• Het schijnt een normale gang van zaken tezijn van TUI Hannover Duitsland om zo net hun klanten om te gaan. Ik heb op de 23 juli een auto bij TUI Hannover Duitsland gehuurd, ik heb de huur van de auto op de 25juli geannuleerd ,het bedrag van 566 euro is van mijn creditcard afgeschreven. Ik heb van ene Ronnie een email gekregen waarin werd gezegd dat het afgeboekte bedrag binnen 2 dagen terug geboekt zou worden op mijn creditcard. Na vele uren aan de telefoon hangen en vele e-mail te hebben verstuurd is het geld nog steeds niets vandaag 15-10 op míjn creditcard terug gestort. Ik wordt door TUI auto verhuur Duitsland van het kastje naar de muur gestuurd..nou ik ga geregeld naar Cuba met TUI Holland maar heb dit nog nooit met TUI Holland meegemaakt, De Naam van TUI wordt hier door wel te grabbel gezet..Is TUI wel te vertrouwen als het om andere TUI vestigingen gaat..mijn advies huur geen auto bij TUI Hannover Duitsland als er iets mis gaat dan ben je je geld kwijt. En dat moet niet kunnen als je de naam TUI draagt .

    Sterke punten
    Geen sterke punten ze beloven je alles maar komen het niet na

    Zwakke punten
    Wel snel geld van je creditcard afschrijven maar bij annulering..ben je je geld gewoon kwijt..moet niet kunnen als je TUI heet.

    Door RJ de Wit op 12 oktober 2019 Reageer

  • pas zeer goed op voor deze office van sixt. Ik was helaas erg bezig met een verloren koffer en een onverwachte collega die ik daar trof, daardoor was mijn concentratie er minder bij. Er werd door de heer aan de desk zonder vragen alle extra's aangevinkt. Ook kreeg ik een (betaalde!) upgrade, zonder dat ik gevraagd werd. Ik vroeg de persoon achter de toonbank waarom ik nogmaals moest betalen, daar ik bij de boeking vooraf had betaald, mij werd verteld dat het allemaal borg was. Ik ben dus min of meer voorgelogen. Bij het doorlopen van het contract werd ik op veel punten gewezen, maar de extra kosten werden handig vermeden. Ik kreeg via de mail geen afrekening zoals wel beloofd bij inleveren (orlando int airport. trouwens 10 min van de terminal!)
    enige lichtpuntje was een restitutie (helaas niet van alle, maar slechts een deel) van de extra opgevoerde kosten.

    Door pascal op 11 oktober 2019 Reageer

  • Vaak ga ik met het vliegtuig voor mijn werk. Wanneer een avis zit op het vliegveld waar ik naar toe moet, ga ik eigenlijk altijd voor dit bedrijf. Ze hebben een prima wagenpark en de medewerkers zijn eigenlijk altijd heel erg behulpzaam.

    Door Jasper van oort op 11 oktober 2019 Reageer

  • Ik gebruik Avis eigenlijk regelmatig omdat hij hier in de buurt zit. Altijd goede ervaringen gehad. Ze hebben af en toe een leuke aanbieding, maar het belangrijkste vind ik dat je gewoon krijgt wat je besteld, zonder gezeur.

    Door Peter Huygens op 11 oktober 2019 Reageer

  • 1. er werd 350 borg ingehouden omdat we teveel kilometers zouden hebben gereden, terwijl we een auto met een onbeperkt aantal kilometers hadden aangevraagd en het contract ook geen enkele beperking aan het aantal te rijden kilometers stelde. Ook de algemene voorwaarden zeiden daar niets over.
    2. Klachtenbehandeling heel slecht

    Sterke punten
    1.vriendelijk personeel ter plaatse (gerona)
    2. auto ok

    Zwakke punten
    1. Diefstal van 350 euro
    2. slechte klachtenbehandeling

    Door harry op 11 oktober 2019 Reageer

  • Europcar Amersfoort. Amsterdamseweg 151.
    Ik huur jaarlijks 2x een auto bij hum voor mij vakanties in Biarritz.
    Mij ervaring met dit bedrijf is zoals ik het kan verwachten.
    De auto staat altijd naar mij wens of het wordt verbeter voor de zelfde prijs categorie. Dat vind ik een mega plus punt van de medewerkers.
    Dat kilometers inclusief zijn is ook net als vroeger!!!! je betaal wat je afgesproken hebt dus geen gezeik achteraf.
    Veder zijn de auto's in top conditie en zo goed als nieuw.
    Net een auto terug gebracht en als na service hebben ze zelf mij terug gebracht naar het centrum van de staat.. dat noem ik echt service en klant vriendelijkheid.
    Kortom 😊top bedrijf en service voor die klein prijs die ze voor een auto kilometers vrij vragen.
    Dank je wel weer en tot de volgende vakantie.
    Europcar Amersfoort way to go boys

