Reviews over Autoverhuurders


    Negative - Review over Do you Spain

    Very negative ! At the airport I had to pay many additional costs. Totally more than de rent price of the car !! This wasn’t communicated by the booking of the car. Doyouspain is not reachable by phone for any support of questions due to very long calling queues. At the end by paying €271,00 in addition of the already paid €189,00 for the car rent we got via Goldcar a damaged car, with no full fuel tank (as paid for !!!). Goldcar keeps saying we can’t do anything for you…..

    Sterke punten
    None

    Zwakke punten
    Before you can take the car you have pay more additional costs than the whole rental price

    Goldcar en Edreams boekingssite pakken je geld af en zijn niet bereikbaar - Review over Goldcar

    Geboekt via eDreams / ET Carhire, zgn een van de grootste boekingssites voor reizigers. ze doen niets voor je als je geen auto krijgt waar je wel voor hebt betaald. Verder zijn ze onbereikbaar. Ze lijken bereikbaar maar op emails wordt niet gereageerd, als je belt kom je in een loop, maar je krijgt geen medewerkerte spreken. De geboekte auto op Airport Palma de Mallorca kregen we niet mee omdat we volgens de medewerker te laat waren. Nergens staat in de voorwaarden dat je binnen een bepaalde tijd de auto moet ophalen, er staat wel dat je het risico loopt dat ald je niet op het opgegeven tijdstip komt het risico loopt dat de auto er niet meer is. Dat zal wel zijn, maar we hebben een overeenkomst dus dan nkoeten ze een acceptabel alternatief bieden. Ik kon een andere auto betalen maar moest wel € 396 bij betalen. De hele huursom was €227 dus ze wilde meer dan de oorspronkelijke huursom. Natuurlijk geweigerd want hij wilde ook een borg van €2.200!! Die zoiik natuurlijk ook gaan kwijt raken aan deze criminele organisatie. Ik ben naar de andere balie gegaan bij exit 7 en daar vertelde ze doodleuk dat ik een VW Polo meteen kan huren. Die had ik al geboekt, maar zou er dus niet meer zijn. Krankzinnig dus, maar ik zou bij de andere desk ruim €1.000,00 moeten betalen. Dus ze pakken eerst de oorsponkelijke huursom van mij en willen dan de auto opnieuw verhuren voor €1.000,- Ik snap niet dat dit soort dingen kan in Europa met dit soort grote organisaties die rijk worden door gewoon jatten van geld via allerlei brokers. Duidelijke voorwaarden hebben ze ook al niet, ze sturen een file van. 9 pag. met good to know. Dit is wat anders dan duidelijke voorwaarden. Toch komen ze ermee weg want de broker enoik de creditcardmaatschappij ICS waarmee ik heb geboekt laten je in de kou staan. Een creditcard biedt dus geen zekerheid, let hiermee op!

    Sterke punten
    Arrogante crimenelen achter een desk die er alleen maar zitten om je geld te jatten.

    Zwakke punten
    Eerlijk leveren wat is afgesproken en duidelijke voorwaarden geven.

    Goldcar...Pure oplichters geworden! - Review over Goldcar

    \\r\\nPure oplichters geworden! \\r\\nDe truc; de goedkoopste tarieven communiceren via brokers als Doyouspain.com en rentalcars.com en daardoor bovenaan staan in de lijst met autoverhuurbedrijven.\\r\\nJe boekt vervolgens met je creditcard... MAAR op bestemming aangekomen moet je extra bedragen betalen omdat op diezelfde creditcard \\\'slechts\\\' je initialen (en niet je volledige voornaam) staat! (heel gebruikelijk in Nederland!) Ineens zou je dus wel iemand anders kunnen zijn...terwijl je er ook mee hebt geboekt en kunt laten zien dat er mee betaald is...maar daar weigeren ze gehoor aan te geven! Of je dus even een paar honderd Euro wil aftikken ....en doe je het niet, krijg je de auto niet mee...\\r\\nZeer onbetrouwbaar! U bent gewaarschuwd! Zeg het voort!\\r\\nEn oh ja...Doyouspain.com (in mijn geval) weet er van...maar onderneemt natuurlijk niets...zij krijgen immers betaald per boeking...en werken dus graag mee aan deze zwendel.

