18 juni een reservering gemaakt voor 19-6 t/m 28-6 Oscar locatie Oosterhout i.v.m. reparatie aan mijn eigen auto. 18 juni kreeg ik ook te horen dat ik vervangend vervoer krijg van mijn garage en dus maar tot 24-6 zou hoeven huren. Direct Oscar gebeld om te vragen of de reservering nog aangepast kon worden omdat ik al betaald had, medewerker gaf aan dat dit geen probleem was en ik het resterende bedrag terug zou krijgen. Naar de locatie gereden en ook zij gaven aan dat dit geen probleem was en ik gewoon mijn geld terug zou krijgen. Toen ik 19-6 de auto ging ophalen nogmaals gevraagd of zij het nog aan moeten passen en of ik mijn geld terug zou krijgen, dit was geen probleem ik zou een bedrag terug krijgen van€172. Gister avond de auto terug gebracht volgens afspraak, huur zou lopen tot 24-6 08.00. Vervolgens krijg ik vandaag een factuur van terug betaling €81,30. Oscar gebeld om te vragen wat er fout gaat, medewerker aan de telefoon kon niks terug vinden en zou de locatie Oosterhout gaan bellen. Vervolgens kreeg ik te horen dat de locatie zelf bepaald heeft dat ze de huur houden tot 26-6 ongeacht wat er mondeling tegen mij gezegd is. Medewerker aan de telefoon kon hier niks aan doen en zou de locatie nog een bericht sturen, vervolgens niks meer gehoord. Aangegeven dat ik het belachelijk vind dat ze dit zo doen en zeer slechte service, ik heb 3 verschillende medewerkers gesproken die mij alle 3 vertelde dat ik mijn geld terug zou krijgen. Vervolgens krijg ik te horen dat zij het recht hebben om dit geld in te houden. Terwijl duidelijk op de site staat dat annuleringen binnen 48 gewoon kunnen, in dat geval hadden de medewerkers mij ook kunnen zeggen dat ik de reservering beter kon annuleren en opnieuw zou kunnen maken. Vreselijke service en onmenselijk gedrag. Daar is het dan ook bij gezegd en worden de gesprekken die ik met 3 medewerkers heb gehad gewoon ter zijde gegooid. Als je afspraken maakt met deze mensen laat het dan op papier zetten want anders doen zij wat ze willen en houden ze gewoon je geld in. Service om niet over te spreken.
Dit bedrijf runt een zeer vernuftige abonnementen scam. Volgens MyWheels is het Pro-abonnement maandelijks opzegbaar, maar in werkelijkheid word je altijd verplicht om minimaal twee maanden af te nemen. In al hun uitingen zijn ze willens en wetens misleidend.
Daarnaast ben ik (bovenop deze ‘standaard’ scam) dubbel gefactureerd voor een maand abonnement. De klantenservice is waardeloos. Sturen een standaard antwoord terug wat helemaal niets met je vraag te maken heeft. Alle andere emails worden genegeerd, terwijl ze wel dreigen met deurwaarders als je niet per direct betaald. Geen mogelijkheid tot fatsoenlijk, menselijk contact met de klantenservice.
Online lees ik veel vergelijkbare verhalen van mensen die tevreden klant waren, totdat er ineens een onterechte factuur verscheen en alle communicatie stokte. De klantenservice verschuilt zich achter een incassobureau.
Mijn advies: blijf weg bij MyWheels. Voor je het weet zit je vast aan onterechte of dubbele kosten en kun je fluiten naar hulp of uitleg.
Ik heb MyWheels vaak gebruikt. Ik vond ze erg duur maar ook erg makkelijk en prima. Maar bij mijn 42e rit, haalde ik de auto op voor een uurtje om mijn kind ergens heen te brengen. Ik zet m op precies dezelfde plek terug en krijg vervolgens voor 120 euro aan parkeerboetes elke dag. Dus zo’n 300 euro. Terwijl ik de auto dus op exact dezelfde plek terugzette. Blijkbaar had de vorige huurder dat gedaan en was dat dikke pech voor mij en was het volledig mijn verantwoordelijkheid om te checken of ik de auto wel van de goede plek ophaalde? Ik vind het best aannemelijk dat zij je in de app waarschuwen dat de auto foutief geparkeerd is! Toen ik bezwaar maakte kreeg ik geen enkele reactie- pas bij het tweede bezwaar en toen bleek dus dat een werknemer van MyWheels dus besluit dat het ongegrond is. Dus of je dan van een bezwaarprocedure kunt spreken. Ik ben echt enorm teleurgesteld en gebruik zeker geen MyWheels meer.
Sterke punten Makkelijk
Zwakke punten Slechte klantenservice als er iets is. Geen enkele verantwoordelijkheid nemen bij een geschil.
Bij het boeken vragen ze om je voornaam - voornaam ingevuld. Bij het ophalen van de auto, bij OK mobility, blijkt dat ze de auto niet mogen meegeven omdat de voornaam op de boekingsvoucher niet dezelfde is als op het rijbewijs. Dat klopt: ze vroegen om m’n voornaam maar m’n eerste naam op m’n rijbewijs is een andere.
Nergens bij het boeken wordt gezegd dat je voornaam dezelfde moet zijn als die op je rijbewijs of ID.
We kregen de auto niet mee, en hebben ter plekke een nieuwe moeten boeken. Twee keer betaald voor 1 auto.
