• Ik nam 'super cover' omdat ik zeker wou gedekt zijn. Maar bij het afsluiten bleef ik met vragen zitten (onduidelijke voorwaarden). Terecht, ik had iets voor en ze kwamen niet tussen, omdat er in de voorwaarden stond 'tenzij er onachtzaamheid is'. Een ongeval gebeurt ALTIJD door onachtzaamheid. Dus voor hen makkelijke kassa kassa en als cliënt ben je de dupe. Dus neem nooit 'super cover'

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    bedrieglijke en onduidelijke voorwaarden

    Door Luc op 23 januari 2020 Reageer

  • End of November 2019. Rented a car from Bo-Rent Amsterdam, Spaklerweg. Next day while i was driving on Autobahn in Germany the tire exploded but managed to stop the car safely on the side. I tried to call Bo-rent but noone was available on Saturday evening. The number (alianz) they gave me for emergencies, denied to help us and referred to us to police. After many hours of suffering we managed to tow the car to a towing company in Germany. The towing company advised us that the tires were in terrible condition and two of the them were also severe lacking of air. I had missed to check the tire status up on receipt as i was in a hurry and it was raining heavily. We were all shocked with the condition of the tires and I was really scared to drive back fro Hamburg to Ams in rain. I managed to get back safe after many hours of slow driving. I explained everything to Bo-rent and one of the stuff (Hillmar), after checking himself the car, apologised and informed me that they will give me back all the towing costs. 2 months later , they deny to give anything back to me and they do not reply to any emails/calls. Stay away from this company! They are thieves and trying to save costs by not maintaining their cars. Supporting Photos, videos etc are all in place! Lucky to be alive at the end of the day.

    Door Pantelis Mouzakis op 20 januari 2020 Reageer

  • bij vliegvertraging is niemand te berijken, ja zeggen ze dan op tijd doorgeven, maar in het vliegtuig kan je niet bellen en het noodnummer werkt niet, kortom niet aan te raden, voucher uitprinten lukt ook niet,nooooooooit meer

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alles

    Door vermeulen op 20 januari 2020 Reageer

  • k heb hier een busje gehuurd voor een verhuizing van Friesland naar Amsterdam. Kilometers vrij was dus geen overbodige luxe. Het afhalen ging snel en soepel. Vriendelijk personeel. Aangezien het type bus dat ik had gereserveerd nog niet was teruggebracht kreeg ik zonder problemen een grotere aangeboden. Goede service. De eigenaar kwam ook even langs. Aardige vent en gepassioneerd ondernemer. We deelde de passie voor water- en wintersport dus de totaalbeleving was top. De bus was netjes en reed prima. Afleveren ging ook erg snel. Ik ga hier zeker vaker huren.

    Sterke punten
    Snelle afhandeling, no nonsense, goede prijs / kwaliteit, leuke service, kilometer vrij.

    Door Greg op 20 januari 2020 Reageer

  • Fijne snelle en duidelijke service. Aardige eigenaar die flexibel is. Schone en nieuwe bus. Top.

    Sterke punten
    Flexibel. Duidelijke communicatie. Schoon. Geen onduidelijkheden.

    Door Joshua op 20 januari 2020 Reageer

  • Bedankt voor de fijne bus voor ons transport naar Finland. Ga zo door.
    Grt Wes

    Sterke punten
    Behulpzaam
    Meedenkend
    Vlot

    Door Wesley op 20 januari 2020 Reageer

  • Bij het terugbrengen kwam er plots een verborgen gebrek aan het licht. De camera in de achterklep was defect. Men ging gelijk op het defect af wat een oplichters

    Sterke punten
    PAS OP Oplichters

    Zwakke punten
    PAS OP Oplichters

    Door Simone op 19 januari 2020 Reageer

  • Bij het terugbrengen kwam er plots een verborgen gebrek aan het licht. De camera in de achterklep was defect. Men ging gelijk op het defect af bij het openen van de achterklep, totaal geen schroom wat een oplichters

    Sterke punten
    Oplichters

    Zwakke punten
    Oplichters

    Door Arno op 19 januari 2020 Reageer

  • Ervaringen bij sixt zijn altijd super, duidelijke afspraken en zeker de beste keuze als je een leuke auto zoekt. Meermaals een BMW cabrio gehuurd, als fanaat is dit natuurlijk al snel leuk ;).

