Reviews over Autoverhuurders


    zeer slechte communicatie

    Review over Oscar

    Op 13 juli heb ik een verhuiswagen gehuurd voor 26 juli. Deze betaald en prima snelle reactie. Op 25 juli (dag voor ophalen) kreeg ik een mail om rijbewijs te verifiëren en voor machtiging borg. Ik heb rijbewijs laten verifiëren en machtiging borg afgegeven. Kreeg steeds de melding dat "controle plaats vind". Bij ophalen van de auto (26 juli vroeg in de morgen) bleek dat gegevens rijbewijs niet bekend waren en dat machtiging borg niet was afgegeven. Garagehouder belde met "Oscar" en bleek dat de mijn mail ergens was blijven hangen. Dank zij de eigenaar van het garagebedrijf kreeg ik toch de auto mee. Complimenten voor hem. Later die dag kreeg ik een nieuwe mail van Oscar om mijn rijbewijs opnieuw te laten verifiëren. Op dat moment had ik de auto al bijna weer teruggebracht (Mosterd na de maaltijd). Op 8 augustus kreeg ik een mail van Oscar dat mijn rijbewijs niet was goedgekeurd. Kortom; Oscar; zeer slechte communicatie, is daar niet op orde. Garagehouder uitstekende service. Auto; gebruikersschade maar verder prima. Dank zij de garagehouder kom ik toch nog op 3 sterren. Zonder hem was het maximaal 1 ster geweest.

    Sterke punten
    Oscar geen sterke punten (garagehouder wel; zeer servicegericht).

    Zwakke punten
    communicatie

    Opgelicht

    Review over OK Rent A Car

    Ik voel mij ontzettend opgelicht door deze firma.
    Ik had de auto gehuurd in Sevilla, maar bij aankomst kon de borg zogenaamd niet worden afgeschreven door de Visa kaart.
    Terwijl ikzelf kon aantonen dat er voldoende op stond. Ook de vriendelijke dame van Visa kon dit bevestigen.
    Maar ik werd letterlijk gedwongen om een dure verzekering te nemen, zodat ik geen borg hoefde te betalen.
    Nooit meer zal hier een auto huren.
    U bent gewaarschuwd!

    AVOID GREEN MOTION EDINBURGH

    Review over Greenmotion

    My experience with Green Motion Edinburgh was one of the worst I’ve ever had with any rental company – and I’ve rented cars all over Europe for decades.

    I rented a Skoda Karoq in July 2025. Upon return, I was blindsided by an outrageous damage claim for over £1,900 for a “damaged” rim and tyre. I made pictures before and after the rental period and it was 100% clear that the so-called damage was pre-existing. Even on their own signed condition report, which I received before the rental, it was already mentioned.
    I also took timestamped pictures on return, all of which show no new damage. Despite all evidence they refuse to refund my deposit.

    Their behavior screams scam:
    • They ignored evidence of pre-existing damage.
    • They refused to provide real repair documentation.
    • On top of the rim and tyre “damage” they tried to charge an arbitrary £75 “service fee” and £97 “loss of use” without proof or justification.
    • I checked the internet and the price for the same rim and tyre is less than 400 GBP.

    To top it off, their conduct feels deliberately obstructive and exploitative – taking advantage of travelers and hiding behind complex paperwork and silence. I found dozens of reviews indicating that they consistently claim pre-existing damage to their customers. It looks like it’s their business model. Their rental prices are lower than others, however they compensate for this difference by not refunding customers’ deposits by raising fake damage claims.

    This company should not be allowed to operate under such dishonest practices. Save yourself the stress and money – book with ANYONE ELSE.

    Sterke punten
    None

    Zwakke punten
    Scammers.
    Do not refund deposit due to fake damage claims

    Goed, tot het misgaat

    Review over Snappcar

    Meerdere keren gebruik gemaakt van snappcar service, zo ver altijd prima gegaan. Tot we in Duitsland met pech langs de weg kwamen te staan, met blijkbaar een al bekend probleem met die auto. Slechte service, geven aan telefoon aan dat ze bepaalde dingen vergoeden, maar achteraf natuurlijk geen cent van gezien, zelf vervangend vervoer moeten regelen voor de rest van de vakantie en een hoop extra kosten gemaakt op deze manier, ondanks dat we wel betaald hebben voor hun ‘uitgebreide’ Europa dekking. Bij deze geen snappcar meer voor ons.

