Goldcar is de autoverhuurder van Spanje. Met ruim 30 jaar ervaring en ondertussen meer dan 60 verschillende locaties, is dit bedrijf de absolute marktleider aan de Costa Del Sol. Met scherpe prijzen en een zeer uitgebreide vloot weet Goldcar de klanten dan ook stuk voor stuk voor zich te winnen. Zij zijn zo succesvol dat zij ondertussen hebben uitgebreid. Je kan nu ook in Marokko, Andorra, Portugal, Griekenland, Frankrijk Italië en Malta terecht voor de uitgebreide klantenservice van Goldcar.

Goldcar Autohuren

In tegenstelling tot vele andere autoverhuurders realiseert Goldcar zich dat sommige vluchten in het midden van de nacht aankomen. Dat is niet alleen vervelend omdat u dan een langere tijd moet wachten voordat u kunt inchecken bij uw hotel, maar ook omdat de meeste autoverhuurders dan gesloten zijn. U moet wachten of de volgende dag terug komen om een auto op te pikken. Goldcar pakt dat graag anders aan. Daar kunt u 24 uur per dag terecht om uw bestelde voertuig op te pikken. Luxe!

Goldcar Kosten

In de vloot van Goldcar zijn vele verschillende type auto’s te vinden. Van een stationwagon tot zelfs een bus die 9 personen zetelt. Daarom is het bedrijf ook ideaal voor groepen. U krijgt bovendien een onbeperkt aantal kilometers en kan gratis annuleren als er iets tussen komt.


Goldcar Reviews

  • 13 juli een auto gehuurd bij Goldcar, eerst het zelfde probleem met verzekering en brandstof. Uiteindelijk maar akkoord gegaan omdat ik een afspraak had. Het was maar 1 dag voor een bliksem bezoek. Kom ik na lang wachten bij de auto, een leuke Fiat 500 maar ik kijk altijd even of er geen schades zijn, nou die had er diverse, dus maar meteen fotos van gemaakt en even gaan melden. Op het kantoor werd mij verzekerd dat ze bekend zijn en dat ik toch all risk verzekerd was ik me niet druk hoefde te maken. Vandaag terug in Nederland krijg ik een mailtje met daarin de schades van voor en na de huur en ja hoor de zogenamde bekende schades waren er ineens tijdens mijn huurperiode. Even gebelt naar Goldcar Spanje en daar is het enige wat ze zeggen, u bent all risk verzekerd dus maak je niet druk. Dus waarschijnlijk gewoon oplichting van de verzekering. Voor mij nooit meer Goldcar.

    Zwakke punten
    Gewoon oplichters.

    Door Erwin op 14 juli 2020 Reageer
  • Wat jammer, na twee jaar in Spanje autos te huren bij goldcar kom ik er achter dat ze terecht nog géén twee sterren kunnen halen. Ik heb een auto gehuurd voor drie weken maar door de corona mocht ik het vliegveld niet uit en gelijk contact met hun opgenomen maar dan lachen ze je uit omdat ze winst hebben gemaakt. Heb van alles geprobeerd. Ik vlieg wel een week later en heb ze gevraagd of ik voor de laatste twee weken de auto mocht krijgen en dat hebben ze geweigerd. Is dat wel normaal ? En nog leuker, ze openen twee kantoren in NL 🥳. Maar als je naar toe belt wordt je toch met Spanje doorverbonden. Ze zijn een klant kwijt maar ze zijn zo blij met mijn geld dat ze het niet erg vinden.

    Door Luis Rojas op 15 juni 2020 Reageer
  • auto vol benzine ingeleverd maar 60 euro te weinig gekregen bij teruggave van het voorschot van de creditcard. Bij navraag zei men dat de auto niet afgetankt was. Gelukkig had ik foto's gemaakt van de volle benzine-meterstand samen met de kilometer-eindstand zodat ik kon bewijzen dat de auto wel vol was en uiteindelijk mijn geld terug kreeg. Laat je niet belazeren door Goldcar! 3 TIPS: Laat je geen verzekering aansmeren! Check de auto bij vertrek of alle krassen wel op het formulier staan. Maak foto's van de benzinemeter samen met de kilometer-eindstand van de auto. Ik huur niet meer bij Goldcar

