Reviews over Autoverhuurders


    Super service

    Review over Holiday Cars

    Na een vergissing mijnerzijds moest ik mijn reservering annuleren, binnen twee dagen was mijn betaling alweer teruggestort! Opnieuw reservering gemaakt en kwam tot de conclusie dat HolidayCars toch wel heel goed geprijsd is. Zal een volgende keer zeker weer hier boeken.

    Sterke punten
    Goed geprijsd, duidelijk en snel.

    Zwakke punten
    Ik mis de aanduiding 4x4

    De boel belazeren

    Review over Oscar

    Ik heb een bus gehuurd. Omdat er een lichte deuk van 10 cm in de bumper is ontstaan hebben ze €905 afgeschreven van mijn borg. Toen ik om uitleg vroeg waarom het bedrag zo hoog was gaf de personeel aan dat er een nieuwe bumper en balk moest komen😳 ik stond verbaasd en gaf dat ik dan de oude bumper wil ontvangen. Die ding was splinternieuw. Dat konden ze niet maken. En wat zie ik afgelopen week. De bus staat toevallig geparkeerd in mijn straat met de bumper schade nog eraan. Dit wordt of terug betalen of een rechtzaak!

    Sterke punten
    Niks gezien.

    Zwakke punten
    Slechte behandeling, geen service, geen kennis, onlogische bedragen afrekenen.

    Goed

    Review over Holiday Cars

    Snel en zakelijk

    Sterke punten
    Zakelijk en snel

    SUPER

    Review over Holiday Cars

    UITSTEKEND

    Teleurstellende service

    Review over Sixt

    After booking with Sixt a bmw Z4 convertible we didnt receive the confirmation email. For this I called Sixt customer service. Here was confirmed that the car would be available for us upon arrival at pick up location schiphol.
    When we arrived at the pick up location the car was not available. They offered another convertible car. We agreed on this. But finally Sixt could only offer this if we paid €150 extra. This became above our budget.
    I felt misled twice by sixt.

    Laat je niet oplichten

    Review over RentCars

    Huur geen auto via Rentcar.com. Lees alstublieft!

    Update vanaf 2 september: RentCars.com heeft enkele oppervlakkige pogingen ondernomen om zijn gezicht te redden, maar in plaats van zijn verantwoordelijkheid te nemen, hebben ze niets anders gedaan dan met de vinger te wijzen naar het plaatselijke autoverhuurbedrijf. Dit is volkomen onaanvaardbaar.

    Ik heb ruim van tevoren een huurauto geboekt voor mijn vakantie, maar mijn vlucht werd twee maanden voor onze reis geannuleerd. We hebben onze vlucht snel omgeboekt en uiteraard moest ik de ophaaldatum van de auto aanpassen. Ondanks dat er al een bevestigde reservering was, beweerde RentCars.com dat het onmogelijk was om de ophaaltijd te wijzigen omdat “er geen auto’s beschikbaar waren.” Dit was verbijsterend omdat ik niet vroeg om eerder opgehaald te worden, alleen om de auto 18 uur later op te halen dan oorspronkelijk gepland.

    Nog verwarrender was dat toen ik het systeem controleerde, mijn nieuwe ophaaldatum een ​​dag later werd weergegeven dan mijn oorspronkelijke boeking, maar alleen op de datumwijzigingspagina, niet in de oorspronkelijke boeking zelf. Ik heb via hun chatservice contact opgenomen met RentCars.com, in de hoop deze discrepantie op te lossen, maar hun antwoord was schokkend ontoereikend. In plaats van het probleem aan te pakken, vroegen ze herhaaldelijk om dezelfde ophaaldatum en locatie-informatie. Na verschillende frustrerende pogingen gaven ze me een telefoonnummer dat onbereikbaar was.

    Als gevolg hiervan werd mijn boeking geannuleerd door de lokale operator en moest ik € 200 extra betalen. Ik probeer al zes dagen contact op te nemen met RentCars.com, maar hun ondersteuning helpt niet. Antwoorden komen elke 48 uur, en ondanks het verstrekken van alle noodzakelijke details (mijn boekingsnummer, screenshots, datums en locatie) werd de chat abrupt geannuleerd toen ik niet binnen vier uur reageerde. Hun Customer Happiness Assistant is slechts een manier om problemen te vertragen en niet op te lossen.

