AutoEurope wereldwijd een auto huren

Voor het huren van de meest goedkope en meest voordelige auto’s moet je zeker bij Auto Europe autoverhuur wezen. Dit bedrijf biedt, zoals de slagzin zelf aangeeft, de beste autohuur deals wereldwijd. Auto Europe is namelijk een autohuurbemiddelaar. Dit bedrijf regelt dus kortingen en speciale tarieven met zowel lokale autoverhuurbedrijven als ook met de bekende namen onder de autoverhuurders, zoals Hertz, Avis en Europcar. Auto Europe is onafhankelijk en is geen vertegenwoordiger van een bepaald autoverhuurbedrijf. De naam en het adres van het verhuurbedrijf waar je je auto huurt, staat altijd bovenaan de voucher vermeld. Bij Auto Europe ben je niet alleen terecht voor het huren van auto’s, maar ook voor het huren van campers, luxe auto’s en meer.

AutoEurope Autohuren

Bij Auto Europe krijg je keuzes. Zij willen namelijk dat de auto die je huurt ook bij jou past. Heb je bijvoorbeeld liever een automaat, dan regelen zij dat. Denk je veel kilometers te maken, dan ga tocht gewoon voor een diesel? Bij Auto Europe kan het allemaal. Bovendien gaat het bedrijf prat op eerlijkheid. Zo geven zij aan dat je telefoon ook een navigatiesysteem heeft en huren dus niet nodig is. Daarnaast vertellen zij eerlijk dat het kopen van een kinderzitje waarschijnlijk goedkoper is dan een dagelijkse huurprijs. Het verhuren van extra opties wordt dus niet gepromoot bij AutoEurope. Zij hebben namelijk maar een doel, zorgen dat jij geld bespaard!

AutoEurope Kosten

AutoEurope werkt samen met de meest populaire autoverhuurders. Als je een auto wilt bestellen kan je dus via Auto Europe offertes in zien. Zij zorgen er vervolgens voor dat jij de beste deal krijg.


Het kiezen van een huurauto

Bij het plannen van een vakantie weet men meestal wel precies waar men naartoe wil, hoeveel dagen de reis zal duren en welke evenementen men wil bezoeken. Alleen wanneer het komt op het huren van een auto, dan weet men niet altijd welke type auto men het best kan huren. Is deze omschrijving ook op jouw van toepassing? Geen nood! Gelukkig heeft Auto Europe een handige zoekfunctie ingebouwd op de site waar je op basis van je ingegeven voorkeuren de beschikbare auto’s met elkaar kan vergelijken en de beste auto deal kan kiezen. In de zoekfunctie vul je onder andere in wat de ophaallocatie zal zijn, je ophaaldatum- en tijd alsook de inleverdatum- en tijd. Je kunt ook aanvinken of de bestuurder in de leeftijdsklasse tussen 26 en 69 jaar zit. Er kan namelijk een lokale toeslag van toepassing zijn voor bestuurders jonger dan 26 en ouder dan 69 jaar. Na de relevante gegevens verwerkt te hebben kun je klikken op het tabje ‘prijsopgave’. Na hierop geklikt te hebben krijg je een uitgebreid overzicht te zien van alle beschikbare auto’s en de autoverhuurbedrijven voor wie Auto Europe bemiddelt. 

Op dezelfde pagina krijg je ook een overzicht te zien van alle prijzen per autoverhuurder, welke de meest voordelige prijzen zijn en meer. In het overzicht krijg je ook te zien wat de specificaties zijn van de voertuigen, in welke prijsklasse de auto’s zitten en onder welke voorwaarde de auto’s gehuurd kunnen worden. Na een auto gekozen te hebben kun je ook nog kiezen voor extraatjes als een babyzitje, kinderzitje, zitverhoging, GPS en meer. Na de extraatjes geselecteerd te hebben krijg je de mogelijkheid om je persoonlijke informatie in te vullen alsook je betaalmethoden. Na de reservering geplaatst te hebben hoef je je geen zorgen meer te maken om je reis. Op de dag van je reis kun je zorgeloos een aanvang maken met de rit naar je eerste bestemming.