    Sterke punten
    -

    Zwakke punten
    -

    Door martin op 11 juni 2020 Reageer
  • Slechte service en laten je extra kosten maken. Vorige week bij goldcar schiphol (locatie corendon hotel) een auto gehuurd. Ophalen (met de shuttlebus) verliep spoedig (29 mei), toen ook aangegeven dat ik op een eerder tijdstip de auto zou inleveren ivm mijn terugvlucht. Dit was geen probleem en kon zelfs voor de openingstijd van het kantoor als ik de sleutel bij het hotel zou inleveren. Ruim een week later wil ik de auto inleveren. Kantoor bleek gesloten te zijn terwijl de openingstijd al geruime tijd verstreken was. Oke, sleutel bij het hotel afgeleverd en op de bus gewacht, na een tijdje wachten toch even goldcar gebeld over de shuttlebus. Hier krijg je een bandje met de dienstregeling van de corendon shuttle bus. In het hotel even gecheckt en daar blijkt dat de bus helemaal niet rijdt, enige optie is taxi. Taxi gepakt naar airport en taxi kosten (25,-) bij gold car neergelegd. Inmiddels meerdere malen mail en telefonisch contact gehad. Ze willen de taxikosten niet vergoeden en verwijten mij dat ik de dag ervoor niet gebeld heb voor de laatste stand van zaken? Ook kwamen ze met onzin argumenten zoals: • Dus volgens uw regels, mag u kosten maken (ongeacht de hoogte) en daarna deze claimen bij ons op uw eigen “huisgemaakte” regels. Zo werkt dat dus niet. Sorry. • Dan kan je ook wel een limousine pakken naar het vliegveld en die bij ons declareren. • Alle andere klanten bellen wel een dag van tevoren. • Je bent wel opgelicht met taxi kosten van 25,- euro. Een taxi is normaal maar 20,- euro. • De situatie sinds covid-19 medio maart met de kapper werd vergeleken waarbij eerst gebeld moest worden (er waren al afspraken gemaakt en de auto is al opgehaald met de normale shuttle service toen er meer restricties golden). • Goldcar zegt: wij kunnen er helaas niks aan doen dat u de auto eerder heeft terug gebracht. Terwijl dit bij ophalen is aangegeven en toentertijd was dit geen enkel probleem. Eerst (tijdens covid-19) aangeven dat indien niemand aanwezig je de sleutel bij het hotel kan achterlaten en achteraf zeggen dat we hadden moeten bellen zodat iemand van hun ons naar het vliegveld zou kunnen brengen. De verantwoordelijkheid ligt hier natuurlijk bij goldcar, zij hebben eenzijdig de afspraken veranderd. Als de beloofde shuttle service niet meer rijdt is het aan goldcar om mij dit mee te delen. Helemaal als de shuttle service nog gewoon reed in die week ervoor toen er landelijk meer restricties golden. Hier neem ik natuurlijk geen genoegen mee. Ik heb ze 2 weken gegeven voordat ik verdere actie onderneem in overleg met mijn rechtsbijstandsverzekering. Even afwachten dus. Heb voor als nog weinig hoop als ik zo het commentaar van goldcar aan de telefoon beluister of via de mail lees 'we gaan er toch niks aan doen'. Na al een keer in het programma ‘radar’ aan de beurt te zijn geweest zou je verwachten dat ze op zijn minst hun wettelijke verantwoording nemen. 2 weken aftellen begint, wordt vervolgd...

    Zwakke punten
    Slechte service. Laten je extra kosten maken.

    Door paul op 10 juni 2020 Reageer
  • Jammer dat je niet minder dan 1 ster kan geven, meer dan verschrikkelijke oplichters. Nooit maar dan ook nooit meer goldcar. Alles in Nederland geregeld incl verzekeringen. Was allemaal niet geldig in Spanje volgens die oplichters, je moest voor 160 euro een verzekering bij hen afsluiten. Niet gedaan, veel gebeld met tussenpersoon rentalcars, uiteindelijk na 3uur wachten en 4x achteraan sluiten in de rij kregen we de auto mee. Verhuurder kwam heel bedreigend over. Auto inleveren op de andere locatie door noodzakelijke medische vlucht terug was helemaal drama. Van het kastje naar het muurtje sturen tot de verbinding verbreken en gewoon blijven wegdrukken, met andere nummers gebeld, verbraken ze de verbinding opnieuw. Volgende keer betaal ik liever meer geld dan dat ik nog een keer met goldcar zaken moet doen. Verschrikkelijk! Goedkoop is in deze zeker duurkoop!

