• In de herfstvakantie een auto gehuurd bij Centauro op vliegveld Alicante. Bij afhaal en terug inleveren maak ik altijd uitgebreid foto’s en filmpje van toestand van de auto. Bij terug inleveren was het kantoor nog niet open dus heb ik de auto ingeleverd en sleutels in brievenbus gegooid. Binnen 24 uur claimt Centauro schade op de motorkap van €250,- De bijgevoegde foto van Centauro van de schade is van zeer slechte kwaliteit en van heel dichtbij genomen. Hierdoor heb je geen enkel herkenningspunt of het om onze gehuurde auto gaat. Kleur van de auto op de foto komt niet overeen met mijn foto’s. Herhaaldelijk via mail verzorgd om betere en duidelijke foto’s van de schade met mij te delen. Deze krijg ik niet, wat niet verwonderlijk is omdat die er niet zijn. Mijn foto’s en film met hun gedeeld. Het bewijs van mij dat er geen schade op de motorkap zit leggen ze gewoon naast hun neer. Hieruit blijkt dat ze moedwillig huurders op extra kosten jagen. Mijn schoonvader is in het voorjaar op precies dezelfde wijze opgelicht, alleen had hij geen foto’s genomen om het tegendeel te bewijzen. Ronduit crimineel gedrag van Centauro!!! Ik snap niet dat je op deze manier zaken wilt doen met klanten.

    Door Pascal op 12 december 2019 Reageer

  • Voor een korte vakantie in Portugal een auto gehuurd bij interrent Porto. Bij afhalen getekend voor een tolkasje in de auto. Bij terugbrengen was alles ok en konden we meten vertrekken zonder iets te hoeven tekenen. Later een afschrijving via creditcard van ruim 50 euro voor het aftanken van de auto. Dit hadden wij zelf al gedaan aan de overkant van verhuurmaatschapij. Volgens hun was de tank niet vol en hadden wij hiervoor ook getekend. Schandalig dat er wordt verteld dat het voor een tolkastje is, maar er dan ook 50 euro wordt berekend om nog 2 liter extra in de tank te gooien.
    Voor mij nooit meer interrent.

    Zwakke punten
    Schandalige afhandeling en onduidelijke papieren die je via slinkse wijze mag tekenen.

    Door Cees Smit op 9 december 2019 Reageer

  • We huurden eind september een auto met verzekering "super cover" - luchthaven Malaga, verhuurbedrijf Centauro. Bj het inleveren van de wagen bleek er parkeerschade te zijn waarvoor door Centauro een bedrag van 225 euro werd ingehouden op onze creditcard. Dit bedrag werd door Easyterra zonder discussie integraal terugbetaald. In de toekomst boek ik zeker opnieuw via Easy Terra.

    Sterke punten
    goede prijs / kwaliteitverhouding, goede service

    Door Marjan op 9 december 2019 Reageer

  • Omdat steeds meer verhuurbedrijven met leeftijdstoeslagen zijn gaan werken, ben ik vorig jaar toch weer terug gekomen bij Goldcar op de luchthaven van Alicante. De opdringerige manier om extra onnodige verzekeringen af te sluiten was nog steeds aanwezig. Zonder meer begrijpelijk omdat de huurprijzen gewoon te laag zijn.
    Ik ontving steeds uitstekende auto's. Ook het inleveren leverde de vorige keren geen enkel probleem op. Wel drong ik er telkens op aan om de auto te inspecteren in mijn aanwezigheid. Dit verzoek deed ik de laatste keer ook, maar de aanwezige dame zei mij tot tweemaal toe dat alles in orde was en zette haar handtekening op het contract.
    Een half uur na inleveren ontving ik echter een mailtje: schade 200 euro, niet volle tank 61,88 euro.
    Uiteraard heb ik gereageerd omdat ik er volstrekt zeker van was dat er geen schade aanwezig kon zijn en dat de tank vol was. Binnen twee weken werd 200 euro terugbetaald en ontving ik ook bericht over het terug betalen van 61,88.