Voordelen auto boeken bij Auto Europe

Het boeken van een auto bij Auto Europe brengt vele voordelen met zich mee. Allereerst kun je verhuurders met elkaar vergelijken voor de beste tarieven. Daarnaast kun je tot 48 uur voor aanvang van de autohuur geheel gratis de reservering annuleren. Er worden verder geen creditcard kosten in rekening gebracht, de callcenter is bereikbaar van maandag tot en met zaterdag en je bent vanwege de 24.000 verhuurlocaties wereldwijd te allen tijde verzekerd van de huurauto naar jouw keus. Genoeg reden dus om vandaag nog een auto te huren via Auto Europe.


Je kunt ook nog tot 10% besparen

En om bij de voordelen te blijven, bij Auto Europe heb je de mogelijkheid om ook nog tot maximaal 10% extra te besparen op het totaal te betalen bedrag. Dit wordt mogelijk gemaakt door lid te worden van Auto Europe. Door lid te worden kun je nog meer geld besparen en van vele extra’s profiteren. Je bespaart dus vanwege de geweldige aanbiedingen voor leden geldt dat je tijdens je vakantie aan leuke dingen kunt besteden.


Voordelen uitsluitend bestemd voor leden

Als lid van Auto Europe profiteer je niet alleen van kortingen tot 5% wereldwijd, maar je krijgt ook nog toegang tot alle exclusieve aanbiedingen, die alleen bestemd zijn voor leden. Je boekingen zullen verder eenvoudiger te raadplegen zijn. Je kunt je boekingen dus direct en overzichtelijk 24/7 oproepen. Ook bij toekomstige boekingen zal je tijd besparen omdat je gegevens alvast worden ingevuld waar nodig.  Handig, snel en eenvoudig voor jou als lid.


Hoe kan Auto Europe als bemiddelaar de beste prijzen aanbieden?

Vaak wordt de vraag gesteld hoe het mogelijk is om als bemiddelaar huurauto's aan te bieden tegen super lage prijzen. Dit wordt dankzij de langdurige samenwerking en relatie met autoverhuurders over de hele wereld mogelijk gemaakt. Auto Europe is daardoor in staat om een superieure service te bieden tegen de laagste prijzen. Auto Europe werkt namelijk samen met gerenommeerde autoverhuurbedrijven zoals Europcar, Hertz, Avis, Budget en een groot aantal nationale, regionale en internationale autoverhuurbedrijven. Deze samenwerking werpt niet alleen zijn vruchten af wat betreft de diversiteit van de vloot voertuigen, die wordt aangeboden, maar ook op de beschikbaarheid, de verscheidenheid aan categorieën en de prijzen. Bekijk vandaag nog het aanbod van Auto Europe en maak de beste keus.  De klantenservice medewerkers staan te allen tijde tot je dienst en weten als geen ander hoe ze je de beste service moeten bieden, daar zijn ze immers getraind voor.


Contactgegevens

Mocht je nog vragen en of opmerkingen hebben met betrekking tot het huren van een auto, je reservering of andere algemene vragen, dan kun je als eerst de meest gestelde vragen op de site raadplegen. Mocht je er toch niet uitkomen, dan kun je gerust contact opnemen met de klantenservice van de site door te bellen naar het telefoonnummer +31 85 001 2614. De vriendelijke klantenservice medewerkers proberen je zo goed als mogelijk en naar wens van dienst te zijn.

Neem een kijkje bij Auto Europe


Artikelen over AutoEurope

AutoEurope Reviews

    erg behulpzaam

    De vorige keer hadden wij een auto gehuurd en kwamen we bij een of andere rare verhuurder uit. Een telefoontje naar AutoEurope en onze boeking was omgezet. We hebben zelfs nog een mailtje met excuses ontvangen.

    Sterke punten
    behulpzaam en tenminste overzichtelijk

    Zwakke punten
    kan vast ergens goedkoper, maar ik wil gewoon vooraf zeker weten wat ik moet betalen

    Nooit weer!

