Hertz is een bedrijf dat al ruim 90 jaar ervaring heeft in het verhuren van auto’s. Als een van de eerste bedrijven op de wereld die zich met dit fenomeen bezig hield mag Herz zich dan ook een echte marktleider noemen.

Hertz Autohuren

Je kan het bedrijf overal ter wereld vinden. Een aantal toplocaties zijn Spanje, Engeland, maar ook de V.S. en Zuid-Afrika zijn vertegenwoordigd. Waar je ook naar toe gaat, je hebt altijd de mogelijkheid om een Hertz auto te bestellen!

Hertz Mogelijkheden

Als je bij Hertz een auto wilt huren heb je een groot aantal mogelijkheden. Wil je die rode Jaguar F rijden? Dan is de fun collection wellicht iets voor jou. Met het hele gezin op stap? Dan ga je gewoon voor de family collection. Wil je ook nog eens aan het milleu denken dan kies je uiteraard green. De mogelijkheden bij Hertz zijn net zo gevarieerd als jou wensen.

Hertz Kosten

Hertz denkt graag aan haar klanten en heeft daarom verschillende aanbiedingen lopen. Afhankelijk van je bestemming kan je behoorlijk wat geld uit besparen. Kijk daarvoor eens op de website en zie wat Hertz jou te bieden heeft.


Hertz Reviews

  • Very ugly experience with Hertz. When I pick up the vehicle, there are already one damage on the fender flares, but the employee of Hertz trid to hide this case. The man has no patience for me to examine the vehicle and urged us to go because I am the last customer of that day. The damage was blame to me due to the carefuless of final checking of previous round. Hertz is not able to prove why they charge me a ridiculous high cost for repair and metioned few details on the bill. I am really suspect Hertz is keeping playing game with other foreign customer.

    Door Christine Shen op 9 oktober 2019 Reageer
  • Vooraf voordelig via Cartrawler een kleine auto gereserveerd voor 11 dagen vakantie in Spanje inclusief afkoop eigen risico. Kosten totaal nog geen 275 euro.
    Bij de afhaalbalie vliegveld Malaga probeerden ze ons 1. een grotere (duurdere) auto aan te smeren, 2. ons ervan te overtuigen dat de in Nederland afgesloten verzekering niet voldoende was en 3. we extra moesten betalen voor een 2e chauffeur.
    Ze spreken Engels met een accent en gooien er termen in die je niet 1 2 3 begrijpt. Ze zaaien verwarring waardoor je gaat twijfelen of het vooraf wel juist in Nederland is geregeld. Ze laten je een (Spaanstalig) kaartje tekenen met allerlei bedragen erop waar je als Nederlander niks van snapt. Uiteindelijk hebben we ons de extra verzekering (helaas) laten aansmeren zonder dat we het wisten. Op het kaartje stond: Super Cobertura....wisten wij veel! Achteraf werd een bedrag van bijna 330 euro geïncasseerd op de creditcard. We waren uiteindelijk dus ruim 2x zo duur uit dan we vooraf dachten. Kortom: NOOIT bij Hertz huren en zeker niet in Malaga!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplichters

    Door Anita op 9 september 2019 Reageer
  • In NL een auto gehuurd bij Hertz die in Nice klaar stond. Daar konden we ten eerste de balie niet vinden, want de dure auto’s zitten in terminal 1 voor de goedkopere auto moet je naar terminal 2 met de bus. Oké wij met onze zware koffers (30kg. per koffer) in de bus, daarna een lange route lopen 😰 Hertz gevonden. Je hebt alles in NL geregeld, dus je denkt appeltje eitje...nee wilt u een upgrade voor de auto? Nee! Maar die kleine Fiatjes hebben we bijna niet meer....Voor maar 5€ per dag meer krijgt u een grotere auto...vlotte prater in half Frans en half Engels.... Nou vooruit dan maar, we willen weg, we hebben het warm en zijn moe van de reis...
    Oh de Franse Hertz mijnheer ziet weer iets wat anders kan/moet...betere verzekering all risk...half Frans/half Engels...weet u wel wat de kosten zijn van een beschadigde band...Hij rekent even vlot uit wat een extra verzekering kost en wij denken dat we nu 100€ duurder uit zijn in totaal. Nou ja vooruit dan maar, we willen weg, hebben het warm en zijn moe en moeten nog dik 2 uur rijden. Nu thuisgekomen in NL blijken we een heel nieuw contract in Nice ondertekend te hebben 😳 Het contract wat we in NL hadden afgesloten voor 263,80€ en nu een nieuw contract in Nice voor 287,88€ dat is dus bij elkaar 576,18€ voor een klein fiatje waar we alleen maar mee naar ons appartement zijn gereden!! Vanmorgen gebeld naar de klantenservice van Hertz hoe het kan dat er zoveel geld van onze creditkaart is afgehaald! Daar word ik afgesnauwd dat ik zelf een handtekening heb gezet in Nice en dat zij daar van Hertz NL niets mee te maken hebben. Op mijn verhaal dat het lastig is in een vreemde taal en met een vlotte babbelaar daar, zegt de klantenservice: ‘Dan had u maar ‘nee’ moeten zeggen tegen die man in Nice’ En dat blijft hij herhalen totdat ik de telefoon neerleg...
    Bedankt Hertz voor de slechte service, het geld wat jullie uit onze zak geklopt hebben, het onbeschofte gesprek van daarnet! Bedankt, nu weten we héél zeker en zullen dat ook aan iedereen vertellen:
    ‘Bij Hertz word je opgelicht en daar moet je vooral NIET zijn om een auto te huren!’

