• Op Lanzarote een auto gehuurd en bij de huur in Nederland een allrisk verzekering afgesloten.
    De schade aan de auto wordt niet compleet op het formulier geschreven, let hier op en maak foto’s van de auto.
    Bij het inleveren van de auto schrijft de medewerker op het formulier alles is in orde. Je denkt prima klaar. Je komt thuis wordt er €350 afgeschreven voor schade die je niet hebt gemaakt. Dit is hun verdien model, ga je verhaal halen krijg je als antwoord je had een verzekering bij de huur moeten afsluiten dus eigenschuld. Dit zijn oplichters hier moet je geen auto huren of je moet alles wat ze je aanbieden afsluiten, maar dat slaat nergens op.
    Huur geen auto bij Goldcar als je niet bedrogen uit wil komen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplichters

    Door Jeroen op 30 maart 2020 Reageer

  • Als je zo de reviews over Delpaso leest, lijkt het daar inderdaad een boevenbende. Maar de rode draad is wel dat het vaak mis gaat als je een auto reserveert via een tussenpersoon.
    Wij hebben onlangs 4 weken een auto gehuurd bij Delpaso en dat rechtstreeks met hen geregeld. Dat kan op hun website, maar ook via email. Omdat ik enkele vragen had, onder andere over een voorletter en geen voornaam op mijn creditcard (wat dus geen enkel probleem blijkt te zijn!), heb ik het via de mail gedaan. Alle vragen werden snel en netjes (in het Engels!) beantwoord en daarna volgde een scherpe offerte.
    Wel belangrijk: neem altijd het full-pack! Dit houdt, naast een volledige all-risk verzekering ook in: geen borg die op je creditcard wordt ingehouden, snelle afhandeling via de VIP-balie, 2e bestuurder inclusief, reizen naar Gibraltar en Portugal toegestaan en geen gedoe met foto’s of filmpjes van schade aan de auto.
    Je krijgt ‘m zo mee en levert ‘m ook zonder verdere controle weer in. Alleen aftanken (heldere policy: full-full) en klaar.
    Trouwens, als je naar de prijzen kijkt zie je dat full-pack vaak nog goedkoper is dan andere opties!

    Vermeldenswaardig is nog de uitstekende service die wij ondervonden.
    Omdat onze terugvlucht naar NL vroeg in de ochtend zou vertrekken hebben we de auto de middag ervoor al ingeleverd en overnacht in het naastgelegen hotel (ook een aanrader trouwens). Probleempje is dan, hoe kom ik op het vliegveld?
    De medewerkster bood toen spontaan aan ons (kosteloos) de volgende ochtend om 6.00 uur naar het vliegveld te laten brengen.
    Toen wij ons ‘s ochtends op de afsproken tijd aan de poort meldden stond het busje al klaar en werden we meteen weggebracht. Super service!

    Kortom: wij zijn zeer tevreden over Delpaso en zullen een volgende keer zeker weer een auto bij hen huren. Het is een prima autoverhuurder maar wel rechtstreeks bij hen boeken!

    Sterke punten
    Scherpe prijzen
    Goede auto
    Uitstekende service

    Zwakke punten
    Geen

    Door Tom S. op 28 maart 2020 Reageer

  • Ervaring met RentalCars
    Je moet weten dat Rental cars bemiddelt bij het huren van een auto met dien verstande dat je de verzekering met Rental cars regelt en de huur met een verhuurder, in mijn geval Budget cars op IJsland
    Daar aangekomen doet Budget cars geen enkele poging te vragen of je verzekert bent maar de passage volledige verzekering op de reserveringbevestiging wordt gewoon genegeerd en ze zeggen dat je NIET verzekerd bent. Je gaat dus vervolgens en dat is toch verstandig, een verzekering afsluiten want je weet maar nooit.
    Daar gaat het dus fout !!!!!!!
    Je betaald 2x premie : 1x aan Rental cars en 1x aan Budget cars.
    Men is bij Budget cars ook heel wazig waar je voor verzekerd bent maar je had gehoopt deze mensen te kunnen vertrouwen!

    Uiteindelijk heb ik gerechtigheid gekregen doordat (na wat aandrang) ik de premie van Rental cars heb teruggekregen.