    Nooit boeken hier!!! Juist via auto europe geboekt en niet rechtstreeks bij sixt om onverwachte kosten te voorkomen inde VS maar GEEN hulp. Dubbele prijs dan oorspronkelijk gerekend werd door belastingen, toeslagen en zaken die dubbel gerekend werden en nul hulp van Auto Europe. Nooit weer!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slechte klantenservice, reageren nauwelijks

    Komt afspraken niet na

    Auto gehuurd, op dag van afhalen geen auto aanwezig! Na contact met autoeurope afgesproken ( mondeling en bevestiging via e-mail) lokaal een auto te huren en dat autoeurope de kosten hiervan zou vergoeden.
    Nu weken later en na vele malen contact nog steeds geen refund!! Autoeurope doet ondanks duidelijke overeenkomst geen enkele moeite om probleem op te lossen !!!!
    Of hier nu sprake is van onkunde of beleid is mij niet duidelijk.
    Gaat er iets fout dan last Autoeurope je in de kou staan.
    Hier dus niet bieken!

    Zwakke punten
    Zéér slechte customerservice.
    Die gemaakte afspraken niet nakomt!

    Zeer slechte ervaring met verschrikkelijke klantenservice

    Ik heb een zeer slechte ervaring gehad met Auto-Europe.
    24uur van te voren heb ik via Auto-Europe een auto geboekt in Mallorca. Eenmaal daar was het totaal niet duidelijk waar ik heen moest. Ook de klantenservice kon mij dit niet vertellen.
    Na een half uur zoeken kwam ik er eindelijk achter, ik moest via een pendelbusje van een andere maatschappij naar de verhuurzaak toe.
    Daar bleek dat de naam van bestelling en credit-card op dezelfde naam moest staan. Ik heb via de creditcard van mijn vrouw vooraf betaald. Ik weer de klantenservice bellen, of ik de naam aan kon passen: nee kan alleen 48 euro van te voren aanpassen (terwijl ik 24u van te voren geboekt had). De engelstalige meneer die ik sprak was erg ongeduldig en werd zelfs boos aan de lijn. Een erg rigide en klantonvriendelijke manier van handelen. Ik kon uiteindelijk alleen de auto meekrijgen als ik 274 euro extra betaalde. Annuleren was ook geen optie.
    Ik raad iedereen auto europe af door de slechte klantenservice en brutale manier van handelen

    Zwakke punten
    Brutale en zeer slechte klantenservice

    Service betalingen

    Telefonisch word je zomaar opgehangen als je een probleem hebt. Ze geven geen geld terug bij een annulering. Je krijgt iemand aan de telefoon die gebrekkig Nederlands spreekt en zwaar geïrriteerd zegt dat je dikke pech hebt. Ik raad bij deze ook totaal niet aan om hier een auto te huren. Ziet er allemaal goed uit met de prijs totdat je daadwerkelijk een auto ophaalt dan stapelen de problemen zich op. Ik raad mensen aan om rechtstreeks bij het desbetreffende autoverhuur bedrijf te boeken.

    Zwakke punten
    Zie review

    onrechtmatige creditcard charge

    een auto (vol met schade) gehuurd in Alicante Airport.
    Schades waren aangegeven op het meegekregen formulier, en dus geen verder actie ondernomen.
    's morgens vroeg op de luchthaven afgezet, dus geen controle in ons bijzijn want er was nog niemand aanwezig.
    Achteraf een creditcard charge gekregen van €707,19 voor o.a schade aan achterportier welke er al zat!

    Bij de €707,19 zat ook 95 euro stofzuigkosten..voor alleen een beetje strand zand op de matten (absoluut geen afval aanwezig).

    Ik boek er geen auto meer, maffioso praktijken.

