Samen met mijn ouders een bus gehuurd om te verhuizen.
Alles verliep super vlot.
Mooie bus meegekregen en ook voor een goede prijs.
Zeer tevreden!
Dankjewel adrem
Sterke punten Samen met mijn ouders een bus gehuurd om te verhuizen.
Alles verliep super vlot.
Mooie bus meegekregen en ook voor een goede prijs.
Zeer tevreden!
Dankjewel adrem
Ik kom hier best vaak en maak vaak gebruik van zowel een personenauto als een werkbus. Goede service, meedenkend en aardige mensen allemaal. Nogmaals top verhuurbedrijf. Raad iedereen het aan mocht je een auto of bus willen huren om hier te komen. Ze nemen de tijd en er is zat op voorraad maar wees met sommige momenten wel snel erbij voordat het telaat is. Nogmaals een top verhuurbedrijf.
Al ruim 2 jaar werken we nauw samen met Adrem Autoverhuur en dat is erg fijn. Bijna dagelijks staan we op de stoep om gebruik te maken van hun busjes en we worden snel geholpen! In het enkele geval dat ons type busje niet beschikbaar is, krijgen we een ander passend busje mee. Erg fijn!
Met mijn gezin en vrienden een personenbus gehuurd hier. Prachtige nieuwe ford bus meegekregen.
Echt een fantastische bus die de rit een heel stuk aangenamer heeft gemaakt.
Prijs was ook erg goed.
Super tevreden.
Met mijn vriendin een bus hier gehuurd. Alles verliep heel erg soepel. Waren binnen nog geen 5 minuten weggereden met de bus. Bus was verder ook goed. Schoon en zuinig in verbruik. Aanrader als je het mij vraagt.
Sterke punten geen slechte punten gemerkt
Zwakke punten Snel. Vriendelijk. mooie nieuwe bussen
Vermijd dit bedrijf ten koste van alles en laat je niet misleiden door een lage prijs. Bij het ophalen van de auto werd de “All-Risk”-verzekering als bijna verplicht gepresenteerd (€400). Vervolgens ging de auto kapot en moest ik een taxi nemen (€250) om de vervangende auto op te halen. Mij werd verteld dat de taxikosten zouden worden vergoed, maar dit werd later geweigerd.
De pech zou blijkbaar mijn eigen schuld zijn, waardoor de All-Risk-verzekering niets dekte (€500). De tweede auto had geen werkende airco — twee weken in Puglia in de zomer zonder airco! Ik kon de auto omruilen, maar ik moest zelf naar het kantoor rijden, een rit van twee uur enkele reis.
super slecht verhuurd oude meuk en service is mega slecht. je kunt ze niet bellen als je met pech in buitenland staat. reageren niet op app en mail en foon.
Organisatie zou opgerold moeten worden, zijn boeven 1e klas
Inmiddels wel bekend met de oplichtingspraktijken van Spaanse autoverhuurbedrijven, maar deze spant de kroon!! Deze mevrouw liet ons gewoon nog een auto huren!!! Ik betaalde deposit zei ze, maar achteraf heb ik nog een auto gehuurd, voor EUR 495. Terwijl we via Booking.com al een auto hadden gehuurd voor EUR 260. Niks je krijgt alles terug, ze worden getraind je te belazeren
These guys follow their policy down to the letter, customer service is non-existent.
We had a 9 hour delay on our flight to Barcelona from Amsterdam. We booked a car via Expedia and our reservation was dropped after 6 hours. Even though I called ahead explaining we had a horrible delay, we were forced to pay extra for a more expensive car, since our car-range was no longer available.
While we were waiting there to get things sorted, there was an older man who rented a car - but he found it was too big for his planned city trip. He had only minutes before rented his car. He asked for a smaller one, because he was afraid he would damage such a big car. He had to pay extra because they needed to alter his booking.
RecordGo? Record RUN!!!!
Sterke punten Geen
Zwakke punten No customer service
No flexibility
High extra fees
Zeer teleurstellende ervaring met DoYouSpain en Goldcar. Wij betaalden onze huurauto vooraf met American Express, maar bij aankomst bleek dat Goldcar dit niet accepteert. Geen begrip of oplossing, terwijl we reisden met mijn 86-jarige schoonmoeder.
Uiteindelijk moesten we ter plekke een nieuwe auto huren tegen een tarief tien keer zo hoog en 2,5 uur wachten. Zeer misleidend dat DoYouSpain wél American Express accepteert, maar de verhuurder weigert.