    Sterke punten
    Prijs
    Prima auto
    Snel reageren op mails

    Zwakke punten
    Proberen extra kosten in rekening te brengen

    Door Ben op 9 december 2019 Reageer

  • Tijdens ons verblijf op de Jan Thiel baai in curacao wilden we 3 dagen een auto huren. Afgesproken was dat wij om 11.00 uur de auto konden ophalen. Om 11.00 uur geen auto. Na haast een uur wachten kwam de auto aangereden. Geen excuus daarvoor ontvangen. Onze halve vakantiedag was haast voorbij. 3 dagen later komen wij om 12.15 uur bij Avis aan (stonden in de file) medewerkster zat achter haar bureau, maar had lunchpauze en deed niet open. Na 13.00 uur terug naar Avis en daar kregen we te horen dat we te laat waren !! Na veel gezeur kon de auto ingeleverd worden. De auto was trouwens niet een van de nieuwste. Na deze ervaring nooit meer Avis!

    Zwakke punten
    Personeel niet klant vriendelijk

    Door C. Touwslager op 8 december 2019 Reageer

  • Wat een zeer slechte en onbeschofte behandeling bij Auto Europe. Auto gehuurd en nooit gekregen. Klachten geuit maar zeer star, geen huurauto ontvangen maar wel moeten betalen!
    Uto europe komt wel met een coulantieregeling wasrmee ik de klacht kan afkopen, de helft van het huurbedrag betalen, maar geen huurauto. Coulantieregeling is gewoon oplichterij en zeker geen coulantie. Uiteindeliijk na veel klacbten en gebel geen huurauto , wel achteraf het volledige bedrag, gereserveerd om mijn creditcard geïnd!! TOP Auto Europe....Ik huur nooit meer geen auto bij jullie.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplichters!!

    Door Diana op 8 december 2019 Reageer

  • We hebben een auto geboekt voor 22:00 in Sevilla, Spanje.
    De vlucht is 1 uur vertraagd, wanneer we er waren bleek dat het auto-bedrijf Centauro geen kantoor op de vliegveld heeft, ook telefonisch niet bereikbaar is. Er is een meeting point ergens waar de Centauro je hoort op te halen. Maar er was niemand. De rest van de verhuurders hadden gewoon een kantoor op de vliegveld en waren open. De EasyTerra was ook onbereikbaar. Ellende! Er is dus ook geen emergency lijn voor de noodgevallen, wat doe je als er midden in de nacht wat gebeurt is? Uiteindelijk dus de bus genomen. De volgende dag op kreeg ik van EasyTerra te horen dat het allemaal onze schuld was, je hoort ze te waarschuwen bij de vertraging, tja vanuit de lucht is dit wel lastig... Centauro krijgt kennelijk geen mobile nummers van de klanten via de EasyTerra en kan zelf ook niks aan doen.
    Dus ook geen geld terug en een rot gevoel.

    Sterke punten
    Goedkoop

    Zwakke punten
    Service, Bereikbaarheid, Klantvriendelijkheid

    Door Vlad Dobrovinski op 7 december 2019 Reageer

  • Ervaring met goldcar is zeer slecht,zij verhuren tegen zeer lage prijzen om vervolgens op vrijwel alle klanten bestaande en/of toegebrachte schade te verhalen om aan hun auto budget te komen.De scahde wordt automatisch van uw creditcard afgeschreven en het is zeer moeilijk om uw geld terug te krijgen!!!!! Fotografeer en /of film altijd de door u gehuurde auto voordat u hem verplaatst,verplaatsen naar lichtere plaats om te bekijken= betalen!!!!!NOOIT MEER HIER HUREN!!!!!!!!!!nul sterren

    Sterke punten
    geen,brutaal en onbeschoft,dwingen je tot extra verzekeringen

    Zwakke punten
    frauduleuze praktijken echt niet goed

    Door ronald van der ende op 4 december 2019 Reageer

  • Voor een week in Alicante een wagen gehuurd met een vol / vol getankt optie. Auto netjes helemaal volgetankt binnen gebracht en toch wordt er achteraf € 10 benzine en € 50 tankkosten in rekening gebracht.
    Met het tankbewijs in het bezit via Rentalcars klacht ingediend, hierna is dit bedrag later dan terug betaald.
    Dit geeft een vranke nasmaak, vol = vol hoe kunnen ze er dan nog € 10 bijtanken.
    Echte maffiapraktijken noem ik dit. Als ik al de reviews nalees en de 1 ster beoordelingen zie, vraag ik me af hoelang dit bedrijf hiermee nog kan doorgaan. Waar blijven de toezichthoudende overheden in dit verhaal?
    Voor mij blijft dit op zijn minst een poging tot diefstal.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Bedriegers