    Uiteindelijk alle lof voor Rental cars maar ik heb ze toch aangeraden wat transparanter te zijn over het hoofdstuk Verzekeringen en met rekels als Budget cars af te spreken dat zij de klanten die dachten alles geregeld te hebben niet op een dwaalspoor te zetten. Zij kunnen je namelijk van alles wijs maken over wat je moet verzekeren, terwijl Rental cars aangeeft 'Volledige beschermingsverzekering'

    Advies: vraag bij Rental cars na wat exact de volledige bescherming betekent en als Budget cars (of welke verhuurder dan ook) aangeeft dat je niet volledig bent verzekerd geloof ze dan niet ! Ook proberen ze je de meest exotische verzekering te slijten waarvan je je afvraagt of die nodig is want dat is voor de klant moeilijk te beoordelen. Voor mij was dat as- en lava stof schade als gevolg van wind en dat klonk aannemelijk, maar ze kunnen je ook (en ik chargeer nu een beetje) een verzekering verkopen voor schade als gevolg van overstekende blauwe smurfen. Zeker als je vader Abraham ook in het vliegtuig hebt zien zitten met een grote koffer ben je daar gevoelig voor.

    Sterke punten
    Nvt

    Door Luuk Schalk op 28 maart 2020 Reageer

  • Op Madreira een auto gehuurd via Auto Europe.

    Verhuurder (EuropeCar) belt mij na een dag dat de auto moet worden ingeleverd vanwege Corona en geeft aan dat ik contact op moet nemen met Auto Europe voor de restitutie van de resterende dagen.

    Auto Europe zegt bij eerder inleveren van de auto geen resititutie te geven. Bizarre situatie.

    1. Ik word verplicht de auto terug te brengen.
    2. Er wordt door EuropeCar gezegd dat ik mijn geld zal terugkrijgen via Auto Europe.
    3. Auto Europe vertelt mij dat ik daar geen recht op heb omdat ik de auto ben gaan inleveren.

    Ze schermen met wat algemene voorwaarden. Volgens Auto Europe is het toegestaan dat de verhuurder een contract voortijdig beeindigd en dat je gewoon de volle mep moet betalen.

    Gelukkig kunnen we elkaar als consumenten informeren over dit soort praktijken. Dan kan iedereen voor zichzelf bepalen of ze met bedrijven met dergelijke voorwaarden in zee willen gaan.

    Door Harold op 27 maart 2020 Reageer

  • Vanochtend wilde ik een wat grotere auto huren om boodschappen te verzorgen aan het bejaardentehuis.
    Helaas blijkt bij binnenkomst dat er totaal geen rekening wordt gehouden met de nu gangbare Corona maatregelen.
    Ik heb helaas rechtsomkeer moeten maken, vond het onverstandig.

    Door Henk van Vliet op 24 maart 2020 Reageer

  • op luchthaven Faro zouden we opgehaald worden, want geloof het of niet: het verhuurbedrijf zit een paar kilometer van de luchthaven af. na bellen en bedelen en boos worden, werden we opgehaald
    vervolgens werden we aan onaardige receptioniste blootgesteld omdat we ons géén extraatjes aan lieten smeren zoals all risk verzekering, een tol vignet en wegenwacht zouden we extra moeten betalen.

    tja en dan krijg je ook nog een auto met een lelijke schade mee die maar voor één derde gedocumenteerd was dus bij het terugbrengen hebben we een Portugese tolk meegenomen die ons geholpen heeft om de zaak goed af te handelen.

    kortom; een afschuwelijke ervaring!

    Sterke punten
    helaas niets!

    Zwakke punten
    ver van de luchthaven, houden zich niet aan de afspraak om ons op te halen, onsympatiek en geen leuke manier om je vakantie te beginnen resp. te beëindigen

    Door Faro Fado op 23 maart 2020 Reageer


  • Hoe werkt budget cars.
    In samenwerking met Rental cars draaien ze je een poot uit en lichten je op.
    Je sluit bij rental cars een overeenkomst af voor het huren van een auto en je regelt tegelijkertijd de complete verzekering. Als je bij het verhuurbedrijf, in die geval budget cars op Ijsland bent weten ze daar van, maar van de verzekering weten ze niets anders dan dat je NIET bent verzekerd, (tenminste dat weten wel ) met als gevolg is dat je denkt dat er iets niet goed is gegaan bij het doorgeven van de gegevens van rentalcars aan budget cars, maar dit gebeurt volledig georganiseerd. Je wordt dus gedwongen een verzekering af te sluiten want je gaat er van uit dat je de juiste informatie krijgt , dus betaal je opnieuw de premie!

