EasyTerra is in 2005 opgericht als een overkoepelende website die het zoeken van een huurauto gemakkelijk moet maken voor de klanten. Door als 1 van de eerste samen te werken met bedrijven zoals Hertz, Dollar en Enterprise heeft EasyTerra en sterk en stabiel netwerk op weten te bouwen. Het staat voor kwaliteit, betrouwbaarheid en dat allemaal tegen de laagst mogelijke prijs.

EasyTerra Autohuren

Het bedrijf heeft jaarlijks dan ook duizenden klanten die op een of meerdere van de 7000 locaties een wagen huurt. Bovendien heeft de website maandelijks een half miljoen bezoekers wereldwijd. Dat houdt in dat bedrijven maar al te graag een goede korting aan bieden die EasyTerra vervolgens weer op de website kan zetten.

EasyTerra Kosten

Het mag voor zich spreken dat je bij EasyTerra een ontzettend groot aanbod hebt. Hierdoor kan je gegarandeerd het voertuig vinden wat aan al je wensen voldoet. Of dit nu een sportieve cabriolet is, een stoere SUV of een handige verhuiswagen, EasyTerra weet het voor je te vinden. De website zet niet alleen de meest voordelige aanbiedingen voor je op een rijtje, maar je kan ook nog eens aanbieders met elkaar vergelijken. Zo weet je ook gelijk zeker dat alle extra’s in je pakket zitten inbegrepen.


EasyTerra Reviews

  • We huurden eind september een auto met verzekering "super cover" - luchthaven Malaga, verhuurbedrijf Centauro. Bj het inleveren van de wagen bleek er parkeerschade te zijn waarvoor door Centauro een bedrag van 225 euro werd ingehouden op onze creditcard. Dit bedrag werd door Easyterra zonder discussie integraal terugbetaald. In de toekomst boek ik zeker opnieuw via Easy Terra.

    Sterke punten
    goede prijs / kwaliteitverhouding, goede service

    Door Marjan op 9 december 2019 Reageer
  • We hebben een auto geboekt voor 22:00 in Sevilla, Spanje.
    De vlucht is 1 uur vertraagd, wanneer we er waren bleek dat het auto-bedrijf Centauro geen kantoor op de vliegveld heeft, ook telefonisch niet bereikbaar is. Er is een meeting point ergens waar de Centauro je hoort op te halen. Maar er was niemand. De rest van de verhuurders hadden gewoon een kantoor op de vliegveld en waren open. De EasyTerra was ook onbereikbaar. Ellende! Er is dus ook geen emergency lijn voor de noodgevallen, wat doe je als er midden in de nacht wat gebeurt is? Uiteindelijk dus de bus genomen. De volgende dag op kreeg ik van EasyTerra te horen dat het allemaal onze schuld was, je hoort ze te waarschuwen bij de vertraging, tja vanuit de lucht is dit wel lastig... Centauro krijgt kennelijk geen mobile nummers van de klanten via de EasyTerra en kan zelf ook niks aan doen.
    Dus ook geen geld terug en een rot gevoel.

    Sterke punten
    Goedkoop

    Zwakke punten
    Service, Bereikbaarheid, Klantvriendelijkheid

    Door Vlad Dobrovinski op 7 december 2019 Reageer
  • NOT WORTH THE RISK -- I tried to use EasyTerra to save €4 over booking directly with Enterprise. However I made a mistake due to glancing at the calendar incorrectly and needed to change the reservation from the following day to the day after. I caught my mistake literally 15 minutes after booking. I tried changing it on the web site but got an error. I called, but customer service was closed. I emailed Support and got robotic responses quoting policy rather than dealing with me as a brand new human customer. I called Enterprise directly and they said only ET could cancel the reservation. So instead of saving €4, I lost €50. How is that even legal? Save yourself the trouble and book directly. EasyTerra isn't worth the risk.