    Sterke punten
    er zijn geen sterke punten

    Zwakke punten
    te veel zwakke punten om op te noemen, dit zijn echt oplichters eerste klas

    Door Edwin op 22 april 2020 Reageer
  • Zeer slechte ervaring met Goldcar. Bij aankomst wilden ze de borg niet op twee kaarten accepteren en wilden ze ons 380€ laten betalen voor afbetaling. Na twee dagen knipperde onderhoudslampje in auto, ze wilden ons niet helpen. Ik moest dag besteden om naar Porto vliegveld te rijden en daar constateerden ze dat onderhoud niet goed was gedaan. Ze wilden vervangende auto meegeven vol schade. Moest ik zelf constateren en vastleggen. Veel dure vakantietijd en geld gekost. Na 8 maanden krijg ik incasso voor tolwegen, had ik afgekocht en hebben ze niet overgezet naar vervangende auto. Over gemailed en ze gaan uiteraard niet helpen. Diep en diep triest, nooit meer zaken mee doen. MJans

    Door Mjans op 13 april 2020 Reageer
  • Op Lanzarote een auto gehuurd en bij de huur in Nederland een allrisk verzekering afgesloten. De schade aan de auto wordt niet compleet op het formulier geschreven, let hier op en maak foto’s van de auto. Bij het inleveren van de auto schrijft de medewerker op het formulier alles is in orde. Je denkt prima klaar. Je komt thuis wordt er €350 afgeschreven voor schade die je niet hebt gemaakt. Dit is hun verdien model, ga je verhaal halen krijg je als antwoord je had een verzekering bij de huur moeten afsluiten dus eigenschuld. Dit zijn oplichters hier moet je geen auto huren of je moet alles wat ze je aanbieden afsluiten, maar dat slaat nergens op. Huur geen auto bij Goldcar als je niet bedrogen uit wil komen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplichters

    Door Jeroen op 30 maart 2020 Reageer
  • Auto gehuurd voor weekje Fuerteventura. Ongevraagd 78 euro extra kosten moeten betalen oa voor extra bestuurder die ik niet gevraagd had en dan proberen ze je nog een extra verzekering van 120 euro aan te smeren die ik al had via Rentalcar. Als je vraagt om die ongewenste extra bestuurder te annuleren krijg je te horen dat je dan geen auto meekrijgt en maar een ander verhuurbedrijf moet zoeken. Dan naar de overname van het voertuig. 3/4 van de schade op het voertuig stond niet aangeduid op het blad. Als je dit dus niet goed bekijkt draai je op voor de carrosserieschade die het voertuig al heeft. Tijdens mijn aanwezigheid aan het loket 3 mensen gezien die ook op dergelijke manier gerold waren. Een bende oplichters zijn het die van Goldcar. Eén keer en nooit meer !

    Door Steven Meert op 6 maart 2020 Reageer
  • Voor een week een auto gehuurd op Malaga airport. Bij ophalen al gedwongen een extra verzekering af te sluiten zonder dat we dat wilden, tegen extreem hoge kosten en alles in het Spaans. Bij het inleveren wilden we een controle ter plekke en een handtekening dat alles akkoord was; dat wilden ze niet uitvoeren/geven. We werden gewoon schofterig behandeld door een compleet onbeschofte en idiote kerel van Goldcar die daar rondliep. Wilde geen antwoord geven op vragen, geen controle uitvoeren en begon me op een gegeven moment te bedreigen. Volstrekt onacceptabel. We mochten alleen de sleutel inleveren. Uiteindeljk dat gedaan omdat we een vlucht te halen hadden. Bij thuiskomst bleek onze vrees niet ongegrond; 75 euro extra afgeschreven op de cc voor wéér een extra verzekering (die we nooit hebben afgesloten) en “tankkosten” terwijl we op het vliegveld de tank hadden volgetankt. Wat een onbetrouwbaar, schofterig, onklantvriendelijk rot bedrijf! Eens maar nooit weer!! En dat zou ik iedereen aanraden!

    Sterke punten
    Zijn er niet. Stelletje oplichters.

