EasyTerra is in 2005 opgericht als een overkoepelende website die het zoeken van een huurauto gemakkelijk moet maken voor de klanten. Door als 1 van de eerste samen te werken met bedrijven zoals Hertz, Dollar en Enterprise heeft EasyTerra en sterk en stabiel netwerk op weten te bouwen. Het staat voor kwaliteit, betrouwbaarheid en dat allemaal tegen de laagst mogelijke prijs.

EasyTerra Autohuren

Het bedrijf heeft jaarlijks dan ook duizenden klanten die op een of meerdere van de 7000 locaties een wagen huurt. Bovendien heeft de website maandelijks een half miljoen bezoekers wereldwijd. Dat houdt in dat bedrijven maar al te graag een goede korting aan bieden die EasyTerra vervolgens weer op de website kan zetten.

EasyTerra Kosten

Het mag voor zich spreken dat je bij EasyTerra een ontzettend groot aanbod hebt. Hierdoor kan je gegarandeerd het voertuig vinden wat aan al je wensen voldoet. Of dit nu een sportieve cabriolet is, een stoere SUV of een handige verhuiswagen, EasyTerra weet het voor je te vinden. De website zet niet alleen de meest voordelige aanbiedingen voor je op een rijtje, maar je kan ook nog eens aanbieders met elkaar vergelijken. Zo weet je ook gelijk zeker dat alle extra’s in je pakket zitten inbegrepen.


EasyTerra Reviews

  • Eerst goed de voorwaarden lezen. Heel veel addertjes. Het heeft mij 700-800 euro gekost. Wat een belabberde klantenservice zeg!!! Geannuleerd door Corona(toen ik in Amerika zat). Resterende huurkosten van 4 weken niet teruggekregen. Andere reizigers, die direct bij een verhuurder hadden geboekt, hebben alles teruggekregen. Ik 0,0! Echt een zware onvoldoende voor jullie. Voor mij NOOIT weer.

    Door S op 23 juni 2020 Reageer
  • Zeer tevreden over Easyterra. De prijzen zijn heel goed. Ze hebben een goed bereikbare en coöperatieve klantenservice. Ook de annulering ivm corona was ook heel makkelijk te regelen. Ik ga hier zeker vaker boeken.

    Sterke punten
    Klantenservice Tot 48 uur voor vertrek annuleerbaar Goede prijzen

    Door Menno op 4 juni 2020 Reageer
  • This website will be an intermediary for anything, no matter the actual reputation or bad experiences. All rental companies here will be at a 6+ rating because of the screwed system. Use other sites to be informed and be careful for 'administrative cost' in case of traffic fines!

    Sterke punten
    Easy booking

    Zwakke punten
    Misleading reviews and ratings and no service when you are not satisfied - just excuses

    Door Tibanus op 27 mei 2020 Reageer
  • Easyterra offers no whatsoever added value as intermediate. Ot just charges a high fee for.. for what? Clients better give their money to a charity than to a freudulous scam like Easyterra

    Sterke punten
    No added value

    Zwakke punten
    Scam moneypickers

    Door Brad op 23 mei 2020 Reageer
  • Niet binnen 48 kunnen annuleren omdat vakantie niet door kon gaan door Corona. Jammer genoeg is er bij Easy Terra geen ruimte voor coulance. Geld weg. Easy Terra trouwe klant kwijt. tie. Dit soort bedrijven vallen in de toekomst om.

    Sterke punten
    Kan ik niet verzinnen

    Zwakke punten
    0,00 service

    Door P. de Vries op 13 mei 2020 Reageer
  • In verband met onduidelijkheid over het wel/niet doorgaan van mijn vlucht naar plaats van bestemming helaas niet binnen 48 kunnen annuleren. Hierover direct contact gezocht met EasyTerra. Waar je ziet dat de meeste bedrijven coulant zijn in deze moeilijke COVID-19 situatie, is EasyTerra enkel en alleen bezig om over de rug van klanten geld te verdienen. Ik heb buiten EasyTerra om de boeking rechtstreeks kunnen annuleren bij de verhuurmaatschappij. Zonder kosten. Echter EasyTerra weigert het huurbedrag aan mij terug te boeken. De klantenservice blijft vriendelijk, maar weigert mijn klacht in behandeling te nemen en weigert om mijn in contact met de manager te brengen. Voor mij NOOIT meer EasyTerra.

    Sterke punten
    Ze zijn goed in onterecht geld verdienen, over de ruggen van hun klanten.