Echt onaanvaardbaar – wij verwachten volledige terugbetaling van de oorspronkelijke boeking.
Bij het ophalen op vliegveld Palma de Mallorca werd er direct gevraagd om de auto full casco (circa €400) bij te verzekeren. Ik had al een full casco verzekering bijgeboekt op de site van VIP Cars. Volgens Gold Car zou bij een schade/ongeval deze verzekering niet worden uitgekeerd??? Ik heb NIET extra bij Gold Car een full casco bijgeboekt. Bij het inleveren op het vliegveld vroeg de onvriendelijke dame direct "of ik full casco ben verzekerd bij GoldCar". Ik zei nee en de dame liep meteen chagrijnig rond de auto. Zij liep een snelle ronde en meteen naar de linker achterzijde, onderin bij het zwarte gedeelte van de kunststof bumper. Daar zag zij een beschadiging die nauwelijks waarneembaar was. Zelfs met een foto en speciaal licht was het bijna niet te zien. Ik heb de auto tijdens de huur periode netjes gebruikt, overal voorzichtig en goed geparkeerd, geen aanrijdingen ed gehad. Dus geen deuken en/of krassen gemaakt. Ik kreeg het gevoel dat deze 'beschadiging' er al zat. Op zeer nadrukkelijke wijze werd mij duidelijk gemaakt dat er een bedrag van mijn deposito afgehaald zou worden. Ik vroeg dan ook om welk bedrag het zou gaan en de medewerker kon mij direct vertellen dat de schade €204,28 zou zijn. Dit vond ik zeer vreemd dat de medewerker zo'n bedrag direct kan noemen voor deze niet waarneembare beschadiging???? Hoe dan ook ben je het bedrag van de 'schade' kwijt aan GoldCar. Ik voel mij dan ook zeer in de maling genomen.
online reservering via deze site voor ophalen van de huurauto bij Europcar Lissabon Airport gedaan. vanwege het feit dat we de pincode van onze creditcard niet wisten (creditcard is doorgaans alleen voor het garanderen van de borg) kregen we de auto niet mee. we konden niet cash of per gewone pin betalen. de auto is door Europcar Lissabon Airport gecanceled, maar we waren wel de gemaakte kosten voor extra verzekering en boekingskosten -die via creditcard afgeboekt zijn- kwijt. refund was niet mogelijk, dus helaas dubbele kosten omdat we uiteindelijk bij Europcar rechtstreeks een auto moesten huren .. wat een gare service!! ons advies: hier NOOIT een auto reserveren, maar rechtstreeks bij een verhuurbedrijf!
Onze ervaring met Drivalia was ronduit schandalig. Bij aankomst werden we voortdurend onder druk gezet om extra verzekeringen af te sluiten, ondanks dat we al een volledige verzekering hadden genomen. Uiteindelijk moesten we nog een reeks verborgen kosten betalen en stonden we uren aan de balie om de auto eindelijk mee te krijgen.
Bij terugkomst – zonder schade, zonder incidenten – werd €500 van onze waarborg ingehouden voor “schade”. Geen uitleg, geen foto’s, geen bewijs. Omdat we een vroege vlucht hadden, was er niemand aanwezig om de wagen te controleren. Dit lijkt een bewuste strategie om klanten geld af te troggelen die geen extra verzekeringen nemen.
Drivalia is niet transparant, onprofessioneel en handelt op een manier die grenst aan oplichting. Blijf weg van dit bedrijf. Er zijn genoeg eerlijke verhuurbedrijven die wél respect hebben voor hun klanten.
dus ik moet 20 euro betalen omdat ik geen gebruik wil maken van een bedrijf waar ik alleen maar van naar een auto heb mogen kijken die nul service verlenen?
dus ik moet 20 euro betalen omdat ik geen gebruik wil maken van een bedrijf waar ik alleen maar van naar een auto heb mogen kijken die nul service verlenen?
Terrible that such an organization still exists. You think you are booking with them(Auto-Europe)but you are booking with an invisible very poor organised rental car company namely RENTSCAPE.
What a worthless company. You book a car, but at arrival the desired type is not availbale, they offer you another car, but this car appears to be mechanically defective. So up for a third choice!! It is stillnot what you orderd for but there is no other way then just to accept it.