    Zwakke punten
    Alllee

    Door Anna op 4 maart 2020 Reageer
  • een auto geboekt via Car Del Mar bij Goldcar ik had een rekening van 58,75 wat ik moest betalen. bij de balie in Gran Canaria aan gekomen deden ze net of ze geen Engels verstaan en spraken alleen maar Spaans wat ik niet versta. ik liet de voucher zien en zei dat ik verder niets wilde ze hebben gewoon een verzekering erbij gedaan terwijl ik dacht dat het om een borg ging uiteindelijk heb ik i.p.v 58,75 heb ik 215,95 betaald wat via mijn creditcard ging. ik had geen poot om op te staan ik had getekend voor iets wat ik niet begreep want het was allemaal in het Spaans ik dat dat gaat om een borg terwijl ik duidelijk zei dat ik er niets bij hoefde ik ben gewoon OPGELICHT

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alles

    Door Frank op 3 maart 2020 Reageer
  • Zorg voor bewijs, vergeet vooral niet je laatste tankbon mee te nemen, want éénmaal thuis wordt er gewoon een halve tank in rekening gebracht. Terwijl ik er heeeeeel zeker van ben dat ik de auto vol getankt heb voor het terug brengen. De communicatie na het indienen van een klacht was één mail, waarin staat dat ik de auto met een halfvolle tank heb terug gebracht.... Maak FOTO´S en BEWAAR bonnen!

    Door Marilon op 28 februari 2020 Reageer
  • Alles leek goed te gaan tot bij thuiskomst toch de 128eu borg voor benzine van de CC ingehouden bleek te zijn. En dit na inlveren met een volle tank. Met de klantenservice gebeld en nu blijkt dat er iets in de motor schoongemaakt moest worden?! Boos worden heeft geen zin, je trekt echt aan het kortste eind en slechte reviews doet ze weinig...

    Sterke punten
    Ter plekke wordt een prima service verleend

    Zwakke punten
    Extreme borg bedragen, welke snel worden geincasseerd met de meest achterlijke redenen

    Door Anouk op 27 februari 2020 Reageer (1 reactie)
  • Ik ben een trouwe klant van Goldcar Valencia sinds 4 jaar. Gemiddeld huur ik 3 keer per jaar een auto bij ze. Prima auto’s, prima prijs. Ik ben ook lid van de loyalty club. Deze keer had ik een auto nodig voor 31 dagen. Dat bleek niet te kunnen. Ik moest twee boekingen doen. Een van 28 dagen en een van 3 dagen. Heb ik dus gedaan in de veronderstelling dat Goldcar Valencia dat aan de balie wel zou combineren. Wie schetst mijn verbazing, dat bleek niet te kunnen. Ik moest de auto na 28 inleveren. Weer in de rij gaan staan aan de balie en een nieuw contract tekenen. Ik heb echt alles geprobeerd maar het kon echt niet anders. Concreet zou dit betekenen dat ik 200 km zou moeten rijden om de auto om te ruilen en het contract te verlengen. Waardeloze service, geen enkele klantvriendelijkheid en flexibiliteit. Alleen maar “sorry, sorry, sorry but these are the rukes”. En nog zoiets doms: “next time you should mail or call our office in Valencia and not book through the website....”??? Ik denk niet dat er een “next time” komt.

    Door Peter op 20 februari 2020 Reageer
  • Ze smeren je een verzekering aan die niet nodig is. Je krijgt een niet gepoetste auto, die zonder onderhoud meteen weer de weg op wordt gestuurd. Kosten gemaakt voor onderhoud worden niet vergoed. Ik wacht nu al 4 maanden op antwoord. Ze reageren nergens op. Schrijven wel na 3 maanden geld af van je credit card maar het hoe en waarom krijg je niet te horen. Ook hier weer geen antwoord op mail. telefoon wordt ook niet bantwoord. ga NIET met deze firma in zee. Ze zijn zo corrupt als het maar kan.

    Sterke punten
    geen, alleen minpunten

    Zwakke punten
    Alles!!!

    Door FB op 10 februari 2020 Reageer
  • Bedrog -

    Auto gehuurd voor 3 dagen, prijs 250 Euro, en Euro 1,100 borg betaald. Auto is ingeleverd op 22 November 2019, dfie maanden geleden. Borg na drie maanden en vele vele berichtn niet terug ontvangen. Heb nu laatste aanmaning gestuurd en ga dan aangifte van bedrog en diefstal doen tegen Goldcar. Blijf weg van deze criminelen, het zijn boeven die geld proberen te stelen.