    Ik vergelijk zelf altijd verhuurders via www.***.com, dan krijg je over het algemeen een lagere prijs voor dezelfde auto. Hoe het kan weet ik niet, maar scheelt al snel enkele tientjes.

    Ook een keer voor vakantie 3 weken een auto gehuurd, helaas een lekke band gekregen maar binnen 1 uur een transporteur met nieuwe auto ter plaatse. Dat is pas service

    Sterke punten
    Goedkoop. Duidelijk. Service. Snel.

    Zwakke punten
    Nog niet kunnen ontdekken..

    Door Paul op 19 januari 2020 Reageer

  • Auto ingeleverd en er werd zo maar 29 euro ( express dienst ) in gehouden. Dit slaat helemaal nergens op. Dit is als de vorige huurder de auto niet aftankt, maakt niet uit of jij dat wel doet.
    Pakken gewoon ( naar gelang de grote van de auto ) 29 euro van je creditkaart zonder mijn veiligheids code want die weten ze niet. In mijn ogen gewoon oplichterij. Ik heb de laatste
    10 jaar veel auto’s gehuurd maar dit is tot nu toe de enigste auto verhuurder die dit doet. Dus teken nooit voor afleveren vol - leeg. Altijd alleen tekenen voor vol -vol. Ik zal er niet meer in trappen, dus mensen let op dit gebeurt bij AVIS BUDGET.

    Sterke punten
    Mooie auto’s

    Zwakke punten
    Zonder informatie zomaar geld van je credit cart afhalen

    Door S.A. op 13 januari 2020 Reageer

  • ALAMO NACHTMERRIE!

    In April 2019 een pre-paid auto gereserveerd via Alamo.nl met pick up in Punta Cana en drop off in Puerto Plata in de Dominicaanse Republiek.
    Na een onderzoek bij hen blijkt alles correct te zijn, als ook krijg ik meer info over de bij genomen verzekering.
    Na meermaals contact te hebben gehad met Alamo.nl lijkt alles in orde te zijn om de wagen in december af te halen.

    In November contact opgenomen met Alamo Punta Cana en daar konden ze ook deze reservatie terug vinden voor 16 dagen een Full Size Van Automatic met drop off.

    Wat volgt is HALLUCINANT!

    14 december 2019:
    Na een vlucht van 11u zijn we aangekomen in Punta Cana.
    Helaas is er geen wagen voor ons! Ze hebben me proberen bereiken want ze hebben jammer genoeg geen wagens meer op hun loactie. Nochtans had ik geen gemiste oproepen of mails binnen gekregen. Ze proberen iedereen die niet bij hen rechtsrteeks heeft geboekt door te sturen naar 'een vriend' die wel toevallig nog auto's heeft. Een duidelijke scam, want die persoon heeft wel enkel wagens die jammer genoeg 3 keer zo duur zijn. Deze truk werd geregeld herhaald bij andere toeristen die na ons toe kwamen. Ook nog uitvluchten dat ik niet bij hen heb geboekt maar bij een andere afdeling van Alamo. Ze zijn duidelijk niet geneigd me verder te helpen en halen al deze truken uit die bij elke toerist die bij hen aankomt. Ik heb met mijn zwangere vrouw en uitgeputte peuter daar 2u staan wachten en discussiëren. Uiteindelijk heb ik heel veel moeten bellen om ons op onze airbnb te krijgen. Geen auto maar wel reeds 160€ aan roaming kosten voor het bellen naar het antwoordapparaat van het noodnummer bij Alamo.nl. Vervolgens een taxi moeten nemen op een zeer chaotische luchthaven. De host van onze airbnb heeft ons gelukkig kunnen helpen bij het betalen van de taxi. Een winkel of restaurant was niet in de buurt dus eten hebben we die avond niet gezien.
    24u wakker en doodop.