    12 jaar autoeurope via Roma: prima bedrijf

    Wij huren al jaren via Autoeurope en zijn zeer tevreden. Lees altijd goed de voorwaarden en kies je verzekeringen op voorhand. Laat je ter plekke niet onder druk zetten om je nog es extra te verzekeren. Kies voor de grote jongens: Hertz Avis Europecar en eventueel Sixt. Dat zijn degelijke bedrijven die iets duurder lijken maar je vermijdt gedonder. Wanneer je midden in de nacht ergens toekomst is dat altijd moeilijk. Wachten op de luchthaven tot de kantoren open gaan (meestal 7 uur) is de wijze oplossing. Lokale verhuurders is altijd een beetje tricky. Fijne vakantie

    Sterke punten
    Service en gratis annuleren

    Zwakke punten
    Lokale verhuurders hebben ze niet goed onder controle

    Boevenbende

    Dit bedrijf verdient geen enkele ster.
    Men belooft geld terug te storten en komt iedere keer met een ander smoesje.
    Dit zijn gewoon criminelen.
    Bezint eert ge begint.
    Hier nooit een auto huren.

    Sterke punten
    Mensen oplichten

    Zwakke punten
    Niet aan afspraken houden.

    Schandalig slecht!

    Schandalig slecht!
    Door een grote fout van Auto Europe was de gereserveerde auto er niet en ze boden geen alternatief. Daardoor heb ik ruim €1000 extra kosten moeten maken aan taxi's. En niks van mijn geld terug gekregen, ook niet mijn betaling voor de auto die er niet was. En ik word nu al 3 maanden aan het lijntje gehouden. Zeer slechte klantenservice en geen klantvriendelijkheid.

    Sterke punten
    Contact vermijden, daar zijn ze ijzersterk in.

    Zwakke punten
    Klantenservice is schandalig slecht.Ze reageren nauwelijks en houden je aan het lijntje.

    Ik betaalde twee maal verzekering

    Ik betaalde twee maal de bijkomende verzekering.
    Ik moest ter plaatse een verzekering nemen, want men zei mij dat die nog niet betaald was, terwijl AutoEurope mij deze verzekering al aangerekend had. Ik moest dus twee maal de verzekering betalen. AutoEurope weigert mij de aan hen betaalde som voor de verzekering weigert terug te betalen.

    Sterke punten
    Geen

    Autoeurope dekt onvoorziende kosten verhuurder Centauro.

    Autoeurope en verhuurder Centauro d berekenen extra kosten.

    Een auto gehuurd voor Faro, vakantie Portugal via de website van autoeurope, alles naar tevredenheid geboekt.
    Gekozen voor een auto bij Centauro met all in pakket.
    Ter plaatste aangekomen bij de autoverhuurder was de gereserveerde auto niet aanwezig en ten tweede waren wij verplicht om een verzekering van 20,-per dag af te sluiten x 14 DAGEN RUIM 260,- EXTRA want volgens Centauro was de verzekering die we eerder afgesloten hadden bij auto europe niet alles zou dekken bij hun autoverhuur.. Ja dat hadden ze al eerder meegemaakt dat autoeurope hun klanten niet goed had ingelicht. Vervolgens maken ze je bang want zonder verzekering heeft u straks schade en dan gaat u dit duizenden euro's kosten.
    Alle verhalen van malefide praktijken gaan dan daar terplaatste door je hoofd . Ook sta je daar in de avond en probeer je nog te bellen met autoeurope.nl maar helaas zijn deze dan niet in de avond bereikbaar.
    Het bedrag aan autoeurope is al betaald en je staat in een afgelegen kantoortje met je gezin... Dus wat moet je doen! .
    Betalen anders is er geen auto en kan je vakantie niet beginnen.

    Tijdens de vakantie hebben we zeker 6 keer contact met auto europe gehad, telefonisch en via de mail en zoals verwacht bleven deze naar centauro wijzen en ze zeggen gewoon dat wij gewoon deze verzekering niet nodig hadden gehad omdat je deze al afgesloten had bij hun.. EN DAT ZE GEWOON 1200,- VAN JE CREDITCARD IN DEPOSIT hadden moeten zetten... Jaja ja dat weten wij ook wel maar we hebben geen andere optie gekregen en wij konden niet anders.
    Ook moesten we 90,- Tol voorschieten die we ook nog niet terug hebben.
    Verschrikkelijk begin vd vakantie en al ben je klant van auto europe... Ze laten je gewoon betalen en dekken hun partner.
    Na afloop hebben we de auto terug gebracht en werden we heel snel geholpen door in eens een zogenaamde (nerveuse) keurige heer... Achteraf zie ik op internet dat dit vaker gebeurt.
    Wij laten het er niet bijzitten. We vinden dit zo onbeschoft.. hoe ze alsnog je geld afnemen en eerst lokken met zogenaamde iets voordeligere aanbiedingen.