    Opheldering na de vakantie bij beide partijen leverde niets op ! U heeft een huurkontrakt getekend en over het inderaerp verzekeren en het op een dwaalspoor zetten van de klant hoor he niets.
    Oplichting dus. Er zal wel een afspraakzijn tussen deze 2 partijen om de winst te delen

    Advies : negatieve beoordeling

    Grz
    De leeuw
    Sterke punten
    Mensen op een dwaalspoor zetten

    Zwakke punten
    Geen enkel begrip tonen

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen enkel begrip

    Door Nomen Nescio op 22 maart 2020 Reageer

  • Hoe werkt budget cars.
    In samenwerking met Rental cars draaien ze je een poot uit en lichten je op.
    Je sluit bij rental cars een overeenkomst af voor het huren van een auto en je regelt tegelijkertijd de complete verzekering. Als je bij het verhuurbedrijf, in die geval budget cars op Ijsland bent weten ze daar van, maar van de verzekering weten ze niets anders dan dat je NIET bent verzekerd, (tenminste dat weten wel ) met als gevolg is dat je denkt dat er iets niet goed is gegaan bij het doorgeven van de gegevens van rentalcars aan budget cars, maar dit gebeurt volledig georganiseerd. Je wordt dus gedwongen een verzekering af te sluiten want je gaat er van uit dat je de juiste informatie krijgt , dus betaal je opnieuw de premie!

    Opheldering na de vakantie bij beide partijen leverde niets op ! U heeft een huurkontrakt getekend en over het inderaerp verzekeren en het op een dwaalspoor zetten van de klant hoor he niets.
    Oplichting dus. Er zal wel een afspraakzijn tussen deze 2 partijen om de winst te delen

    Advies : negatieve beoordeling

    Grz
    De leeuw

    Sterke punten
    Mensen op een dwaalspoor zetten

    Zwakke punten
    Geen enkel begrip tonen

    Door De Leeuw op 22 maart 2020 Reageer

  • Nooit meer een auto huren bij AVIS in de Jan Thiel baai!!
    Ten eerste waren ze overboekt.
    Dus meerdere mensen hadden geen auto op die dag.
    Na heel veel zeuren kreeg ik een auto mee, veel later dan gepland en niet schoongemaakt niets! Uiteraard ook geen excuses.
    Ten tweede ben ik nog nooit zo onbeschoft geholpen. Wat een vervelende vrouw werkte daar (bij terugbrengen een collega die wel vriendelijk was). De auto was vies, oud en zat onder de deuken. Ze noteerde op het formulier nog niet eens de helft van alle schade!!
    Thuis gekomen een klacht gestuurd. Geen reactie. Na 3 weken wederom maar eens gemaild en toen kreeg ik een reactie: ik was zelf onbeschoft geweest ....
    Wederom om uitleg gevraagd en of ze met camerabeelden konden komen (ik had namelijk met mijn rug naar de dame toegezeten .... nou voor degene die wel eens in het mega kleine kantoortje geweest is .... dat kan helemaal niet! Er staat een rijtje stoelen tegen een muur aan met het gezicht naar het bureau en een meter daarvoor staat het bureau.
    Maar je raad het al ... na 4 weken daar ook nog steeds geen reactie op.
    Ik zou iedereen aanraden ergens anders te huren en nooit bij Jan Thiel op Curacao.
    Nog nooit zo onbeschoft geholpen, zulke slechte service en zo’n oude auto onder de deuken en krassen!