    Sterke punten
    Oplichten van klanten!

    Opgelicht door Goldcar/Rhodium - Goldcar/Rhodium is dood - Review over Goldcar

    Het einde is nabij. De oplichters worden hopelijk eindelijk uitgerookt. Offer price of €0.50 per share. https://investors.europcar-group.com/news-releases/news-release-details/contemplated-tender-offer-company-europcar-mobility-group Dit is een officiële berichtgeving, de boeven zijn eindelijk overgenomen, ik heb ook nog een klacht staan bij Europcar, de moedermaatschappij, die ze niet wensten aan te nemen, Europcar is dus net zo slecht.

    Sterke punten
    Dood

    Zwakke punten
    Ze zijn nu zo zwak dat ze nu overgenomen worden door PON, die de verantwoordelijken tot de hopelijk tot de orde roept, gewoon eruit werkt.

    Aanbevelingen zijn eerder oplichterij. AirPort Malaga - Review over Hertz

    Auto met no worry gehuurd via easy terra waar wij al jaren mee boeken en zeer tevreden over zijn ! Herz Malaga raadt ons een grotere wagen aan gezien de kleine die wij hebben besteld een zodanige slokop is in benzine wij de meerprijs van 150€ in geen tijd zouden terugverdiend hebben. Wij hebben in totaal 110€ benzine verbruikt 🤨 Toen we hiermee niet akkoord gingen bleek vervolgens die de voor de bestelde wagen geen correcte verzekering wat ook weer niet correct was. Ten slotte deed men nog een poging om een duurdere automaat aan te smeren.

    te doen bij hoge nood, verder geen aanrader - Review over KAV

    Laten we beginnen waar het handig is, als je bij een bouwmarkt staat en je hebt ter plekke een busje nodig, is dit een fijn initiatief en best handig. Helaas vind ik dat er ook gretig gebruik gemaakt wordt van dit feit. Ik vind de busjes bijzonder prijzig, zeker als je het vergelijkt met alle andere aanbieders van autodelen, zoals greenwheels of mywheels. Maar goed, die hebben dan ook niet zo grote busjes. In mijn persoonlijke ervaring heb ik mij aangemeld in de bouwmarkt bij een speciaal daarvoor ingerichte zuil. Dat liep allemaal goed, aan het einde gebeld om een reservering te maken, en het busje te laten openen. Prima. De tank was bijna leeg, terwijl mij net nog aan de telefoon werd verteld dat in de voorwaarden staat dat je moet tanken als je onder de 50% zit. Dat was dus niet gebeurd. Ik deed mijn ritje en ben op zoek gegaan naar een tankstation en heb de bus weer volgetankt achtergelaten bij de bouwmarkt. Toen zag ik dat de reservering een kwartier eerder was ingegaan dan dat ik überhaupt klaar was met de registratie, viel te bewijzen door de e-mails die ik had ontvangen tijdens het registratieproces. Aan de telefoon had ik gevraagd om de bus "over 5 minuten te kunnen gebruiken" en zeker niet 15 minuten eerder. Hierdoor heb ik uiteraard langer gebruik gemaakt dan het uur, waardoor je een kleine boete krijgt omdat je niet de reservering hebt verlengd. Ik heb toen weer gebeld en het uitgelegd maar kreeg alleen te horen dat "we werken per kwartier". Dat ik nog wel de moeite heb genomen om te tanken "staat ook in de voorwaarden". Dat ik aangaf dat eerdere huurders dus ook niet aan de voorwaarden hebben voldaan "excuses hoor". Verder viel er niks te doen volgens de medewerker aan de telefoon. In de avond heb ik het hele verhaal wel nog op de email gezet, waarop geen reactie, wel is het extra half uurtje en de boete netjes teruggeboekt. Toch raad ik het gebruik van kav2go niet aan, de insteek is niet klantgericht en -vriendelijk maar uit op geld en gebruik maken van de situatie. Ga je naar de bouwmarkt, huur ergens een bus, die kost vaak voor de hele dag zo veel als een uur bij de kav2go en doe dan alles met alle rust.