    Door Eddy op 3 december 2019 Reageer

  • Echt SCHANDALIG slechte service, eerder oplichterij! En heb je een vraag/klacht: bel NIET het service nummer, dat heeft ons € 70,- gekost!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen service, geen eerlijkheid, heeft me een vakantiedag gekost en een servicenummer wat me 70,- heeft gekost

    Door Edith op 1 december 2019 Reageer

  • De verhalen doen me sterk denken aan de praktijken van Goldcar/Rhodium/Interrent. Heb de auto op 5/2/2019 ingeleverd (sleutel in brievenbus om 6 uur 's morgens). Enkele uren later al 1102 euro afgeschreven van de rekening, maar kreeg pas op 8/2/2019 een mail waarin mij schade aan de ingeleverde auto werd verweten. De huurperiode daarvoor, in 2018, was deze truc Goldcar niet gelukt omdat ik een bestaande schade (maar niet op het formulier vermelde schade) bij aanvang direct gemeld had; schade die ze mij bij inleveren probeerden aan te rekenen, ook weer omdat er geen fysieke controle door de maatschappij was geweest bij het inleveren. DIT is de vaste oplichterstruc die ze gebruiken. Laat je dus nooit wegsturen zonder dat personeel gecontroleerd EN afgetekend heeft. Zorg voor veel, gedetailleerde en goede foto's bij het ophalen en laat je niet verleiden tot hetgeen op de vooraf ingevulde formulieren staat. Die geven vaak niet de gehele schade aan. En die betaal je dus bij inleveren. De schade die men mij verweet in 2/2019 zou zich rechts achteraan het voertuig bevinden. 5 Minuten voor inleveren heb ik het voertuig nog volgetankt, juist aan die rechterzijde en daar was toen helemaal niets mis mee. De foto's die Goldcar mij 3 dagen later stuurde, waren heel onduidelijk, en slechts op een daarvan was het kenteken van de auto te zien. Heel erg opvallend was het feit dat de man achter het Goldcar-loket mij bij het ophalen van het voertuig HELEMAAL NIETS heeft gevraagd over (extra) verzekering, iets wat tot dan toe iedere keer, en ook heel nadrukkelijk werd gevraagd. Het onderwerp verzekering is zelfs niet aan bod gekomen. MET VOORBEDACHTE RADE, vermoed ik dan omdat men bij ophalen al het inlevertijdstip weet en daarop dus kan reageren . MORAAL van het VERHAAL: Nooit meer Goldcar, Rhodium, Interrent en OK-cars. Controleer alles was er aan onvolkomenheden aan huurauto's is, ook ruitenwissers, reservewiel, gele vestjes, etc. Maak super gedetailleerde foto's (Ze naaien je anders waar je bij staat) Vaak is het maken van veel foto's en aantekeningen al een drempel voor die oplichters om je iets te verwijten, maar gok er niet op. Ik pak nog liever de bus dan nog een supergoedkope huurauto bij die maatschappijen te nemen. WEES GEWAARSCHUWD. Bedenk dat de wolkenkrabber die GOLDCAR in Benidorm wil bouwen, bekostigd wordt met crimineel oplichtersgeld van die club

    Sterke punten
    OPLICHTERS PUR SANG

    Zwakke punten
    Lees het bovenstaande

    Door Pepe la Basura op 1 december 2019 Reageer

  • Heel slecht!!!

    Ik boek een auto en zou binnen 24 uur een bevestiging ontvangen of de auto definitief geboekt zou zijn. Na 24 uur niets...

    Nou ik ga zelf maar eens bellen. "We hebben nog geen reactie meneer, maar morgen hebben we hem zeker".

    Volgende dag. Geen bevestiging. De volgende 7 dagen op eigen initiatief diverse malen gebeld en gemaild en iedere dag aan het lijntje gehouden.

    Vandaag nog maar weer zelf gemaild en aangegeven dat ik nu echt wil weten of ik erop kan vertrouwen of er een auto klaar staat op Curacao.