    Sterke punten
    -

    Zwakke punten
    Onbeschoft geholpen
    Oude auto vol deuken en krassen
    Slechte service
    Geen reacties op klachten

    Door M op 21 maart 2020 Reageer

  • Steeds meer helderheid over budget cars… nooit mee in zee gaan!
    Steeds meer helderheid over budget cars Zeker in samenwerking met een verhuur makelaar zoals Rental Cars
    Je sluit een overeenkomst af met Rental cars en betaalt inclusief ALLE verzekeringen een reserveringsovereenkomst af. Bevestiging met de tekst : volledige bescherming verzekering !
    Op het vliegveld van Kevlavik haal je de auto op bij Budget cars en die weet me te vertellen dat ik NIET
    volledig ben verzekerd ! Je denkt die gegevens van Rental cars zullen hier wel bekend zijn maar : neen!
    Men gaf aan dat ik niet volledig was verzekerd. Dus wat doe je? Je denkt dat er iets niet goed is doorgekomen, maar met weet niets of zegt dat men niets weet. Je sluit dus alsnog een verzekering af, in dit geval een ontbrekende verzekering voor lava en as winden en betaalt nog alleen voor deze aanvulling (? Denk ik) 6 euro MEER dan aan Rental cars. Thuisgekomen probeer je dit helder te krijgen maar helaas. RENTAL CARS EN BUDGET CARS geven niet thuis. Je kunt doodvallen.
    Strekking van het geheel:

    Noooooit in zee gaan met Budget cars in combinatie met een verhuurmakelaar! Ze zullen de extra opbrengst wel delen! Budget cars geeft aan dat ze geen boodschap hebben aan wat je zelf hebt verzekerd en zeggen dit ook niet te weten. Je huurt dus een auto bij Budget en verkopen je separaat nog aanvullende verzekeringen. Tevens geven ze aan en dat is natuurlijk een keiharde leugen dat ze niets te maken hebben met wat je bij Rental hebt geregeld !

    Nogmaals: nooit huren bij Budget cars!
    Ik zie dat de waardering voor Budget cars zowiezo een zware onvoldoende is en na mijn vakantie op IJsland kan ik dit alleen maar beamen!

    Door Jan van veen op 17 maart 2020 Reageer

  • Steeds meer helderheid over budget cars… nooit mee in zee gaan!
    Steeds meer helderheid over budget cars Zeker in samenwerking met een verhuur makelaar zoals Rental Cars
    Je sluit een overeenkomst af met Rental cars en betaalt inclusief ALLE verzekeringen een reserveringsovereenkomst af. Bevestiging met de tekst : volledige bescherming verzekering !
    Op het vliegveld van Kevlavik haal je de auto op bij Budget cars en die weet me te vertellen dat ik NIET
    volledig ben verzekerd ! Je denkt die gegevens van Rental cars zullen hier wel bekend zijn maar : neen!
    Men gaf aan dat ik niet volledig was verzekerd. Dus wat doe je? Je denkt dat er iets niet goed is doorgekomen, maar met weet niets of zegt dat men niets weet. Je sluit dus alsnog een verzekering af, in dit geval een ontbrekende verzekering voor lava en as winden en betaalt nog alleen voor deze aanvulling (? Denk ik) 6 euro MEER dan aan Rental cars. Thuisgekomen probeer je dit helder te krijgen maar helaas. RENTAL CARS EN BUDGET CARS geven niet thuis. Je kunt doodvallen.
    Strekking van het geheel:

    Noooooit in zee gaan met Budget cars in combinatie met een verhuurmakelaar! Ze zullen de extra opbrengst wel delen! Budget cars geeft aan dat ze geen boodschap hebben aan wat je zelf hebt verzekerd en zeggen dit ook niet te weten. Je huurt dus een auto bij Budget en verkopen je separaat nog aanvullende verzekeringen. Tevens geven ze aan en dat is natuurlijk een keiharde leugen dat ze niets te maken hebben met wat je bij Rental hebt geregeld !

    Nogmaals: nooit huren bij Budget cars!
    Ik zie dat de waardering voor Budget cars zowiezo een zware onvoldoende is en na mijn vakantie op IJsland kan ik dit alleen maar beamen!






    Sterke punten
    Deze ene ster is al teveel

    Zwakke punten
    Tekst zegt genoeg

    Door Luuk Schalk op 17 maart 2020 Reageer

  • Bij terugkomst returning car , schandalig geholpen door personeel , gingen met een loep over de auto , heb nog geen honderd vijftig kilometer gereden met auto , heen en terug naar airport Alicante , heb auto geparkeerd onder carport bij huis , zodat ik zeker weet dat er geen deukjes of krassen op zaten , en toch een rekening gekregen van Hertz !!!! Of ik even 251 euro wou overmaken. Stelletje oplichters!!!!! NEVER RENT A CAR BIJ FIREFLY ( HERTZ ) !!!!!!