    Sterke punten
    Concept is goed, werkt prima met een goede auto

    Zwakke punten
    Als het fout gaat sta je er alleen voor

    Geen echt verhuurbedrijf!

    Review over Oscar

    Auto gehuurd. Ik krijg een afgetrapte inruilauto/leenauto van een autodealer mee.
    Mijn borg met een smoes niet volledig terugverkregen. En ik huur al 30 jaar auto’s, nooit meer bij deze gasten!

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Alles

    Geen echt verhuurbedrijf!

    Review over Oscar

    Auto gehuurd. Ik krijg een afgetrapte inruilauto/leenauto van een autodealer mee.
    Mijn borg met een smoes niet volledig teruggekregen. En ik huur al 30 jaar auto’s, nooit meer bij deze gasten!

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Alles

    OPLICHTERS! VRRMIJDEN.

    Review over Record Go Rent a Car

    We hadden hier een sportage gehuurd, kregen een kuga, ze probeerden alleen naar meer te verkopen aan ons. De auto was smerig , beschadigd. Bij terug leveren probeerde ze alle schade op mij te verhalen, alle schade die er al zat. Schijnbaar ben je zelf verantwoordelijk om alle schade die er al op zit door te geven en moet je zelf een film maken van de hele auto enz. Ik had gelukkig een paar fotos gemaakt, maar dan gaan ze net zo lang zoeken tot ze een krasje ergens vinden. Puur oplichterij.

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Vieze auto
    Beschadigd auto
    Oplichters

    Onbetrouwbaar/ Onprofessioneel

    Review over Hertz

    Ik huurde op 18 mei 2025 een auto bij Hertz op de luchthaven van München. Voor vertrek heb ik een video gemaakt waarop duidelijk bestaande schade te zien is, onder andere aan de velg en andere krassen.

    Toen ik de auto de volgende dag (19 mei) terugbracht, werd mij ineens verteld dat ik schade aan de velg had veroorzaakt. Ik liet direct de video zien waarop te zien is dat deze schade al aanwezig was. Twee medewerkers van Hertz verzekerden mij nadrukkelijk dat er geen kosten van mijn creditcard zouden worden afgeschreven.

    Toch werd er op 21 mei geld van mijn creditcard geïncasseerd.

    Ik heb inmiddels vier keer gemaild en krijg geen oplossing of serieus antwoord. De transactie heb ik daarom betwist bij mijn creditcardmaatschappij en een terugboeking aangevraagd.

    Wat een slechte ervaring. Voor mij nooit meer Hertz. Onbetrouwbaar, onprofessioneel en misleidend. Zoek een ander verhuurbedrijf.

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar en onprofessioneel

    manchester: oplichters

    Review over EuropCar

    Vooraf auto gehuurd via Sunny Cars. Vreselijk opgelicht aan de balie van Europcar Manchester. Wees gewaarschuwd. Ze willen eerst dat je een duurdere auto neemt. Als je nee zegt, krijg je hem toch maar je hoeft er niet voor te betalen. Dan krijg je snel het contract onder je neus. Er staat een bedrag op, vergelijkbaar met het huurbedrag dat je met Sunny Cars hebt afgesproken. Je tekent en eenmaal thuis blijkt nogmaals het huurbedrag afgeschreven van je credit card. Er bleek in het contract te staan dat dat een extra verzekering was. Dat hadden wij in de hectiek niet gezien. De verzekering was ongeveer even hoog als de totale huur. Contact met Europcar is zinloos want wij zijn de klant niet, dat is Sunny Cars.
    Sunny Cars zegt: vervelend maar je hebt zelf getekend. Op de site van Europcar Manchester regent het vergelijkbare klachten.
    Zet je schrap aan deze balie want ze trekken alles uit de kast om je op te lichten.