    Sterke punten
    Slightly cheaper

    Zwakke punten
    Impossible to communicate with a real human

    Door Jefferson op 26 november 2019 Reageer
  • Op zich prima ervaringen. Heb weer geboekt voor mei/juni 2020. Goede tip van medewerker om regelmatig de prijzen te checken, daar de prijzen kunnen zakken. Ook,prima dat je kunt annuleren, ware het niet dat je niet meer op de site kan. Ook bij andere mensen heb ik het geprobeerd, lukte,ook niet.
    Ik maak me zorgen of mijn boeking nu nog wel klopt.
    Wil,graag weten hoe dit kan worden opgelost

    Sterke punten
    Mogelijkheid tot annuleren, prima auto,s

    Zwakke punten
    Niet via de site te bereiken

    Door Els Bröker op 15 november 2019 Reageer
  • In oktober auto gehuurd via easyterra bij sicily by car, in cagliari.
    Geboekt onder mijn roepnaam en achternaam van echtgenoot, zoals ik altijd een auto geboekt heb.
    Bij de reservering wordt ook niet aangegeven dat dit moet met de gegevens die op het id en rijbewijs staan.
    Na 1,5 uur in een wachtrij te hebben gestaan en we eindelijk aan de beurt waren, gaf de dame aan de bali aan dat de naam op de voucher niet overeen kwam met de naam op mijn id bewijs en rijbewijs ( hierop staat mijn doopnaam, die anders is dan mijn roepnaam)
    Uitgelegd dat dit in Nederland normaal is. Naam op creditcard was wel dezelfde als op de voucher.
    Ze wilde ons echter geen auto meegeven, mits we 180 euro zouden betalen ( auto hadden we voor 80 euro geboekt.........)
    Hier niet mee akkoord gegaan en contact opgenomen met de Nederlandse vestiging van Easyterra. Hier was alleen een engelssprekend persoon aanwezig. Na enkele telefoontjes wilden ze de naam op de voucher voor 30 euro aanpassen, zodat we de geboekte auto toch mee zouden krijgen. Dit bedrag zou worden afgeboekt van mijn creditcard. Tot mijn verbazing was er i.p.v de afgesproken 30 euro 73 euro afgeboekt.
    Op de 3e dag ging een waarschuwingslampje branden. Bij checken hiervan bleek de bandenspanning van enkele banden veel te laag te zijn.
    Voor ons dus nooit meer een auto huren bij easyterra en sicily by car....

    Zwakke punten
    Veel te lange wachttijden aan de bali en proberen extra kosten uit een reservering te halen.
    Meer dan het afgesproken bedrag voor aanpassen naam op voucher in rekening brengen.

    Door José op 11 november 2019 Reageer
  • OPGEPAST voor de kleine lettertjes ! Auto gehuurd, betaald (de centjes gretig geïncasseerd, en dus OP VOORHAND BETAALD IN FULL!!!!) maar spijtig genoeg niet de juiste kredietkaart bij (wel de kredietkaart die de auto betaalde , maar niet de krediet kaart vd bestuurder).
    Ik werd de auto geweigerd = AUTO GEWEIGERD en moest asap elders huren! Kostte me 2 keer huur! En geen restitutie !! Er werd geen oplossing voorgesteld. Ik had de auto gereserveerd en vooraf betaald, dus die auto stond klaar. Waarom werd huurcontract niet verzet op de juiste naam ??? AFZETPRAKTIJKEN!!!! ONCOMMERCIEEL!!!!
    Bellen om te klagen? Geen antwoord: lijn breekt af of een Engelstalige ad lijn die u niet verderhelpt.
    Mailen om te klagen ??? Weken later antwoord: u had de kleine letters moeten lezen ....
    DO NOT USE EASYTERRA!!!