    Vervolgens kreeg ik een mail met een hele uitleg waar ik niets mee kan en men sloot af met: "n verband met de drukte in Curaçao is de auto helaas niet akkoord gekomen, en kunnen wij geen alternatief bieden. Het hoofdkantoor heeft dit vanochtend aan ons bevestigd."

    Dus de beloofde 24 uur werden ongeveer 192 uur en dan schepen ze je af met helaas pindakaas en pech voor jou.

    Gelukkig voelde ik dit al aankomen en heb ik bij Sixt gereserveerd die binnen 2 uur de bevestiging stuurde. Dus mijn tip: Sla Alamo of en boek gelijk bij Sixt.

    Door J op 29 november 2019 Reageer

  • SIXT heeft mij opgelicht. Auto opgehaald op het vliegveld van Heatrow en de auto moest weer ingeleverd worden op het vliegveld van Bristol.
    Toen ik weer thuis was zag ik dat SIXT een bedrag van bijna 400 euro extra heeft afgeschreven van mijn creditcard. Dit kon geen schade of het niet aftanken zijn.
    Na het contract grondig te hebben bestudeerd kon ik achter halen dat SIXT mij op slinkse wijze een upgrade in rekening heeft gebracht.
    Ik heb nooit om een upgrade gevraagd en upgrade is ook niet ter sprake gekomen, ik kon tussen twee auto’s kiezen daarbij werd gezegd dat de Peugeot iets groter is.

    Uiteindelijk wordt het contract geprint (0.5 m kassapapier, met enorm veel getallen), de baliemedewerker omcirkeld een aantal (in zijn ogen) belangrijke zaken. Zoals inleveradres, totaal bedrag etc. Maar hij heeft niet de upgrade omcirkelt en ook niet benoemd.

    Omdat de auto door mijn werkgever is gehuurd kon ik op basis van het totaal bedrag niet weten dat er iets niet klopte. En het feit dat ik de auto elders moest inleveren, was dit voor SIXT een uitgerekend moment om deze truc uit te halen.
    Nadarhand via de website klacht ingediend, nooit een reactie ontvangen. Werkgever heeft contact gezocht met SIXT en zij hebben alleen het contract opgestuurd gekregen (uiteraard zonder de omcirkelde bedragen).

    Het komt er op neer dat ik een Peugeot gereden heb maar een premium class Land Rover betaald heb. Volgens de SIXT website is de auto waarin ik in reed gewoon uit het standaard assortiment.

    Het was de eerst keer dat ik SIXT had, maar het is zeker de laatste keer.

    Sterke punten
    misleiding tactieken

    Zwakke punten
    te veel om op te noemen.

    Door Arnold Leus op 28 november 2019 Reageer

  • NOT WORTH THE RISK -- I tried to use EasyTerra to save €4 over booking directly with Enterprise. However I made a mistake due to glancing at the calendar incorrectly and needed to change the reservation from the following day to the day after. I caught my mistake literally 15 minutes after booking. I tried changing it on the web site but got an error. I called, but customer service was closed. I emailed Support and got robotic responses quoting policy rather than dealing with me as a brand new human customer. I called Enterprise directly and they said only ET could cancel the reservation. So instead of saving €4, I lost €50. How is that even legal? Save yourself the trouble and book directly. EasyTerra isn't worth the risk.

