Bij het ophalen op vliegveld Palma de Mallorca werd er direct gevraagd om de auto full casco (circa €400) bij te verzekeren. Ik had al een full casco verzekering bijgeboekt op de site van VIP Cars. Volgens Gold Car zou bij een schade/ongeval deze verzekering niet worden uitgekeerd??? Ik heb NIET extra bij Gold Car een full casco bijgeboekt. Bij het inleveren op het vliegveld vroeg de onvriendelijke dame direct "of ik full casco ben verzekerd bij GoldCar". Ik zei nee en de dame liep meteen chagrijnig rond de auto. Zij liep een snelle ronde en meteen naar de linker achterzijde, onderin bij het zwarte gedeelte van de kunststof bumper. Daar zag zij een beschadiging die nauwelijks waarneembaar was. Zelfs met een foto en speciaal licht was het bijna niet te zien. Ik heb de auto tijdens de huur periode netjes gebruikt, overal voorzichtig en goed geparkeerd, geen aanrijdingen ed gehad. Dus geen deuken en/of krassen gemaakt. Ik kreeg het gevoel dat deze 'beschadiging' er al zat. Op zeer nadrukkelijke wijze werd mij duidelijk gemaakt dat er een bedrag van mijn deposito afgehaald zou worden. Ik vroeg dan ook om welk bedrag het zou gaan en de medewerker kon mij direct vertellen dat de schade €204,28 zou zijn. Dit vond ik zeer vreemd dat de medewerker zo'n bedrag direct kan noemen voor deze niet waarneembare beschadiging???? Hoe dan ook ben je het bedrag van de 'schade' kwijt aan GoldCar. Ik voel mij dan ook zeer in de maling genomen.
Sterke punten
Nieuwe auto's
Zwakke punten
Behandeling van de klant