The staff at the counter are absolutly not very friendly / helpful at all. That the coffee machine is working properly is more important
.
To arrive at Rentscape you need to find their shuttle bus somewhere parked at the six different parking zone in front of the Marseille-airport, employees of Auto-Europe give you a total wrong indication, we lost mostly an hour to discover the shuttle bus. Very bad communication and information(s)
Due to a delayed KLM flight(1469 10 august) we had to move our reservation to the next day. Rentscape was uanable to hold our reservatio for 24 hours. We were forced to make a new booking. We payed the new booking and Rentscape promised to refund the first booking. This refunding tooks a month.before we received our money back Unacceptable seen modern banking systems.
At returning the rental car (MiniCooper) they tried to make us responsible for some scratches under the headlights by showing a picture at their Phone. The background of that picture was not where we had parked the car, it was just a picture taken at another moment at another place trying to make us responsible.( just fraudsters)
You have to make a deposit by a creditcard which will be returned at day of return.
They hold the deposit for more over of 6 days!!! which is totally unacceptabel.
All in All RENTSCAPE i a car rental company you never want to deal with.
EVERONE BE WARNED NEVER GO OUT TO SEA WITH THEM
Klein foutje gemaakt van een tijdstip van ophalen. 5 min na de boeking even gebeld, maar kon niet hersteld worden, alle 180 euro voor 4 dagen was ik kwijt. Tijdstip lag 8 uur later, dus minder dagen huur, wilde geen geld terug alleen het juiste tijdstip. Maar was niet mogelijk.
Vandaag aangekomen op Malaga. Thuis via DoYouSpain bij Goldcar een auto gehuurd met extra verzekering.
Aan de balie proberen ze weer om een extra verzekering van 370 Euro af te sluiten. Na discussie en het laten zien van de polis, uiteindelijk toch alleen de borg 1.400 Euro en borg voor de benzine 152 Euro met de creditcard laten reserveren.
Wees dus gewaarschuwd! Ook na negatieve reviews op tv blijft dit bestaan.
Sterke punten Moet ik nog ervaren
Zwakke punten Gedoe bij de balie over extra polis, die al elders was afgesloten
We kregen de auto niet mee omdat er v.d. op de vouture en van der in het paspoort stond.\\r\\nAuto was al betaald en rijbewijs, paspoort en creditcard waren goed. �
Sterke punten Geen
Zwakke punten We kregen de auto niet mee omdat er v.d. op de vouture en van der in het paspoort stond.\\r\\nAuto was al betaald en rijbewijs, paspoort en creditcard waren goed. �
👍🏼
Review over Adrem autoverhuurSamen met mijn ouders een bus gehuurd om te verhuizen.
Alles verliep super vlot.
Mooie bus meegekregen en ook voor een goede prijs.
Zeer tevreden!
Dankjewel adrem
Sterke punten
Samen met mijn ouders een bus gehuurd om te verhuizen.
Alles verliep super vlot.
Mooie bus meegekregen en ook voor een goede prijs.
Zeer tevreden!
Dankjewel adrem
Zwakke punten
Iets drukker op zaterdag
Top verhuurbedrijf aanrader!!
Review over Adrem autoverhuurIk kom hier best vaak en maak vaak gebruik van zowel een personenauto als een werkbus. Goede service, meedenkend en aardige mensen allemaal. Nogmaals top verhuurbedrijf. Raad iedereen het aan mocht je een auto of bus willen huren om hier te komen. Ze nemen de tijd en er is zat op voorraad maar wees met sommige momenten wel snel erbij voordat het telaat is. Nogmaals een top verhuurbedrijf.
Ga zo door 👌🏼💪🏼💪🏼
Sterke punten
Klantvriendelijkheid en meedenkende
Zwakke punten
Hebben ze nietðð¼ðªð¼
Al ruim 2 jaar vaste klant
Review over Adrem autoverhuurAl ruim 2 jaar werken we nauw samen met Adrem Autoverhuur en dat is erg fijn. Bijna dagelijks staan we op de stoep om gebruik te maken van hun busjes en we worden snel geholpen! In het enkele geval dat ons type busje niet beschikbaar is, krijgen we een ander passend busje mee. Erg fijn!
Sterke punten
Snelle service en ruim assortiment
Vakantie familie
Review over Adrem autoverhuurMet mijn gezin en vrienden een personenbus gehuurd hier. Prachtige nieuwe ford bus meegekregen.