    Sterke punten
    beschikbaarheid bij de bouwmarkt

    Zwakke punten
    niet klantgericht en -vriendelijk erg duur onredelijk qua afspraken

    Slechte ervaring met Goldcar - Review over Goldcar

    Hebben een auto gehuurd by DoYouSpain kwamen bij Goldcar terecht op vliegveld Valencia aan de balie kon ze geen Engels hadden €344,00 betaald voor 11 dagen moest nog een keer 309,14 betalen weet niet waarvoor. Ik vind dat wel duur €653,14. In de garage kregen we een auto zat vol met deuken gingen daar niet mee accoord kregen een andere maar kwamen thuis hebben ze maar €75,00 terug gestort ze reageren nergens op en heb nog steeds mijn geld niet terug nooit geen zaken meer met goldcar

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    NIET DOEN!! - Review over Record Go Rent a Car

    Auto gehuurd vliegveld Malaga. Kreeg een auto vol met deuken en ongewassen buitenkant Lang verhaal kort. €78,= borg voor tanken niet teruggekregen ondanks klachtenprocedure en werd €359,=,zonder rede van cr.card afgeschreven. Na klacht wel teruggekregen. Trap ook niet in de verzekering die ze je proberen aan te smeren..deugt echt niets van deze toko

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplichting

    Waardeloos oplichters - Review over Do you Spain

    Prepaid betaald 230euro platinium verzekering Zürich Afhalen bij goldcar nog eens 482 euro betaald

    Oneerlijke praktijken - Review over Centauro

    Centauro hanteert het principe dat alle nieuwe schade aan de wagen vergoed moet worden en daarom wordt bij vertrek gevraagd om de wagen grondig na te zien op bestaande schade aan de hand van een voorafgaande beschrijving van bestaande schade. Echter ... de wagen die we kregen zat reeds vol met krassen, deuken, beschadigingen op nagenoeg alle plaatsen (bumpers, koffer, autoportieren, ...). Dit stond ook zo wel op de beschrijving. Wat er bvb niet op stond was een groot gat in de zetelbekleding aan de binnenkant, wat we dan ook direct gemeld hebben. Bij retour van de wagen werd hij nagekeken en werd gewezen op een nieuwe kras in de voorbumper. Eigenlijk was het zelfs geen kras, want niet voelbaar ... eerder een lichte afschuring. Bovendien was de bumper elders reeds beschadigd, waardoor we deze bij vertrek dan ook niet verder in detail bekeken hadden. We zijn ervan overtuigd dat deze nieuwe 'kras' niet door ons is veroorzaakt, maar daar kun je dan niets tegenin brengen. En door de vele schade aan de auto bij vertrek is het eigenlijk niet haalbaar om alles te noteren, zeker niet als ze dit type van schade ook in rekening brengen. Feit is dat we bij vertrek geen verzekering wouden afsluiten omdat deze bij ons reeds inbegrepen was bij onze kredietkaart. Maar dan proberen ze die 'misgelopen' inkomsten duidelijk achteraf te recupereren. We hadden misschien beter op voorhand enkele reviews op deze website gelezen. Wij raden in ieder geval iedereen af om met Centauro in zee te gaan.