    Zwakke punten
    Het zijn Bedriegers en Dieven

    Door JG op 10 februari 2020 Reageer
  • Goldcar heeft 3 bedragen van credit card afgeschreven; ipv 117 hebben zij 454 euro afgeschreven. Zij reageren na 30 dagen niet op mails, telefonisch contact met Spanje bijna onmogelijk. Als je (na lang wachten) verbinding krijgt, geven zij aan om de mail te gebruiken en verbreken de verbinding.

    Sterke punten
    Niet gevonden

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar, gebruiken je credit card gegevens zoals zij willen, reageren niet op mail noch telefoon

    Door Andre op 7 februari 2020 Reageer
  • Yesterday on Barcelona airport I had a bad experience with the lady at the Goldcar desk. My Visa creditcard did not show my first name in full so the deposit could not be charged to my card. Despite the fact that my drivers licence and my pasport both showed my full first name, this was not acceptable for the lady and I did not receive the car. Only if I paid a Goldcar insurance which could be paid with the same credit card which they did not accept for the deposit!! I told the lady that I already had a full insurance paid earlier during the booking. After many words I walked away full of frustration. No car and they cashed my reservation 😡. This company is bad and tries to steal money based on their own set of mean regulations. Never again will I go to Goldcar; hopefully many of you that read this will choose a reliable, more expensive, company. And please read the small letters !!! In the agreement before signing or paying in advance

    Sterke punten
    Very good in robbing money from customers

    Zwakke punten
    No weak or customer friendly signs noted. They don’t care if you are stuck

    Door Wil op 10 januari 2020 Reageer
  • Met een auto gehuurd bij Goldcar in Edinburgh kreeg ik een lekke band onderweg, de auto had geen reservewiel en garages waren dicht. In het geval van een defecte auto moet Goldcar een vervangende auto leveren zonder verdere kosten. Dit staat vermeld in artikel 14 van hun contractvoorwaarden. De defecte auto met lekke band werd opgehaald, hij moest terug naar het verhuurstation waar ik een vervangende auto kon ophalen. Dit is allemaal telefonisch besproken met het personeel van de helpdesk tijdens de melding. Toen ik terugkwam in Edinburgh om de vervangende auto op te halen zei de dame bij de receptie van het verhuurstation echter dat ik geen recht had op een vervangende auto en de reden die ze gaf was dat ik geen volledige dekking had genomen bij Goldcar. Ik had wel een 'third party' volledige dekking afgesloten bij booking.com. Dit is volkomen irrelevant en in strijd met hun contractvoorwaarden. Het enige alternatief dat mij werd gegeven was om een volledig nieuwe huur te nemen, dus in plaats van de oorspronkelijke 72,21€ moest ik nu een extra 238 GBP betalen voor een vervangende auto, waarvoor helemaal geen extra kosten in rekening zouden moeten worden gebracht. Laat in de avond en een afspraak de volgende dag was er geen andere optie meer. Ondanks dat ik regelmatig emails stuur naar Goldcar krijg ik geen enkele inhoudelijke respons. De enige reactie was dat het wellicht een taalprobleem was. Wat mij betreft een criminele organisatie, huur hier niet.

    Zwakke punten
    Onkundig personeel aan de balie Geen customer service

    Door Coen op 9 januari 2020 Reageer
  • Via rentalcars.com auto gehuurd bij Goldcar op de luchthaven van Rome. Kom je aan de verhuurbalie accepteren ze je creditcard niet omdat er geen voornamen op staan, maar alleen voorletters. Ze konden nu zogenaamd alleen de auto meegeven als ik full insurance erbij nam van €140,-. Je kan dan zeggen wat je wil, maar niets helpt. Ze weten dat je nergens anders heen gaat omdat je de huurprijs al bij boeking via internet heb betaald! Zijn een stel afzetters, nooit meer Goldcar.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar

    Door Mark op 2 januari 2020 Reageer
  • Autohuur met volledige dekking geboekt. Op de luchthaven toch bedrag moeten betalen, zogenaamd als borg voor benzine. Blijkt dat ze me een contract hebben laten tekenen (uitsluitend in het Spaans), waardoor ik een lagere borg dan normaal hoefde te betalen - kosten bijna € 100 extra! Niets van gezegd! Pure oplichtingspraktijken. Nooit meer naar Goldcar. Bij concurrenten gelukkig nooit dit soort praktijken meegemaakt