    Zwakke punten
    Krampachtig vasthouden aan Algemene Voorwaarden. Klantenservicemedewerkers kennen de inhoud van deze voorwaarden niet. Ze hebben niet geanticipeerd op COVID-19 situatie. Dit soort bedrijven vallen in de toekomst om.

    Door Autohuurder op 13 mei 2020 Reageer
  • Nog voor de corona uitbraak een autohuur reservering gedaan voor April 2020. In afwachting op de ontwikkelingen deze reservering ook nog niet direct geannuleerd. 2 Weken voor vertrek kregen we van de luchtvaartmaatschappij een bericht dat alle vluchten geannuleerd waren en dat de keuze gemaakt kon worden tussen of 100% geld terug of een voucher ter waarde van 110%. Perfecte oplossing dus. Op dat moment nog even niet aan de huurauto gedacht, tot 47 uur en 59 minuten voor de eigenlijke ingebruikname van de auto, je had volgens de voorwaarden tot 48 uur voor ingebruikname de tijd tot annuleren, een e-mail kwam met de melding nog 2 dagen tot in ontvangst name van de auto. Geen woord over corona crisis of annuleer mogelijkheid. Na de e-mail direct contact opgenomen met EasyTerra. Tja wat moet ik van de professionaliteit en vriendelijkheid zeggen. Ik zou zeker het personeel alsook management aanraden hiervoor een cursus te gaan volgen. Van een eventuele annulering of zelfs gedeeltelijke vergoeding was geen sprake mogelijk. Had ik maar volgens de voorwaarden 48 uur vooraf moeten annuleren zoals in de voorwaarden omschreven stond. Tja en dat er nu geen mogelijkheid tot reizen was, daar konden zij ook niets aan doen. Toch even rechtstreeks gebeld naar de verhuurmaatschappij in het land van bestemming. En ja hoor wat blijkt, daar kon ik zonder meer de auto annuleren en zelfs EasyTerra zou niets in rekening gebracht worden. Normaliter ontvangt EasyTerra pas een factuur op het moment dat de auto is afgehaald. Dus in dit geval lijdt EasyTerra 0,0 schade. Echter ik heb een schade van 132 Euro waarnaar ik kan fluiten want die krijg ik niet eens gedeeltelijk terug. EasyTerra = Easy Money over de rug van hun klanten. Once and never again. Overigens rechtstreeks in het land van bestemming boeken blijkt ook nog goedkoper te zijn. Gratis Tip voor potentiële huurders

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    te veel om op te noemen

    Door Arnold S op 21 april 2020 Reageer
  • Super vergelijking, kon snel en eenvoudig de goedkoopste auto huurder vinden in Malaga. Daarnaast was er 1 dag voor vertrek nog 1 goedkopere aanbieder maar werd de prijs netjes gelijkgetrokken!

    Sterke punten
    Laagste prijs garantie annuleren tot 48 uur

    Zwakke punten
    ze zijn een vergelijker

    Door Mark op 22 februari 2020 Reageer
  • Super vergelijking, kon snel en eenvoudig de goedkoopste auto huurder vinden in Malaga. Daarnaast was er 1 dag voor vertrek nog 1 goedkopere aanbieder maar werd de prijs netjes gelijkgetrokken!

    Sterke punten
    Laagste prijs garantie annuleren tot 48 uur

    Zwakke punten
    ze zijn een vergelijker

    Door Mark op 22 februari 2020 Reageer
  • Goedkoop is toch nog steeds DUURKOOP. Een reservering gedaan via East Terra voor een huurauto bij FIREFLY in Barcelona. Gereserveerd onder de naam P. Achternaam. FIREFLY wilde deze reservering niet accepteren omdat op mijn rijbewijs Petrus stond en geen P. Eigenlijk te gek voor woorden maar Firefly had absoluut geen zin in samenwerking met EASYTERRA Dus nieuwe reservering voor meer centen. Easy Terra gebeld en inderdaad een Engelse dame die niets anders doet dan roepen dat je de boeking zelf gedaan hebt en dus zelf verantwoordelijk bent. Easy Terra treft geen enkele blaam en kunnen niets voor je doen. Ik heb er weer van geleerd. GOEDKOOP is toch echt DUURKOOP Geef een paar centen meer uit en je hebt geen discussie over verzekeringen en verkeerd ingevulde namen.Beter voor je gezondheid EASY TERRA ONCE BUT NEVER AGAIN !!