    15 december 2019:
    Gelukkig konden we de dag nadien via een locale verhuurmaatschappij een wagen huren. Onze host had wel enkele contacten die ons verder konden helpen. Na veel moeite konden we genoeg cash geld van onze Visa halen voor deze wagen.
    Ik krijg die dag nog telefoon van Alamo.nl, er bleek probleem met het overschakelen van hun noodnummer. Sabine van Alamo.nl verzekerde me dat ze de extra gemaakte kosten zouden vergoeden en dat ze het erg jammer vonden dat dit zo moest lopen.
    Ik heb alle kosten die ik toen dacht gemaakt te hebben doorgestuurd.

    16 december:
    Een antwoord op de mail, dat ze dit snel gingen opnemen met het hoofdbureau en me spoedig iets zouden laten weten.

    Gedurende de vakantie hebben we nog een lekke band gehad met nog zeer veel roamingkosten als gevolg.
    Jammer genoeg de auto moeten inwisselen nadat die vol getankt was, de andere wagen die we kregen was uiteraard ook leeg.
    Het was niet gemakkeljjk maar we hebben kunnen doorreizen naar onze bestemmingen en konden mits extra kosten uiteraard ook de auto achter laten in Puerto Plata.

    23 december:
    Ze hebben alles doorgestuurd naar het hoofdbureau van Alamo en vervolgens zouden ze contact opnemen met het locale bureau in Punta Cana en wachten op antwoord.
    Er is een officieel verzoek voor restitutie van de door mij geleden extra kosten ingediend. Ze hopen me alweer spoedig duidelijkheid te geven.

    11 januari 2020:
    Van de kosten die ik betaald heb in april 2019 heb ik nog niets terug gezien. Van de kosten van de wagens die we extern gehuurd hebben is nog niets vergoed. Van de extra roamingkosten door de chaos op de eerste dag is ook nog niets vergoed.

    Alamo in Punta Cana is duidelijk gespecialiseerd in het oplichten van toeristen, dat Alamo.nl hieraan meewerkt is hallucinant.
    Door het niet afhalen van de pre-paid wagen hebben we meer dan 1500€ moeten uitgeven op vakantie.
    Heel veel stress en niet bepaald de vakantie die we voor ogen hadden.
    Na reeds 10 jaar probleemloos auto's gehuurd te hebben over verschillende continenten was dit zeker de eerste en de laatste keer bij Alamo.nl. Pure oplichting, ik overweeg alvast een klacht in te dienen.

    Door Robin D op 11 januari 2020 Reageer


  • We waren zo dom om niet van tevoren de reviews te lezen en inderdaad...
    Ook mijn creditcard werd niet geaccepteerd.
    Waardoor we gedwongen werden een dure verzekering af te sluiten.
    Is daar aan de orde van de dag. Goede handel voor ze.
    Vervolgens moest deze verzekering worden betaald. En ja hoor, daarvoor was mijn creditcard wel goed genoeg.
    Boeven zijn het.

    Zwakke punten
    Ze kloppen je zo veel mogelijk geld uit de zak.
    Erg vervelemd!

    Door Arie op 11 januari 2020 Reageer

  • Yesterday on Barcelona airport I had a bad experience with the lady at the Goldcar desk. My Visa creditcard did not show my first name in full so the deposit could not be charged to my card. Despite the fact that my drivers licence and my pasport both showed my full first name, this was not acceptable for the lady and I did not receive the car. Only if I paid a Goldcar insurance which could be paid with the same credit card which they did not accept for the deposit!!
    I told the lady that I already had a full insurance paid earlier during the booking. After many words I walked away full of frustration. No car and they cashed my reservation 😡.
    This company is bad and tries to steal money based on their own set of mean regulations. Never again will I go to Goldcar; hopefully many of you that read this will choose a reliable, more expensive, company. And please read the small letters !!! In the agreement before signing or paying in advance

    Sterke punten
    Very good in robbing money from customers

    Zwakke punten
    No weak or customer friendly signs noted. They don’t care if you are stuck

    Door Wil op 10 januari 2020 Reageer

  • Met een auto gehuurd bij Goldcar in Edinburgh kreeg ik een lekke band onderweg, de auto had geen reservewiel en garages waren dicht. In het geval van een defecte auto moet Goldcar een vervangende auto leveren zonder verdere kosten. Dit staat vermeld in artikel 14 van hun contractvoorwaarden. De defecte auto met lekke band werd opgehaald, hij moest terug naar het verhuurstation waar ik een vervangende auto kon ophalen. Dit is allemaal telefonisch besproken met het personeel van de helpdesk tijdens de melding.

