EasyTerra is in 2005 opgericht als een overkoepelende website die het zoeken van een huurauto gemakkelijk moet maken voor de klanten. Door als 1 van de eerste samen te werken met bedrijven zoals Hertz, Dollar en Enterprise heeft EasyTerra en sterk en stabiel netwerk op weten te bouwen. Het staat voor kwaliteit, betrouwbaarheid en dat allemaal tegen de laagst mogelijke prijs.

EasyTerra Autohuren

Het bedrijf heeft jaarlijks dan ook duizenden klanten die op een of meerdere van de 7000 locaties een wagen huurt. Bovendien heeft de website maandelijks een half miljoen bezoekers wereldwijd. Dat houdt in dat bedrijven maar al te graag een goede korting aan bieden die EasyTerra vervolgens weer op de website kan zetten.

EasyTerra Kosten

Het mag voor zich spreken dat je bij EasyTerra een ontzettend groot aanbod hebt. Hierdoor kan je gegarandeerd het voertuig vinden wat aan al je wensen voldoet. Of dit nu een sportieve cabriolet is, een stoere SUV of een handige verhuiswagen, EasyTerra weet het voor je te vinden. De website zet niet alleen de meest voordelige aanbiedingen voor je op een rijtje, maar je kan ook nog eens aanbieders met elkaar vergelijken. Zo weet je ook gelijk zeker dat alle extra’s in je pakket zitten inbegrepen.


EasyTerra Reviews

    naam creditcardhouder moet dezelfde zijn als naam hoofdbestuurder !

    Slechtste ervaring ooit met een autoverhuurbedrijf ! Bij reservatie huurwagen had ik de naam van mijn zoon opgegeven als hoofdbestuurder, terwijl op de creditcard mijn naam vermeld staan. Ja, er wordt wel ergens vermeld dat beide namen dezelfde moeten zijn, maar komt er geen enkele waarschuwing als je verschillende namen invult en kan de huurwagen zonder problemen gereserveerd worden !!!! Het is nochtans een kleine moeite om er voor te zorgen dat dit niet mogelijk is. Bij aankomst aan de balie om de wagen op te halen was er geen enkele intentie vanwege Easyterra noch vanwege Budget om een oplossing te zoeken. Ondertussen int Easyterra het volledige huurbedrag...

    Sterke punten
    0 sterren zou beter passen als beoordeling

    Chaotisch bedrijf

    Een auto gehuurd via de site van Easyterra, bleek op locatie dat de auto niet verhuurd te mogen worden aan iemand onder de 25 jaar (te groot) volgens de wet, door een systeemfout was de auto alsnog aan ons verhuurd. Er moest ipv één grote nu twee kleine auto's worden gehuurd en dit bracht extra kosten met zich mee. Hierover gebeld en er werd ons een mailadres gegeven waar we alle gegevens heen konden sturen en de situatie bekeken zou worden. Na een periode van meerdere weken geen antwoord te hebben gekregen, heb ik nogmaals gebeld en wordt er verteld dat het nu naar een ander emailadres moet, omdat er een verschil is met een aanvraag tijdens en na de verhuurperiode. Waar de eerste aanvraag gebleven was, konden ze niet zeggen. Nu bijna 4 weken later, na weer geen reactie te hebben gehad, nogmaals gebeld met easyterra, die mij weer doodleuk vertellen dat de aanvraag van mij niet goed is binnengekomen en dat ik het weer naar een ander emailadres moet sturen. Tot nu toe een waardeloze service en de andere reviews geven mij niet echt het vertrouwen dat het ooit gaat lukken om mijn geld terug te krijgen.

    Zwakke punten
    Service

    They are a fraud company, even to employees

    Never ever give them your money. They even fuck over employees and recruiters. The owner is a money addict that knows how to blame everything on you. I warn you.

    Wat een stront bedrijf

    Wat een stront bedrijf!