    Door Peter op 21 februari 2020 Reageer (1 reactie)
  • Auto gehuurd bij Malaga Airport samen met EasyTerra! Alles ging heel soepel en snel! Top service

    Sterke punten
    veel aanbod worry free

    Door Peter op 19 februari 2020 Reageer
  • Slecht -

    Auto gehuurd in Portugal, door vertraging vliegtuig geen auto die we geboekt hadden en dus een andere auto waar we ook weer voor moesten betalen.Bij inleveren zeiden ze dat we schade gemaakt hadden aan de voorruit wat ABSOLUUT niet waar was, 400 euro moeten betalen !!! Auto was geboekt bij Autocarrent. NOOOOIIIT meer

    Door A v Veghel op 31 januari 2020 Reageer
  • Ik nam 'super cover' omdat ik zeker wou gedekt zijn. Maar bij het afsluiten bleef ik met vragen zitten (onduidelijke voorwaarden). Terecht, ik had iets voor en ze kwamen niet tussen, omdat er in de voorwaarden stond 'tenzij er onachtzaamheid is'. Een ongeval gebeurt ALTIJD door onachtzaamheid. Dus voor hen makkelijke kassa kassa en als cliënt ben je de dupe. Dus neem nooit 'super cover'

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    bedrieglijke en onduidelijke voorwaarden

    Door Luc op 23 januari 2020 Reageer
  • bij vliegvertraging is niemand te berijken, ja zeggen ze dan op tijd doorgeven, maar in het vliegtuig kan je niet bellen en het noodnummer werkt niet, kortom niet aan te raden, voucher uitprinten lukt ook niet,nooooooooit meer

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alles

    Door vermeulen op 20 januari 2020 Reageer
  • Het is lastig om een betaalbare auto in Nieuw Zeeland te huren, EasyTerra kwam met een mooi bod bij Trfity, een goed bedrijf dus geen probleem. Helaas, na 4 dagen nog niets gehoord en maar eens bellen, na lang aan de lijn te hebben 'gehangen' en 2x de supervisor gecontacteerd te hebben bleek dat de boeking niet was doorgekomen, jammer dan, geen oplossing of coulance..... En nu, inmiddels prijzen 150% van eerdere boeking..... Wat een ballen tent, adres in NL maar helpdesk Engels, zover het daar voor door kon gaan.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    - alleen lokkertjes - niet nakomen wat wordt 'verkocht'

    Door LD op 6 januari 2020 Reageer
  • Volvo XC90 gehuurd op het vliegveld van Lissabon in december 2019. Gekozen voor 'worryfree' en werd gewaarschuwd voor het verkoopgedrag van de medewerkers van Sixt. Bij de balie aangekomen bleek ik onverwachts nog 3.000 euro borg te moeten betalen maar volgens het personeel had ik geluk want normaal rekenen ze 8.000 euro borg. Verbaasd over deze gang van zaken belde ik het Nederlandse nummer van Easy Terra en het nummer was buiten gebruik. Daarna het Belgische en Duitse nummer het zelfde probleem. Dit was om 9.30 uur. Terwijl het niet goed voelde toch maar de borg betaald. Tip: fotografeer je huurauto echt van top tot teen want mij probeerde ze op te laten draaien voor meerdere krassen en zelfs het ontbreken van het dopje op de achterruitenwisser. In Nederland via email en telefoon geprobeerd contact te leggen met Easy Terra om mijn klacht neer te leggen bij hun. Geen reactie. Voor mij geen Easy Terra meer. Godzijdank geen aanrijdingen of andere ellende gehad want dan was ik waarschijnlijk de pineut geweest.

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Niet telefonisch bereikbaar. Reageren niet op e-mails.

    Door Paul op 1 januari 2020 Reageer
  • Slechte/geen service. In geval van geschillen behartigd EasyTerra alleen de belangen van de verhuurmaatschappij en niet op haar rechten en plichten richting de klant.

    Door Sander op 18 december 2019 Reageer
  • We huurden eind september een auto met verzekering "super cover" - luchthaven Malaga, verhuurbedrijf Centauro. Bj het inleveren van de wagen bleek er parkeerschade te zijn waarvoor door Centauro een bedrag van 225 euro werd ingehouden op onze creditcard. Dit bedrag werd door Easyterra zonder discussie integraal terugbetaald. In de toekomst boek ik zeker opnieuw via Easy Terra.