    Toen ik terugkwam in Edinburgh om de vervangende auto op te halen zei de dame bij de receptie van het verhuurstation echter dat ik geen recht had op een vervangende auto en de reden die ze gaf was dat ik geen volledige dekking had genomen bij Goldcar. Ik had wel een 'third party' volledige dekking afgesloten bij booking.com. Dit is volkomen irrelevant en in strijd met hun contractvoorwaarden. Het enige alternatief dat mij werd gegeven was om een volledig nieuwe huur te nemen, dus in plaats van de oorspronkelijke 72,21€ moest ik nu een extra 238 GBP betalen voor een vervangende auto, waarvoor helemaal geen extra kosten in rekening zouden moeten worden gebracht. Laat in de avond en een afspraak de volgende dag was er geen andere optie meer.
    Ondanks dat ik regelmatig emails stuur naar Goldcar krijg ik geen enkele inhoudelijke respons. De enige reactie was dat het wellicht een taalprobleem was. Wat mij betreft een criminele organisatie, huur hier niet.

    Zwakke punten
    Onkundig personeel aan de balie
    Geen customer service

    Door Coen op 9 januari 2020 Reageer

  • Het is lastig om een betaalbare auto in Nieuw Zeeland te huren, EasyTerra kwam met een mooi bod bij Trfity, een goed bedrijf dus geen probleem. Helaas, na 4 dagen nog niets gehoord en maar eens bellen, na lang aan de lijn te hebben 'gehangen' en 2x de supervisor gecontacteerd te hebben bleek dat de boeking niet was doorgekomen, jammer dan, geen oplossing of coulance..... En nu, inmiddels prijzen 150% van eerdere boeking..... Wat een ballen tent, adres in NL maar helpdesk Engels, zover het daar voor door kon gaan.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    - alleen lokkertjes
    - niet nakomen wat wordt 'verkocht'

    Door LD op 6 januari 2020 Reageer

  • This rental car company is terrible!!

    I rented a car at Ljubljana airport in Slovenia.
    The 1st car they prepared was already broken.
    When I drove the car, I heard engine noise.

    I asked them to change to another car.

    The second car was no problem.
    But 2 month after returning the car, they charged me over 500€!! although I have never damaged it.

    I can't understand why they informed me so late!

    On top of that, the attached photos shows just tiny something.
    It would be quite difficult to identify whether it is damage or dirt.

    I have mailed them to confirm it, but they haven't replied.

    If I had used the 1st car, they would have charged me more for the engine noise.

    Now I am disputing them.

    They are redicuous!!

    Door Hiro op 6 januari 2020 Reageer

  • This rental car company is terrible!!

    I rented a car at Ljubljana airport in Slovenia.
    The 1st car they prepared was already broken.
    When I drove the car, I heard engine noise.

    I asked them to change to another car.

    The second car was no problem.
    But 2 month after returning the car, they charged me over 500€!! although I have never damaged it.

    I can't understand why they informed me so late!

    On top of that, the attached photos shows just tiny something.
    It would be quite difficult to identify whether it is damage or dirt.

    I have mailed them to confirm it, but they haven't replied.

    If I had used the 1st car, they would have charged me more for the engine noise.

    Now I am disputing them.

    They are redicuous!!

    Zwakke punten
    Liar, and fraud

    Door Hiro op 6 januari 2020 Reageer

  • 1. I booked a car for 12 days for the amount of 284,94.

    2. With that I got 2.400 free kilometers. In total I drove 2.630 km. The charge per extra km was 0,17 cents/km. Therefore 39,10 in total for the extra driven km's.

    3. I returned the car three days earlier than expected.

    4. According to Sixt I now owed 368,93. So 84,99 more than the original rental agreement.

    5. So I actually ended up paying more for returning the car three days early. Does this makes sense to anybody? It does to Sixt Customer Service and their after sales calculation team.

    Door Aernout op 6 januari 2020 Reageer

  • Indien op uw creditcard niet de volledige naam staat (dus voor en achternaam), dan krijg je de auto slechts mee als je een volledige verzekering ter plekke afsluit.