    pas op met partners

    Review over SunnyCars

    Vooraf auto gehuurd via Sunny Cars. Vreselijk opgelicht aan de balie van Europcar Manchester. Wees gewaarschuwd. Ze willen eerst dat je een duurdere auto neemt. Als je nee zegt, krijg je hem toch maar je hoeft er niet voor te betalen. Dan krijg je snel het contract onder je neus. Er staat een bedrag op, vergelijkbaar met het huurbedrag dat je met Sunny Cars hebt afgesproken. Je tekent en eenmaal thuis blijkt nogmaals het huurbedrag afgeschreven van je credit card. Er bleek in het contract te staan dat dat een extra verzekering was. Dat hadden wij in de hectiek niet gezien. De verzekering was ongeveer even hoog als de totale huur. Contact met Europcar is zinloos want wij zijn de klant niet, dat is Sunny Cars.
    Sunny Cars zegt: vervelend maar je hebt zelf getekend, dat klopt. Op de site van Europcar Manchester regent het vergelijkbare klachten. Wij vragen Sunny Cars niet meer met deze dubieuze partij in zee te gaan. Mogen wij als klant verwachten dat zij eisen stellen aan de partners waarmee ze samenwerken? Denk het wel....
    Met Sunny Cars hebben wij verder goede ervaring.

    Misleidend op kosten jagen

    Review over Sixt

    Wij reserveerden via Booking bij SIXT in FARO; 11 dagen en betaalden met creditcard van de bestuurder.
    Bij aankomst werd onze reserveringsvoucher verwerkt in een rental-agreement. Onze hoofdbestuurder had de pincode van creditcard niet paraat, dus boden wij aan om een 2de chauffeur (in bezit van creditcard) bij te boeken.
    Dát kon niet! Onze reservering werd resoluut geweigerd!
    Met enige aandrang en onder tijdsdruk werd er een nieuw arrangement besproken en uitgewerkt. Dit arrangement zou € 200 meer gaan kosten.
    Nadat we in de Booking-app de originele reservering, weliswaar met annuleringskosten, nog konden annuleren, besloten wij om het duurdere arrangement toch maar te accepteren.
    Achteraf blijkt, dat Sixt onze reservering helemaal niet heeft geweigerd!
    Op het reeds geproduceerde rental-agreement werd onze reservering vermeld als “ordernummer” en werden zowel autohuur als -verzekering omschreven als “included”, zonder vermelding van bedragen. Voor de ons aangeboden nieuwe reservering werd dezelfde rental-agreement aangevuld met een buitensporig hoog bedrag voor “verzekeringspremie” (waarvan we natuurlijk ook nooit een polis hebben ontvangen.) Onze veronderstelling dat wij voor de (wat ons werd voorgehouden) nieuwe reservering betaalden bleek dus achteraf onjuist:
    de originele reservering , gemaakt via Booking, én de “aanpassing (lees: onnodige verzekeringspremie) van deze reservering” ter plaatse door Sixt, maakten dat onze huurauto voor die 11 dagen nagenoeg het drievoudige gekost heeft…..
    " Het was ons al opgevallen: … zodra wij als laatste cliënt, anderhalf uur na aankomst, eindelijk de kantoorruimte van Sixt Faro Airport vermoeid verlaten, staan de baliemedewerkers gniffelend op elkaar te wachten. En nu denken we te weten waarom:… het lijkt voor hen een sport “wie er de cliënt het best te grazen kan nemen”. In ons geval helaas gelukt met het misleidend opvoeren van een vage verzekeringspremie. Klacht indienen blijkt zinloos: International-Benelux Sixt en Social Customer Care spelen allemaal het spel mee, terwijl de Branch Manager onbereikbaar wordt gehouden. Of speelt zij ook mee? U bent gewaarschuwd! "

    Sterke punten
    Uiteindelijk was de auto goed, maar ontbrak het deukencertificaat

    Zwakke punten
    ... dat mag duidelijk zijn!