Do You Spain is niet te bereiken voor klachten
Koepelorganisatie die de opdracht doorgeeft aan een ander bedrijf dat de opdracht weer doorgeeft aan een ander bedrijf dat je onbeschoft behandelt, auto met smerig vooruit en geen ruitenwisservloeistof
Sterke punten Niet gevonden
Zwakke punten Slechte communicatie en slechte afhandeling
I do not recommend. I booked car with discount and after all they send me invoice to pay more (without discount) even though I was driving one hour less than I booked car for and I drove less kilometers they asked me to pay and when I was talking with customer service they didn't answer any questions, just say I need to pay and stopped replying to me. Wie trainieren Sie Ihre Agenten? To stop replying to customer and avoid any responsibility when porobiłem occur? Scammers. Also cars need to me maintain better. It was super dirty and we needed to clean it first
Wij hebben een maand geleden een rit gemaakt met MyWheels, zonder problemen of schade. Tot onze verbazing ontvingen we onlangs een e-mail met de mededeling dat we een kras op de auto zouden hebben veroorzaakt. MyWheels stuurde hierbij foto's mee, maar die zijn naar onze mening niet overtuigend: ze tonen geen duidelijk tijdsverschil of bewijs dat de schade tijdens onze rit is ontstaan.
Het is frustrerend om als zorgvuldige gebruikers geconfronteerd te worden met een forse schadeclaim zonder sluitend bewijs. De communicatie met MyWheels verloopt traag en ontwijkend, wat ons vertrouwen in het platform sterk heeft ondermijnd.
Onze tip aan andere gebruikers:
Maak altijd zelf foto's van de auto vóór en na de rit, ook als je haast hebt. Vertrouw niet alleen op het systeem van MyWheels. En overweeg om het eigen risico af te kopen, want bij schadeclaims lijkt de bewijslast snel bij jou te worden gelegd.
Auto gehuurd incl verzekering. Er zou enkel bij afhalen 42 euro in rekening worden gebracht.
Bij afhalen moest ik echter 576 betalen! Waaronder verzekering van 271 euro.
OPLICHTERS
Ik heb de auto keurig op tijd ingeleverd echter op de afrekening stond dat ik de komende dag de auto nog had gehuurd. Dit zou in rekening worden gebracht echter vervolgens 100% worden gecorrigeerd en gerestitueerd. Het was een fout in het systeem dat de medewerker echt niet kon wijzigen op dat moment. Met een lange rij achter me en noodzaak om vliegtuig te halen heb ik het, op goed vertrouwen, geaccepteerd. Ik kwam van een koude kermis thuis, geen restitutie dus. Ook niet na uitleg en vele mails, waarin je van het kastje naar de muur wordt gestuurd en je standaard mailtjes terug ontvangt zonder dat mijn mail was gelezen. Zeer vervelend en zeer irritant, NOOIT MEER SIXT. NOOIT NEVER. Ik kan helaas niet 0 ster invullen.
Op 12 maart een auto gehuurd op de Spui straat in Den Haag. Bij aankomst blijkt dat alle openbare parkeerplaatsen bezet zijn en dat weer (na meerdere malen aangegeven te hebben bij vorige ritten) dezelfde auto op de plek van MyWheels stond.
Wij hadden geen andere keus na meerdere rondjes te hebben gereden de auto een paar plekken achter de MyWheels parkeerplaats te plaatsen.
Week later een brief dat we 750,- sleepkosten moeten betalen. Uiteraard in bezwaar gegaan en aangegeven dat ze de boete moeten verhalen bij de auto die meerdere malen al op de plek van MyWheels staat (die daar niet hoort te staan). MyWheels geeft hier geen gehoor aan. Blijft volhouden dat de 750,- euro door ons betaald dient te worden.
Wij waren een wekelijkse gebruiker van MyWheels, na dit incident niet meer.
Wij hebben dit gemeld bij Radar , Boos en stoppen niet met het achterlaten van deze recensies tot dat Myweels de kosten voor zichzelf opneemt. Belachelijk om de gebruiker te laten betalen voor een andere vervoerder haar fouten.
Absolute oplichters vooral als je een verzekering hebt van een andere maatschappij,benzine geld wordt achtergehouden kortom als je de reviews bekijkt van dit bedrijf weet je genoeg.De auto was via "doyouspain" geboekt dus was pas achteraf duidelijk .in Alicante is het personeel grof , gedemotiveerd en echt getraind om mensen te scammen .Ik kan echt niks positiefs over dit bedrijf verzinnen behalve dan dat de auto wel schoon was maar de buitenkant vol met deuken en krassen .
Sterke punten Niets maar dan ook echt helemaal niets !
Zwakke punten Gedemotiveerd en zeer grof personeel, proberen een te dure verzekering op te dringen,gedrukte,bekrasste wagens, proberen je dingen aan te rekenen die niet van toepassing zijn,houden benzine geld achtet kortom oplichters
ik heb een auto gereserveerd, ik kwam op schiphol aan om het auto op te halen, krijg ik te horen dat ik met een prepaid credit card niet mag huren. okay . is mij verteld dat ik de reservering moet anuleren, heb ik netjes gedaan , want ik heb ook mij annulerings bewijs. twee dagen later werd er van dat van mij account het huurbedrag geincasseerd terwijl ik geen gebruik heb gemaak van de service. ik heb contact opgenomen met TUI Cars. waar ik van de kast naar de muur werd gestuurd. en heb tot heden mijn geld niet terug. ik vind dit diep treist.
Auto aan de laadpaal . Auto laadt niet . Geen andere laadpalen in de buurt . Contact opgenomen met MyWheels. Probleem niet laden van de auto aangegeven . Vervolgens moest ik contact opnemen met de dealer van de auto terwijl t niet mijn auto is . Citroën dealer gaf aan geen garantie overeenkomst te hebben met deze betreffende auto . Vervolgens weer contact opgenomen met my weels die geeft dan weer een nummer van een ander bedrijf die ik moet bellen om de auto te laten nakijken .
Conclusie probleem niet laden wordt bij de huurder neergelegd . Meerdere bedrijven moeten bellen om dit te kunnen oplossen . Rit kan ik niet afsluiten kosten lopen dan dus door . Druk vanuit my weels dat de auto terug moet naar eerste bestemming . Echter staat hij gewoon in een andere wijk . Anders moet ik een boete betalen van 350 euro .
Meerdere taxi ritten moeten boeken om naar de auto te komen .