    Sterke punten
    Service van en naar luchthaven in Valencia loopt vlot

    Zwakke punten
    Onvriendelijk personeel Wagens bevatten veel schade Geldwolven

    Oplichters - Review over OK Rent A Car

    Bij ophalen auto Alicante airport gedwongen een verzekering af te sluiten van € 315.00. wij hadden reeds een volledige dekking afgesloten/betaald via Booking.com., daar werd overheen gewalst. "Niet bij ons" was de reactie. Er werd door de onbeschofte juffrouw met de sleutels gewapperd en om de creditcard gevraagd. Niet betalen.. geen auto. Geen keus! polis zou via email worden verstuurd, nooit ontvangen. Aflever locatie werd niet opgegeven, deze hebben wij zelf moeten uitzoeken. Stelletje oplichters dus. Wij zijn nu ruim 4 weken bezig ons gelijk te halen via OK. en Booking.com, daar draait men eveneens om de brij heen en legt de verantwoordelijkheid bij ons. Al met al puur slecht, beide partijen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    1 ster is nog te veel... zwakke punten? serieus?

    Slechte ervaring - Review over Goldcar

    Ik voel mij "opgelicht door deze bedrijf. Naar dat ik online de huurauto heb betaald, krijg het toch niet me omdat ik het met mijn andere creditcard (die erbij had) heb betaald. Gewoon skandalig en eigenlijk krimineel" Nooit meer Goldcar !!!

    Zwakke punten
    Niet leveren van huurauto

    Wat een aanfluiting - Review over Hertz

    Een bedrijf die een wereldwijde dekking heeft en daar ook mee adverteert. Snel een auto nodig hebben om je snel te kunnen verplaatsen. Wat ze er niet bij vermelden dat je de auto altijd terug moet brengen naar de verhuurder waar je hem gehuurd hebt. Mocht je binnen Nederland een andere locatie hebben waar je de auto inlevert dan rekenen ze minimaal 30 euro!

    Sterke punten
    nette auto

    Zwakke punten
    slechte service zeer vieze locaties

    Grote oplichters - Review over Delpaso Car Hire

    Aangekomen 30 september laat in de avond. Delpaso was gesloten, geen probleem, gingen een dag naar Malaga en besloten de auto van 2 oktober te huren. Bij het ophalen kregen we geen auto mee omdat we geen instapkaart van 2 oktober hadden maar van 30 september. Totaal onzin argument, maar geen keus, of fors bij betalen, of geen auto. Huur hier geen auto!!

    Sterke punten
    Extra geld uit je zak kloppen.

    Zwakke punten
    Zoeken telkens nieuwe manieren om je meer te laten betalen,

    Onbereikbaar voor boeken online - Review over Holiday Cars

    Regelmatig via HC auto gehuurd en eigenlijk geen probleem met HC maar soms met de verhuurder over extra verzekeringen. Dat blijkt te kunnen net zoals de blokkering van €×××× op visa of mastercard. Door corona 2 vakanties geannuleerd en 2 vouchers voor gereserveerde autohuur. Nu komt het...als ik weer een auto probeer te huren via HC blijkt er niets beschikbaar, ongeacht bestemming. Zit ik nu met € 200 vouchers die ik (nog?) niet kan inwisselen. Zijn ze failliet??? Er is ook geen communicatie met vaste klanten over hun huidige status.

    Sterke punten
    Doorgaans duidelijk en goede site met voldoende keuze. Zelf alle kleine letters bij voorwaarden en de huurovereenkomst goed lezen maar dat lijkt mij logisch.

    Zwakke punten
    Nu ontbreekt duidelijkheid over status HC en vouchers bij klanten.

    Korting aanbieden maar niet heus. - Review over AutoRadam

    Folder speciale aanbieding voor 50 % korting op alle auto's. Helaas blijkt dit niet voor busjes en zo te gelden. Ondanks de fouten in de huis aan huis mailing (opgave geldt voor al onze auto's) wil men geen oplossing bieden.