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Geen klantvriendelijk systeem, onbetrouwbaar en

    Autoeurope dekt zijn verhuurder Centauro die extra kosten ter plaatse afdwingt door een dure verzekering te verplichten!

    Autoeurope dekt zijn verhuurder Centauro die extra kosten ter plaatse berekenen door een dure verzekering te verplichten!.

    Een auto gehuurd voor Faro, vakantie Portugal via de website van autoeurope, alles naar tevredenheid geboekt.
    Gekozen voor een auto bij Centauro met all in pakket.
    Ter plaatste aangekomen bij de autoverhuurder was de gereserveerde auto niet aanwezig en ten tweede waren wij verplicht om een verzekering van 20,-per dag af te sluiten x 14 DAGEN RUIM 260,- EXTRA want volgens Centauro was de verzekering die we eerder afgesloten hadden bij auto europe niet alles zou dekken bij hun autoverhuur.. Ja dat hadden ze al eerder meegemaakt dat autoeurope hun klanten niet goed had ingelicht. Vervolgens maken ze je bang want zonder verzekering heeft u straks schade en dan gaat u dit duizenden euro's kosten.
    Alle verhalen van malefide praktijken gaan dan daar terplaatste door je hoofd . Ook sta je daar in de avond en probeer je nog te bellen met autoeurope.nl maar helaas zijn deze dan niet in de avond bereikbaar.
    Het bedrag aan autoeurope is al betaald en je staat in een afgelegen kantoortje met je gezin... Dus wat moet je doen! .
    Betalen anders is er geen auto en kan je vakantie niet beginnen.

    Tijdens de vakantie hebben we zeker 6 keer contact met auto europe gehad, telefonisch en via de mail en zoals verwacht bleven deze naar centauro wijzen en ze zeggen gewoon dat wij gewoon deze verzekering niet nodig hadden gehad omdat je deze al afgesloten had bij hun.. EN DAT ZE GEWOON 1200,- VAN JE CREDITCARD IN DEPOSIT hadden moeten zetten... Jaja ja dat weten wij ook wel maar we hebben geen andere optie gekregen en wij konden niet anders.
    Ook moesten we 90,- Tol voorschieten die we ook nog niet terug hebben.
    Verschrikkelijk begin vd vakantie en al ben je klant van auto europe... Ze laten je gewoon betalen en dekken hun partner.
    Na afloop hebben we de auto terug gebracht en werden we heel snel geholpen door in eens een zogenaamde (nerveuse) keurige heer... Achteraf zie ik op internet dat dit vaker gebeurt.
    Wij laten het er niet bijzitten. We vinden dit zo onbeschoft.. hoe ze alsnog je geld afnemen en eerst lokken met zogenaamde iets voordeligere aanbiedingen.

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Geen klantvriendelijk systeem, onbetrouwbaar en

    Autoeurope dekt zijn verhuurder Centauro die extra kosten ter plaatse berekenen door een dure verzekering te verplichten!

    Autoeurope dekt zijn verhuurder Centauro die extra kosten ter plaatse berekenen door een dure verzekering te verplichten!
    Een auto gehuurd voor Faro, vakantie Portugal via de website van autoeurope, alles naar tevredenheid geboekt.
    Gekozen voor een auto bij Centauro met all in pakket.
    Ter plaatste aangekomen bij de autoverhuurder was de gereserveerde auto niet aanwezig en ten tweede waren wij verplicht om een verzekering van 20,-per dag af te sluiten x 14 dagen want volgens Centauro was de verzekering die we eerder afgesloten hadden bij auto europe niet alles zou dekken bij hun autoverhuur.. Ja dat hadden ze al eerder meegemaakt dat autoeurope hun klanten niet goed had ingelicht. Vervolgens maken ze je bang want zonder verzekering heeft u straks schade en dan gaat u dit duizenden euro's kosten.
    Alle verhalen van malefide praktijken gaan dan daar terplaatste door je hoofd . Ook sta je daar in de avond en probeer je nog te bellen met autoeurope.nl maar helaas zijn deze dan niet in de avond bereikbaar.
    Het bedrag aan autoeurope is al betaald en je staat in een afgelegen kantoortje met je gezin... Dus wat moet je doen! .
    Betalen anders is er geen auto en kan je vakantie niet beginnen.