    Sterke punten
    Klant vriendelijkheid en prijs all inclusief kilometers.

    Zwakke punten
    Niet bij onze ervaring van Veel jaren zaken aan het doen

    Door Eduard op 11 oktober 2019 Reageer

  • Very ugly experience with Hertz. When I pick up the vehicle, there are already one damage on the fender flares, but the employee of Hertz trid to hide this case. The man has no patience for me to examine the vehicle and urged us to go because I am the last customer of that day. The damage was blame to me due to the carefuless of final checking of previous round. Hertz is not able to prove why they charge me a ridiculous high cost for repair and metioned few details on the bill. I am really suspect Hertz is keeping playing game with other foreign customer.

    Door Christine Shen op 9 oktober 2019 Reageer

  • Via Easyterra auto offerte gevraagd Faro airport met leeftijd 77 er op ,na een prijs ervoor gekregen geboekt.
    Bij Cetauro, bij aankomst moest ik € 70,- ex btw betalen omdat ik boven de 75 ben, staat in voorwaarden van Centauro!!! ? nut prijsaanvraag met leeftijd boven 75. Bij meenemen auto tank 70 % vol, bij terugbrengen 70% vol,
    hoe ze de meter gemanupuleerd hebben weet ik niet, de blokjes op meter die het aangaf niet meer te zien, ook niet nadat ik de motor opnieuw startte, moest € 14,40 diesel en nog eens voor het tanken € 25, ex btw betalen .
    Ben omdat ik geen kant meer uit kon 1 keer op de autostrada gekomen € 2,- moest € 40,- ex btw betalen.
    niets te maren, staat in voorwaarden, het was zo als zij aangaven maakten de rekening , gelijk van de borg afgetrokken.
    Bij easy terra klacht ingediend na 2 weken geen antwoord, hierover gebeld, antwoord, vanaf boeking en betaling gelden de voorwaarden van de verhuur maatschappij, dure les, en waarschuwing voor een ieder.
    Dikke vette 0 voor EASY TERRA EN CENTAURO nooit weer.


    Sterke punten
    hebben geen sterke punten er op uit om zoveel mogelijk geld binnen te hallen

    Zwakke punten
    op ieder niveau 0

    Door bob op 8 oktober 2019 Reageer

  • Nooit weer!!
    Elke vakantie huren we een auto, dit doen we al jaren en nooit hebben we iets vervelends mee gemaakt. Maar bij dit bedrijf huren we nooit meer!!! Rond 23.00 uur haalden we bij het bedrijf in Mallorca de auto op. Dit ging al niet erg vlot maar ok. De tank zou vol zijn maar het wees iets onder het bovenste streepje aan. Ach, zal vast geen probleem zijn, dachten we.
    We zijn 5 dagen weg geweest en er is absoluut niks gebeurd met de auto. Bij terugkomst hebben we de auto tot aan de nok toe vol getankt bij de benzinepomp ernaast. De teller stond wederom iets onder het bovenste streepje, net als toen we hem op haalden. Echter, de dame die het kwam checken begon gelijk over de tank, die was niet vol. Nou, we konden hoog en laag springen, maar ze geloofde ons niet!! Mijn man is zelfs terug gereden naar de pomp om zijn bonnetje te halen maar nog geloofde ze het niet! Hoe kwaad kun je worden!
    Daarnaast wees ze op een paar oppervlakkige krasjes die we nooit in het donker hadden kunnen zien. Die zaten er al toen we de auto ophaalden. Kosten, €350,-!!! Dat zijn krasjes die je zo weg kunt poetsen!
    Dus al met al kost het ons € 425,- , dat is inclusief de € 75,- voor de benzine terwijl het helemaal vol was getankt!
    We voelen ons nu zo opgelicht!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Onvriendelijk maar vooral oneerlijk