    Deze ervaring was niets minder dan een nachtmerrie. RentCars.com is een totale oplichterij. Ze geven niets om hun klanten en hun app-, website- en chatondersteuning zijn volkomen nutteloos. Bespaar uzelf de hoofdpijn: huur geen auto via RentCars.com!

    Sterke punten
    Goedkoop

    Zwakke punten
    Support

    extra kosten

    Review over Sixt

    wat mij is overkomen. Via Expedia geboekt voor Euro402 voor 5 dagen. Bij de balie is dat eindelijk euro620 geworden. Uiteindelijk gefactureerd voor euro752 met onterechte kosten. Borg ook nog niet gezien op de rekening.
    Voor mij is het 2e en laatste keer bij dit bedrijf.

    top site

    Review over Holiday Cars

    duidelijk overzicht van de auto's en de daar bij horende kosten qua verzekering
    makkelijke site om te navigeren naar wat je zoekt.

    Sterke punten
    duidelijkheid

    Zwakke punten
    niet

    Sbel geregeld.

    Review over Holiday Cars

    Overzichtelijke website. Snel te regelen en dito bevestigd.

    Sbel geregeld.

    Review over Holiday Cars

    Overxichtelijke website. Snel te regelen en dito bevestigd.

    Snel en simpel een auto huren

    Review over Holiday Cars

    Auto gehuurd tegen een goede prijs en prima condities. Ook bij latere wijziging is alles soepel verlopen,

    Sterke punten
    Eenvoudig vergelijken en boeken.\\r\\nZelf kiezen voor een lokale verhuurder.

    Zwakke punten
    Geen

    Snel en simpel een auto huren

    Review over Holiday Cars

    Auto gehuurd tegen een goede prijs en prima condities. Ook bij latere wijziging is alles soepel verlopen,

    Sterke punten
    Eenvoudig vergelijken en boeken.
    Zelf kiezen voor een lokale verhuurder.

    Zwakke punten
    Geen

    Vakantieauto snel geregeld

    Review over Holiday Cars

    Makkelijk zoeken, snel een auto gevonden. Duidelijk wat en hoe te betalen. Snel een bevestiging ontvangen.

    Sterke punten
    Je kunt kiezen uit verschillende categorieën auto's en de prijs die je moet betalen staat er meteen bij.

    Zwakke punten
    Weet nog niet

    Excellent

    Review over Holiday Cars

    Bij aankomen van bestemming was geen auto beschikbaar lokale autoverhuurbedrijf ondanks dat zij een bevestiging hadden gestuurd naar Holiday Cars. Na bellen met de klantenservice mocht ik willekeurig bij andere verhuurbedrijf een auto kiezen op hun kosten. Hierdoor was mijn vakantie alsnog gered!

    Sterke punten
    Denken met de klant en met oplossingen komen

    Zwakke punten
    Niet ervaren

    Opgelicht vooral 1116 euro

    Review over OK Rent A Car

    Auto gehuurd via Easyterra by Ok Rent a Car (OK mobility) op Valencia Airport.
    Ik maak altijd voor wegrijden een video rondje voor de schade vast te leggen en dat waren er we een paar.
    Auto gebruikt en teruggebracht.
    Paar dagen thuis is er 1116,76 euro van mijn creditcard afgeschreven??
    (Tip dit kan je terugvorderen na 30 en voor 120 dagen)
    Via Easyterra mijn beklaagt gedaan en mijn extra verzekering via Easyterra dekte de eigenrisico maar niet de andere kosten, ik bleek de auto 10 min te laat dan ik had op gegeven ingeleverd.
    Toch raar dat je voor hele dagen betaald.

    Ik heb na 200 dagen eindelijk de factuur gezien en daar stond op dat ik rond om schade zou hebben gemaakt, terwijl ik nul schade heb gereden..