    Tijdens de vakantie hebben we zeker 6 keer contact met auto europe gehad, telefonisch en via de mail en zoals verwacht bleven deze naar centauro wijzen en ze zeggen gewoon dat wij gewoon deze verzekering niet nodig hadden gehad omdat je deze al afgesloten had bij hun.. Jaja ja dat weten wij ook wel maar wij konden niet anders.
    Verschrikkelijk begin vd vakantie en al ben je klant van auto europe... Ze laten je gewoon betalen.
    Na afloop hebben we de auto terug gebracht en werden we heel snel geholpen door in eens een zogenaamde (nerveuse) keurige heer... Achteraf zie ik op internet dat dit vaker gebeurt.
    Wij laten het er niet bijzitten. We vinden dit zeer klantonvriendelijk hoe ze je alsnog geld afnemen en eerst lokken met een zogenaamde iets voordeliger
    aanbieding en vooral je vakantie plezier beïnvloeden.
    Ook hebben we de Tol a 90,- euro die we vantevoren moesten betalen nog niet terug. Terwijl we maar 1 x door een tol flitser gereden zijn..
    Nooit meer bij deze organisatie.

    Zwakke punten
    Geen empathie en geen service verlenen, afschuiven van de problemen naar de klant of hun partner in verhuur.

    Nooit meer Auto Europe

    Nooit meer Auto Europe en/of Interrent. Een auto gehuurd voor bijna €450,00. Buiten mijn schuld om vertraging gehad. Op het moment dat ik de auto wilde ophalen was ik te laat en was de auto niet meer beschikbaar. De enige oplossing was een nieuwe auto huren voor bijna €650,00. Klacht ingediend, aangegeven dat het een no show was (zoals geadviseerd door Auto Europe en Interrent) meer dan 10x gebeld en ze verwijzen naar elkaar en niemand reageert!

    Als je een slechte review schrijft reageren ze wel direct maar 0,0 oplossingsgerichtheid, klantfocus, empathie of inlevingsvermogen. Het zijn meesters in het verwijzen naar anderen en zich verschuilen achter (dubieuze) voorwaarden.

    De verhuurder beeindigt contract voortijdig, maar geen restitutie via Auto Europe

    Op Madreira een auto gehuurd via Auto Europe.

    Verhuurder (EuropeCar) belt mij na een dag dat de auto moet worden ingeleverd vanwege Corona en geeft aan dat ik contact op moet nemen met Auto Europe voor de restitutie van de resterende dagen.

    Auto Europe zegt bij eerder inleveren van de auto geen resititutie te geven. Bizarre situatie.

    1. Ik word verplicht de auto terug te brengen.
    2. Er wordt door EuropeCar gezegd dat ik mijn geld zal terugkrijgen via Auto Europe.
    3. Auto Europe vertelt mij dat ik daar geen recht op heb omdat ik de auto ben gaan inleveren.

    Ze schermen met wat algemene voorwaarden. Volgens Auto Europe is het toegestaan dat de verhuurder een contract voortijdig beeindigd en dat je gewoon de volle mep moet betalen.

    Gelukkig kunnen we elkaar als consumenten informeren over dit soort praktijken. Dan kan iedereen voor zichzelf bepalen of ze met bedrijven met dergelijke voorwaarden in zee willen gaan.

    Opgelicht!