    Door Silla op 8 oktober 2019 Reageer

  • Wij hebben een auto gehuurd van Goldcar in Portugal. Bij het ophalen van de auto zagen wij dat meerdere beschadigingen op de auto zaten. Toen wij een medewerker hierop aanspraken vertelde hij dat we ons nergens zorgen om hoefden ge maken omdat we super relax dekking hadden, dus alles was verzekerd. Bij de ontvangst zagen wij ook dat er geen hoedenplank aanwezig was. Gesterkt door de mededeling van die medewerker zijn wij vertrokken. Na het inleveren van de auto krijgen wij een rekening van € 100,=. Op mijn reactie dat ik dit niet terecht vind en op mijn vraag om een bewijs te overhandigen dat de hoedenplank aanwezig was bij de verhuur en ontvangst, is geen antwoord gekomen. Na diverse reply’s nog steeds geen antwoord. Schandalig en onbeleefd.

    Door Frans op 5 oktober 2019 Reageer

  • auto gehuurd in malaga . eerste had motorproblemen , tweede problemen met bandendruk , derde was ok . Maar achteraf 260 euro moeten betalen voor herstel banden . Volgens mij was er al iets aan die banden toen ik die auto kreeg . Op mails wordt niet geantwoord !!!

    Sterke punten
    geen !!!

    Zwakke punten
    niks communicatie bij een klacht !!!

    Door leo op 1 oktober 2019 Reageer

  • 31 aug 2019 auto opgehaald in Alicante Airport na 2 uur in de rij te hebben gestaan. Nadat ik eindelijk de auto kon ophalen in de parkeergarage bleek er op meerdere plaatsen schade aan de auto aanwezig te zijn terwijl op het formulier schade vrij stond. Toen heb ik een medewerker erbij gehaald en die begon een aantal aantekeningen te maken die ik hem had laten zien de hele voorzijde zat vol met steenslag schade terwijl de auto net een paar weken oud was alsof er aan een rallycros
    was meegedaan. Toen ik de auto inleverde op 18 sept 2019 werd mij verteld dat ik schade had veroorzaakt aan de voorzijde van de auto onderaan
    waar al die steenslag schade zat die ik nota bene had laten zien bij ophalen.
    De medewerker bleef maar volhouden en werd steeds onvriendelijker en maakte tenslotte nog een wegwerp gebaar dat we weg moesten wezen wat we uiteindelijk ook gedaan hebben omdat we moesten inchecken en geen tijd meer hadden. Dit had ik nog niet eerder meegemaakt de afgelopen jaren en zal ook niet meer gebeuren geen Centouro meer ook op klachten die ik had gestuurd word amper gereageerd




    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Eer onvriendelijk personeel in de parkeergarage

    Door Freek Ohm op 30 september 2019 Reageer

  • Bij de huurprijs komt sowieso 25 euro er bij die ze van je stelen!
    Een auto huren bij Centauro is ten zeerste af te raden.
    Nadat ik op het vliegveld was aangekomen was het, ondanks, de routebeschrijving die was gegeven bijzonder lastig het busje te vinden. Nergens een bordje.
    Bij de verhuurbalie aangekomen, heb ik ruim 2,5 uur in de rij moeten wachten voordat ik de auto kon meenemen.
    Het duurt circa 35 minuten per reservering om af te handelen daar. Ze gebruiken een zeer verouderd systeem, echt ongelooflijk. Als je van tevoren reserveert dan ligt dat toch klaar.
    En dan nog de diefstal van 25 euro. Bij het ophalen van de auto moet een volle tank vooruit betaald worden, dit geld krijg je terug als je de tank weer vol inlevert. Maar er wordt sowieso 25 euro administratiekosten ingehouden. Dit is pure diefstal en kosten die gewoon op de autohuur komen.
    Ik heb hier inmiddels drie keer een mail over gestuurd, maar er komt geen enkele reactie!
    Schandalig dat dit kan en hier een auto huren is echt een dure en ook tijdrovende zaak.