    Sterke punten
    None !!!!

    Door Robert op 14 maart 2020 Reageer

  • Dont rent with these people. They will claim damage that was allready there but is fraudulently not visible on the vehicle condition report. They will cheat you out of your money by not handing you a copy of this form. They made us pay over 400 EUR for paint repairs that will never take place.

    Zwakke punten
    These people deliberately cheat the paperwork from the start

    Door Twan op 13 maart 2020 Reageer

  • Opnieuw laten beet nemen duur auto verhuur bedrijf. Van te voren goed geregeld en gereserveerd auto op vakantie eiland fuertuea. Ventura.
    Bij aankomst was het niet verantwoordt om onverzekerd met auto rond te rijden en laten ons weer verleiden tot upgrade met bij komende kosten. 100 euro borg voor brandstof die terug zou. Worden betaald. Na thuis komst maar € 65 terug gestort en de kleine letters even rustig nagelezen. Nogmaals blijkt dat we onjuist geïnformeerd zijn . En kunnen nog eens fluiten naar de € 35.
    Of wel ook deze partij houdt je voor de gek.

    Door Jan op 7 maart 2020 Reageer

  • Huurprijs van de auto zat bij de reis in. Voor 324 euro is de Visacard belast er vanuit gaande dat dit de borgsom was en kreeg later 60 euro terug voor het afgetankt afleveren. Dubbele kosten gemaakt dus. Ervaring met de huur van auto's voor eenzelfde periode bij andere huurders en kwam nooit boven de 200 euro ui en dat voor een nettere en kwalitatief betere auto.
    Voor mij een wijze les. Interrent, nooit meer doen dus.

    Door Ad op 7 maart 2020 Reageer

  • Auto gehuurd voor weekje Fuerteventura. Ongevraagd 78 euro extra kosten moeten betalen oa voor extra bestuurder die ik niet gevraagd had en dan proberen ze je nog een extra verzekering van 120 euro aan te smeren die ik al had via Rentalcar. Als je vraagt om die ongewenste extra bestuurder te annuleren krijg je te horen dat je dan geen auto meekrijgt en maar een ander verhuurbedrijf moet zoeken.
    Dan naar de overname van het voertuig. 3/4 van de schade op het voertuig stond niet aangeduid op het blad. Als je dit dus niet goed bekijkt draai je op voor de carrosserieschade die het voertuig al heeft. Tijdens mijn aanwezigheid aan het loket 3 mensen gezien die ook op dergelijke manier gerold waren.
    Een bende oplichters zijn het die van Goldcar. Eén keer en nooit meer !

    Door Steven Meert op 6 maart 2020 Reageer

  • ADVIES
    ADVIES: Huur absoluut GEEN auto bij AVIS/BUDGET CAR RENTAL. Ze verstrekken een beschadigde auto en brengen achteraf kosten in rekening voor de beschadiging. Tevens verstrekken ze een een factuur met meerdere foutieve punten. ( onjuiste brandstofkosten/kilometerstand/aanbetaling etc. etc.)
    Klantgerichtheid/Klantvriendelijkheid is absoluut niet belangrijk voor AVIS / BUDGET CAR rental want ze reageren niet. (ook niet na 8 emails en 4 keer telefonisch contact)
    Data:

    Huurperiode auto: 13-1-2020 --- 19-1-2020

    19-1-2020 - auto inleveren: Chaos gecreerd door de firma Avis/budget. Onze gehuurde auto blijkt al op 18-1-2020 ingeleverd te zijn volgens hun systeem. Als klant zijnde hebben wij 1,5 uur gewacht op herstel in hun systeem/administratie. 14-1-2020 de dag na afhaling van de auto hebben wij lichte krassen ontdekt op de bumper van de auto. (13-1-2020 auto afhaling savonds was het donker en niet zichtbaar). De krassen zijn door ons tijdens inlevering aangegeven en terplekke onderbouwd met foto's. Helaas moesten wij alsnog op hun instructies een email sturen naar hun hoofdkantoor. Uitgebreide email met onderbouwing middels foto's is op 19-1-2020 verstuurd naar Avis/budget car rental.

    12-2-2020: Is telefonisch contact gezocht met de afdeling customer service van Avis/budget met het verzoek om een inhoudelijke reactie.