    Voor 4 wkn een auto gehuurd in Allicante
    Voor 4 wkn een auto gehuurd in Allicante via auto Europe bij Europcar. Hiervoor 251€ betaald. Bij aankomst Europcar Allicante moest ik plotseling 270€ voldoen. De verhuurde gaf aan dat dit voor de auto was. Dit onder grote druk. Ik moest nog een document invullen en ondertekenen ( Spaans). Achteraf bleek dat ik getekend had voor een verzekering van 271€ Dit terwijl alles al verzekerd was.Toen ik contact opnam met Aotoeurope gaf men niet thuis. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Wekenlang ben ik hiermee bezig geweest. Ik heb voor vier weken een Toyota Yaris( ( met schade) betaald voor 525,-€
    Verder zijn ze slecht bereikbaar of soms zelf niet.
    Nooit meer een auto via AutoEurope of Europcar.

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar, slechte of zelfs geen communicatie.

    Waardeloos

    Bij ophalen was er geen auto beschikbaar. Customer service van Auto Europe deed niets voor mij; wilden geen andere auto voor mij zoeken en verschoof probleem naar de leverancier AVIS. Uiteindelijk zelf iets gezocht en voor hoger bedrag bij ander bedrijf auto gehuurd. Prijsverschil mocht ik declareren alleen op die claim werd nooit meer geantwoord, ook niet na 3 reminders en 4 telefoontjes met het call center.

    Huur voor een auto betalen die je nooit hebt ontvangen!

    Wat een zeer slechte en onbeschofte behandeling bij Auto Europe. Auto gehuurd en nooit gekregen. Klachten geuit maar zeer star, geen huurauto ontvangen maar wel moeten betalen!
    Uto europe komt wel met een coulantieregeling wasrmee ik de klacht kan afkopen, de helft van het huurbedrag betalen, maar geen huurauto. Coulantieregeling is gewoon oplichterij en zeker geen coulantie. Uiteindeliijk na veel klacbten en gebel geen huurauto , wel achteraf het volledige bedrag, gereserveerd om mijn creditcard geïnd!! TOP Auto Europe....Ik huur nooit meer geen auto bij jullie.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplichters!!

    doe het niet!

    Doe het niet! Dit bedrijf doet niet aan klachtafhandeling. Ruim een jaar geleden een auto gehuurd inclusief alle te dure verzekeringen. Vervolgens krijg je een lekke bank en blijkt er geen reserveband aanwezig. Na 6 uur wachten eindelijk hulp dachten wij. Puntje bij paaltje mocht ik zelf de band betalen. Direct een klacht ingediend en u raad het al tot op heden mijn geld niet terug. Op mail of brief wordt niet gereageerd en bij telefonisch contact wordt als het te moeilijk wordt de telefoon opgegooid. Mijn tip is dus zeker hier geen auto huren.

    Ik werd opgelicht

    Ik heb betaald, maar mocht auto niet afhalen. Toen ik mijn geld terug vroeg waren ze verdwenen. Nooit een cent teruggezien. AF TE RADEN!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slechte service, gooien de telefoon dicht, lachen anderen uit. NOOIT MEER. Ik besteed liever teveel geld uit bij iemand anders dan ooit bij hun iets te huren.

    Slecht slecht nog slechter, geen service, geen geld terug, OPLICHTERS!!!!

    Midden in de nacht op Miami Airport, 1 wachten tot je wordt geholpen, vervolgens geen auto, 1,5 uur later een auto, niet wat was geserveerd, vervolgens kan je de borg niet betalen met een Prepaid Creditcard of bankpas, alleen met American Expres, weggestuurd zonder auto, wel alles ruim 2 maanden van te voren betaald. Betaal nooit vooraf, bijna € 1.000,- kwijt, en volgende dag via andere verhuurder opnieuw een auto moeten huren, dubbele kosten, leuk begin van je vakantie, bedankt Auto Europe!!!