    Door A.F. op 4 januari 2020 Reageer

  • Via rentalcars.com auto gehuurd bij Goldcar op de luchthaven van Rome. Kom je aan de verhuurbalie accepteren ze je creditcard niet omdat er geen voornamen op staan, maar alleen voorletters. Ze konden nu zogenaamd alleen de auto meegeven als ik full insurance erbij nam van €140,-. Je kan dan zeggen wat je wil, maar niets helpt.
    Ze weten dat je nergens anders heen gaat omdat je de huurprijs al bij boeking via internet heb betaald! Zijn een stel afzetters, nooit meer Goldcar.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar

    Door Mark op 2 januari 2020 Reageer

  • Wij huurden een auto bij de luchthaven van Nimes.
    Terplaatse kregen wij een gratis upgrade naar een Citroen DS een mooie nieuwe wagen met weinig km op de teller.
    Alles ging heel vlot het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
    Ook het terug brengen en de terug betaling van de waarborg ging heel vlot.

    Door Anja op 2 januari 2020 Reageer

  • Volvo XC90 gehuurd op het vliegveld van Lissabon in december 2019. Gekozen voor 'worryfree' en werd gewaarschuwd voor het verkoopgedrag van de medewerkers van Sixt.
    Bij de balie aangekomen bleek ik onverwachts nog 3.000 euro borg te moeten betalen maar volgens het personeel had ik geluk want normaal rekenen ze 8.000 euro borg. Verbaasd over deze gang van zaken belde ik het Nederlandse nummer van Easy Terra en het nummer was buiten gebruik. Daarna het Belgische en Duitse nummer het zelfde probleem. Dit was om 9.30 uur. Terwijl het niet goed voelde toch maar de borg betaald. Tip: fotografeer je huurauto echt van top tot teen want mij probeerde ze op te laten draaien voor meerdere krassen en zelfs het ontbreken van het dopje op de achterruitenwisser.
    In Nederland via email en telefoon geprobeerd contact te leggen met Easy Terra om mijn klacht neer te leggen bij hun. Geen reactie.
    Voor mij geen Easy Terra meer. Godzijdank geen aanrijdingen of andere ellende gehad want dan was ik waarschijnlijk de pineut geweest.

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Niet telefonisch bereikbaar.
    Reageren niet op e-mails.

    Door Paul op 1 januari 2020 Reageer

  • Extra verzekering dubbel betaald! Vooraf geboekt online en aan de balie geen discussie mogelijk! Antwoorden in het Spaans terug als je ook maar iets vraagt hoe of wat! Pure oplichting, wordt afgeschreven van de mastercard en geld zie je niet meer terug.

    Door ND op 1 januari 2020 Reageer

  • Autohuur met volledige dekking geboekt. Op de luchthaven toch bedrag moeten betalen, zogenaamd als borg voor benzine. Blijkt dat ze me een contract hebben laten tekenen (uitsluitend in het Spaans), waardoor ik een lagere borg dan normaal hoefde te betalen - kosten bijna € 100 extra! Niets van gezegd! Pure oplichtingspraktijken. Nooit meer naar Goldcar. Bij concurrenten gelukkig nooit dit soort praktijken meegemaakt

    Zwakke punten
    Brengen op slinkse wijze extra kosten in rekening

    Door Bert op 23 december 2019 Reageer

  • Hebben heel veel gedonder gehad bij Goldcar hadden een all-inn verzekering daar wilden zij niets van weten
    ook niet als wij een deposit achterlieten met onze creditcard. DoYpspain laat je gewoon stikken en doen niets voor
    je moest de verzekering opnieuw afsluiten kregen gewoon de auto niet wat moet je dan de support van DoYouSpain
    zijn niet te bereiken we hebben al zoveel gedaan en geschreven vanaf oktober ze doen gewoon niets voor je en kan
    je gewoon naar je geld fluiten het is gewoon pure oplichten goedkoop alles aanbieden en daar na je laten stikken !!!!
    Gewoon een WAARDELOOS BEDRIJF wees gewaarschuwd !!!!

    Sterke punten
    Bedriegen

    Zwakke punten
    Absoluut geen begrip voor je hebben

    Door Peggy Danse op 22 december 2019 Reageer