    Dnt pay them online money

    i rent a car with eassyterra i pay online payment so when i was on holidays i go to alamo in alicante to take a rent car they say ohh we dnt have this car come after 3 hours . So i wait 3 hours out side in summier period after 3 hours have been there she say we still dnt have come tommarow . So my apartment was in mercia is about hour far from alicante .i came tommarow againe she say we dnt have that car i say oke give me another car she say we dnt have because they are already booked . So i left and know from 3 months i m Calling to esseterra for my refound my money they say ohh we dnt believe that u have been there and alamo said them that i have not been there so no refound money no car . They just steal my money

    Sterke punten
    Nothing

    Zwakke punten
    A to z

    Mobiel nummer

    Ik heb het mobiele nummer van de persoon in Nederland die zich achter Easyterra schuil houd. Heb ook eventueel de adres gegevens van deze persoon! Zullen we gezamenlijk een zaak beginnen tegen deze schimmige praktijken van dit bedrijfje? Graag mailen naar [email protected]

    No service

    Please do not use this company. They do not provide any form of service. Just out for your money. Very rude and unhelpful. In the end left the car in the garage and went to Sixt. I rent cars all over the world on avery regular basis and have never been treated as badly.

    Niet doen

    Aangekomen op de besteming; 3 weken auto "gehuurd", maar geen auto; daarna geen geld terug...trek je de conclusie zelf...de verzekering van easy terra blijkt ter pleke ook niet geldig te zijn

    Sterke punten
    Algemene voorwarden:-)

    Zwakke punten
    Bedrijf model...

    Oplichters

    Huur nooit een auto via EasyTerra, want afspraken worden absoluut niet nagekomen. Gehuurde auto wordt niet geleverd en er wordt geen enkele moeite gedaan om het op te lossen.

    Sterke punten
    Zijn er niet

    Zwakke punten
    Andere auto dan gehuurd, probleem wordt niet opgelost, telefonisch onbereikbaar

    Belabberde klantenservice, afrader!

    Eerst goed de voorwaarden lezen. Heel veel addertjes. Het heeft mij 700-800 euro gekost. Wat een belabberde klantenservice zeg!!! Geannuleerd door Corona(toen ik in Amerika zat). Resterende huurkosten van 4 weken niet teruggekregen. Andere reizigers, die direct bij een verhuurder hadden geboekt, hebben alles teruggekregen. Ik 0,0! Echt een zware onvoldoende voor jullie. Voor mij NOOIT weer.

    Prima service

    Zeer tevreden over Easyterra. De prijzen zijn heel goed. Ze hebben een goed bereikbare en coöperatieve klantenservice. Ook de annulering ivm corona was ook heel makkelijk te regelen. Ik ga hier zeker vaker boeken.

    Sterke punten
    Klantenservice Tot 48 uur voor vertrek annuleerbaar Goede prijzen

    Don't trust the reviews. Do your own research!

    This website will be an intermediary for anything, no matter the actual reputation or bad experiences. All rental companies here will be at a 6+ rating because of the screwed system. Use other sites to be informed and be careful for 'administrative cost' in case of traffic fines!

    Sterke punten
    Easy booking

    Zwakke punten
    Misleading reviews and ratings and no service when you are not satisfied - just excuses

    Easyterra is a scam

    Easyterra offers no whatsoever added value as intermediate. Ot just charges a high fee for.. for what? Clients better give their money to a charity than to a freudulous scam like Easyterra

    Sterke punten
    No added value

    Zwakke punten
    Scam moneypickers

    Helaas geen coulance bij Corona

    Niet binnen 48 kunnen annuleren omdat vakantie niet door kon gaan door Corona. Jammer genoeg is er bij Easy Terra geen ruimte voor coulance. Geld weg. Easy Terra trouwe klant kwijt. tie. Dit soort bedrijven vallen in de toekomst om.

    Sterke punten
    Kan ik niet verzinnen

    Zwakke punten
    0,00 service

    Misbruik maken van COVID-19

    In verband met onduidelijkheid over het wel/niet doorgaan van mijn vlucht naar plaats van bestemming helaas niet binnen 48 kunnen annuleren. Hierover direct contact gezocht met EasyTerra. Waar je ziet dat de meeste bedrijven coulant zijn in deze moeilijke COVID-19 situatie, is EasyTerra enkel en alleen bezig om over de rug van klanten geld te verdienen. Ik heb buiten EasyTerra om de boeking rechtstreeks kunnen annuleren bij de verhuurmaatschappij. Zonder kosten. Echter EasyTerra weigert het huurbedrag aan mij terug te boeken. De klantenservice blijft vriendelijk, maar weigert mijn klacht in behandeling te nemen en weigert om mijn in contact met de manager te brengen. Voor mij NOOIT meer EasyTerra.