    Vreselijke service

    Review over Oscar

    18 juni een reservering gemaakt voor 19-6 t/m 28-6 Oscar locatie Oosterhout i.v.m. reparatie aan mijn eigen auto. 18 juni kreeg ik ook te horen dat ik vervangend vervoer krijg van mijn garage en dus maar tot 24-6 zou hoeven huren. Direct Oscar gebeld om te vragen of de reservering nog aangepast kon worden omdat ik al betaald had, medewerker gaf aan dat dit geen probleem was en ik het resterende bedrag terug zou krijgen. Naar de locatie gereden en ook zij gaven aan dat dit geen probleem was en ik gewoon mijn geld terug zou krijgen. Toen ik 19-6 de auto ging ophalen nogmaals gevraagd of zij het nog aan moeten passen en of ik mijn geld terug zou krijgen, dit was geen probleem ik zou een bedrag terug krijgen van€172. Gister avond de auto terug gebracht volgens afspraak, huur zou lopen tot 24-6 08.00. Vervolgens krijg ik vandaag een factuur van terug betaling €81,30. Oscar gebeld om te vragen wat er fout gaat, medewerker aan de telefoon kon niks terug vinden en zou de locatie Oosterhout gaan bellen. Vervolgens kreeg ik te horen dat de locatie zelf bepaald heeft dat ze de huur houden tot 26-6 ongeacht wat er mondeling tegen mij gezegd is. Medewerker aan de telefoon kon hier niks aan doen en zou de locatie nog een bericht sturen, vervolgens niks meer gehoord. Aangegeven dat ik het belachelijk vind dat ze dit zo doen en zeer slechte service, ik heb 3 verschillende medewerkers gesproken die mij alle 3 vertelde dat ik mijn geld terug zou krijgen. Vervolgens krijg ik te horen dat zij het recht hebben om dit geld in te houden. Terwijl duidelijk op de site staat dat annuleringen binnen 48 gewoon kunnen, in dat geval hadden de medewerkers mij ook kunnen zeggen dat ik de reservering beter kon annuleren en opnieuw zou kunnen maken. Vreselijke service en onmenselijk gedrag. Daar is het dan ook bij gezegd en worden de gesprekken die ik met 3 medewerkers heb gehad gewoon ter zijde gegooid. Als je afspraken maakt met deze mensen laat het dan op papier zetten want anders doen zij wat ze willen en houden ze gewoon je geld in. Service om niet over te spreken.

    Abonnementen scam!

    Review over MyWheels

    Dit bedrijf runt een zeer vernuftige abonnementen scam. Volgens MyWheels is het Pro-abonnement maandelijks opzegbaar, maar in werkelijkheid word je altijd verplicht om minimaal twee maanden af te nemen. In al hun uitingen zijn ze willens en wetens misleidend.

    Daarnaast ben ik (bovenop deze ‘standaard’ scam) dubbel gefactureerd voor een maand abonnement. De klantenservice is waardeloos. Sturen een standaard antwoord terug wat helemaal niets met je vraag te maken heeft. Alle andere emails worden genegeerd, terwijl ze wel dreigen met deurwaarders als je niet per direct betaald. Geen mogelijkheid tot fatsoenlijk, menselijk contact met de klantenservice.

    Online lees ik veel vergelijkbare verhalen van mensen die tevreden klant waren, totdat er ineens een onterechte factuur verscheen en alle communicatie stokte. De klantenservice verschuilt zich achter een incassobureau.

    Mijn advies: blijf weg bij MyWheels. Voor je het weet zit je vast aan onterechte of dubbele kosten en kun je fluiten naar hulp of uitleg.

    Zwakke punten
    Oplichters, onbeschoft, achterbaks

    Onterechte parkeerboetes

    Review over MyWheels

    Ik heb MyWheels vaak gebruikt. Ik vond ze erg duur maar ook erg makkelijk en prima. Maar bij mijn 42e rit, haalde ik de auto op voor een uurtje om mijn kind ergens heen te brengen. Ik zet m op precies dezelfde plek terug en krijg vervolgens voor 120 euro aan parkeerboetes elke dag. Dus zo’n 300 euro. Terwijl ik de auto dus op exact dezelfde plek terugzette. Blijkbaar had de vorige huurder dat gedaan en was dat dikke pech voor mij en was het volledig mijn verantwoordelijkheid om te checken of ik de auto wel van de goede plek ophaalde? Ik vind het best aannemelijk dat zij je in de app waarschuwen dat de auto foutief geparkeerd is! Toen ik bezwaar maakte kreeg ik geen enkele reactie- pas bij het tweede bezwaar en toen bleek dus dat een werknemer van MyWheels dus besluit dat het ongegrond is. Dus of je dan van een bezwaarprocedure kunt spreken. Ik ben echt enorm teleurgesteld en gebruik zeker geen MyWheels meer.

    Sterke punten
    Makkelijk

    Zwakke punten
    Slechte klantenservice als er iets is. Geen enkele verantwoordelijkheid nemen bij een geschil.