    Verzekering van Easyterra heeft 960 uitgekeerd en ik heb de rest niet terug gekregen. Maar mijn frustratie zit hem vooral ik dat ze er mee wegkomen, ook nu terwijl ik bewijs heb dat ik geen schade heb gemaakt. Ook Easyterra doet niets om dit tegen te gaan.

    Sterke punten
    Goed locatie

    Zwakke punten
    Oplichters

    SLECHT

    Review over Holiday Cars

    SLECHT!\\r\\nBij aankomst balie (23:30) bleek dat het autoverhuurbedrijf dicht was. Deze sloot al om 22:00. Mijn aankomsttijd was na 22u. Heb dit netjes doorgegeven en ook, zoals verzocht, mijn vluchtnummer met aankomsttijd doorgegeven. Niemand heeft mij er op gewezen dat ophalen na 22u niet mogelijk was! Stond daar voor niets met een baby van 7 maanden en 3 tieners.. Midden in de nacht met twee taxi�s apart naar de accommodatie gegaan.\\r\\nDe volgende dag terug moeten gaan naar het vliegveld (een uur reizen + taxi kosten en een weggegooide dag) om opnieuw de auto te huren.\\r\\nGevraagd om een babystoel en ook daarop geen antwoord!\\r\\nMijn advies is niet te boeken via deze tussenpersoon.

    Altijd goed geregeld

    Review over Holiday Cars

    Super snel zoeken en genoeg filter mogelijkheden om eenvoudig en snel de gewenste soort auto te reserveren. Altijd prima.

    Sterke punten
    Snel en gericht zoekresultaat.

    Oplichters

    Review over Record Go Rent a Car

    Zit na ruim een jaar nog steeds op mijn borg te wachten, heb diverse malen contact gezocht
    Ze beloven van alles maar steken mooi mijn geld in hun zak.
    Dus hier geen auto huren tenzij je geld teveel hebt

    Sterke punten
    Die zijn er niet het zijn oplichters

    Zwakke punten
    Veel beloven en niets doen, en zijn goed in het stelen van geld

    Never again

    Review over Goldcar

    Hired car. But no car avsilable. Only if i would give additional money they could help me although there were no car available in the first instant. Very rude people at faro airport

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen customer focus. Oplichters

    ONBETROUWBAAR

    Review over Do you Spain

    Dit bedrijf is een zogn broker en zou samenwerekn met de verhuurmaatschapij waar je wil reserveren. ...Nu wat blijkt....ze storten niet door en dus betaal je 2x SIMPEL

    Sterke punten
    Absouluut onbetrouwbaar

    Zwakke punten
    Onbertrouwbaar en niet bereikbaar..geld verloren.

    Foute verzekeringspapieren

    Review over RentalCars

    bij het afhalen van de 2 auto's werden we verplicht een bijkomende, veel duurdere, verzekering te nemen. Wanneer je dan zoveel (extra) betaalt voor een wagen, verwacht je dat die in orde is. Dit was echter niet het geval.Ten eerste hadden we geen parkeerkaart. Dit zou toch voorzien moeten worden, temeer de meeste parkings in de Baltische staten met dit systeem werken. Daarnaast heeft een extra verzekering geen enkel nut als de verkeerde auto-papieren meegegeven worden.
    Tijdens onze reis werden we namelijk aan een politiecontrole onderworpen waarbij ons duidelijk gemaakt werd dat de papieren van beide auto's niet in orde waren. Wat volgde was in volle onwetendheid uren wachten langs de kant van de weg. We mochten de auto niet verlaten en werden ondervraagd over onze beweegredenen in het land. Hierbij moesten we nauwkeurig kunnen aantonen dat we de auto's wel degelijk legaal gehuurd hadden. Uiteindelijk werd ons gemeld dat we niet verder mochten rijden. Indien we de juiste papieren niet zouden kunnen voorleggen, zouden onze beide auto's in beslag genomen worden. Dit zou het einde van onze reis betekenen. Na bang afwachten konden we de verhuurder contacteren. De fout werd toegegeven en de juiste papieren werden gemaild. Dat hierbij niet verder gevraagd werd of alles in orde was of dat we hulp nodig hadden, is spijtig. Dat er geen verontschuldigingen of compensatie voorzien werd, is ongezien. Je zou toch verwachten dat een autoverhuurder beseft dat je zonder de juiste papieren niet verzekerd bent bij een ongeval. Ik hoop dat ze bij de verhuurder, rental cars, beseffen dat, indien er daadwerkelijk een ongeval gebeurd was, en we door hun fout met een onwettige auto rondreden, de gevolgen immens zouden zijn. Ten slotte werd ook toen we de auto's terug brachten, met geen woord gerept over het voorval door de verhuurder. Meer nog, er werd zelf geweigerd de auto te bekijken bij afgifte. Onprofessioneel en in strafbare feiten werden we geduwd! Ongezien!