Kortom slechte klantenservice. Probleem ligt in aan hun auto . Kortom ik zal nooit meer een auto huren bij my wheels
Zwakke punten Klanten service .niet klant vriendelijk ingericht systeem . Probleem auto wordt bij de huurder neergelegd . Druk vanuit my wheels dreigen met boetes
Ongelooflijk nog nooit zo ontzettend achterlijke organisatie meegemaakt.\\r\\nIn augustus een auto abonnement genomen bij oscar autoverhuur. Bij aanvang een maand huur en 1000 borg betaald.\\r\\nVervolg betaling zouden automatisch afgeschreven worden. Eerst automatische betaling ging mis aangezien er zonder enige duidelijkheid geïncasseerd word door een heel ander bedrijf in Duitsland. Ik was onderweg toen is de auto op afstand geblokkeerd. Ik kreeg geen herinnering of iets gelijk een zeer dreigende mail met binnen 48 uur betalen anders volgen er consequenties. Uiteraard direct betaald. Je wordt flink in de gaten gehouden door middel van het tracking systeem dat is verder prima want ik heb niks te verbergen. Vervolgens krijg ik een mail naar 2 maanden of ik in het vervolg 180� extra per maand wil gaan betalen omdat ik teveel kilometer zou rijden. Aangegeven dat ik dit niet wil aangezien we een contract aangegaan zijn voor een bepaald bedrag en je niet vervolgens moet komen het wordt gigantisch meer. Daarnaast hoe weet je nou hoeveel ik de komende maanden rij? We waren nog niet eens op een kwart van de periode!!!\\r\\nMeer als een week geleden kreeg ik een bericht over een gemiste betaling weer dezelfde dreigende mail. Direct heb ik contact opgenomen want ik ben momenteel op vakantie in het Buitenland en heb voor grote betalingen het kastje van mijn bank nodig om het te kunnen betalen. Aangegeven bij hun en dit was oke. Vervolgens krijg ik een paar dagen later allerlei emails met o.a. u reservering is geannuleerd. Ik neem contact met ze op van wat is dit? Krijg geen antwoord. Vervolgens paar dagen later blijkt er iemand bij mijn woonadres waar mijn vader op dat moment was voor de deur te staan. Letterlijk op de deur en ramen bonken. Deze persoon gaf aan de laadkabel en sleutel te komen halen. Mijn vader heeft aangegeven dat ik momenteel op vakantie ben etc. Blijkbaar is de auto dus zo opgehaald met mijn spullen erin zonder enig bericht. Echt ongelooflijk wat een achterlijke gang van zaken en zeer onbeschoft. Onbegrijpelijk en nu ook gewoon nergens op reageren en wegrennen uit een chat.
Zwakke punten Ongelooflijk nog nooit zo ontzettend achterlijke organisatie meegemaakt.\\r\\nIn augustus een auto abonnement genomen bij oscar autoverhuur. Bij aanvang een maand huur en 1000 borg betaald.\\r\\nVervolg betaling zouden automatisch afgeschreven worden. Eerst automatische betaling ging mis aangezien er zonder enige duidelijkheid geïncasseerd word door een heel ander bedrijf in Duitsland. Ik was onderweg toen is de auto op afstand geblokkeerd. Ik kreeg geen herinnering of iets gelijk een zeer dreigende mail met binnen 48 uur betalen anders volgen er consequenties. Uiteraard direct betaald. Je wordt flink in de gaten gehouden door middel van het tracking systeem dat is verder prima want ik heb niks te verbergen. Vervolgens krijg ik een mail naar 2 maanden of ik in het vervolg 180� extra per maand wil gaan betalen omdat ik teveel kilometer zou rijden. Aangegeven dat ik dit niet wil aangezien we een contract aangegaan zijn voor een bepaald bedrag en je niet vervolgens moet komen het wordt gigantisch meer. Daarnaast hoe weet je nou hoeveel ik de komende maanden rij? We waren nog niet eens op een kwart van de periode!!!\\r\\nMeer als een week geleden kreeg ik een bericht over een gemiste betaling weer dezelfde dreigende mail. Direct heb ik contact opgenomen want ik ben momenteel op vakantie in het Buitenland en heb voor grote betalingen het kastje van mijn bank nodig om het te kunnen betalen. Aangegeven bij hun en dit was oke. Vervolgens krijg ik een paar dagen later allerlei emails met o.a. u reservering is geannuleerd. Ik neem contact met ze op van wat is dit? Krijg geen antwoord. Vervolgens paar dagen later blijkt er iemand bij mijn woonadres waar mijn vader op dat moment was voor de deur te staan. Letterlijk op de deur en ramen bonken. Deze persoon gaf aan de laadkabel en sleutel te komen halen. Mijn vader heeft aangegeven dat ik momenteel op vakantie ben etc. Blijkbaar is de auto dus zo opgehaald met mijn spullen erin zonder enig bericht. Echt ongelooflijk wat een achterlijke gang van zaken en zeer onbeschoft. Onbegrijpelijk en nu ook gewoon nergens op reageren en wegrennen uit een chat.
Wij huren via Oscar een minibus van garage Maro (Sint-Niklaas) met winterbanden voor een week. Deze is verkocht en is niet meer beschikbaar waardoor we een andere voorgesteld krijgen aan een meerprijs. Dit is al niet oke… Na wat bellen is er wat van de prijs afgegaan maar betalen we nog altijd meer dan het begin maar we gingen akkoord.
Wij hadden geboekt met winterbanden, blijkt dat de nieuwe minibus nog geen winterbanden heeft en nog in orde gezet moest worden, dit stond zelf nog niet op de planning hebben ze me telefonisch vertelt. Daarna hebben we zelf meerdere keren moeten mailen en bellen om te weten of de minibus en de banden in orde gingen komen want we kregen hier geen antwoord over.