    16-2-2020 - Tot 16-2-2020 hebben wij geen reactie mogen vernemen van Avis/budget car rental op onze email van 19-1-2020. Hierna contact gezocht waarna wij helaas weer geen inhoudelijke reactie hebben ontvangen op onze email van 19-1-2020. Op 16-2-2020 hebben zij via email aangegeven dat ze niets hebben afgeschreven van onze creditcard. Dezelfde dag hebben wij een email met bewijzen van de afschrijving van de creditcard verstuurd.

    19-2-2020- Vervolgens hebben wij op 19-2-2020 een email inclusief factuur ontvangen helaas wederom zonder inhoudelijke reactie op onze email 19-1-2020. Wij hebben deze factuur ook nooit eerder gezien of ontvangen van Avis/budget Car rental. Na bestudering van de factuur blijkt dat bijna alle punten op de factuur niet juist zijn. 1: Schade is niet door ons veroorzaakt (nog steeds geen inhoudelijke reactie op de email d.d. 19-1-2020 ontvangen) 2: inleverdatum van de auto is niet correct 3: kilometerstand is niet correct 4: brandstofkosten in rekening gebracht (terwijl wij onbeperkte kilometers hadden) 5: De hoogte van de aanbetaling is niet juist 6: etc etc. Op 19-2-2020 hebben wij een uitgebreide email met bewijzen over de onjuiste factuur verstuurd naar afdeling customer service (foto's van de inleverbon van de auto op 19-1-2020 / km stand / vol getankt etc.)

    20-2-2020: Op 20-2-2020 telefonisch contact gezocht met de afdeling customer service van Avis/budget om de email van 19-2-2020 toe te lichten. Hierbij hebben wij de toezegging ontvangen van de customer service dat zij binnen 1-3 dagen inhoudelijk zouden reageren.

    4-3-2020 - Tot 4-3-2020 hebben wij geen reactie mogen vernemen van Avis/budget car rental op onze email van 19-2-2020. Hierbij hebben wij telefonisch contact gezocht en tot onze grote verbazing een reactie vernomen van Avis/budget dat zij nog niets hadden gedaan met onze email van 19-2-2020. Na meerdere keren telefonisch verzoeken om een terugkoppeltijd aan te geven over onze klachten welke wij niet hebben veroorzaakt (vanaf 19-1-2020 wachten we al op een inhoudelijke reactie op meerdere emails) werd de telefonische verbinding verbroken door de afdeling customer service van Avis/budget car rental. Op ons verzoek om de contactgegevens van de afdelingshoofd van de afdeling customer service te verstrekken werd geen medewerking verleend.

    Klantvriendelijkheid en klantenbinding is ver te zoeken bij Avis/Budget Car rental.

    Zwakke punten
    HEEL SLECHT BEDRIJF!

    Door Semmy op 4 maart 2020 Reageer

  • Mijn creditcard werd geweigerd vanwege het feit dat alleen de voorletters op de creditcard stonden en niet mijn volledige namen. Ik kreeg geen auto en werd grofweg buiten gezet onder het motto zoek het zelf maar uit.

    Zwakke punten
    botte behandeling
    weigering geldige creditcard

    Door Toon Timmermans op 4 maart 2020 Reageer

  • Voor een week een auto gehuurd op Malaga airport. Bij ophalen al gedwongen een extra verzekering af te sluiten zonder dat we dat wilden, tegen extreem hoge kosten en alles in het Spaans. Bij het inleveren wilden we een controle ter plekke en een handtekening dat alles akkoord was; dat wilden ze niet uitvoeren/geven. We werden gewoon schofterig behandeld door een compleet onbeschofte en idiote kerel van Goldcar die daar rondliep. Wilde geen antwoord geven op vragen, geen controle uitvoeren en begon me op een gegeven moment te bedreigen. Volstrekt onacceptabel. We mochten alleen de sleutel inleveren. Uiteindeljk dat gedaan omdat we een vlucht te halen hadden. Bij thuiskomst bleek onze vrees niet ongegrond; 75 euro extra afgeschreven op de cc voor wéér een extra verzekering (die we nooit hebben afgesloten) en “tankkosten” terwijl we op het vliegveld de tank hadden volgetankt. Wat een onbetrouwbaar, schofterig, onklantvriendelijk rot bedrijf! Eens maar nooit weer!! En dat zou ik iedereen aanraden!