    Sterke punten
    Ze zijn goed in onterecht geld verdienen, over de ruggen van hun klanten.

    Zwakke punten
    Krampachtig vasthouden aan Algemene Voorwaarden. Klantenservicemedewerkers kennen de inhoud van deze voorwaarden niet. Ze hebben niet geanticipeerd op COVID-19 situatie. Dit soort bedrijven vallen in de toekomst om.

    autohuur en coronacrisis

    Nog voor de corona uitbraak een autohuur reservering gedaan voor April 2020. In afwachting op de ontwikkelingen deze reservering ook nog niet direct geannuleerd. 2 Weken voor vertrek kregen we van de luchtvaartmaatschappij een bericht dat alle vluchten geannuleerd waren en dat de keuze gemaakt kon worden tussen of 100% geld terug of een voucher ter waarde van 110%. Perfecte oplossing dus. Op dat moment nog even niet aan de huurauto gedacht, tot 47 uur en 59 minuten voor de eigenlijke ingebruikname van de auto, je had volgens de voorwaarden tot 48 uur voor ingebruikname de tijd tot annuleren, een e-mail kwam met de melding nog 2 dagen tot in ontvangst name van de auto. Geen woord over corona crisis of annuleer mogelijkheid. Na de e-mail direct contact opgenomen met EasyTerra. Tja wat moet ik van de professionaliteit en vriendelijkheid zeggen. Ik zou zeker het personeel alsook management aanraden hiervoor een cursus te gaan volgen. Van een eventuele annulering of zelfs gedeeltelijke vergoeding was geen sprake mogelijk. Had ik maar volgens de voorwaarden 48 uur vooraf moeten annuleren zoals in de voorwaarden omschreven stond. Tja en dat er nu geen mogelijkheid tot reizen was, daar konden zij ook niets aan doen. Toch even rechtstreeks gebeld naar de verhuurmaatschappij in het land van bestemming. En ja hoor wat blijkt, daar kon ik zonder meer de auto annuleren en zelfs EasyTerra zou niets in rekening gebracht worden. Normaliter ontvangt EasyTerra pas een factuur op het moment dat de auto is afgehaald. Dus in dit geval lijdt EasyTerra 0,0 schade. Echter ik heb een schade van 132 Euro waarnaar ik kan fluiten want die krijg ik niet eens gedeeltelijk terug. EasyTerra = Easy Money over de rug van hun klanten. Once and never again. Overigens rechtstreeks in het land van bestemming boeken blijkt ook nog goedkoper te zijn. Gratis Tip voor potentiële huurders

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    te veel om op te noemen

    Goed geregeld bij Easy Terra

    Super vergelijking, kon snel en eenvoudig de goedkoopste auto huurder vinden in Malaga. Daarnaast was er 1 dag voor vertrek nog 1 goedkopere aanbieder maar werd de prijs netjes gelijkgetrokken!

    Sterke punten
    Laagste prijs garantie annuleren tot 48 uur

    Zwakke punten
    ze zijn een vergelijker

    Goed geregeld bij Easy Terra

    Super vergelijking, kon snel en eenvoudig de goedkoopste auto huurder vinden in Malaga. Daarnaast was er 1 dag voor vertrek nog 1 goedkopere aanbieder maar werd de prijs netjes gelijkgetrokken!