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    te veel om op te noemen!

    willens en wetens genaaid

    Ik heb voor een week een auto geboekt bij autohuren.nl met mij als hoofdbestuurder, betaald aan Auto Europe. Aangezien ik geen creditcard heb heeft mijn man betaald. Bij aankomst op de luchthaven bleek dat ik 2 fouten had gemaakt:
    1. Ik had mijn roepnaam ingevuld
    2. De creditcardhouder was niet de hoofdbestuurder
    Aangezien de creditkaarthouder erbij was, dachten we dit te kunnen herstellen en hebben autohuren.nl gebeld. Het veranderen kon niet en we moesten gewoon een andere auto huren: de €247,49 die we al betaald hadden zijn we gewoon kwijt!!
    In Nederland terug uiteraard opnieuw contact gezocht, dan wordt je verbonden met een persoon in München die Engels spreekt, die taal moet je ook maar zo goed spreken dat je het probleem uit kunt leggen!!
    NB 1 Er staat dat je veilig en eenvoudig kunt reserveren. Veilig en eenvoudig houdt wat mij betreft in dat er pop-ups verschijnen bij het invullen van je naam (let op: gebruik je naam zoals die vermeld staat in je paspoort) èn bij de naam van de eerste bestuurder (let op: deze persoon moet dezelfde zijn als de creditcardhouder)
    NB 2 Op de betalingsgarantie van creditcard kan je niet terugvallen, het is VISA niet gelukt om ze juridisch aan te pakken.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    onwelwillend om mee te denken om een probleem op te lossen

    AutoEurope = Scam bedrijfs, regelrechte oplichting

    Kijk uit met auto's boeken via bedrijven zoals dit! Betaal liever wat extra voor een bedrijf als Hertz of Avis. AutoEurope verdient zijn geld met klanten oplichten. Zij hebben geen vestiging in Nederland. Daarom kunnen zij ongestraft hun gang gaan. Juridisch sta je dan in je recht maar zie maar dat je je geld terug krijgt. In mijn geval kostte deze wijze les 340 euro + 70 euro taxi. Ik kreeg geen auto mee en moest een taxi bestellen.

    Sterke punten
    GEEN, gewoon pure oplichting

    Zwakke punten
    ALLES, gewoon pure oplichting

    auto Europe oplichter !!!

    Auto Europe. oplichter !

    Ik heb geen auto gekregen en ik kan ook mijn geld niet meer terugkrijgen van Auto Europe.

    Ik heb via AutoEurope (www.autoeurope.nl) een auto gereserveerd in Pisa. Ik heb al van te voren het volledige bedrag (417,68 euro) betaald van 15 feb. tot en met 21 feb. 2019. Vanwege de vertraging van Ryanair kwam wij op 16 feb. 2019 rond 2 uur ‘s nachts pas aan in Pisa. Ik ben direct na aankomst naar de vestiging gelopen, maar deze vestiging (locale verhuurder Keddy) was gesloten. De volgende dag ben ik nog een keer naar de vestiging gegaan. Ik kreeg te horen dat de reservering was geannuleerd. Bij de desk werd mij medegedeeld dat ik mijn geld terug zou krijgen, niet direct, maar in Nederland.

    In Nederland krijgen wij van Auto Europe te horen dat wij geen geld zullen terugkrijgen vanwege No show regeling.

    Er was voor Keddy (onderdeel van EuropCar) dus geen enkele reden de reservering te annuleren wegens No Show. Er was immers volledig betaald. Ik had de volgende dagen gewoon recht op deze auto ! Volgens mij had Keddy de reservering nooit mogen annuleren.

    Ryanair geeft aan dat zij deze kosten niet vergoeden wegens overmacht.

    Deze annulering is onterechte en Wie kan mij helpen voor het terughalen van mijn geld.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    nemen geen verantwoordelijkheid

    Opgelicht bij Goldcar Palma de Mallorca

    Ongevraagd is er een AllRisk verzzekering toegevoegd door Goldcar Airport.
    Medewerkster sprak (bewust) geen Engels . Contact in spaans . Geen uitleg of overleg Bij thuiskomst het contract vertaald . € 150,00 afgeschreven op Credit Card

    Het reserveren bij AutoEurope gaat prima . geen klachten . Duidelijk en inzichtelijk

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    - Geen beheersing van Goldcar medewerkster van de Engelse taal
    - ongevraagd extra verzekeringen afsluiten
    - contract in Engels
    - Lange wachttijden Airport. Als je aan de beurt ben krijg je een nummer en mag je opnieuw in de wachtrij
    - onvriendelijk Goldcar personeel


Bezoek AutoEurope

Schrijf een review