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Onfatsoenlijk
    Niet klantvriendelijk
    Respectloos

    Door Carolina van Daalen op 28 juni 2019 Reageer
  • Auto gehuurd via Sunny Cars. Via hen kregen we in Malaga een auto van Hertz. Behandeling bij het in ontvangst nemen van de auto was heel slecht. Wilden ons verschillenden verzekeringen aansmeren. Spraken aan de balie zeer slecht Engels en als je zei dat de verzekeringen niet nodig waren gingen ze door in het Spaans. Op een gegeven moment krijg je een autosleutel en moet je een formulier ondertekenen. Achteraf blijk toch dat je toch een verzekering is aangesmeerd en dat je ook nog moet betalen voor een andere auto dan dat je in Nederland gehuurd had. Achteraf moet ik 270 euro extra betalen via mijn creditcard. Nooit meer een auto huren bij Hertz.

    Sterke punten
    Geen, Ik voel me zeer belazerd door Hertz Malaga.

    Zwakke punten
    Teveel om op te noemen.

    Door JWM op 23 mei 2019 Reageer
  • Ik heb een auto gehuurd met hertz in Sevilla, en dit was echt een slechte ervaring. Het begon toen we de auto kregen. We hadden een korting via de site B ooking.com. We hadden de tweede bestuurder gratis, bij de receptie zeiden ze dat dit niet waar was. Het zou € 113 zijn, ze houden geen rekening met kortingen via Booking (dit zou vaak fout lopen). Nadat ik zei dat dit niet eerlijk was en ik een klachtenformulier zou invullen, kregen we eindelijk onze korting. Toen we onze auto terugbrachten (met een volle tank), vroegen ze om een ​​ticket van het tankstation. Ze hadden ons niet gezegd dit ticket bij te houden, dus dat deden we niet. Ze vertelden ons dat we voor de naft moesten betalen. Wat belachelijk is, de nafttank was vol. Dus nogmaals, ik was gefrustreerd en ging naar de receptie. Verklaarde mijn probleem, aanvankelijk luisterden ze niet echt. Ze vertelden ons dat ze niets extra's aanrekenen voor de naft. Maar ze zouden dit niet schriftelijk bevestigen. Ik vertrouwde hen niet, dus heb ik geklaagd op twitter. In eerste instantie wouden ze me niet helpen, omdat de reservering was met Booking (en had een Bookingklantnummer in plaats van een van hen). Toen gaven ze me een e-mail van het kantoor van in Spanje. En nu deze week reken ze mij weer extra aan. Ze beweren dat in de wagen ergens anders heb afgeleverd dan waar ik hem heb opgehaald. Terwijl ik dit beide heb gedaan op de luchthaven van Sevilla. Dus weer een extra kost, die ze hebben verzonnen. Ik ben nooit in een andere kantoor dan dat van de luchthaven van Sevilla geweest. En zal ook nooit in ander Hertz kantoor komen!

    Sterke punten
    Geen!

    Zwakke punten
    Ik heb een auto gehuurd met hertz in Sevilla, en dit was echt een slechte ervaring. Het begon toen we de auto kregen. We hadden een korting via de site B ooking.com. We hadden de tweede bestuurder gratis, bij de receptie zeiden ze dat dit niet waar was. Het zou € 113 zijn, ze houden geen rekening met kortingen via Booking (dit zou vaak fout lopen). Nadat ik zei dat dit niet eerlijk was en ik een klachtenformulier zou invullen, kregen we eindelijk onze korting. Toen we onze auto terugbrachten (met een volle tank), vroegen ze om een ​​ticket van het tankstation. Ze hadden ons niet gezegd dit ticket bij te houden, dus dat deden we niet. Ze vertelden ons dat we voor de naft moesten betalen. Wat belachelijk is, de nafttank was vol. Dus nogmaals, ik was gefrustreerd en ging naar de receptie. Verklaarde mijn probleem, aanvankelijk luisterden ze niet echt. Ze vertelden ons dat ze niets extra's aanrekenen voor de naft. Maar ze zouden dit niet schriftelijk bevestigen. Ik vertrouwde hen niet, dus heb ik geklaagd op twitter. In eerste instantie wouden ze me niet helpen, omdat de reservering was met Booking (en had een Bookingklantnummer in plaats van een van hen). Toen gaven ze me een e-mail van het kantoor van in Spanje. En nu deze week reken ze mij weer extra aan. Ze beweren dat in de wagen ergens anders heb afgeleverd dan waar ik hem heb opgehaald. Terwijl ik dit beide heb gedaan op de luchthaven van Sevilla. Dus weer een extra kost, die ze hebben verzonnen. Ik ben nooit in een andere kantoor dan dat van de luchthaven van Sevilla geweest. En zal ook nooit in ander Hertz kantoor komen!

    Door Mertens op 1 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • wij hebben via sunnycars een auto gehuurd. sunnycars heeft dit in Boekarest ondergebracht bij hertz.
    wij hebben 3 weken met de spiksplinter nieuwe auto door Roemenië gereden.
    de auto voldeed aan onze eisen en sunnycars heeft dit ook goed geregeld met hertz

    Sterke punten
    goede service, goede auto, vlakbij de luchthaven in Boekarest.
    geen problemen ondervonden tijdens onze rondrit.
    auto in prima staat. wij zijn tevreden over Hertz Boekarest

    Zwakke punten
    weinig uitleg over de auto, geen vast afhaalpunt bij het vliegveld

    Door Harrie Mullers op 26 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Als ik het zo bekijk vindt ik het niet vreemd dat Hertz overal te vinden is. Het is ook een topverhuurder. Ze staan altijd voor je klaar no matter what.

    Sterke punten
    Overal en nergens te krijgen

    Zwakke punten
    geen problemen

    Door Sander op 9 augustus 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek Hertz

Schrijf je eigen review over Hertz