    Sterke punten
    Uw visa kaart blokkeren / plunderen

    Zwakke punten
    Alles

    Door Kris Schoeters op 21 september 2019 Reageer
  • Op 22 januari 2019 telefonisch contact gehad met EasyTerra over boeking op mijn naam. Gevraagd of mijn vriend de auto kan besturen als we de auto met zijn creditcard ophalen in plaats van mijn creditcard. Eerst is geadviseerd mijn vriend gewoon te laten rijden, en doen alsof ons neus bloed als we aangehouden worden. Toen ik aangaf dat dat problemen zou opleveren zei werknemer van EasyTerra dat als we met creditcard van mijn vriend auto ophalen, hij de auto kan besturen. Ik heb expliciet gevraagd of boeking daarvoor gewijzigd moest worden. Dat hoefde niet. In augustus bij ophalen van de auto bleek dat niet te kunnen met mijn vriend zijn creditcard. We moesten bijbetalen om mijn vriend de auto te kunnen laten besturen. Met EasyTerra op 7 augustus 2019 telefonisch de afspraak gemaakt dat ze het gesprek van 22 januari 2019 terug zouden luisteren. Als we op 22 januari 2019 onjuist geïnformeerd zouden zijn kregen we de extra kosten die we hebben gemaakt terug. Eerst kan EasyTerra telefoongesprek niet vinden. Als ik de specificatie van mijn telefoonrekening stuur als bewijs, is het telefoongesprek wel terug te vinden maar blijven ze keer op keer ontkennen dat wij onjuist geïnformeerd zijn: telkens met nieuwe argumenten. Zelf beschik ik ook over de telefoonopname. Ondanks dat te horen is dat ik expliciet vraag of ik de boeking moet wijzigen, en mij duidelijk wordt gezegd dat dat niet nodig is, blijft EasyTerra ontkennen dat dat gezegd is. Sterker nog, EasyTerra komt met een belerende reactie dat ik ‘7 maanden de tijd heb gehad de boeking te wijzigen’. Dat terwijl mij juist aan de telefoon op 22 januari is gezegd dat dat niet nodig is. Bij onjuiste informatie zou EasyTerra ons de extra gemaakte kosten van €90,- terugbetalen is ons op 7 augustus 2019 toegezegd. EasyTerra weigert. Schandalig dat EasyTerra weigert die afspraak na te komen, blijft ontkennen wat er gezegd is terwijl ik inmiddels over de geluidsopname beschik en daar bovenop zich zo klantonvriendelijk opstelt.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplichters

    Door Violette op 17 september 2019 Reageer
  • Auto gehuurd op Milaan voor 4 dagen. Komen wij om 22.30 en wordt ons daar gewoon verteld dat het druk is en het niet voor die prijs kan. Onze boekingsprijs werd verdriedubbeld!Dat absoluut niet geaccepteerd en ter plekke maar gecanceld en taxi genomen.Uiteraard ging dit van onze creditcard af. Als je de klantenservice belt kun je alleen Engels spreken terwijl het bedrijf in Nederland zit. En alles wordt gedaan om jou de schuld te geven. Absoluut niet mee in zee gaan!

    Sterke punten
    Geen!

    Zwakke punten
    Prijzen kloppen niet of worden ter plekke verhoogd.Anti klanten service!

    Door Dimitri op 8 augustus 2019 Reageer
  • Rent a car by Easy Terra for Bologna
    Price 269 euro
    I pay on the end
    1.050 euro
    Criminals

    Zwakke punten
    1.0 mio

    Door Nechita op 7 augustus 2019 Reageer
  • a EASYTERRA een Ford Focus WORRY FREE vooraf thuis geboekt bij wiber voor 250 euro. Pas na voucher uitprinten blijkt dat er nog een eigen risico van 1200 euro aan vast zit. Bij aankomst in Mallorca (bij Wiber) willen ze dat je een deposite van 1200 euro betaald voor eigen risico! Ga ik niet doen! Ze pushen je op die manier in afkoop eigen risico en voor de 10 dagen betaal je 156 euro extra!!! Even een dikke 70% extra afrekenen en je mag de auto totaal los rijden.
    Bijde zijn verkeerd. Zowel Easyterra die vooraf niet vermeld dat er ter plaatse nog 1200 euro moet worden voldaan.
    En Wiber voor de hoogte van het bedrag wat normaal op veel plaatsen op de wereld 500 euro is deze verhoogd naar 1200 euro.
    Voel me zwaar opgelicht en u begrijp dat deze auto met 5000km op de klok een zware tijd heeft. Nu afwachten wat er nog meer komt bij terug brengen. Absoluut niet tevreden en nooit meer.