    Sterke punten
    goede prijs / kwaliteitverhouding, goede service

    Door Marjan op 9 december 2019 Reageer
  • We hebben een auto geboekt voor 22:00 in Sevilla, Spanje. De vlucht is 1 uur vertraagd, wanneer we er waren bleek dat het auto-bedrijf Centauro geen kantoor op de vliegveld heeft, ook telefonisch niet bereikbaar is. Er is een meeting point ergens waar de Centauro je hoort op te halen. Maar er was niemand. De rest van de verhuurders hadden gewoon een kantoor op de vliegveld en waren open. De EasyTerra was ook onbereikbaar. Ellende! Er is dus ook geen emergency lijn voor de noodgevallen, wat doe je als er midden in de nacht wat gebeurt is? Uiteindelijk dus de bus genomen. De volgende dag op kreeg ik van EasyTerra te horen dat het allemaal onze schuld was, je hoort ze te waarschuwen bij de vertraging, tja vanuit de lucht is dit wel lastig... Centauro krijgt kennelijk geen mobile nummers van de klanten via de EasyTerra en kan zelf ook niks aan doen. Dus ook geen geld terug en een rot gevoel.

    Sterke punten
    Goedkoop

    Zwakke punten
    Service, Bereikbaarheid, Klantvriendelijkheid

    Door Vlad Dobrovinski op 7 december 2019 Reageer
  • NOT WORTH THE RISK -- I tried to use EasyTerra to save €4 over booking directly with Enterprise. However I made a mistake due to glancing at the calendar incorrectly and needed to change the reservation from the following day to the day after. I caught my mistake literally 15 minutes after booking. I tried changing it on the web site but got an error. I called, but customer service was closed. I emailed Support and got robotic responses quoting policy rather than dealing with me as a brand new human customer. I called Enterprise directly and they said only ET could cancel the reservation. So instead of saving €4, I lost €50. How is that even legal? Save yourself the trouble and book directly. EasyTerra isn't worth the risk.

    Sterke punten
    Slightly cheaper

    Zwakke punten
    Impossible to communicate with a real human

    Door Jefferson op 26 november 2019 Reageer
  • Op zich prima ervaringen. Heb weer geboekt voor mei/juni 2020. Goede tip van medewerker om regelmatig de prijzen te checken, daar de prijzen kunnen zakken. Ook,prima dat je kunt annuleren, ware het niet dat je niet meer op de site kan. Ook bij andere mensen heb ik het geprobeerd, lukte,ook niet. Ik maak me zorgen of mijn boeking nu nog wel klopt. Wil,graag weten hoe dit kan worden opgelost

    Sterke punten
    Mogelijkheid tot annuleren, prima auto,s

    Zwakke punten
    Niet via de site te bereiken

    Door Els Bröker op 15 november 2019 Reageer
  • In oktober auto gehuurd via easyterra bij sicily by car, in cagliari. Geboekt onder mijn roepnaam en achternaam van echtgenoot, zoals ik altijd een auto geboekt heb. Bij de reservering wordt ook niet aangegeven dat dit moet met de gegevens die op het id en rijbewijs staan. Na 1,5 uur in een wachtrij te hebben gestaan en we eindelijk aan de beurt waren, gaf de dame aan de bali aan dat de naam op de voucher niet overeen kwam met de naam op mijn id bewijs en rijbewijs ( hierop staat mijn doopnaam, die anders is dan mijn roepnaam) Uitgelegd dat dit in Nederland normaal is. Naam op creditcard was wel dezelfde als op de voucher. Ze wilde ons echter geen auto meegeven, mits we 180 euro zouden betalen ( auto hadden we voor 80 euro geboekt.........) Hier niet mee akkoord gegaan en contact opgenomen met de Nederlandse vestiging van Easyterra. Hier was alleen een engelssprekend persoon aanwezig. Na enkele telefoontjes wilden ze de naam op de voucher voor 30 euro aanpassen, zodat we de geboekte auto toch mee zouden krijgen. Dit bedrag zou worden afgeboekt van mijn creditcard. Tot mijn verbazing was er i.p.v de afgesproken 30 euro 73 euro afgeboekt. Op de 3e dag ging een waarschuwingslampje branden. Bij checken hiervan bleek de bandenspanning van enkele banden veel te laag te zijn. Voor ons dus nooit meer een auto huren bij easyterra en sicily by car....

    Zwakke punten
    Veel te lange wachttijden aan de bali en proberen extra kosten uit een reservering te halen. Meer dan het afgesproken bedrag voor aanpassen naam op voucher in rekening brengen.

