wij 76 euro extra betalen voor het te laat inleveren terwijl wij de auto die hele dag al gehuurd hadden. Bij het inleveren wordt de auto helemaal niet gecheckt. Je krijgt pas de mail met de rekening wanneer je al op het vliegveld bent en niet meer in discussie kunt omdat je de vlucht moet halen. Het zijn een stel oplichters. Wij gaan dit ook zeker bij Sunnycars melden bij wie wij de auto hadden geboekt, zodat ze niet meer met deze oplichters samen gaan werken. Ik huur nooit weer een auto bij Goldcar. Oplichters bende!!

    Sterke punten
    Sterk in oplichten

    Zwakke punten
    Alles

    BADDEST COMPANY EVER!!!!!!!!

    NEVER book a rental car over here!
    They tell you to book an insurance at Goldcar even when you already have one.
    Otherwise they will block 1100 euros on your creditcard..

    Sterke punten
    nothing

    Zwakke punten
    they are scammers

    Uur wachten op girona

    met 15 min per auto staan we al een uur in de rij. Middeleeuwse papierbende. Drama!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Chaos en lang lang wachten

    Uur wachten op girona

    met 15 min per auto staan we al een uur in de rij. Middeleeuwse papierbende. Drama!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Chaos en lang lang wachten

    Oplichters eerste klas

    Via booking.com de auto gehuurd met volledige verzekering erbij. Echter aangekomen in Malaga was de auto niet meer beschikbaar. Bedrag voor de huur was via booking.com al wel afgeschreven. Dus een duurdere auto genomen en moest ook weer verzekerd worden en 161 euro aftikken als borg voor de benzine. Dus nogmaals de gehele huur, benzine en verzekering afgetikt. De man achter de balie zei dat het bedrag van de werkelijk gehuurde auro terug betaald zal worden. Niet dus. Zijn nog volop bezig om dit terug te krijgen. Bij het inleveren van de auto geen schade, met iemand van goldcar om de auto heen gelopen, alles goed. Daar zet je een handtekening voor..echter een dag later kregen we een copie van de opname en daar stond ineens een schade op die er niet was. Schandalig, ze bedonderen niet alleen de huurder, maar ook de verzekeringsmaatschappij. Snap ook niet dat booking.com met dit bedrijf in zee gaat. Voor mij geen goldcar, maar ook geen booking.com meer. Als het geld binnen is doen ze helemaal niks meer voor je.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Bewust mensen bedonderen\\r\\nBetalen niet het geld terug waar je recht op hebt

    Het niet na komen van afspraken ke

    Slechte ervaring met coldcar
    13 maart auto gehuurd alles netjes online geregeld ,
    Alleen bij de balie was het toch beter om mijn eigen risico af te kopen voor ¬157,00 gedaan.
    Toen was er nog een verzekering voor 137,00 dan hoefde ik hem niet af te tanken ook gedaan auto netjes ingeleverd, krijg ik de afrekening 68,00 getankt en ¬50,00 boete voor het niet aftanken?
    Daar had ik 137,00 voor betaald dan zou
    de afrekening moeten zijn ¬50 boete â¬68 benzine is 118,00 wat schrijven ze af â126 ??
    Was verder een goede auto maar dan toch weer jammer dat je belazerd word

    Sterke punten
    Goede auto

    Zwakke punten
    Niet na komen van gemaakte afspraak



    Bedrog

    Sowieso krijg je nooit de wagen die je gereserveerd had, hebben ze zogezegd niet meer in hun vloot, niettegenstaande hij nog altijd aangeboden wordt. Vroeg een andere wagen met hoge instap, was er niet.

    Sterke punten
    Mensen met leugens verleiden.

    Zwakke punten
    Komen nooit hun beloftes na.

    Oplichters/ big time scammers

    WEES GEWAARSCHUWD!Auto gehuurd en online all risk verzekering afgeslote . Aangekomen op vliegveld wilde ze opeens 1400 reserveren voor schade terwijl dit niet was afgesproken. Daarnaast kwam er 93 euro extra voor tank wat eerder niet was vermeld. Na veel gedoe deed hun betaal apparaat het niet. Aangegeven dit met bankpas te betalen kwam er opeens 116 euro bij plus de 93 euro mevrouw kon niet aangeven waarvoor dit precies was maar ze gaf aan dat je het terug krijgt. Eenmaal klaar staat er 285 euro op de apparaat. Aangegeven wat dit was word er gezegd ja je krijgt alles terug zodra je auto inlevert zonde s schade enof volle tank. Gedaan we hebben 1 week erna enkel 93 euro terug gekregen en 192 euro nooit meer gezien we bellen niemand neemt op email word niet gereageerd!!!

    BE WARNED! Rented a car and took out all risk insurance online. Arriving at the airport she suddenly wanted 1400 for damage, this was not agreed. In addition, there was 93 euros extra for a tank that had not been redeemed before. After much hassle their payment device did not work. Indicated to pay this with debit card, there was suddenly 116 euros plus the 93 euros Mrs. could not indicate exactly what this was for, but she indicated that you get. Once ready, there is 285 euros on the device. Indicated what this was word said yes you get everything back as soon as you return the car without damage and or full tank. Done we only got 93 euros back and 192 euros are gone. We called them they dont pick up we emailed they dont respond!! WATCH OUT FOR THIS SCAMMERS

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles ze zijn niet meegaand pakken kosten voor niks en geven niks terug reageren op niks

    Dievenbende

    Dievenbende,
    Bij het ophalen van de auto zagen wij wat schade rondom de auto en een vlek op de bekleding in de auto.
    Ik heb hier melding van gemaakt maar dat was niet erg want wij waren All risk verzekerd.
    Oké maar we moesten nog wel even 133 euro borg betalen voor de benzine.
    Bij terugkomst met een volle tank benzine de auto ingeleverd. 10 minuten later, we waren net door de douane. Er zit een vlek op de bekleding, er word 150 euro van uw creditcard afgeschreven.
    Verdomme dit had ik toch gemeld!
    Kortom, 150 euro kwijt en benzineversie ook niet terug gehad. Ze drukken dus even snel 283 extra achterover

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Er werken oplichters

    Pure oplichters!!!