    Door Frans op 11 juli 2019 Reageer
  • Het ophalen van de auto was werkelijk een ramp !!
    ondanks het feit dat alle gegevens al bekent waren , moest alles nogmaals herhaald worden met een zeer slecht sprekende dame . En let op beste mensen , in de opgegeven prijs is de verzekering NIET inbegrepen !! Schande .
    GA NIET IN ZEE MET EASY TERRA !!

    Sterke punten
    nederland

    Door paul brooijmans op 25 maart 2019 Reageer
  • Auto gehuurd via ET en netjes 98 euro betaald worry free met visa
    In spanje vriendelijke dame die contract en sleutel had klaar liggen.borg betaald voor benzine. Totaal 202 euro. Ik vond het al vreemd bedrag. 60 euro retour gekregen voor de benzine. Blijkt dat ik getekend heb voor extra verzekering van 144 euro ipv de auto. Dus totaal 240 euro
    Zonder enige uitleg of vragen.
    Oplichterspraktijken

    Sterke punten
    Mooie auto, waar wel een van de duurste

    Zwakke punten
    Kunnen ze niets aan doen zeggen ze.

    Door Arnold op 22 november 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Belachelijke service. Onze vlucht moest door een noodgeval omdraaien waardoor we een aantal uur te laat waren voor onze originele pick-up tijd. Zodra het kon gebeld naar de klantenservice maar totaal geen hulp gekregen. Naast dat deze mensen geen Nederlands konden en nauwelijks Engels, terwijl we belden naar het nederlandse nummer, verbonden ze ons door naar een niet bestaand nummer. Nog een keer gebeld, toen namen ze gewoon helemaal niet meer op. Uiteindelijk meer dan 200 euro extra moeten betalen omdat onze reservering verlopen was. Toen ik dit logischerwijs probeerde terug te krijgen vonden ze niet dat ze er iets aan konden doen.. Hun slechte klantenservice heeft mij dus lekker veel geld gekost.

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Vreselijke service, slecht personeel

    Door Marius Bergh Weerman op 2 november 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Aangekomen in LA. Zeer onduidelijk waar shuttle zou komen. Uiteindelijk na 45 min wachten komt shuttle aan. Onvriendelijk en arrogant personeel bij autoverhuur bedrijf. Wilden niet helpen met autostoeltje ivm aansprakelijkheid. Dat snap ik, maar de manier erop was walgelijk. Vervolgens ging de huurauto na 1 dag stuk. Kan gebeuren. Klantenservice te afschuwelijk voor woorden. Meerdere telefoontjes; iedere keer hetzelfde. We werden na 30-45 min praten opgehangen! Te asociaal voor woorden. Vervolgens met de Nederlandse versie contact gehad; gewoon ook opgehangen worden na 35 min. En in ieder telefoontje was dit niet omdat we onbeleefd waren aan de telefoon, want dan zou ik het nog enigszins snappen. Per email reageert easyterra en het verhuurbedrijf niet. Ik kan alleen maar zeggen; boek NOOOOOOIT bij deze organisatie! Mijn man en ik reizen heel de wereld af en huren overal auto's. Van Zuid Amerika tot aan nieuw zeeland en alles was er tussen zit. Wij hebben letterlijk nog nooit zo'n slechte ervaring gehad. En in mijn leven nog nooit zo'N asociale bedrijfsvoering meegemaakt. Echt walgelijk.

    Sterke punten
    NIETS

    Zwakke punten
    Meest slechte bedrijfsvoering ooit.
    Meest asociale klantenservice ooit;

    Door Pvdijj op 27 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Een auto gehuurd in Lissabon via de site van easyterra, wel gelijk eigen risico etc afgekocht via een verzekering (totale huurprijs incl bijkomende kosten EUR 154 voor 4 dagen). De reservering was bij Budget. Afhandeling op het vliegveld ging prima, geen verkooppraatjes of extra verzekeringen etc. We kregen zelfs een gratis upgrade (van een corsa naar een BMW!). Op mijn credit card werd alleen een bedrag gereserveerd voor de benzine (totaal EUR 100). Extra bestuurder moest ter plekke geregeld worden kosten EUR 29. Binnen paar dagen na de huurperiode was het gereserveerde bedrag op mijn credit card geannuleerd. Een week na thuiskomst ontving ik de originele factuur per post. Prima ervaring!