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Alles, een foute aanbieding wil men absoluut niet corrigeren. Prijs lijkt leuk maar let op de bijkomende kosten per km.

    afspraak niet nagekomen, auto niet in orde, financiele afhandeling laks - Review over Greenmotion

    Een auto gereserveerd op het vliegveld van Athene. Afspraak: ik word om 08.00 opgehaald. Er gebeurt niets, dus gebeld. Dan blijkt dat ze je pas ophalen als je belt. En als je daar iets van zegt, wordt de chauffeur boos en begint met de portieren van de ophaalauto te smijten. Rijden in het donker was er niet bij, de gewone verlichting was afwezig. Alleen groot licht en een parkeerpitje. En na het terugbrengen van de auto, verwijdert men de reservering op je creditcard niet. Gevolg: je kan een maand lang niet over dat bedrag beschikken.

    Sterke punten
    niet geconstateerd.

    Zwakke punten
    Afspraken worden niet nagekomen. Auto niet in orde. Financiële afhandeling laks.

    Je weet dat je genaaid gaat worden.... - Review over Goldcar

    Je weet dat je genaaid gaat worden en doet er alles aan om het te voorkomen en het lukt ze toch... Om er zeker van te zijn dat mijn vriendin bij het ophalen van de auto net als de vorige keer een extra verzekering door haar strot gedrukt krijg neem ik per mail contact op met Goldcar. Maak een printscreen, geef exact aan wat ik wel en niet wil hebben en ga daar over in gesprek met een medewerker. Hij onderneemt een poging voor een dure verzekering maar die sla ik af. Vervolgens geef ik in 5 bullits weer wat de afspraak is die ik met hem wil maken... zijn antwoord is yes maar dan bij schade niet mopperen. Geen probleem voor mij! Ik reserveer de auto betaald deze zonder refund mogelijkheid. (vrijdag 8 oktober voor zondag 10 oktober) Vanmiddag komt mijn vriendin aan op Valencia Airport.... krijgt de auto niet mee omdat ik deze met de creditcard van mijn bedrijf heb betaald. (was een onderdeel van de afspraak) Ter plekke moet ze dezelfde auto nogmaals huren en nu niet voor 133 euro voor 3 dagen maar 240 euro voor 3 dagen. Oplichters!

    Sterke punten
    ze communiceren snel, zijn handig in het geld binnen hengelen

    Je weet dat je genaaid gaat worden en doet er alles aan om het te voorkomen en het lukt ze toch... - Review over Goldcar

    Om er zeker van te zijn dat mijn vriendin bij het ophalen van de auto net als de vorige keer een extra verzekering door haar strot gedrukt krijg neem ik per mail contact op met Goldcar. Maak een printscreen, geef exact aan wat ik wel en niet wil hebben en ga daar over in gesprek met een medewerker. Hij onderneemt een poging voor een dure verzekering maar die sla ik af. Vervolgens geef ik in 5 bullits weer wat de afspraak is die ik met hem wil maken... zijn antwoord is yes maar dan bij schade niet mopperen. Geen probleem voor mij! Ik reserveer de auto betaald deze zonder refund mogelijkheid. (vrijdag 8 oktober voor zondag 10 oktober) Vanmiddag komt mijn vriendin aan op Valencia Airport.... krijgt de auto niet mee omdat ik deze met de creditcard van mijn bedrijf heb betaald. (was een onderdeel van de afspraak) Ter plekke moet ze dezelfde auto nogmaals huren en nu niet voor 133 euro voor 3 dagen maar 240 euro voor 3 dagen. Oplichters!

    Sterke punten
    ze communiceren snel, zijn handig in het geld binnen hengelen

    They work with terrible service providing rental companies - Review over Do you Spain

    Lost the total amount of the booking because we were unable to pick up the car before 0:00 hour, after that time your booking is lost and you have to do a complete new booking AND payment…. Don’t book here, but book with a serious rental car company, it will cost you the same in the end and you DO get some service..