    Auto gehuurd bij Goldcar in Malaga. Het is gewoon een grote oplichtersbende!!! De auto was oké, maar geen enkele service en/of medewerking. Je schrijven gigantische bedragen af en dat komt allemaal terug ... wij hebben onze auto netjes/keurig ingeleverd, maar het enige wat kan is een sleutel deponeren. Daarna is er ineens een of andere vage schade die wij absoluut niet veroorzaakt hebben. Ze belazeren de boel en je wordt besodemietert waar je bij staat!!! BLIJF HIER AUB uit de buurt!!!

    Sterke punten
    Oplichterskwaliteiten!!!

    Zwakke punten
    Dit is een bedrijf waar niemand zaken mee moet willen doen! De auto was oké, maar er is geen enkele service en er wordt een schade geclaimd die onmogelijk door ons veroorzaakt is ... gewoon een grote schande!!!

    Bedriegers

    Je wordt gewoon bestolen en gegijzeld op de luchthaven van Malaga. NOOIT doen!

    Sterke punten
    Geen, schurken

    Zwakke punten
    Maffia

    Oplichters !

    Nadat we de auto in Lissabon keurig hadden afgetankt en ingeleverd en er niks aan de hand was kregen we 1 week later een afschrijving van € 105 voor ontbreken van auto documenten. Schandalig

    Sterke punten
    Goedkoop aan de voorkant

    Zwakke punten
    Oplichters 1e klas

    Houd mijn hart vast 😰😰

    Op donderdag 13 januari 2022 via Rayn Air een auto gehuurd voor de periode van 15 januari 2022 t/m 17 januari 2022 op Malaga Airport.

    Bij het ophalen van de auto op Malaga Airport, hoorde ik een stel naast mij bij de andere balie een discussie voeren over een verzekering die ze niet wilden. Kort daarna vroeg de man aan de balie mij de borg van 1569 euro te betalen via de creditcard. Op mijn reservering stond een borg van 1400 euro. Waar was die 169 euro voor?, vroeg ik. Volgens de man was dat voor het geval ik de tank niet vol terug zou brengen. Ik ben maar akkoord gegaan en heb de borg van 1569 betaald.

    Ik heb de auto afgetankt en teruggebracht. Tien minuten later kreeg ik een mail dat de auto in goede staat teruggebracht was en dat ik geen extra kosten had gemaakt. Ik zou de borg binnen vijf werkdagen terugkrijgen.

    Na het lezen van de reviews vandaag ben ik een beetje ongerust geworden. Gaan ze dit ook bij mij doen? Ik houd mijn hart vast....

    Sterke punten
    Goedkoop

    Zwakke punten
    Heel onduidelijk, medewerker brutaal, praat slecht Engels.

    Crookcar

    Laat dat Gold maar weg. Crookcar dekt de lading véél beter. Waar je deze club ook tegen komt, overal grote problemen die kwalificeren als oplichting.

    Geldwolven/oplichters

    Zoals ik kon lezen in de andere reviews, probeerden ze mij ook verzekeringen aan te smeren. Ik ging hier echter niet op in. Omdat ik al nattigheid voelde (ze hebben tot 3x toe aangedrongen toch een verzekering te nemen), heb ik foto's genomen toen ik de auto mee nam, alsook toen ik het terug indiende. De balie was nog niet open toen ik de auto opnieuw indiende. We waren de luchthaven nog niet uit of ik kreeg een mail met schadeclaim en dat ik een ongevalsdocument moest indienen met wat er gebeurd was. Aangezien ik niet in gelijk welk ongeval verzeild was, kon ik dit niet invullen. Dit heb ik ook zo meegedeeld. Later kreeg ik een mail met zogezegde foto's van de schade. Ik zag enorme krassen die er niet zaten toen ik de auto zelf had ingediend. Ik stuurde dan ook mijn foto's terug. Ze hebben hier niet op gereageerd, en later zag ik dat mijn geld (deel waarborg) van de rekening was.
    OPLETTEN DUS! Niet huren met Goldcar!

    Sterke punten
    Als ik kon, gaf ik 0 sterren.

    Zwakke punten
    Echte oplichters en geldzoekers!

    Bende oplichters

    Bende oplichters, heb 260€ bij betaald voor je reinste onzin. 40 € omdat ik wagen heb afgehaald tussen 23 & 24:00u. 28 € omdat hun afhaaldesk zogenaamd op een premium locatie lag. 15 € omdat ik de wagen kon achterlaten zonder te laten checken : niet achter gevraagd en wagen stond klaar om te checken. 159 € voor een verzekering waar ik nooit achter heb gevraagd. Extra taksen omdat het een dieselwagen was die dus minder verbruikt ??? Oplichterij, een ander woord bestaat er niet voor. Alles opgevraagd en na weken en weken antwoord gekregen dat ik dit allemaal had bevestigd aan de afhaaldesk. Niets is minder waar, heb daar 5m gestaan, digitaal ondertekend en dat was het dan ...

    Sterke punten
    Goede wagen

    Zwakke punten
    Oplichters


Bezoek Goldcar

Schrijf je eigen review