    Sterke punten
    Slightly cheaper

    Zwakke punten
    Impossible to communicate with a real human

    Door Jefferson op 26 november 2019 Reageer


  • Ik had al eerder bij Goldcar in Frankrijk een auto gehuurd waarvoor bij de tussenpersoon een fullcover verzekering was gesloten. Ook toe moest en zou ik bij het ophalen van de auto volgens de baliemedewerkster een verzekering sluiten, want anders zou elke vlek op de auto schade zijn en de auto op mijn kosten zowel van buiten als van binnen schoon gemaakt worden, dus die kosten kon ik vermijden als ik de verzekering via haar sloot.
    Toch opnieuw Goldcar geprobeerd.
    Auto gehuurd via Rental Cars bij Goldcar op Ibiza. Na aankomst zeker 1,5 uur moeten wachten bij balie op vliegveld. Dame bracht direct € 260,-- in rekening namelijk:
    cargo oficina € 8,04 - kantoorkosten
    coberta super € 82,34 - superdekking
    fianza tarjeta € 106,61 -creditcard betaling
    mega relax cover € 18.18 mega relax dekking
    21% btw € 45,19
    Waarvoor al deze bedragen in rekening werden gebracht kon de medewerkster niet goed uitleggen, maar als we de auto vol met brandstof en schadevrij terug zouden brengen dan kregen we € 129,-- terug. Na bij de ophaalbalie de sleutels van de auto gekregen kwamen we bij een auto die aan alle kanten krassen, deukjes en schade had. Via de e-mail ontving ik een bevestiging van de autohuur met daarbij gevoegd een blad met overzicht van de schades welke de auto had bij uitgifte. Daarop was geen enkel schade vermeld.
    Terug naar de balie waar ze de sleutels hadden gegeven en de auto voor het kantoor gezet. Alles uitgelegd, maar niemand wenst te komen kijken; ook niet nadat ik ze de e-mail had getoond. Er was niets aan de hand. Om mij een plezier te doen werd na veel vijven en zessen door een medewerker op mijn huurcontract de tekst: Everything is OK geplaatst met zijn naam Manuel en stempel van het bedrijf. Daar nam ik nu geen genoegen mee, want die schades vond ik niet OK. Ik liet hem foto's zien van die schades aan de auto, maar hij weigerde er naar te komen kijken. Daarop heb ik van hem een foto gemaakt en gemeld dat als ik bij inlevering van de auto problemen zou krijgen vanwege deze schades, ik hem zou aanwijzen als de man die de schades niet wilde opnemen. Daarop werd de man boos, rukte uit mijn handen het contract en eiste de sleutels op. Ik weigerde. Hij ontbond per direct de overeenkomst en ik mocht niet de auto meenemen. Ik vroeg alleen mijn contract terug en hield hem voor dat hij niet bevoegd was om een dergelijke beslissing te nemen en liet hem het digitale contract zien. Hij dreigde de politie te gaan bellen, hetgeen ik prima vond. Politie kwam binnen 10 minuten en liet de medewerker zijn verhaal doen. Zonder mij ook maar een blik waardig te keuren, deelde de dienstdoende agent de medewerker de man mee dat de politie niet voor dit soort dingen was, hier niets aan kon doen en een volgende keer ook niet meer zou komen, waarop de 3 agenten zich omdraaiden en vertrokken.
    Nadat ik mijn bagage in de auto had gedaan en aanstalten maakte om te vertrekken met de auto, kwam de medewerker naar buiten met het huurcontract en vroeg mij om de foto van hem van mijn telefoon te halen. Hij verzekerde mij dat met welke schade ik ook zou terugkeren, ik daarvan niets zou hoeven te betalen. Ik heb de foto gewist en kreeg het contract mee.
    Na inlevering van de auto heb ik die € 129,-- terug gekregen. Kost alles bij elkaar toch € 131,60 extra voor een onnodige dubbele verzekering. Echter je wordt bij aanvang van de verhuur door de medewerkers bewust op het verkeerde been gezet. Mogelijk hebben zij een provisie-regeling met hun baas welke gebaseerd is op het bedrag dat onder het mom van verzekeringspremie binnen gehaald wordt.
    Jaarlijks huur ik 5 a 6 maal een auto en vaak willen ze je de auto niet meegeven zonder hun eigen full cover verzekering, maar bij andere verhuurders dan Goldcar accepteren ze zonder veel problemen je weigering.

    Door Jan op 24 november 2019 Reageer

  • De auto op zich was prima maar de administratie en rompslomp naderhand om het teveel ingehouden bedrag terug te krijgen is een ramp. Op mails wordt niet gereageerd. We hebben nog €340 tegoed.....

    Sterke punten
    Prijs

    Zwakke punten
    Klachtenafhandeling
    Flexibiliteit bij verlenging huurperiode