    Slechte ervaring

    Review over Do you Spain

    ik betaal met creditcard, maar nu blijkt het een verzekering te zijn en geen auto gezien, pure oplichting

    Sterke punten
    niet

    Zwakke punten
    heel veel, communicatie n.a.v. het niet leveren van de huurauto, ik moet nog worden terug worden gemaild, kortom geen zaken mee doen!!

    Waardeloos

    Review over Do you Spain

    Bij het boeken vragen ze om je voornaam - voornaam ingevuld. Bij het ophalen van de auto, bij OK mobility, blijkt dat ze de auto niet mogen meegeven omdat de voornaam op de boekingsvoucher niet dezelfde is als op het rijbewijs. Dat klopt: ze vroegen om m’n voornaam maar m’n eerste naam op m’n rijbewijs is een andere.
    Nergens bij het boeken wordt gezegd dat je voornaam dezelfde moet zijn als die op je rijbewijs of ID.
    We kregen de auto niet mee, en hebben ter plekke een nieuwe moeten boeken. Twee keer betaald voor 1 auto.
    Do You Spain is niet te bereiken voor klachten

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Slechte ervaring

    Review over Oscar

    Koepelorganisatie die de opdracht doorgeeft aan een ander bedrijf dat de opdracht weer doorgeeft aan een ander bedrijf dat je onbeschoft behandelt, auto met smerig vooruit en geen ruitenwisservloeistof

    Sterke punten
    Niet gevonden

    Zwakke punten
    Slechte communicatie en slechte afhandeling

    Better book somewhere else

    Review over MyWheels

    I do not recommend. I booked car with discount and after all they send me invoice to pay more (without discount) even though I was driving one hour less than I booked car for and I drove less kilometers they asked me to pay and when I was talking with customer service they didn't answer any questions, just say I need to pay and stopped replying to me. Wie trainieren Sie Ihre Agenten? To stop replying to customer and avoid any responsibility when porobiłem occur? Scammers. Also cars need to me maintain better. It was super dirty and we needed to clean it first

    Sterke punten
    Nothing

    Onterechte schadeclaim

    Review over MyWheels

    Wij hebben een maand geleden een rit gemaakt met MyWheels, zonder problemen of schade. Tot onze verbazing ontvingen we onlangs een e-mail met de mededeling dat we een kras op de auto zouden hebben veroorzaakt. MyWheels stuurde hierbij foto's mee, maar die zijn naar onze mening niet overtuigend: ze tonen geen duidelijk tijdsverschil of bewijs dat de schade tijdens onze rit is ontstaan.

    Het is frustrerend om als zorgvuldige gebruikers geconfronteerd te worden met een forse schadeclaim zonder sluitend bewijs. De communicatie met MyWheels verloopt traag en ontwijkend, wat ons vertrouwen in het platform sterk heeft ondermijnd.

    Onze tip aan andere gebruikers:
    Maak altijd zelf foto's van de auto vóór en na de rit, ook als je haast hebt. Vertrouw niet alleen op het systeem van MyWheels. En overweeg om het eigen risico af te kopen, want bij schadeclaims lijkt de bewijslast snel bij jou te worden gelegd.

    Zwakke punten
    transparantie en communicatie

    Oplichters!

    Review over Do you Spain

    Auto gehuurd incl verzekering. Er zou enkel bij afhalen 42 euro in rekening worden gebracht.
    Bij afhalen moest ik echter 576 betalen! Waaronder verzekering van 271 euro.
    OPLICHTERS

    Sterke punten
    Oplichting

    Zwakke punten
    Oplichterij

    Ben echt belazerd

    Review over Sixt

    Ik heb de auto keurig op tijd ingeleverd echter op de afrekening stond dat ik de komende dag de auto nog had gehuurd. Dit zou in rekening worden gebracht echter vervolgens 100% worden gecorrigeerd en gerestitueerd. Het was een fout in het systeem dat de medewerker echt niet kon wijzigen op dat moment. Met een lange rij achter me en noodzaak om vliegtuig te halen heb ik het, op goed vertrouwen, geaccepteerd. Ik kwam van een koude kermis thuis, geen restitutie dus. Ook niet na uitleg en vele mails, waarin je van het kastje naar de muur wordt gestuurd en je standaard mailtjes terug ontvangt zonder dat mijn mail was gelezen. Zeer vervelend en zeer irritant, NOOIT MEER SIXT. NOOIT NEVER. Ik kan helaas niet 0 ster invullen.