    Sterke punten
    Geen enkele

    Door JOHN op 30 september 2019 Reageer

  • Zelfde ervaring als Jan-Willem Koene. Dreigende taal omdat je nizet de extra verzekering neemt a 18 euro per dag. Hogere eigen risico afboeken dan ten tijde van reserveren. Bang maken, kortom vervelende ervaring. Gewaarschuwd dat we 45 minuten eerder terug moeten zijn voor de controle van de auto. Ben benieuwd wat we gaan tegen komen bij inleveren. Overigens geboekt via vehicle rent.

    Sterke punten
    geen, duurde ook allemaal te lang

    Zwakke punten
    Zonde van de fooi

    Door wilma oudt op 29 september 2019 Reageer

  • Verschrikkelijke ervaring -
    Wij hadden voor een weekend een auto gehuurd bij Holiday Cars in Barcelona. Zij werken hier samen met verhuurbedrijf Goldcar. Bij het ophalen van de auto werden wij geconfronteerd met extra kosten, die niet op de overeenkomst waren aangegeven. Gelijk naar Holidaycars gebeld, je wordt hier enkel door engelstalige medewerkers 'geholpen'. Wij moesten de kosten maar voorschieten en deze zouden wij later van Holidaycars terugkrijgen. Dik een maand na terugkomst hebben wij het bedrag nog steeds niet volledig terug.

    Verder zijn wij bijzonder onvriendelijke geholpen. Medewerkers van Goldcar zeiden zelfs dat HolidaysCars oplichters zijn. Wij hebben geen reactie gehad vanuit HolidayCars omtrent deze klacht, zij hebben het volledig genegeerd.

    Al is het misschien toch een fantastische aanbieding. Hou er dan rekening mee dat:

    - je bij het afhalen met extra kosten kan worden geconfronteerd en die zelf moet voorschieten en gedeeltelijk terugkrijgt.

    - dat ze werken met andere verhuurbedrijven die zeer slechte service verlenen.

    - communicatie met klantenservice verre van acceptabel is.

    Ver van wegblijven dus!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Zie review

    Door STW op 24 september 2019 Reageer

  • Alicante AirPort: huurde onlangs een auto in Centauro, een schone zwarte Ford. Het ophalen gaat zoals we gewend zijn (meerdere keren huren). Bij terugkomst vertelde een klant een onvriendelijke en zeer irritante medewerker (Antonio Desilvio) dat er een kras was (jij). Ik vroeg hem waar, omdat zwart moeilijk te zien is. Het bleek een lijn (plant of zoiets) te zijn. Je kunt het gewoon met mijn eigen shirt borstelen. Maar de man stond erop dat hij een kras had en meldde dit in zijn rapport (kost € 225). We hebben foto's gemaakt en deze gemeld. Er is nog geen antwoord. Een maand voordat we de auto heel vroeg moesten inleveren, was er geen kantoor open, dus de sleutel in de brievenbus. 1 dag later vonden we een beschadigde wieldop (het kost 85 euro). Gelukkig heb ik foto's gemaakt van de hele auto en het blijkt dat ... andere wieldoppen. Hier zei ik ook dat dit niet onze wieldoppen waren. Gelukkig heb ik het bedrag teruggevorderd omdat ik ook foto's had. Bijna opnieuw opgelicht door Centaur. Zorg er daarom voor dat u bij aflevering een handtekening ontvangt dat de auto correct is teruggestuurd. Ga niet zonder haar. Draai NOOIT Antonio Desilvio over, deze onbetrouwbare Centauro-medewerker bij Alicante AirPort!

    Zwakke punten
    Lijkt me duidelijk. Bij gesloten kantoren door vroege vlucht wordt je standaard een schade/ beschadiging in je schoenen geschoven.

    Door Koen Sol op 24 september 2019 Reageer (1 reactie)

  • OPGEPAST voor de kleine lettertjes ! Auto gehuurd, betaald (de centjes gretig geïncasseerd, en dus OP VOORHAND BETAALD IN FULL!!!!) maar spijtig genoeg niet de juiste kredietkaart bij (wel de kredietkaart die de auto betaalde , maar niet de krediet kaart vd bestuurder).
    Ik werd de auto geweigerd = AUTO GEWEIGERD en moest asap elders huren! Kostte me 2 keer huur! En geen restitutie !! Er werd geen oplossing voorgesteld. Ik had de auto gereserveerd en vooraf betaald, dus die auto stond klaar. Waarom werd huurcontract niet verzet op de juiste naam ??? AFZETPRAKTIJKEN!!!! ONCOMMERCIEEL!!!!
    Bellen om te klagen? Geen antwoord: lijn breekt af of een Engelstalige ad lijn die u niet verderhelpt.
    Mailen om te klagen ??? Weken later antwoord: u had de kleine letters moeten lezen ....
    DO NOT USE EASYTERRA!!!