    Sterke punten
    Zijn er niet. Stelletje oplichters.

    Zwakke punten
    Alllee

    Door Anna op 4 maart 2020 Reageer

  • een auto geboekt via Car Del Mar bij Goldcar ik had een rekening van 58,75 wat ik moest betalen.
    bij de balie in Gran Canaria aan gekomen deden ze net of ze geen Engels verstaan en spraken alleen maar Spaans wat ik niet versta.
    ik liet de voucher zien en zei dat ik verder niets wilde ze hebben gewoon een verzekering erbij gedaan terwijl ik dacht dat het om een borg ging uiteindelijk heb ik i.p.v 58,75 heb ik 215,95 betaald wat via mijn creditcard ging.
    ik had geen poot om op te staan ik had getekend voor iets wat ik niet begreep want het was allemaal in het Spaans ik dat dat gaat om een borg terwijl ik duidelijk zei dat ik er niets bij hoefde ik ben gewoon OPGELICHT

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alles

    Door Frank op 3 maart 2020 Reageer

  • Daar stond ik dan op de afgesproken tijd van 11.00u bij Sixt Melida hotel Alicante met een vouche (bewijs van afspraak en betaling) in de hand. Helaas wisten zij van niets dat ik mijn auto daar had gehuurd en reeds volledig had betaald via EasyTerraverhuur in Nederland. Ze hebben me nog geprobeerd te helpen, maar dubbel betalen lijkt me niets. Advies aan Sixt (en ook aan andere vakantiegangers in Spanje), doe geen zaken met EasyTerra in Nederland, Je krijgt problemen én je geld niet terug wegens onduidelijke redenen. Groet van Jan, of kijk op www.ontdekalicante.com

    Sterke punten
    hulpvaardigheid van Sixt

    Door Jan Denissen op 2 maart 2020 Reageer

  • Ik had een mini countyman besteld, maar kreeg een Jaguar suv, wanneer rij je nou in zo’n auto!! heel vriendelijk geholpen, zowel door service desk als bij pick-up.

    Sterke punten
    Vriendelijk makkelijk in upgrades.

    Zwakke punten
    Bij inleveren niet genoeg personeel om je te helpen.

    Door Jacqueline op 1 maart 2020 Reageer

  • Zorg voor bewijs, vergeet vooral niet je laatste tankbon mee te nemen, want éénmaal thuis wordt er gewoon een halve tank in rekening gebracht. Terwijl ik er heeeeeel zeker van ben dat ik de auto vol getankt heb voor het terug brengen. De communicatie na het indienen van een klacht was één mail, waarin staat dat ik de auto met een halfvolle tank heb terug gebracht.... Maak FOTO´S en BEWAAR bonnen!

    Door Marilon op 28 februari 2020 Reageer

  • Alles leek goed te gaan tot bij thuiskomst toch de 128eu borg voor benzine van de CC ingehouden bleek te zijn. En dit na inlveren met een volle tank. Met de klantenservice gebeld en nu blijkt dat er iets in de motor schoongemaakt moest worden?! Boos worden heeft geen zin, je trekt echt aan het kortste eind en slechte reviews doet ze weinig...

    Sterke punten
    Ter plekke wordt een prima service verleend

    Zwakke punten
    Extreme borg bedragen, welke snel worden geincasseerd met de meest achterlijke redenen

    Door Anouk op 27 februari 2020 Reageer (1 reactie)

  • Op aanraden van onze vrienden hebben wij nu 2x een auto gehuurd (VIP nr: 154262). over 2 maanden gaan wij weer en boeken de auto via internet met Full pack. Nergens zorgen over te maken en worden snel geholpen aan de balie.
    Wij kunnen ons dan ook niet vinden in de opmerkingen over grote/hoge borgstelling en extra verzekeringen.
    Enige nadeel is dat je moet afwachten wat voor een auto (type) je krijgt. Hierover laatste keer met de dame aan de balie overlegd, qua leeftijd houden wij van een hoge instap en dat heeft niet niet ieder type. Aangeraden een email te sturen met de wens wat voor type we willen.

    Sterke punten
    Nette en keurige behandeling

    Zwakke punten
    Niet kunnen aangeven welke type auto gewenst is.

    Door Jan op 26 februari 2020 Reageer