    Sterke punten
    None

    Zwakke punten
    Service

    Voorschot - Review over Record Go Rent a Car

    Deze week paar daagjes Spanje een auto gehuurd bij record go via online wat redelijk goed ging alleen hebben we voor 5 dagen 311 euro betaald en 82 euro aanbetaling die 82 is ook niet in vermindering gebracht op de 311 euro dus hoe dat gaat gaan weten we niet heeft hier iemand al ervaring mee .maar voir de rest hoor je mij niet klagen

    Zwakke punten
    Terug betalen van aanbetaling hoe werkt dit

    extra kosten aftanken huurauto, sixt geeft geen reponse - Review over Sixt

    Ik heb een niet afgetankte auto mee gekregen, met de gehuurde auto maar 28 km gereden en wordt hierdoor geconfronteerd met een additionele kostenpost voor aftanken van niet gereden kilometers. Sixt is bij inleveren niet beschikbaar (key drop off), reageert niet op mijn klacht via hun website en Email. Voel me zwaar benadeelt en als dit het verdien model van Sixt is huur ik hier nooit meer.

    Sterke punten
    beschikbaarheid auto

    Zwakke punten
    arrogantie in aftersales

    Onbeschoft - Review over OK Rent A Car

    Het ophalen van de auto duurde erg lang, maar ging verder best goed. Na grondige inspectie, en van alle krasjes en deukjes foto's gemaakt te hebben, op weg. Auto was zo goed als nieuw en is prima bevallen. Bij het inleveren "geholpen" door een onbeschofte "dame". Werd voor leugenaar uitgemaakt bij een discussie over een kleine beschadiging op de bumper. Gelukkig kon ik met een foto bewijzen dat de kras er bij ophalen al zat. Zeer vervelende ervaring. Ik heb al bij veel andere verhuurders gehuurd, en het is overal hetzelfde liedje. Ze proberen je allemaal een poot uit te draaien

    Sterke punten
    De auto was praktisch nieuw en reed heerlijk.

    Zwakke punten
    Service. Ronduit onbeschofte medewerkers.

    Geen reactie klantenservice op simpele vraag - Review over TUI Cars

    Via Tuicars een auto gehuurd in Griekenland. Een wijziging van de aankomsttijd betekende dat ik eerder zou arriveren en de auto eerder zou kunnen ophalen. Onmogelijk volgens Tuicars, niet te regelen. Bij aankomst in op het vliegveld bleek dat helemaal niet onmogelijk te zijn. Er stond een auto klaar. Dat was wel een auto van een kleinere klasse. De initieel gehuurde auto had de lokale verhuurder al een jaar niet meer op voorraad. Deze had ik wel via Tuicars gehuurd. Vreemd. Dit bij terugkomst aangekaart, maar Klantenservice reageert niet op mijn bericht. Zo ingewikkeld is het toch niet.. Diverse pogingen gedaan, maar 0 reactie. We zijn inmiddels een maand verder. Zeer slechte behandeling van klanten, niet reageren is erg respectloos en frustrerend. Terwijl het een klein 'probleem' is..

    Sterke punten
    Boekingsproces

    Zwakke punten
    De keuzelijst van auto's correspondeert niet met het wagenpark van de lokale verhuurder. Het niet reageren op een niet al te ingewikkelde kwestie.

    Vol dans le véhicule rendu - Review over Delpaso Car Hire

    Nous avons loué un véhicule ce week end Hier nous avons redepose ce véhicule . En arrivant à l aéroport nous nous sommes rendu compte que nous avions oublié des vêtements ( veste Hugo boss et pull ) directement nous avons pris contact avec eux Impossible de les joindre par téléphone. Nous avons envoyé un mail . Comme par hasard rien a été retrouvé dans le véhicule Je suis choquée de cette malhonnêteté