Krijgen we uiteindelijk bericht dat de nieuwe minibus niet optijd zal klaar zijn voor vertrek...
willen ze ons terug de oude meegeven die verkocht was en ineens toch terug beschikbaar is.
Bij deze hebben we niet ons akkoord gegeven want we hadden er geen vertrouwen meer in maar ze hebben die toch aangepast zonder wat wij akkoord waren. Omdat zij het nu hebben aangepast naar de oude minibus krijgen wij de centen van ons voorschot niet terug betaald en moesten wij het ‘annuleren’ want we vertrouwd de situatie niet meer en ze kwamen niet met een andere oplossing zoals vb. een andere garage die ook een minibus had.
Ze wouden niet luisteren naar het deel dat dit geen manier is zaken te doen en dat ze geen boekings mogen veranderen naar andere voertuigen zonder toestemming.
Kant en klare dieven zijn dit. Na de auto teruggebracht lieten ze ons de sleutel om 6.55 h in de box droppen is pv mee te gaan kijken. Om ons erna toen we op het vliegtuig zaten een mail met 950€ schade aan te rekenen die er niet was !!! Fotos bijgevoegd van schade die 1000% niet was dus van andere auto met dezelfde kleur gebruikt . Echte diefstal die ze hier doen. Bedriegers op en top !!!!! Huur hier nooit een auto aub als je niet wil bestolen worden
Titel: Adrem blijft tekortschieten - Gebrekkige voertuigen en slechte service
Onze ervaring met Adrem was ronduit teleurstellend. De gehuurde bus had meerdere ernstige gebreken: een kapotte airco, een stuur dat constant naar rechts trok en een defecte rechter achterrem. Uiteindelijk viel ook de ventilator uit, waardoor de bus volledig onbruikbaar werd en wij honderden euro’s aan extra kosten moesten maken voor hotels, maaltijden en vervangende huurauto’s.
Wat deze ervaring nog frustrerender maakt, is dat we na onze reis geconfronteerd werden met slechte communicatie en minimale bereidheid tot compensatie. Klachten werden gebagatelliseerd en afgeschoven, en het bedrijf kwam slechts met een schamele vergoeding. Dit terwijl er meerdere reviews online te vinden zijn van klanten met soortgelijke problemen. Het lijkt erop dat gebrekkige voertuigen en slechte service geen uitzondering, maar eerder standaard zijn bij Adrem.
Conclusie: Adrem is onbetrouwbaar. Gebrekkige voertuigen, slechte communicatie en een gebrek aan verantwoordelijkheid maken dit een bedrijf dat je beter kunt vermijden. Het is duidelijk dat wij niet de enige zijn die met deze problemen te maken hebben gehad. Huur hier niet!
In Porto bij deze firma via Booking.com een auto gehuurd met koppeltje verzekering erbij. Meteen moesten we eigenlijk bij hun een verzekering nemenvoor 185 euro. Want anders… aangegeven dat we al verzekerd waren en na achterlating van 1209 borg voor de auto, 200 voor brandstof en 100 voor tol konden we op pad. Op hun contract stond geen begin Km stand, maar vol terug was goed. Tijdens de eerste rit kregen we na ca 50 km een lekke achterband, en belsen we het aangegeven nummer. We zouden worden opgehaald en een nieuwe auto meekrijgen. Maar bij aankomst moesten we eerst 566 euro aftikken voor de road Assistance, en vervolgens weer 1500 euro voor dezelfde riedel voor de vervangende auto. Dus totaal 3500 euro voorschieten omdat we een lekke band hadden. We werden heel bot te woord gestaan en kregen alleen maar te horen “ i told you so” vanwege die verzekering van hun. We zijn vertrokken zonder auto en zonder opnieuw te betalen. Achteraf kregen we ook nog een factuur van 478 euro voor TWEE nieuwe banden, en werd 50 euro brandstofkosten in rekening gebracht voor ca 60 gereden kilometers, en dat was niet te bewijzen omdat ze geen beginstand hadden ingevoerd. Uit alles bleek dat ze dit al veel vaker hadden gedaan. Het is gewoon een oplichtersbende. En het vergalt een flink deel van je vakantieplezier. Een geluk; de verzekering van Booking heeft het uiteindelijk gedekt, dus die verdienen een pluim.
Sterke punten Onbekend
Zwakke punten Het hee bovenstaande verhaal; totaal niet bezig met de klant, alleen hoe ze je zoveel mogelijk geld uit je zak kunnen kloppen
Horrible policy, careful they will steal your money. I did not see the under-23 sign when renting one of their vehicles, I called to cancel and they won't give my money back because "it's policy". Companies that don't account for these types of human errors are not fit to be trusted by the public. It was 1h after the 48h cancel deadline and still no exception was made. It was going to be the second time that I was going to use their services and I'm never going to do it again. Just lost a customer over greed.