Echt een fantastische bus die de rit een heel stuk aangenamer heeft gemaakt.
Prijs was ook erg goed.
Super tevreden.
Sterke punten
Goedkoop. Top bussen
Top ervaring
Review over Adrem autoverhuurHele goede ervaring met een erg vriendelijke en schone services!
Sterke punten
Schoon, services, prijs/kwaliteit
Zwakke punten
Geen in mijn ogen
Top
Review over Adrem autoverhuurVriendelijk personeel, snel geholpen, prima bus.
Sterke punten
Vriendelijk. Snel. Goedkoop.
Geen aanmerkingen
Review over Adrem autoverhuurMet mijn vriendin een bus hier gehuurd. Alles verliep heel erg soepel. Waren binnen nog geen 5 minuten weggereden met de bus. Bus was verder ook goed. Schoon en zuinig in verbruik. Aanrader als je het mij vraagt.
Sterke punten
geen slechte punten gemerkt
Zwakke punten
Snel. Vriendelijk. mooie nieuwe bussen
geweldig bedrijf
Review over Adrem autoverhuurWat een fantastisch familie bedrijf is dit. Scan systeem voor de schades dus nooit meer gezeik. Ontzetten snel en vooral vriendelijke geholpen
Sterke punten
alles.
Zwakke punten
Geen zwakke punten
VERMIJD!
Review over GoldcarVermijd dit bedrijf ten koste van alles en laat je niet misleiden door een lage prijs. Bij het ophalen van de auto werd de “All-Risk”-verzekering als bijna verplicht gepresenteerd (€400). Vervolgens ging de auto kapot en moest ik een taxi nemen (€250) om de vervangende auto op te halen. Mij werd verteld dat de taxikosten zouden worden vergoed, maar dit werd later geweigerd.
De pech zou blijkbaar mijn eigen schuld zijn, waardoor de All-Risk-verzekering niets dekte (€500). De tweede auto had geen werkende airco — twee weken in Puglia in de zomer zonder airco! Ik kon de auto omruilen, maar ik moest zelf naar het kantoor rijden, een rit van twee uur enkele reis.
Een compleet drama!
Trieste kutclub
Review over Oscarsuper slecht verhuurd oude meuk en service is mega slecht. je kunt ze niet bellen als je met pech in buitenland staat. reageren niet op app en mail en foon.
Organisatie zou opgerold moeten worden, zijn boeven 1e klas
Sterke punten
o
Zwakke punten
alles is slecht
Oplichters! Wegblijven hier!
Review over Happy CarCriminele bende, net als EasyTerra. Je betaalt vooraf, ze leveren niets en retourneren ooit niets. Pure diefstal!!! Wegblijven bij deze dievenbende!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Waardeloze helpdesk. Een CEO die het helemaal niets interesseert. Oplichters!!
slechtse carrental ever
Review over ThriftyInmiddels wel bekend met de oplichtingspraktijken van Spaanse autoverhuurbedrijven, maar deze spant de kroon!! Deze mevrouw liet ons gewoon nog een auto huren!!! Ik betaalde deposit zei ze, maar achteraf heb ik nog een auto gehuurd, voor EUR 495. Terwijl we via Booking.com al een auto hadden gehuurd voor EUR 260. Niks je krijgt alles terug, ze worden getraind je te belazeren
Sterke punten
-10
Zwakke punten
-10
Record Go? Record RUN!! (away)
Review over Record Go Rent a CarThese guys follow their policy down to the letter, customer service is non-existent.
We had a 9 hour delay on our flight to Barcelona from Amsterdam. We booked a car via Expedia and our reservation was dropped after 6 hours. Even though I called ahead explaining we had a horrible delay, we were forced to pay extra for a more expensive car, since our car-range was no longer available.
While we were waiting there to get things sorted, there was an older man who rented a car - but he found it was too big for his planned city trip. He had only minutes before rented his car. He asked for a smaller one, because he was afraid he would damage such a big car. He had to pay extra because they needed to alter his booking.
RecordGo? Record RUN!!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
No customer service
No flexibility
High extra fees
Nooit meer
Review over Do you Spain★☆☆☆☆ Nooit meer!
Zeer teleurstellende ervaring met DoYouSpain en Goldcar. Wij betaalden onze huurauto vooraf met American Express, maar bij aankomst bleek dat Goldcar dit niet accepteert. Geen begrip of oplossing, terwijl we reisden met mijn 86-jarige schoonmoeder.