    Door José op 11 november 2019 Reageer
  • OPGEPAST voor de kleine lettertjes ! Auto gehuurd, betaald (de centjes gretig geïncasseerd, en dus OP VOORHAND BETAALD IN FULL!!!!) maar spijtig genoeg niet de juiste kredietkaart bij (wel de kredietkaart die de auto betaalde , maar niet de krediet kaart vd bestuurder). Ik werd de auto geweigerd = AUTO GEWEIGERD en moest asap elders huren! Kostte me 2 keer huur! En geen restitutie !! Er werd geen oplossing voorgesteld. Ik had de auto gereserveerd en vooraf betaald, dus die auto stond klaar. Waarom werd huurcontract niet verzet op de juiste naam ??? AFZETPRAKTIJKEN!!!! ONCOMMERCIEEL!!!! Bellen om te klagen? Geen antwoord: lijn breekt af of een Engelstalige ad lijn die u niet verderhelpt. Mailen om te klagen ??? Weken later antwoord: u had de kleine letters moeten lezen .... DO NOT USE EASYTERRA!!!

    Sterke punten
    Uw visa kaart blokkeren / plunderen

    Zwakke punten
    Alles

    Door Kris Schoeters op 21 september 2019 Reageer
  • Op 22 januari 2019 telefonisch contact gehad met EasyTerra over boeking op mijn naam. Gevraagd of mijn vriend de auto kan besturen als we de auto met zijn creditcard ophalen in plaats van mijn creditcard. Eerst is geadviseerd mijn vriend gewoon te laten rijden, en doen alsof ons neus bloed als we aangehouden worden. Toen ik aangaf dat dat problemen zou opleveren zei werknemer van EasyTerra dat als we met creditcard van mijn vriend auto ophalen, hij de auto kan besturen. Ik heb expliciet gevraagd of boeking daarvoor gewijzigd moest worden. Dat hoefde niet. In augustus bij ophalen van de auto bleek dat niet te kunnen met mijn vriend zijn creditcard. We moesten bijbetalen om mijn vriend de auto te kunnen laten besturen. Met EasyTerra op 7 augustus 2019 telefonisch de afspraak gemaakt dat ze het gesprek van 22 januari 2019 terug zouden luisteren. Als we op 22 januari 2019 onjuist geïnformeerd zouden zijn kregen we de extra kosten die we hebben gemaakt terug. Eerst kan EasyTerra telefoongesprek niet vinden. Als ik de specificatie van mijn telefoonrekening stuur als bewijs, is het telefoongesprek wel terug te vinden maar blijven ze keer op keer ontkennen dat wij onjuist geïnformeerd zijn: telkens met nieuwe argumenten. Zelf beschik ik ook over de telefoonopname. Ondanks dat te horen is dat ik expliciet vraag of ik de boeking moet wijzigen, en mij duidelijk wordt gezegd dat dat niet nodig is, blijft EasyTerra ontkennen dat dat gezegd is. Sterker nog, EasyTerra komt met een belerende reactie dat ik ‘7 maanden de tijd heb gehad de boeking te wijzigen’. Dat terwijl mij juist aan de telefoon op 22 januari is gezegd dat dat niet nodig is. Bij onjuiste informatie zou EasyTerra ons de extra gemaakte kosten van €90,- terugbetalen is ons op 7 augustus 2019 toegezegd. EasyTerra weigert. Schandalig dat EasyTerra weigert die afspraak na te komen, blijft ontkennen wat er gezegd is terwijl ik inmiddels over de geluidsopname beschik en daar bovenop zich zo klantonvriendelijk opstelt.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplichters

    Door Violette op 17 september 2019 Reageer
  • Auto gehuurd op Milaan voor 4 dagen. Komen wij om 22.30 en wordt ons daar gewoon verteld dat het druk is en het niet voor die prijs kan. Onze boekingsprijs werd verdriedubbeld!Dat absoluut niet geaccepteerd en ter plekke maar gecanceld en taxi genomen.Uiteraard ging dit van onze creditcard af. Als je de klantenservice belt kun je alleen Engels spreken terwijl het bedrijf in Nederland zit. En alles wordt gedaan om jou de schuld te geven. Absoluut niet mee in zee gaan!

    Sterke punten
    Geen!

    Zwakke punten
    Prijzen kloppen niet of worden ter plekke verhoogd.Anti klanten service!

    Door Dimitri op 8 augustus 2019 Reageer

Bezoek EasyTerra

Schrijf je eigen review