    Sterke punten
    Uw visa kaart blokkeren / plunderen

    Zwakke punten
    Alles

    Door Kris Schoeters op 21 september 2019 Reageer

  • Op 22 januari 2019 telefonisch contact gehad met EasyTerra over boeking op mijn naam. Gevraagd of mijn vriend de auto kan besturen als we de auto met zijn creditcard ophalen in plaats van mijn creditcard. Eerst is geadviseerd mijn vriend gewoon te laten rijden, en doen alsof ons neus bloed als we aangehouden worden. Toen ik aangaf dat dat problemen zou opleveren zei werknemer van EasyTerra dat als we met creditcard van mijn vriend auto ophalen, hij de auto kan besturen. Ik heb expliciet gevraagd of boeking daarvoor gewijzigd moest worden. Dat hoefde niet. In augustus bij ophalen van de auto bleek dat niet te kunnen met mijn vriend zijn creditcard. We moesten bijbetalen om mijn vriend de auto te kunnen laten besturen. Met EasyTerra op 7 augustus 2019 telefonisch de afspraak gemaakt dat ze het gesprek van 22 januari 2019 terug zouden luisteren. Als we op 22 januari 2019 onjuist geïnformeerd zouden zijn kregen we de extra kosten die we hebben gemaakt terug. Eerst kan EasyTerra telefoongesprek niet vinden. Als ik de specificatie van mijn telefoonrekening stuur als bewijs, is het telefoongesprek wel terug te vinden maar blijven ze keer op keer ontkennen dat wij onjuist geïnformeerd zijn: telkens met nieuwe argumenten. Zelf beschik ik ook over de telefoonopname. Ondanks dat te horen is dat ik expliciet vraag of ik de boeking moet wijzigen, en mij duidelijk wordt gezegd dat dat niet nodig is, blijft EasyTerra ontkennen dat dat gezegd is. Sterker nog, EasyTerra komt met een belerende reactie dat ik ‘7 maanden de tijd heb gehad de boeking te wijzigen’. Dat terwijl mij juist aan de telefoon op 22 januari is gezegd dat dat niet nodig is. Bij onjuiste informatie zou EasyTerra ons de extra gemaakte kosten van €90,- terugbetalen is ons op 7 augustus 2019 toegezegd. EasyTerra weigert. Schandalig dat EasyTerra weigert die afspraak na te komen, blijft ontkennen wat er gezegd is terwijl ik inmiddels over de geluidsopname beschik en daar bovenop zich zo klantonvriendelijk opstelt.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplichters

    Door Violette op 17 september 2019 Reageer

  • Ik heb betaald, maar mocht auto niet afhalen. Toen ik mijn geld terug vroeg waren ze verdwenen. Nooit een cent teruggezien. AF TE RADEN!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slechte service, gooien de telefoon dicht, lachen anderen uit. NOOIT MEER. Ik besteed liever teveel geld uit bij iemand anders dan ooit bij hun iets te huren.

    Door Mikail op 17 september 2019 Reageer

  • Auto voor een week gehuurd bij Firefly via AutoEurope.
    Zéér tevreden en hele goede prijs

    Sterke punten
    Vriendelijk personeel, zeer snelle afhandeling. Snelle shuttlebus

    Zwakke punten
    Shuttlebus was iets moeilijk te vinden maar stond precies waar hij moest staan

    Door Annelies de Vries op 16 september 2019 Reageer

  • Ik had mijn huurauto voor all risk verzekerd bij DYS maar bij schade moest ik zelf door een woud van websites mijn schade zien te verhalen. OP ONDERSTEUNING VAN DYS NO WAY. Verzekeren is een verdienmodel. Schade werd niet uitbetaald. Ik ben opgelicht.