Vreselijke service
Review over Oscar18 juni een reservering gemaakt voor 19-6 t/m 28-6 Oscar locatie Oosterhout i.v.m. reparatie aan mijn eigen auto. 18 juni kreeg ik ook te horen dat ik vervangend vervoer krijg van mijn garage en dus maar tot 24-6 zou hoeven huren. Direct Oscar gebeld om te vragen of de reservering nog aangepast kon worden omdat ik al betaald had, medewerker gaf aan dat dit geen probleem was en ik het resterende bedrag terug zou krijgen. Naar de locatie gereden en ook zij gaven aan dat dit geen probleem was en ik gewoon mijn geld terug zou krijgen. Toen ik 19-6 de auto ging ophalen nogmaals gevraagd of zij het nog aan moeten passen en of ik mijn geld terug zou krijgen, dit was geen probleem ik zou een bedrag terug krijgen van€172. Gister avond de auto terug gebracht volgens afspraak, huur zou lopen tot 24-6 08.00. Vervolgens krijg ik vandaag een factuur van terug betaling €81,30. Oscar gebeld om te vragen wat er fout gaat, medewerker aan de telefoon kon niks terug vinden en zou de locatie Oosterhout gaan bellen. Vervolgens kreeg ik te horen dat de locatie zelf bepaald heeft dat ze de huur houden tot 26-6 ongeacht wat er mondeling tegen mij gezegd is. Medewerker aan de telefoon kon hier niks aan doen en zou de locatie nog een bericht sturen, vervolgens niks meer gehoord. Aangegeven dat ik het belachelijk vind dat ze dit zo doen en zeer slechte service, ik heb 3 verschillende medewerkers gesproken die mij alle 3 vertelde dat ik mijn geld terug zou krijgen. Vervolgens krijg ik te horen dat zij het recht hebben om dit geld in te houden. Terwijl duidelijk op de site staat dat annuleringen binnen 48 gewoon kunnen, in dat geval hadden de medewerkers mij ook kunnen zeggen dat ik de reservering beter kon annuleren en opnieuw zou kunnen maken. Vreselijke service en onmenselijk gedrag. Daar is het dan ook bij gezegd en worden de gesprekken die ik met 3 medewerkers heb gehad gewoon ter zijde gegooid. Als je afspraken maakt met deze mensen laat het dan op papier zetten want anders doen zij wat ze willen en houden ze gewoon je geld in. Service om niet over te spreken.
Abonnementen scam!
Review over MyWheelsDit bedrijf runt een zeer vernuftige abonnementen scam. Volgens MyWheels is het Pro-abonnement maandelijks opzegbaar, maar in werkelijkheid word je altijd verplicht om minimaal twee maanden af te nemen. In al hun uitingen zijn ze willens en wetens misleidend.
Daarnaast ben ik (bovenop deze ‘standaard’ scam) dubbel gefactureerd voor een maand abonnement. De klantenservice is waardeloos. Sturen een standaard antwoord terug wat helemaal niets met je vraag te maken heeft. Alle andere emails worden genegeerd, terwijl ze wel dreigen met deurwaarders als je niet per direct betaald. Geen mogelijkheid tot fatsoenlijk, menselijk contact met de klantenservice.
Online lees ik veel vergelijkbare verhalen van mensen die tevreden klant waren, totdat er ineens een onterechte factuur verscheen en alle communicatie stokte. De klantenservice verschuilt zich achter een incassobureau.
Mijn advies: blijf weg bij MyWheels. Voor je het weet zit je vast aan onterechte of dubbele kosten en kun je fluiten naar hulp of uitleg.
Zwakke punten
Oplichters, onbeschoft, achterbaks
Onterechte parkeerboetes
Review over MyWheelsIk heb MyWheels vaak gebruikt. Ik vond ze erg duur maar ook erg makkelijk en prima. Maar bij mijn 42e rit, haalde ik de auto op voor een uurtje om mijn kind ergens heen te brengen. Ik zet m op precies dezelfde plek terug en krijg vervolgens voor 120 euro aan parkeerboetes elke dag. Dus zo’n 300 euro. Terwijl ik de auto dus op exact dezelfde plek terugzette. Blijkbaar had de vorige huurder dat gedaan en was dat dikke pech voor mij en was het volledig mijn verantwoordelijkheid om te checken of ik de auto wel van de goede plek ophaalde? Ik vind het best aannemelijk dat zij je in de app waarschuwen dat de auto foutief geparkeerd is! Toen ik bezwaar maakte kreeg ik geen enkele reactie- pas bij het tweede bezwaar en toen bleek dus dat een werknemer van MyWheels dus besluit dat het ongegrond is. Dus of je dan van een bezwaarprocedure kunt spreken. Ik ben echt enorm teleurgesteld en gebruik zeker geen MyWheels meer.
Sterke punten
Makkelijk
Zwakke punten
Slechte klantenservice als er iets is. Geen enkele verantwoordelijkheid nemen bij een geschil.
Slechte ervaring
Review over Do you Spainik betaal met creditcard, maar nu blijkt het een verzekering te zijn en geen auto gezien, pure oplichting
Sterke punten
niet
Zwakke punten
heel veel, communicatie n.a.v. het niet leveren van de huurauto, ik moet nog worden terug worden gemaild, kortom geen zaken mee doen!!
Waardeloos
Review over Do you SpainBij het boeken vragen ze om je voornaam - voornaam ingevuld. Bij het ophalen van de auto, bij OK mobility, blijkt dat ze de auto niet mogen meegeven omdat de voornaam op de boekingsvoucher niet dezelfde is als op het rijbewijs. Dat klopt: ze vroegen om m’n voornaam maar m’n eerste naam op m’n rijbewijs is een andere.
Nergens bij het boeken wordt gezegd dat je voornaam dezelfde moet zijn als die op je rijbewijs of ID.
We kregen de auto niet mee, en hebben ter plekke een nieuwe moeten boeken. Twee keer betaald voor 1 auto.
Do You Spain is niet te bereiken voor klachten
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Slechte ervaring
Review over OscarKoepelorganisatie die de opdracht doorgeeft aan een ander bedrijf dat de opdracht weer doorgeeft aan een ander bedrijf dat je onbeschoft behandelt, auto met smerig vooruit en geen ruitenwisservloeistof
Sterke punten
Niet gevonden
Zwakke punten
Slechte communicatie en slechte afhandeling
Better book somewhere else
Review over MyWheelsI do not recommend. I booked car with discount and after all they send me invoice to pay more (without discount) even though I was driving one hour less than I booked car for and I drove less kilometers they asked me to pay and when I was talking with customer service they didn't answer any questions, just say I need to pay and stopped replying to me. Wie trainieren Sie Ihre Agenten? To stop replying to customer and avoid any responsibility when porobiłem occur? Scammers. Also cars need to me maintain better. It was super dirty and we needed to clean it first
Sterke punten
Nothing
Onterechte schadeclaim
Review over MyWheelsWij hebben een maand geleden een rit gemaakt met MyWheels, zonder problemen of schade. Tot onze verbazing ontvingen we onlangs een e-mail met de mededeling dat we een kras op de auto zouden hebben veroorzaakt. MyWheels stuurde hierbij foto's mee, maar die zijn naar onze mening niet overtuigend: ze tonen geen duidelijk tijdsverschil of bewijs dat de schade tijdens onze rit is ontstaan.