    Door Ribus op 23 november 2019 Reageer

  • I really felt the need to write this review although I don't usually, as it's really not fair the amount of bad feedback InterRent get.I was previously quite scared to even book with them after all the things I read but it's really not entirely true!
    I have used them many times for car hire from Alicante. Yes I choose the cheapest option but if I dont want to be asked for a large deposit, have the risk of paying for damages or losses, then I pay something like 30 euros extra to get FULL cover BEFORE I pick up the car. The reason people have so many "problems" with "extra" payments on arrival / check out is because they choose the very cheapest option which includes NO insurance cover, meaning of course you have to pay something when you get there to save risk of damages! It tells you so if you actually read the conditions on booking. Or you can pay a small amount more by changing the options to fully comp insurance, as well as unlimited mileage etc to stop you being liable for fuel or damage costs. I never have a problem with them, I pay my fuel cost up front when I pick up and it gets charged / frozen on my card then given back within days of returning it so long as I returned the car full. The reason people get so fed up with InterRent is because they choose the cheapest option without reading what it actually covers then get "surprised" on pick up with all the extra costs that they would know they are liable for if they actually read what they were agreeing to. And about the return of money after leaving the car, as mentioned I have never had a problem with this. The Key&Go system is also fine, it tells you on the screens how it will work and you can take a picture of it if you want to remember the info. There is also always information in the car glove box about what to do if you have any problems. OR you can always go to the desk as well as getting your key from the automatic machine if you have any questions or concerns with just walking away with the key. The staff are really helpful and friendly and there is literally no problem if you look into what you are agreeing to on booking.

    Door Cat op 22 november 2019 Reageer

  • Doe het niet! Dit bedrijf doet niet aan klachtafhandeling. Ruim een jaar geleden een auto gehuurd inclusief alle te dure verzekeringen. Vervolgens krijg je een lekke bank en blijkt er geen reserveband aanwezig. Na 6 uur wachten eindelijk hulp dachten wij. Puntje bij paaltje mocht ik zelf de band betalen. Direct een klacht ingediend en u raad het al tot op heden mijn geld niet terug. Op mail of brief wordt niet gereageerd en bij telefonisch contact wordt als het te moeilijk wordt de telefoon opgegooid. Mijn tip is dus zeker hier geen auto huren.

    Door beau mulder op 21 november 2019 Reageer

  • Afgelopen weekend heb ik via budgettravel een auto bij centauro gehuurd. Na de reservering bij budgettravel was ik verrast dat ik de auto niet kon ophalen bij het vliegveld. En dat ik via een shuttle bus 10min verderop de auto moest ophalen. Bij het ophalen was er meer schade dan op papier was vastgelegd, maar dat was geen probleem volgens de medewerker. Ik heb echter niet gecontroleerd op het sleutelgat. Daarnaast heb ik de hele tijd de sleutelafstandsbediening gebruikt.
    Bij het wegbrengen van de auto waren we dan ook erg verrast dat deze kapot was wegens inbraak volgende de medewerker. Erg vreemd aangezien we rechtstreeks naar mijn huis in Le Marche gereden zijn waar het op eigen terrein achter een hek staat. De paar boodschappen was er altijd iemand bij de auto. Dus de schade was hoogstwaarschijnlijk al aanwezig. Ik was het daarom ook niet eens met de medewerker en heb ook niet getekend voor retour. Vervolgens weigerde ze ons naar het vliegveld te brengen. We hebben moeten smeken om een taxi bij een dichtgelegen hotel. En hebben met veel stress net het vliegtuig kunnen halen. Ik huur gemiddeld 2-3x per jaar een auto in Italië en ik heb nog nooit zo’n slechte ervaring en service ontvangen.
    Deze oplichting heeft mij een kleine €400 gekost.

    Verhaal halen bij budgettravel.eu waar ik de vlucht en auto heb geboekt kunnen niks voor mij betekenen. Die verwijzen mij naar CarTrawler. Beide partijen houden deze boevenbende dus gewoon in stand.

    Nooit meer budgetravel en nooit meer centauro.

    Sterke punten
    Goedkoop is duur koop. 30e voor 3 dagen fiat 500x. Ik snap nu waarom ze zo goedkoop zijn...