Uiteindelijk moesten we ter plekke een nieuwe auto huren tegen een tarief tien keer zo hoog en 2,5 uur wachten. Zeer misleidend dat DoYouSpain wél American Express accepteert, maar de verhuurder weigert.
Echt onaanvaardbaar – wij verwachten volledige terugbetaling van de oorspronkelijke boeking.
Oplichters?
Review over GoldcarBij het ophalen op vliegveld Palma de Mallorca werd er direct gevraagd om de auto full casco (circa €400) bij te verzekeren. Ik had al een full casco verzekering bijgeboekt op de site van VIP Cars. Volgens Gold Car zou bij een schade/ongeval deze verzekering niet worden uitgekeerd??? Ik heb NIET extra bij Gold Car een full casco bijgeboekt. Bij het inleveren op het vliegveld vroeg de onvriendelijke dame direct "of ik full casco ben verzekerd bij GoldCar". Ik zei nee en de dame liep meteen chagrijnig rond de auto. Zij liep een snelle ronde en meteen naar de linker achterzijde, onderin bij het zwarte gedeelte van de kunststof bumper. Daar zag zij een beschadiging die nauwelijks waarneembaar was. Zelfs met een foto en speciaal licht was het bijna niet te zien. Ik heb de auto tijdens de huur periode netjes gebruikt, overal voorzichtig en goed geparkeerd, geen aanrijdingen ed gehad. Dus geen deuken en/of krassen gemaakt. Ik kreeg het gevoel dat deze 'beschadiging' er al zat. Op zeer nadrukkelijke wijze werd mij duidelijk gemaakt dat er een bedrag van mijn deposito afgehaald zou worden. Ik vroeg dan ook om welk bedrag het zou gaan en de medewerker kon mij direct vertellen dat de schade €204,28 zou zijn. Dit vond ik zeer vreemd dat de medewerker zo'n bedrag direct kan noemen voor deze niet waarneembare beschadiging???? Hoe dan ook ben je het bedrag van de 'schade' kwijt aan GoldCar. Ik voel mij dan ook zeer in de maling genomen.
Sterke punten
Nieuwe auto's
Zwakke punten
Behandeling van de klant
Hier niet huren!!
Review over RentalCarsonline reservering via deze site voor ophalen van de huurauto bij Europcar Lissabon Airport gedaan. vanwege het feit dat we de pincode van onze creditcard niet wisten (creditcard is doorgaans alleen voor het garanderen van de borg) kregen we de auto niet mee. we konden niet cash of per gewone pin betalen. de auto is door Europcar Lissabon Airport gecanceled, maar we waren wel de gemaakte kosten voor extra verzekering en boekingskosten -die via creditcard afgeboekt zijn- kwijt. refund was niet mogelijk, dus helaas dubbele kosten omdat we uiteindelijk bij Europcar rechtstreeks een auto moesten huren .. wat een gare service!! ons advies: hier NOOIT een auto reserveren, maar rechtstreeks bij een verhuurbedrijf!
Sterke punten
geen sterke punten
Zwakke punten
zie review
Ronduit SCHANDALIG!! Oplichter
Review over DrivaliaOnze ervaring met Drivalia was ronduit schandalig. Bij aankomst werden we voortdurend onder druk gezet om extra verzekeringen af te sluiten, ondanks dat we al een volledige verzekering hadden genomen. Uiteindelijk moesten we nog een reeks verborgen kosten betalen en stonden we uren aan de balie om de auto eindelijk mee te krijgen.
Bij terugkomst – zonder schade, zonder incidenten – werd €500 van onze waarborg ingehouden voor “schade”. Geen uitleg, geen foto’s, geen bewijs. Omdat we een vroege vlucht hadden, was er niemand aanwezig om de wagen te controleren. Dit lijkt een bewuste strategie om klanten geld af te troggelen die geen extra verzekeringen nemen.
Drivalia is niet transparant, onprofessioneel en handelt op een manier die grenst aan oplichting. Blijf weg van dit bedrijf. Er zijn genoeg eerlijke verhuurbedrijven die wél respect hebben voor hun klanten.
Sterke punten
GEEN
Zwakke punten
ALLES
waardeloze sevice. bellen niet
Review over MyWheelsdus ik moet 20 euro betalen omdat ik geen gebruik wil maken van een bedrijf waar ik alleen maar van naar een auto heb mogen kijken die nul service verlenen?