    Door Tom op 14 september 2019 Reageer

  • Wat een slechte service!! De bus was prima, we hadden bijna niet gereden dus konden amper aftanken, bon in de bus gelegd.. 33 euro in rekening gebracht omdat ie 'niet afgetankt' zou zijn. Bij navraag krijg ik een arrogante ... aan de lijn, de bon was nergens gevonden, 'het is jouw woord tegen het mijne..'. Oplichters, zeer slechte zaak dit Borent!!

    Door Marjolein op 13 september 2019 Reageer

  • Please do not do business with doYouSpain
    Please do not do business with this company. They do not make appointments, give false information and after 7 months you will not get your deposit back .... € 978, so far paid for 2 Ford Fiesta for 2 weeks.
    There are so many complaints about this company, I should have paid more attention. It is ridiculous that this company is allowed to carry out its activities according to the law. Going towards crimminality.

    20-01-2019 (thanks to trustpilot) this is the reaction from DoYouSpain after '3' days of launching my said massage of this company on the net!
    I have to send my case again.... send it already 6 times during 8 month... again the advise and proof... don't do business with this company...

    -reaction 21-01-2019 from 'DoYouSpain'..
    Hello Raymond,

    Please, note that most of the rental companies, in most of the cases, unblock the deposit when you return the car, or the following day as maximum.

    If you have not received your deposit yet, please, send me an email to................. (I am not allowed to show the mailadres) with your reference number and I will check your case.

    Thank you,

    Andrea from DoYouSpain

    Thank you for your reply. Let's be concreet,....

    Incase of the cancelation of the first car, It was your collegea who advised me which steps I had to take.... how can it be my fould....??

    Incase of the refund, do I understand it that I pay n total € 978,- for 2 Ford Fiesta for 2 weeks..... please be realistic... this can't be treu!!!!

    My payments...!

    do you Spain: € 183,48 (date 13-07-2018-see attachment)
    do you Spain: € 183,48 (date 13-07-2018-see attachment)
    do you Spain: € 183,48 (date 13-07-2018-see attachment)
    Dickmans: € 219,95 (date 14-07-2018-see attachment)
    Dickmans: € 219,95 (date 14-07-2018-see attachment)
    Is there any service for clients.....!!!

    After this mail.... there was no contact anymore.... my money was gone......

    Sterke punten
    non.....

    Zwakke punten
    this is there profit model.... they can't have any profit on regular renting, there profit is in stealing form there clients

    Door raymond op 13 september 2019 Reageer

  • Vooraf voordelig via Cartrawler een kleine auto gereserveerd voor 11 dagen vakantie in Spanje inclusief afkoop eigen risico. Kosten totaal nog geen 275 euro.
    Bij de afhaalbalie vliegveld Malaga probeerden ze ons 1. een grotere (duurdere) auto aan te smeren, 2. ons ervan te overtuigen dat de in Nederland afgesloten verzekering niet voldoende was en 3. we extra moesten betalen voor een 2e chauffeur.
    Ze spreken Engels met een accent en gooien er termen in die je niet 1 2 3 begrijpt. Ze zaaien verwarring waardoor je gaat twijfelen of het vooraf wel juist in Nederland is geregeld. Ze laten je een (Spaanstalig) kaartje tekenen met allerlei bedragen erop waar je als Nederlander niks van snapt. Uiteindelijk hebben we ons de extra verzekering (helaas) laten aansmeren zonder dat we het wisten. Op het kaartje stond: Super Cobertura....wisten wij veel! Achteraf werd een bedrag van bijna 330 euro geïncasseerd op de creditcard. We waren uiteindelijk dus ruim 2x zo duur uit dan we vooraf dachten. Kortom: NOOIT bij Hertz huren en zeker niet in Malaga!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplichters

    Door Anita op 9 september 2019 Reageer

  • Ontzettend slecht bedrijf. Ik had ruim van tevoren een bus voor mijn verhuizing gereserveerd. Krijg ik de dag voor de verhuizing aan het einde van de middag een e-mailtje dat ze toch ineens geen bus hebben. Niet even bellen of op zoek gaan naar vervangend vervoer, maar gewoon een mailtje sturen. Mijn verhuizing is er bijna door in de soep gelopen. Echt wat schandelijk. Verschrikkelijk bedrijf waar ik never nooit meer iets bij zal huren.

    Door Jaap op 5 september 2019 Reageer