    Sterke punten
    Afhandeling via site en daarna op het vliegveld, geen bijkomende kosten of verkooppraatjes, gratis upgrade

    Zwakke punten
    geen

    Door Andrea op 25 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Vreselijke ervaring!!!!
    Alles vooraf betaald inclusief verzekering.
    Ter plekke geen auto mee, eerst nog een 1350 euro op creditcard als voorwaarde.
    Na anderhalf uur zijn we naar ander bedrijf gestapt.
    Tot op heden nog niks terug gehad vd huurkosten....oplichters praktijken let dus op.
    Ze werken ook onder andere naam bv careurope.

    Sterke punten
    Absoluut niks!!!!

    Zwakke punten
    Oneerlijk, vals, geldklopperij

    Door Rr op 13 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • We hadden een auto gehuurd op Ibiza via easy terra bij centauro. Incl alle verzekeringen. Bij afhalen van de auto bleken we alleen een basisverzekering te hebben en moesten we nog 150 euro bijbetalen voor all risk. Terwijl we duidelijk alll risk hadden aangekruisd bij de reservering we hier ook voor betaald hadden. Easy terra was op dat moment (21.00 ‘s avonds) niet bereikbaar, erg misleidend dus!!

    Zwakke punten
    Misleidend!!!

    Door Dorien cuijpers op 1 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Er wordt geen enkele medewerking verleend wanneer achteraf ten onrechte bedrag wordt afgeboekt van creditcard.

    Door AH op 1 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ze gebruiken agresieve polietiek om geld te verdienen.
    Ik heb geen dienst kunnen krijgen, maar wel geheel huurbedraag, als anuleerings kosten, moeten betalen
    Oplichters!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Goede betrouwbare dienst

    Door Vitalij op 26 juli 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Boek NOOIT een auto via deze weg! Het zijn oplichters!!! Wij zijn 500€ kwijt!
    We kregen de auto niet mee bij Alamo omdat de hoofdbestuurder op mijn naam stond en de creditkaart op de naam van mijn vrouw die naast me stond.
    De auto was al volledig betaald en al!
    Klantenservice is verschrikkelijk slecht! zijn niet te bereiken!!!! Deze dienst die over heel de wereld auto's verhuurd, zou dan ook 24/24 7/7 bereikbaar moeten zijn en niet van 10u tot 12u!!! SCHANDALIG!!!

    Sterke punten
    geen!

    Zwakke punten
    alles! geen klantenservice, valse informatie,

    Door van der Merwe op 14 juli 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Via easyterra.nl een auto geboekt, toen ik hem wilde ophalen vertelde de medewerkster aan de balie mij dat deze auto niet gereserveerd kon worden op deze vestiging en dat ze de auto niet hadden. De medewerkster vertelde mij dat als de auto er WEL zou zijn, dat er dan 2 creditcards als borg gevraagd zou worden. Dit had ik ook niet (had er 1 bij me zoals in de voucher stond). Hierna ben ik zonder huurauto weggegaan.

    Vervolgens gelijk naar Easyterra gebeld. Na een half uur in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een Engelstalige medewerker aan de lijn die mij vertelde dat ik na het weekend terug moest bellen om het geld terug te krijgen. Na het weekend heb ik meerere malen gebeld om mijn geld terug te krijgen. Ik werd telkens doorverbonden of gewoon opgehangen. Uiteindelijk na een paar dagen een (Engelstalige) medewerker aan de lijn gekregen die vertelde dat ik mijn geld niet terug krijg en dat ik maar een juridische procedure aan moet spannen.

    Hierna heb ik mijn creditcard maatschappij op de hoogte gebracht van deze oplichting. Zij waren het compleet met mij eens en gaan de zaak verder behandelen / het geld terug eisen.