Het is frustrerend om als zorgvuldige gebruikers geconfronteerd te worden met een forse schadeclaim zonder sluitend bewijs. De communicatie met MyWheels verloopt traag en ontwijkend, wat ons vertrouwen in het platform sterk heeft ondermijnd.
Onze tip aan andere gebruikers:
Maak altijd zelf foto's van de auto vóór en na de rit, ook als je haast hebt. Vertrouw niet alleen op het systeem van MyWheels. En overweeg om het eigen risico af te kopen, want bij schadeclaims lijkt de bewijslast snel bij jou te worden gelegd.
Zwakke punten
transparantie en communicatie
Oplichters!
Review over Do you SpainAuto gehuurd incl verzekering. Er zou enkel bij afhalen 42 euro in rekening worden gebracht.
Bij afhalen moest ik echter 576 betalen! Waaronder verzekering van 271 euro.
OPLICHTERS
Sterke punten
Oplichting
Zwakke punten
Oplichterij
Ben echt belazerd
Review over SixtIk heb de auto keurig op tijd ingeleverd echter op de afrekening stond dat ik de komende dag de auto nog had gehuurd. Dit zou in rekening worden gebracht echter vervolgens 100% worden gecorrigeerd en gerestitueerd. Het was een fout in het systeem dat de medewerker echt niet kon wijzigen op dat moment. Met een lange rij achter me en noodzaak om vliegtuig te halen heb ik het, op goed vertrouwen, geaccepteerd. Ik kwam van een koude kermis thuis, geen restitutie dus. Ook niet na uitleg en vele mails, waarin je van het kastje naar de muur wordt gestuurd en je standaard mailtjes terug ontvangt zonder dat mijn mail was gelezen. Zeer vervelend en zeer irritant, NOOIT MEER SIXT. NOOIT NEVER. Ik kan helaas niet 0 ster invullen.
Sterke punten
Auto was prima
Zwakke punten
Personeel dus niet te vertrouwen.
750 boete door ander voertuig
Review over MyWheelsOp 12 maart een auto gehuurd op de Spui straat in Den Haag. Bij aankomst blijkt dat alle openbare parkeerplaatsen bezet zijn en dat weer (na meerdere malen aangegeven te hebben bij vorige ritten) dezelfde auto op de plek van MyWheels stond.
Wij hadden geen andere keus na meerdere rondjes te hebben gereden de auto een paar plekken achter de MyWheels parkeerplaats te plaatsen.
Week later een brief dat we 750,- sleepkosten moeten betalen. Uiteraard in bezwaar gegaan en aangegeven dat ze de boete moeten verhalen bij de auto die meerdere malen al op de plek van MyWheels staat (die daar niet hoort te staan). MyWheels geeft hier geen gehoor aan. Blijft volhouden dat de 750,- euro door ons betaald dient te worden.
Wij waren een wekelijkse gebruiker van MyWheels, na dit incident niet meer.
Wij hebben dit gemeld bij Radar , Boos en stoppen niet met het achterlaten van deze recensies tot dat Myweels de kosten voor zichzelf opneemt. Belachelijk om de gebruiker te laten betalen voor een andere vervoerder haar fouten.
Huur nooit van Record go
Review over Record Go Rent a CarAbsolute oplichters vooral als je een verzekering hebt van een andere maatschappij,benzine geld wordt achtergehouden kortom als je de reviews bekijkt van dit bedrijf weet je genoeg.De auto was via "doyouspain" geboekt dus was pas achteraf duidelijk .in Alicante is het personeel grof , gedemotiveerd en echt getraind om mensen te scammen .Ik kan echt niks positiefs over dit bedrijf verzinnen behalve dan dat de auto wel schoon was maar de buitenkant vol met deuken en krassen .
Sterke punten
Niets maar dan ook echt helemaal niets !
Zwakke punten
Gedemotiveerd en zeer grof personeel, proberen een te dure verzekering op te dringen,gedrukte,bekrasste wagens, proberen je dingen aan te rekenen die niet van toepassing zijn,houden benzine geld achtet kortom oplichters
stelletje dieven.
Review over TUI Carsik heb een auto gereserveerd, ik kwam op schiphol aan om het auto op te halen, krijg ik te horen dat ik met een prepaid credit card niet mag huren. okay . is mij verteld dat ik de reservering moet anuleren, heb ik netjes gedaan , want ik heb ook mij annulerings bewijs. twee dagen later werd er van dat van mij account het huurbedrag geincasseerd terwijl ik geen gebruik heb gemaak van de service. ik heb contact opgenomen met TUI Cars. waar ik van de kast naar de muur werd gestuurd. en heb tot heden mijn geld niet terug. ik vind dit diep treist.
Sterke punten
ze zijn gewoon dieven
Zwakke punten
leugens adverteren
Slechte klantenservice
Review over MyWheelsAuto aan de laadpaal . Auto laadt niet . Geen andere laadpalen in de buurt . Contact opgenomen met MyWheels. Probleem niet laden van de auto aangegeven . Vervolgens moest ik contact opnemen met de dealer van de auto terwijl t niet mijn auto is . Citroën dealer gaf aan geen garantie overeenkomst te hebben met deze betreffende auto . Vervolgens weer contact opgenomen met my weels die geeft dan weer een nummer van een ander bedrijf die ik moet bellen om de auto te laten nakijken .
Conclusie probleem niet laden wordt bij de huurder neergelegd . Meerdere bedrijven moeten bellen om dit te kunnen oplossen . Rit kan ik niet afsluiten kosten lopen dan dus door . Druk vanuit my weels dat de auto terug moet naar eerste bestemming . Echter staat hij gewoon in een andere wijk . Anders moet ik een boete betalen van 350 euro .
