Auteur
Marco Brandaan
Marco is de oprichter van autoverhuurervaringen.nl. Zowel goede als slechte ervaringen met auto verhuurders staan bij hem centraal en het doel van deze site is dan ook om mensen vooraf beter inzicht te geven met wie ze in zee gaan.
Nooit meer
Wij huren via Oscar een minibus van garage Maro (Sint-Niklaas) met winterbanden voor een week. Deze is verkocht en is niet meer beschikbaar waardoor we een andere voorgesteld krijgen aan een meerprijs. Dit is al niet oke… Na wat bellen is er wat van de prijs afgegaan maar betalen we nog altijd meer dan het begin maar we gingen akkoord.
Wij hadden geboekt met winterbanden, blijkt dat de nieuwe minibus nog geen winterbanden heeft en nog in orde gezet moest worden, dit stond zelf nog niet op de planning hebben ze me telefonisch vertelt. Daarna hebben we zelf meerdere keren moeten mailen en bellen om te weten of de minibus en de banden in orde gingen komen want we kregen hier geen antwoord over.
Krijgen we uiteindelijk bericht dat de nieuwe minibus niet optijd zal klaar zijn voor vertrek...
willen ze ons terug de oude meegeven die verkocht was en ineens toch terug beschikbaar is.
Bij deze hebben we niet ons akkoord gegeven want we hadden er geen vertrouwen meer in maar ze hebben die toch aangepast zonder wat wij akkoord waren. Omdat zij het nu hebben aangepast naar de oude minibus krijgen wij de centen van ons voorschot niet terug betaald en moesten wij het ‘annuleren’ want we vertrouwd de situatie niet meer en ze kwamen niet met een andere oplossing zoals vb. een andere garage die ook een minibus had.
Ze wouden niet luisteren naar het deel dat dit geen manier is zaken te doen en dat ze geen boekings mogen veranderen naar andere voertuigen zonder toestemming.
Horrible Policy
Horrible policy, careful they will steal your money. I did not see the under-23 sign when renting one of their vehicles, I called to cancel and they won't give my money back because "it's policy". Companies that don't account for these types of human errors are not fit to be trusted by the public. It was 1h after the 48h cancel deadline and still no exception was made. It was going to be the second time that I was going to use their services and I'm never going to do it again. Just lost a customer over greed.
UPGRADE toch 25% annu kosten
Als je wilt wijzigen naar een grotere bus of verhuiswagen, en die staat op een andere locatie, dan betaal je 25% annuleringskosten!
Ik snap dat je niet kort van te voren mag anuleren maar ik ben aan het boeken voor over 8 weken. Ik heb een bus zonder lift en dan krijg ik de zware spullen er niet in en hij is ook te klein. Dus ik wilde upgraden maar moest dan naar een andere locatie (dat is op zich prima) maar of ik 25% annuleringskosten wil betalen! Wat is dat nou voor onzin. Ze hebben em 1 dag voor me vastgehouden. Het maakt niet uit of ik bij Oscar weer wat nieuws huur. Dat gaan we dus niet doen.
Sterke punten
Locaties
Zwakke punten
Kleine lettertjes die belachelijk zijn
Onacceptabel service
Ik heb de auto op tijd ingeleverd, gewassen, gestofzuigd en de tank volgegooid. Bij het inleveren van de auto om 08.00uur was er niemand van Oscar aanwezig zodat we samen een rondje om de auto konden maken. Omdat ik naar mijn werk moest kon ik de sleutel wel bij iemand inleveren die niets te maken had met Oscar. En deed ook niet de moeite om samen een rondje om de auto te doen voor het geval dat ik iets vergeten was. Achteraf bleek dat één matje een beetje vies was hoewel ik heel de auto had gestofzuigd de avond ervoor. De volgende ochtend toen ik instapte om de auto in te leveren nam ik waarschijnlijk wat zand en kleine takjes onder mijn zool de auto in. Takjes van max 2 cm! Bovendien hing er een flinke tabaksgeur in de auto bij aanname van de auto op de 1e dag. Toen ik dat melde bij terugave van de auto kreeg ik te horen of ik daar een foto van had gemaakt.???? Hiervoor heeft Oscar €200 ingehouden van de borg!!! Dit pik ik niet en ben er zeker niet klaar mee. Hier wordt je gewoon belazerd!!! De tabaksgeur was niet van mij en het matje zou Oscar wel kunnen begrijpen omdat ze niet voor hun deur een stofzuiger hebben. Nadat ik de auto had gestofzuigd bij een tankstation de avond voor het inleveren moet ik er nog wel in om de auto bij Oscar af te leveren. Een beetje zand op het matje mag toch geen €200 kosten?!!? Belachelijk dat je na een klacht te hebben ingediend niemand zich thuis begeeft. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en iedereen verteld aan de telefoon " is niet mijn verantwoordelijkheid ". Maar ik ben wel €200 kwijt terwijl ik alles netjes en tijdig heb aangegeven. Huur hier geen auto! Eenmaal je borg betaald is een gedeelte van je borg kwijt! Klantenservice na een klacht is geen 1 ster waard voor dit bedrijf.