    Zwakke punten
    Onprofessioneel, er wordt geen hulp geboden

    Let op met oude schade

    Review over Hertz

    Zo als altijd makkelijk om iets te huren maar dan komt het terug brengen
    Huur voor en week en motor bmw 1250 in Milaan voor en leuk ritje bij ophalen div schades bekeken en geen probleem
    Nu komt het terug brengen
    Er waren volgens de foto’s toch enkele krasjes bij gekomen Op de plekken die al beschadigd waren
    Nu word er toch nog 50% van de schade gekleed belachelijk
    Dus let op je word genaaid

    Sterke punten
    Snel verhuren

    Zwakke punten
    Schades bekijken

    Slechte service en bereikbaarh

    Review over Happy Car

    Via happy snel een auto gereserveerd.
    Bij een klacht kan het 12 tot 16 weken duren voordat men actie onderneemt.
    Zelf een discussie gehad met een partner van happy, Tangerine, welke beweert dat het niet mogelijk is een
    Borg met een ing creditcard te reserveren.
    Onzin volgens de ing bank, maar happy verstopt zich de uitspraak van Tangerine.
    Aan gegeven dat we een contract hebben afgesloten met happy car, maar men neemt nu helaas niet eens de moeite om te reageren.
    Zeer slecht hoor (un) happy car.
    Wees gewaarschuwd

    Reserveren auto

    Review over Holiday Cars

    Overzichtelijk

    Laat je niet oplichten!

    Review over RentCars

    Huur geen auto via Rentcar.com. Gelieve te lezen! Twee maanden voor onze vakantie werd onze vlucht geannuleerd en moesten we omboeken voor een nieuwe datum. Omdat ik mijn huurauto al had geboekt, kon ik ook snel de ophaaldatum voor mijn auto wijzigen. Het bericht dat ik terug kreeg was echter dat het niet mogelijk was om mijn ophaaldatum te wijzigen omdat er geen auto's beschikbaar waren. Dat is vreemd aangezien ik al een auto had en deze pas later wilde ophalen (let wel 18 uur later) en niet eerder. Kijkend naar het systeem zag ik mijn ophaaldatum een ​​dag later dan oorspronkelijk geboekt… maar alleen op de pagina waar ik de datum kon wijzigen en niet in de oorspronkelijke boeking? Dus nam ik contact op met RentCars om hen op de hoogte te stellen van de wijziging die niet volgens plan verliep, via de chat die bij de boeking was gevoegd… De enige vraag die terugkwam was om informatie te verstrekken over de ophaaldatum en -locatie. Na verschillende pogingen kreeg ik een telefoonnummer te zien dat niet bereikbaar was… Resultaat, mijn boeking werd geannuleerd door de lokale operator en ik moest 200 euro extra betalen. Ik probeer al zes dagen contact op te nemen en krijg maar elke 48 uur antwoord. Hoewel ik mijn boekingsnummer, verschillende screenshots en de volledige details over data en locatie had getoond, werd de chat geannuleerd nadat ik niet binnen 4 uur had geantwoord. Dit is totale oplichting, huur geen auto via RentCars.com! Ze geven niets om jou als klant. Hun app, website en chatondersteuning werken niet.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Contact, App, wijzigingen