    Zwakke punten
    Service
    Oplichters
    Maffia
    Budgettravel

    Door Marin op 20 november 2019 Reageer

  • OPLICHTERS! NOOIT HUREN! CHEATERS!
    I had already taken out additional insurance through the AXA bank via the Ryaniair site. At the counter when picking up the car, sir, he was going to pick up a 263 euro guarantee from my MAstercard. He said he would refund this if everything was ok with my car. I only got back 78 euros! I just called and they said the rest of the amount was taken out for the insurance! This is cheating! This is stealing from people! This is showing that you are cheap but on the other hand stealing money from the people through a different way! If I don't get my money back then Never again in my life 2nd time Goldcar! And I will explain this to everyone!
    Ik had via de site van Ryaniair al een extra verzekering gedaan via AXA bank. Aan de bali bij het afhalen van de auto zij meneer dat hij 263 euro waarborg ging afhalen van mijn MAstercard. Hij zei dat hij dit ging terugstorten als alles ok was met mijn auto. Ik heb maar 78 euro teruggekregen! Ik belde zojuist en ze zeiden dat de rest van het bedrag voor de verzekering is afgehouden! Dit is bedrog! Dit is stelen van mensen! Dit is tonen dat jullie goedkoop zijn maar aan de andere kant via een andere weg geld stelen van de mensen ! Als ik mijn geld niet terug krijg dan Nooit meer in mijn leven 2 de keer Goldcar! En ik zal dit aan iedereen uitleggen!
    Contractnummer 17134194
    Klientnummer: 15496126

    Dr Demirkapu Hakki

    Zwakke punten
    OPLICHTERS! NIET TRANSPARANT!

    Door Demirkapu Hakki op 20 november 2019 Reageer

  • Slechtste start van onze vakantie in Portugal. Door een miscommunicatie heeft de auto ons voor een week 280 euro gekost in plaats van de eerst betaalde 130 euro. Rental cars gaf zelf geen oplossing en heeft eigenlijk gewoon gezegd dat we ons plan moesten trekken. Nooit nog boek ik via rental cars. Het kan altijd zijn dat er iets mis is met de boeking, maar een correcte en kosteloze afhandeling is dan op zijn plaats. Dat is alles behalve wat er gebeurd is.

    Zwakke punten
    Slechte communicatie
    Niet behulpzaam
    Geen oplossing bieden

    Door Margo op 16 november 2019 Reageer

  • Op zich prima ervaringen. Heb weer geboekt voor mei/juni 2020. Goede tip van medewerker om regelmatig de prijzen te checken, daar de prijzen kunnen zakken. Ook,prima dat je kunt annuleren, ware het niet dat je niet meer op de site kan. Ook bij andere mensen heb ik het geprobeerd, lukte,ook niet.
    Ik maak me zorgen of mijn boeking nu nog wel klopt.
    Wil,graag weten hoe dit kan worden opgelost

    Sterke punten
    Mogelijkheid tot annuleren, prima auto,s

    Zwakke punten
    Niet via de site te bereiken

    Door Els Bröker op 15 november 2019 Reageer

  • SIXT Utrecht heeft de aardigste medewerkers die ten alle tijden je opties geven in plaats van beperkingen. Ze denken graag mee aan een alternatief in plaats van vertellen wat alleen niet mag. Mag gezegd worden over SIXT Utrecht !

    Sterke punten
    Klantvriendelijk op z’n best

    Zwakke punten
    Parkeergelegenheid is helaas niet ideaal maar ze verdienen een hartstikke mooie locatie daarvoor!

    Door Koba op 15 november 2019 Reageer

  • Firefly Toulouse airport. Al meerdere keren wat gehuurd van Firefly en steeds was er wat. Gewoon weglopen van de balie en zeggen dat je vijf minuten wegblijft, maar het wordt drie kwartier. Gezeur of de tank wel vol is afgeleverd. Een auto meegeven, waarvan de achterbank niet gebruikt kan worden, maar geen andere auto aanbieden, omdat deze er domweg niet is. Ik heb het altijd maar zo gelaten, maar na onze laatste ervaring, heb ik besloten om het toch maar wereldkundig te maken. Emilie (achternaam werd niet gegeven) wenste ons niet de bestelde en betaalde auto af te geven, omdat ze te beroerd was om te checken of mijn identiteit, zoals aangegeven op de officiele documenten wel de juiste was. Later bleek dat ze ook geen auto hadden. Het heeft uren vertraging opgeleverd voordat we een auto bij Herz konden krijgen.
    Nooit meer Firefly dus.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Alle

    Door Klant op 15 november 2019 Reageer

  • 1 schade vermeld op formulier, kleinere schades worden niet genoteerd. Achteraf een foto met kleine schade in rekening brengen. Foto van andere auto.

    Sterke punten
    sterk in bedrog

    Zwakke punten
    zowel bij ophaal als inleveren: slechtste service ooit

    Door Jan Berkenbosch op 15 november 2019 Reageer