    Sterke punten
    Laagste prijs garantie annuleren tot 48 uur

    Zwakke punten
    ze zijn een vergelijker

    GOEDKOOP IS NOG STEEDS DUURKOOP

    Goedkoop is toch nog steeds DUURKOOP. Een reservering gedaan via East Terra voor een huurauto bij FIREFLY in Barcelona. Gereserveerd onder de naam P. Achternaam. FIREFLY wilde deze reservering niet accepteren omdat op mijn rijbewijs Petrus stond en geen P. Eigenlijk te gek voor woorden maar Firefly had absoluut geen zin in samenwerking met EASYTERRA Dus nieuwe reservering voor meer centen. Easy Terra gebeld en inderdaad een Engelse dame die niets anders doet dan roepen dat je de boeking zelf gedaan hebt en dus zelf verantwoordelijk bent. Easy Terra treft geen enkele blaam en kunnen niets voor je doen. Ik heb er weer van geleerd. GOEDKOOP is toch echt DUURKOOP Geef een paar centen meer uit en je hebt geen discussie over verzekeringen en verkeerd ingevulde namen.Beter voor je gezondheid EASY TERRA ONCE BUT NEVER AGAIN !!

    Super Service

    Auto gehuurd bij Malaga Airport samen met EasyTerra! Alles ging heel soepel en snel! Top service

    Sterke punten
    veel aanbod worry free

    Slecht

    Auto gehuurd in Portugal, door vertraging vliegtuig geen auto die we geboekt hadden en dus een andere auto waar we ook weer voor moesten betalen.Bij inleveren zeiden ze dat we schade gemaakt hadden aan de voorruit wat ABSOLUUT niet waar was, 400 euro moeten betalen !!! Auto was geboekt bij Autocarrent. NOOOOIIIT meer

    bedrieglijke voorwaarden

    Ik nam 'super cover' omdat ik zeker wou gedekt zijn. Maar bij het afsluiten bleef ik met vragen zitten (onduidelijke voorwaarden). Terecht, ik had iets voor en ze kwamen niet tussen, omdat er in de voorwaarden stond 'tenzij er onachtzaamheid is'. Een ongeval gebeurt ALTIJD door onachtzaamheid. Dus voor hen makkelijke kassa kassa en als cliënt ben je de dupe. Dus neem nooit 'super cover'

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    bedrieglijke en onduidelijke voorwaarden

    niet te berijken

    bij vliegvertraging is niemand te berijken, ja zeggen ze dan op tijd doorgeven, maar in het vliegtuig kan je niet bellen en het noodnummer werkt niet, kortom niet aan te raden, voucher uitprinten lukt ook niet,nooooooooit meer

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alles

    Wel boeken maar geen auto

    Het is lastig om een betaalbare auto in Nieuw Zeeland te huren, EasyTerra kwam met een mooi bod bij Trfity, een goed bedrijf dus geen probleem. Helaas, na 4 dagen nog niets gehoord en maar eens bellen, na lang aan de lijn te hebben 'gehangen' en 2x de supervisor gecontacteerd te hebben bleek dat de boeking niet was doorgekomen, jammer dan, geen oplossing of coulance..... En nu, inmiddels prijzen 150% van eerdere boeking..... Wat een ballen tent, adres in NL maar helpdesk Engels, zover het daar voor door kon gaan.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    - alleen lokkertjes - niet nakomen wat wordt 'verkocht'

    Niet bereikbaar tijdens kantooruren

    Volvo XC90 gehuurd op het vliegveld van Lissabon in december 2019. Gekozen voor 'worryfree' en werd gewaarschuwd voor het verkoopgedrag van de medewerkers van Sixt. Bij de balie aangekomen bleek ik onverwachts nog 3.000 euro borg te moeten betalen maar volgens het personeel had ik geluk want normaal rekenen ze 8.000 euro borg. Verbaasd over deze gang van zaken belde ik het Nederlandse nummer van Easy Terra en het nummer was buiten gebruik. Daarna het Belgische en Duitse nummer het zelfde probleem. Dit was om 9.30 uur. Terwijl het niet goed voelde toch maar de borg betaald. Tip: fotografeer je huurauto echt van top tot teen want mij probeerde ze op te laten draaien voor meerdere krassen en zelfs het ontbreken van het dopje op de achterruitenwisser. In Nederland via email en telefoon geprobeerd contact te leggen met Easy Terra om mijn klacht neer te leggen bij hun. Geen reactie. Voor mij geen Easy Terra meer. Godzijdank geen aanrijdingen of andere ellende gehad want dan was ik waarschijnlijk de pineut geweest.

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Niet telefonisch bereikbaar. Reageren niet op e-mails.


Bezoek EasyTerra

Schrijf je eigen review