Sterke punten
geen
Zwakke punten
alles
waardeloze sevice. bellen niet
Review over MyWheelsdus ik moet 20 euro betalen omdat ik geen gebruik wil maken van een bedrijf waar ik alleen maar van naar een auto heb mogen kijken die nul service verlenen?
Sterke punten
geen
Zwakke punten
alles
Terrible organisation
Review over AutoEuropeVouchenumber EU22747012-1
Terrible that such an organization still exists. You think you are booking with them(Auto-Europe)but you are booking with an invisible very poor organised rental car company namely RENTSCAPE.
What a worthless company. You book a car, but at arrival the desired type is not availbale, they offer you another car, but this car appears to be mechanically defective. So up for a third choice!! It is stillnot what you orderd for but there is no other way then just to accept it.
The staff at the counter are absolutly not very friendly / helpful at all. That the coffee machine is working properly is more important
.
To arrive at Rentscape you need to find their shuttle bus somewhere parked at the six different parking zone in front of the Marseille-airport, employees of Auto-Europe give you a total wrong indication, we lost mostly an hour to discover the shuttle bus. Very bad communication and information(s)
Due to a delayed KLM flight(1469 10 august) we had to move our reservation to the next day. Rentscape was uanable to hold our reservatio for 24 hours. We were forced to make a new booking. We payed the new booking and Rentscape promised to refund the first booking. This refunding tooks a month.before we received our money back Unacceptable seen modern banking systems.
At returning the rental car (MiniCooper) they tried to make us responsible for some scratches under the headlights by showing a picture at their Phone. The background of that picture was not where we had parked the car, it was just a picture taken at another moment at another place trying to make us responsible.( just fraudsters)
You have to make a deposit by a creditcard which will be returned at day of return.
They hold the deposit for more over of 6 days!!! which is totally unacceptabel.
All in All RENTSCAPE i a car rental company you never want to deal with.
EVERONE BE WARNED NEVER GO OUT TO SEA WITH THEM
Sterke punten
er zijn geen sterke punten
Zwakke punten
er zijn alleen maar slechte punten
Onbeschoft niet Menswaardig
Review over OscarZEER SLECHT.NIKS TE MAKEN WILLEN HEBBEN MET MAROKANEN.STELLETJE OPLICHTERS.NOOIT MEER.
Sterke punten
Oplichters
Zwakke punten
Onbeschoft en Rascistisch naar andere bebevolkingsgroepen .
Nooit meer
Review over OscarZEER SLECHT.NIKS TE MAKEN WILLEN HEBBEN MET MAROKANEN.STELLETJE OPLICHTERS.NOOIT MEER.
Sterke punten
Oplichters
Zwakke punten
Onbeschoft en Rascistisch naar andere bebevolkingsgroepen .
Slechte service
Review over Do you SpainKlein foutje gemaakt van een tijdstip van ophalen. 5 min na de boeking even gebeld, maar kon niet hersteld worden, alle 180 euro voor 4 dagen was ik kwijt. Tijdstip lag 8 uur later, dus minder dagen huur, wilde geen geld terug alleen het juiste tijdstip. Maar was niet mogelijk.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Slecht bereikbaar, slechte service
Poging tot extra polis kosten!
Review over GoldcarVandaag aangekomen op Malaga. Thuis via DoYouSpain bij Goldcar een auto gehuurd met extra verzekering.
Aan de balie proberen ze weer om een extra verzekering van 370 Euro af te sluiten. Na discussie en het laten zien van de polis, uiteindelijk toch alleen de borg 1.400 Euro en borg voor de benzine 152 Euro met de creditcard laten reserveren.
Wees dus gewaarschuwd! Ook na negatieve reviews op tv blijft dit bestaan.
Sterke punten
Moet ik nog ervaren
Zwakke punten
Gedoe bij de balie over extra polis, die al elders was afgesloten
K
Review over GoldcarWe kregen de auto niet mee omdat er v.d. op de vouture en van der in het paspoort stond.\\r\\nAuto was al betaald en rijbewijs, paspoort en creditcard waren goed. �
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
We kregen de auto niet mee omdat er v.d. op de vouture en van der in het paspoort stond.\\r\\nAuto was al betaald en rijbewijs, paspoort en creditcard waren goed. �