Meerdere taxi ritten moeten boeken om naar de auto te komen .
Kortom slechte klantenservice. Probleem ligt in aan hun auto . Kortom ik zal nooit meer een auto huren bij my wheels
Zwakke punten
Klanten service .niet klant vriendelijk ingericht systeem . Probleem auto wordt bij de huurder neergelegd . Druk vanuit my wheels dreigen met boetes
Ongelooflijk
Review over OscarOngelooflijk nog nooit zo ontzettend achterlijke organisatie meegemaakt.\\r\\nIn augustus een auto abonnement genomen bij oscar autoverhuur. Bij aanvang een maand huur en 1000 borg betaald.\\r\\nVervolg betaling zouden automatisch afgeschreven worden. Eerst automatische betaling ging mis aangezien er zonder enige duidelijkheid geïncasseerd word door een heel ander bedrijf in Duitsland. Ik was onderweg toen is de auto op afstand geblokkeerd. Ik kreeg geen herinnering of iets gelijk een zeer dreigende mail met binnen 48 uur betalen anders volgen er consequenties. Uiteraard direct betaald. Je wordt flink in de gaten gehouden door middel van het tracking systeem dat is verder prima want ik heb niks te verbergen. Vervolgens krijg ik een mail naar 2 maanden of ik in het vervolg 180� extra per maand wil gaan betalen omdat ik teveel kilometer zou rijden. Aangegeven dat ik dit niet wil aangezien we een contract aangegaan zijn voor een bepaald bedrag en je niet vervolgens moet komen het wordt gigantisch meer. Daarnaast hoe weet je nou hoeveel ik de komende maanden rij? We waren nog niet eens op een kwart van de periode!!!\\r\\nMeer als een week geleden kreeg ik een bericht over een gemiste betaling weer dezelfde dreigende mail. Direct heb ik contact opgenomen want ik ben momenteel op vakantie in het Buitenland en heb voor grote betalingen het kastje van mijn bank nodig om het te kunnen betalen. Aangegeven bij hun en dit was oke. Vervolgens krijg ik een paar dagen later allerlei emails met o.a. u reservering is geannuleerd. Ik neem contact met ze op van wat is dit? Krijg geen antwoord. Vervolgens paar dagen later blijkt er iemand bij mijn woonadres waar mijn vader op dat moment was voor de deur te staan. Letterlijk op de deur en ramen bonken. Deze persoon gaf aan de laadkabel en sleutel te komen halen. Mijn vader heeft aangegeven dat ik momenteel op vakantie ben etc. Blijkbaar is de auto dus zo opgehaald met mijn spullen erin zonder enig bericht. Echt ongelooflijk wat een achterlijke gang van zaken en zeer onbeschoft. Onbegrijpelijk en nu ook gewoon nergens op reageren en wegrennen uit een chat.
Zwakke punten
Ongelooflijk nog nooit zo ontzettend achterlijke organisatie meegemaakt.\\r\\nIn augustus een auto abonnement genomen bij oscar autoverhuur. Bij aanvang een maand huur en 1000 borg betaald.\\r\\nVervolg betaling zouden automatisch afgeschreven worden. Eerst automatische betaling ging mis aangezien er zonder enige duidelijkheid geïncasseerd word door een heel ander bedrijf in Duitsland. Ik was onderweg toen is de auto op afstand geblokkeerd. Ik kreeg geen herinnering of iets gelijk een zeer dreigende mail met binnen 48 uur betalen anders volgen er consequenties. Uiteraard direct betaald. Je wordt flink in de gaten gehouden door middel van het tracking systeem dat is verder prima want ik heb niks te verbergen. Vervolgens krijg ik een mail naar 2 maanden of ik in het vervolg 180� extra per maand wil gaan betalen omdat ik teveel kilometer zou rijden. Aangegeven dat ik dit niet wil aangezien we een contract aangegaan zijn voor een bepaald bedrag en je niet vervolgens moet komen het wordt gigantisch meer. Daarnaast hoe weet je nou hoeveel ik de komende maanden rij? We waren nog niet eens op een kwart van de periode!!!\\r\\nMeer als een week geleden kreeg ik een bericht over een gemiste betaling weer dezelfde dreigende mail. Direct heb ik contact opgenomen want ik ben momenteel op vakantie in het Buitenland en heb voor grote betalingen het kastje van mijn bank nodig om het te kunnen betalen. Aangegeven bij hun en dit was oke. Vervolgens krijg ik een paar dagen later allerlei emails met o.a. u reservering is geannuleerd. Ik neem contact met ze op van wat is dit? Krijg geen antwoord. Vervolgens paar dagen later blijkt er iemand bij mijn woonadres waar mijn vader op dat moment was voor de deur te staan. Letterlijk op de deur en ramen bonken. Deze persoon gaf aan de laadkabel en sleutel te komen halen. Mijn vader heeft aangegeven dat ik momenteel op vakantie ben etc. Blijkbaar is de auto dus zo opgehaald met mijn spullen erin zonder enig bericht. Echt ongelooflijk wat een achterlijke gang van zaken en zeer onbeschoft. Onbegrijpelijk en nu ook gewoon nergens op reageren en wegrennen uit een chat.
Nooit meer
Review over OscarWij huren via Oscar een minibus van garage Maro (Sint-Niklaas) met winterbanden voor een week. Deze is verkocht en is niet meer beschikbaar waardoor we een andere voorgesteld krijgen aan een meerprijs. Dit is al niet oke… Na wat bellen is er wat van de prijs afgegaan maar betalen we nog altijd meer dan het begin maar we gingen akkoord.
Wij hadden geboekt met winterbanden, blijkt dat de nieuwe minibus nog geen winterbanden heeft en nog in orde gezet moest worden, dit stond zelf nog niet op de planning hebben ze me telefonisch vertelt. Daarna hebben we zelf meerdere keren moeten mailen en bellen om te weten of de minibus en de banden in orde gingen komen want we kregen hier geen antwoord over.