    Door Jasper op 18 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Oplichting!
    Auto gehuurd en betaald via de site. In de kleine lettertjes staat echter dat als je meer dan 2 uur na het opgegeven tijdstip je auto komt halen, het gezien wordt als een 'no show'. In mijn geval een vertraagde vlucht en op de luchthaven bij de autoverhuur aangekomen werd mij verteld dat mijn reservering was vervallen en ik het bedrag niet terug kreeg! De totale huur voor 8 dagen kwijt, omdat je later komt? Ja, het staat in de voorwaarden, maar kom op zeg, dit is pure oplichting! Ook bellen achteraf helpt niet, vertraging van een vlucht is blijkbaar geen reden om later te komen. Ik waarschuw iedereen om niet bij deze oplichters een auto te huren!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Het is pure oplichting, ik snap niet waarom zo/n bedrijf met zoveel klachten mag blijven bestaan.

    Door JK op 13 mei 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wij huren vaak bij Easy Terra. Het gaat makkelijk, snel en je krijg scherpe tarieven. Maar... er staan ook onbekende verhuurmaatschappijen tussen en onze ervaringen is dat hier ook SLECHTE CARRENTALS tussen zitten. Zoals Momma, ook wel genaamd Abbey Car, ook wel genaamd Global in Griekenland (Kreta).
    Ga je met hen in zee, dan ben je uiteindelijk meer geld kwijt en een hoop ergernis.

    Kortom mijn advies is: Easy Terra is prima, maar kies dan binnen Easy Terra gewoon voor een gerenomeerd bedrijf als Hertz, Alamo, Avis etc.

    Sterke punten
    Makkelijk en echt scherpe deals. Werkt prima (bij gerenoveerde verhuurders).

    Zwakke punten
    Er staan ook hele slechte verhuurders tussen. En kies je die - alleen op basis van de prijs - dan kun je een oplichter treffen. Easy Terra zou slechte verhuurders moeten weren.
    Laat je dus niet enkel door de prijs leiden (want dan kun je weleens veel duurder uit zijn).

    Door Jos van Leeuwen op 9 mei 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Absoluut niet huren bij Easy Terra, grotere oplichters bestaan niet.

    Sterke punten
    Absoluut geen, buiten aantrekkelijke website vol leugens mss.

    Zwakke punten
    Bijna alles, gekochte verzekeringen zoals Worry Free zijn nep, 2 maanden na verhuurdatum worden de zogenaamde verzekerde kosten van uw kredietcard geboekt. Na extra veel procederen uiteindelijk een klein deel van de kosten teruggekregen, de rest waren administratie kosten beweerde Easy Terra, waarvan het moederbedrijf in Manchester gevestigd is, dus alles in het Engels moeten communiceren.

    Door Ed Van Dijck op 11 februari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wat een verschrikkelijk onbetrouwbaar bedrijf, via hun site auto gehuurd en betaald. Hier ook de bevestiging met voucher van gekregen dus je denkt alles goed. Maar bij aankomst deur verhuurbedrijf (maggiore) dicht telefoonnummer op deur gebeld, ja jammer ik weet dat u auto heeft gehuurd en nee ik heb er geen en ga ook niets voor u doen, hoorn erop. Gebeld met easyterra en die sprak de legendarische woorden; als u via onze website boekt heeft u nooit 100% garantie dat u een auto krijgt" met nog een aantal hele andere dingen, en ze konden vervolgens geen alternatief regelen, ik zou mijn geld terugkrijgen, jammer genoeg reageren ze sindsdien niet meer op mails en na een paar telefoontjes waarin bleek dat ze het gewoon hadden opzij gezet, en ze aangaven het per direct terug te storten heb ik nog steeds mijn geld niet retour ontvangen. Dus huur je hier geen auto , en wel je geld kwijt

    Sterke punten
    Niet aanwezig

    Zwakke punten
    Geen enkele garantie op auto, en daarna zijn ze niet meer aanwezig

    Door Milica op 18 januari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.



Bezoek EasyTerra

Schrijf je eigen review