    Sterke punten
    Auto was prima

    Zwakke punten
    Personeel dus niet te vertrouwen.

    750 boete door ander voertuig

    Review over MyWheels

    Op 12 maart een auto gehuurd op de Spui straat in Den Haag. Bij aankomst blijkt dat alle openbare parkeerplaatsen bezet zijn en dat weer (na meerdere malen aangegeven te hebben bij vorige ritten) dezelfde auto op de plek van MyWheels stond.

    Wij hadden geen andere keus na meerdere rondjes te hebben gereden de auto een paar plekken achter de MyWheels parkeerplaats te plaatsen.

    Week later een brief dat we 750,- sleepkosten moeten betalen. Uiteraard in bezwaar gegaan en aangegeven dat ze de boete moeten verhalen bij de auto die meerdere malen al op de plek van MyWheels staat (die daar niet hoort te staan). MyWheels geeft hier geen gehoor aan. Blijft volhouden dat de 750,- euro door ons betaald dient te worden.


    Wij waren een wekelijkse gebruiker van MyWheels, na dit incident niet meer.

    Wij hebben dit gemeld bij Radar , Boos en stoppen niet met het achterlaten van deze recensies tot dat Myweels de kosten voor zichzelf opneemt. Belachelijk om de gebruiker te laten betalen voor een andere vervoerder haar fouten.

    Huur nooit van Record go

    Review over Record Go Rent a Car

    Absolute oplichters vooral als je een verzekering hebt van een andere maatschappij,benzine geld wordt achtergehouden kortom als je de reviews bekijkt van dit bedrijf weet je genoeg.De auto was via "doyouspain" geboekt dus was pas achteraf duidelijk .in Alicante is het personeel grof , gedemotiveerd en echt getraind om mensen te scammen .Ik kan echt niks positiefs over dit bedrijf verzinnen behalve dan dat de auto wel schoon was maar de buitenkant vol met deuken en krassen .

    Sterke punten
    Niets maar dan ook echt helemaal niets !

    Zwakke punten
    Gedemotiveerd en zeer grof personeel, proberen een te dure verzekering op te dringen,gedrukte,bekrasste wagens, proberen je dingen aan te rekenen die niet van toepassing zijn,houden benzine geld achtet kortom oplichters

    stelletje dieven.

    Review over TUI Cars

    ik heb een auto gereserveerd, ik kwam op schiphol aan om het auto op te halen, krijg ik te horen dat ik met een prepaid credit card niet mag huren. okay . is mij verteld dat ik de reservering moet anuleren, heb ik netjes gedaan , want ik heb ook mij annulerings bewijs. twee dagen later werd er van dat van mij account het huurbedrag geincasseerd terwijl ik geen gebruik heb gemaak van de service. ik heb contact opgenomen met TUI Cars. waar ik van de kast naar de muur werd gestuurd. en heb tot heden mijn geld niet terug. ik vind dit diep treist.

    Sterke punten
    ze zijn gewoon dieven

    Zwakke punten
    leugens adverteren

    Slechte klantenservice

    Review over MyWheels

    Auto aan de laadpaal . Auto laadt niet . Geen andere laadpalen in de buurt . Contact opgenomen met MyWheels. Probleem niet laden van de auto aangegeven . Vervolgens moest ik contact opnemen met de dealer van de auto terwijl t niet mijn auto is . Citroën dealer gaf aan geen garantie overeenkomst te hebben met deze betreffende auto . Vervolgens weer contact opgenomen met my weels die geeft dan weer een nummer van een ander bedrijf die ik moet bellen om de auto te laten nakijken .

    Conclusie probleem niet laden wordt bij de huurder neergelegd . Meerdere bedrijven moeten bellen om dit te kunnen oplossen . Rit kan ik niet afsluiten kosten lopen dan dus door . Druk vanuit my weels dat de auto terug moet naar eerste bestemming . Echter staat hij gewoon in een andere wijk . Anders moet ik een boete betalen van 350 euro .
    Meerdere taxi ritten moeten boeken om naar de auto te komen .
    Kortom slechte klantenservice. Probleem ligt in aan hun auto . Kortom ik zal nooit meer een auto huren bij my wheels

    Zwakke punten
    Klanten service .niet klant vriendelijk ingericht systeem . Probleem auto wordt bij de huurder neergelegd . Druk vanuit my wheels dreigen met boetes