Krijgen we uiteindelijk bericht dat de nieuwe minibus niet optijd zal klaar zijn voor vertrek...
willen ze ons terug de oude meegeven die verkocht was en ineens toch terug beschikbaar is.
Bij deze hebben we niet ons akkoord gegeven want we hadden er geen vertrouwen meer in maar ze hebben die toch aangepast zonder wat wij akkoord waren. Omdat zij het nu hebben aangepast naar de oude minibus krijgen wij de centen van ons voorschot niet terug betaald en moesten wij het ‘annuleren’ want we vertrouwd de situatie niet meer en ze kwamen niet met een andere oplossing zoals vb. een andere garage die ook een minibus had.
Ze wouden niet luisteren naar het deel dat dit geen manier is zaken te doen en dat ze geen boekings mogen veranderen naar andere voertuigen zonder toestemming.
Record go Malaga ( bedriegers
Review over Record Go Rent a CarKant en klare dieven zijn dit. Na de auto teruggebracht lieten ze ons de sleutel om 6.55 h in de box droppen is pv mee te gaan kijken. Om ons erna toen we op het vliegtuig zaten een mail met 950€ schade aan te rekenen die er niet was !!! Fotos bijgevoegd van schade die 1000% niet was dus van andere auto met dezelfde kleur gebruikt . Echte diefstal die ze hier doen. Bedriegers op en top !!!!! Huur hier nooit een auto aub als je niet wil bestolen worden
Goed gedaan
Review over Holiday CarsSnel in contact en terugkoppeling,
Sterke punten
Snel reactie
So far so good
Review over Holiday CarsOverzichtelijke website, snelle respons
Sterke punten
Transparantie over aanbod en prijzen
Zwakke punten
Het zou leuk zijn dat het gekozen voertuig ook effectief beschikbaar zal zijn
Top autohuur Gran Canaria
Review over Holiday CarsPrima verhuur site goede aanbiedingen en altijd een perfecte auto meestal via GoldCar dus zeer tevreden
Niet hier huren!!!
Review over Adrem autoverhuurTitel: Adrem blijft tekortschieten - Gebrekkige voertuigen en slechte service
Onze ervaring met Adrem was ronduit teleurstellend. De gehuurde bus had meerdere ernstige gebreken: een kapotte airco, een stuur dat constant naar rechts trok en een defecte rechter achterrem. Uiteindelijk viel ook de ventilator uit, waardoor de bus volledig onbruikbaar werd en wij honderden euro’s aan extra kosten moesten maken voor hotels, maaltijden en vervangende huurauto’s.
Wat deze ervaring nog frustrerender maakt, is dat we na onze reis geconfronteerd werden met slechte communicatie en minimale bereidheid tot compensatie. Klachten werden gebagatelliseerd en afgeschoven, en het bedrijf kwam slechts met een schamele vergoeding. Dit terwijl er meerdere reviews online te vinden zijn van klanten met soortgelijke problemen. Het lijkt erop dat gebrekkige voertuigen en slechte service geen uitzondering, maar eerder standaard zijn bij Adrem.
Conclusie: Adrem is onbetrouwbaar. Gebrekkige voertuigen, slechte communicatie en een gebrek aan verantwoordelijkheid maken dit een bedrijf dat je beter kunt vermijden. Het is duidelijk dat wij niet de enige zijn die met deze problemen te maken hebben gehad. Huur hier niet!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Huur hier niet!
Prima auto verhuur site
Review over Holiday Carsperfecte autohuur site zeer tevreden altijd in Gran Canaria airport
Wat een oplichters
Review over Record Go Rent a CarIn Porto bij deze firma via Booking.com een auto gehuurd met koppeltje verzekering erbij. Meteen moesten we eigenlijk bij hun een verzekering nemenvoor 185 euro. Want anders… aangegeven dat we al verzekerd waren en na achterlating van 1209 borg voor de auto, 200 voor brandstof en 100 voor tol konden we op pad. Op hun contract stond geen begin Km stand, maar vol terug was goed. Tijdens de eerste rit kregen we na ca 50 km een lekke achterband, en belsen we het aangegeven nummer. We zouden worden opgehaald en een nieuwe auto meekrijgen. Maar bij aankomst moesten we eerst 566 euro aftikken voor de road Assistance, en vervolgens weer 1500 euro voor dezelfde riedel voor de vervangende auto. Dus totaal 3500 euro voorschieten omdat we een lekke band hadden. We werden heel bot te woord gestaan en kregen alleen maar te horen “ i told you so” vanwege die verzekering van hun. We zijn vertrokken zonder auto en zonder opnieuw te betalen. Achteraf kregen we ook nog een factuur van 478 euro voor TWEE nieuwe banden, en werd 50 euro brandstofkosten in rekening gebracht voor ca 60 gereden kilometers, en dat was niet te bewijzen omdat ze geen beginstand hadden ingevoerd. Uit alles bleek dat ze dit al veel vaker hadden gedaan. Het is gewoon een oplichtersbende. En het vergalt een flink deel van je vakantieplezier. Een geluk; de verzekering van Booking heeft het uiteindelijk gedekt, dus die verdienen een pluim.
Sterke punten
Onbekend
Zwakke punten
Het hee bovenstaande verhaal; totaal niet bezig met de klant, alleen hoe ze je zoveel mogelijk geld uit je zak kunnen kloppen
Horrible Policy
Review over OscarHorrible policy, careful they will steal your money. I did not see the under-23 sign when renting one of their vehicles, I called to cancel and they won't give my money back because "it's policy". Companies that don't account for these types of human errors are not fit to be trusted by the public. It was 1h after the 48h cancel deadline and still no exception was made. It was going to be the second time that I was going to use their services and I'm never going to do it again. Just lost a customer over greed.
Oplichters
Review over MyWheelsOplichters