De boel belazeren
Ik heb een bus gehuurd. Omdat er een lichte deuk van 10 cm in de bumper is ontstaan hebben ze €905 afgeschreven van mijn borg. Toen ik om uitleg vroeg waarom het bedrag zo hoog was gaf de personeel aan dat er een nieuwe bumper en balk moest komen😳 ik stond verbaasd en gaf dat ik dan de oude bumper wil ontvangen. Die ding was splinternieuw. Dat konden ze niet maken. En wat zie ik afgelopen week. De bus staat toevallig geparkeerd in mijn straat met de bumper schade nog eraan. Dit wordt of terug betalen of een rechtzaak!
Sterke punten
Niks gezien.
Zwakke punten
Slechte behandeling, geen service, geen kennis, onlogische bedragen afrekenen.
Waardeloze oplichters
Je huurt een auto gaat erheen om de auto te halen en komt er vervolgens achter dat de auto aan een ander verhuurt is. Personeel kijkt je amper aan en kijken neer op je. Daarna begint het proces van je geld terugkrijgen. Iedere keer dat je belt sta je op lijst maar afscheid nemen van andermans geld blijkt moeilijk voor ze. HUUR HIER GEEN AUTO!!
Sterke punten
Ze zijn sterk in irriteren van klanten
Zwakke punten
Alles waar je maar aan kan denken
Slechte zaak..
Klant onvriendelijk..
Geven bussen mee die in slechte conditie zijn kwa hygiëne..
Geven geen volgetanke bussen mee terwijl ze dat achteraf wel leuk factureren..
1x en NOOIT meer bij dit bedrijf!
Sterke punten
Geld trekken uit klanten.. oplichting
Huur niet bij dit bedrijf!
Belachelijk bedrijf! Bah bah. Ten eerste zijn ze niet echt klant vriendelijk. We komen daar aan en hebben 20min gewacht tot dat er iemand kwam. Toen we onze bus instapten zaten de koffievlekken nog op de stoelen en een nootje en kruimels.. nu heb ik een zware allergie voor noten! Moest mn vriend eerst de stoel schoonmaken. Vervolgens krijgen we achteraf een rekening om de tank af te betalen, terwijl wij GEEN volle tank hebben meegekregen.. daar hebben wij bewijs van! Na 3 kwartier aan de telefoon kwamen ze er ook achter dat ze "perongeluk" de factuur verdubbeld hadden.. ja ja.. proberen meer geld te trekken uit klanten. Huur hier geen bus of auto!! Er zijn er genoeg in Zevenbergen en omgeving waar ze WEL klantvriendelijk zijn en WEL schone bussen meegeven en WEL een volle tank meegeven. Oplichterij die oscar zevenbergen!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Klachten van klanten niet willen aanhoren en er niets mee doen.
Incompetence of the Oscar Crew
About the Oscar team - completely incompetence and ignorant.
After I request for the booking change so I can pick up the car nearby, they created the new reservation for me 8 minutes before they close that picking up point .
Ofcourse noone has informed me about that fact, after i came there for nothing, I tried to call them few times , sended few messages, requests for callback , it's like 4 days and still noone has contacted me, my money for 2x reservation and caution they took , also did not been refunded .
Zwakke punten
People