    Zwakke punten
    Brengen op slinkse wijze extra kosten in rekening

    Door Bert op 23 december 2019 Reageer
  • Via Rentalcars.com bij Goldcar een auto gehuurd. Lieve mensen, BOOK HIER NOOIT. Ik ben voor 120,- opgelicht door ze. Moe van de vroege vlucht bij de desk van Goldcar de auto opgehaald. Medewerker kwam met verhaal dat creditcard nodig was om booking te controleren, maar wat bleek later, 120,- euro extra afgeschreven van mijn creditcard. Klacht ingediend bin zowel rebtalcars.com, goldcar als ICS en Abnamro, maar ze kunnen niets doen omdat ik getekend had, terwijl ik in de veronderstelling was dat ik tekende voor ontvangst van de sleutel. Wellicht naief, maar als ik alle recensies op deze site lees ben ik net zoals de rest besodemieterd. Jammer dat bedrijven op deze manier geld willen verdienen.

    Sterke punten
    Geen.

    Door Fleur op 21 december 2019 Reageer
  • klote echt diep treurig

    Sterke punten
    niet alleen maar slecht

    Zwakke punten
    liegen nergens te bereiken 200.00 euro zomaar afgeboekt ik ga naar Radar

    Door Neeltje Hensen op 18 december 2019 Reageer
  • In december voor 12 dagen auto gehuurd bij Coldcard airport Malaga vanuit Nederland alles betaald ook de aanvullende verzekering. Aan de balie op de airport werd om de creditcard gevraagd na enig gerommel kreeg ik te horen dat de kaart geblokkeerd was en een andere kaart moest gebruiken (een gewone betaalkaart) op mijn naam!. Na 2 dagen op vakantie zag ik dat er 382,00 € van mijn rekening was geschreven terwijl alles al in Nederland was voldaan. Bij het inleveren van de auto kreeg Ik te horen dat alles borg was en dat het goed zou komen!. Terug in Nederland werd er 97,00 € teruggestort op mijn rekening de rest kan ik naar fluiten. Bij informatie bij ICS de Creditcard verstrekker bleek dat er op de aankomsttijd toestemming was gegeven om de borgsom af te schrijven maar dat de aanvraag door Coldcar werd gecanceld. Al met al de grofste oplichterij. Nooit zal ik meer zoeken naar een goedkope autoverhuur. Alleen begrijp ik niet dat Transavia deze maatschappij in zijn autoverhuur procedures meeneemt??

    Sterke punten
    Misschien de goedkoopste maar je gaat voor gaas!!

    Zwakke punten
    Alles is fout bij deze firma

    Door Ruud Mooten op 18 december 2019 Reageer
  • Omdat steeds meer verhuurbedrijven met leeftijdstoeslagen zijn gaan werken, ben ik vorig jaar toch weer terug gekomen bij Goldcar op de luchthaven van Alicante. De opdringerige manier om extra onnodige verzekeringen af te sluiten was nog steeds aanwezig. Zonder meer begrijpelijk omdat de huurprijzen gewoon te laag zijn. Ik ontving steeds uitstekende auto's. Ook het inleveren leverde de vorige keren geen enkel probleem op. Wel drong ik er telkens op aan om de auto te inspecteren in mijn aanwezigheid. Dit verzoek deed ik de laatste keer ook, maar de aanwezige dame zei mij tot tweemaal toe dat alles in orde was en zette haar handtekening op het contract. Een half uur na inleveren ontving ik echter een mailtje: schade 200 euro, niet volle tank 61,88 euro. Uiteraard heb ik gereageerd omdat ik er volstrekt zeker van was dat er geen schade aanwezig kon zijn en dat de tank vol was. Binnen twee weken werd 200 euro terugbetaald en ontving ik ook bericht over het terug betalen van 61,88.

    Sterke punten
    Prijs Prima auto Snel reageren op mails

    Zwakke punten
    Proberen extra kosten in rekening te brengen

    Door Ben op 9 december 2019 Reageer (1 reactie)
  • Ervaring met goldcar is zeer slecht,zij verhuren tegen zeer lage prijzen om vervolgens op vrijwel alle klanten bestaande en/of toegebrachte schade te verhalen om aan hun auto budget te komen.De scahde wordt automatisch van uw creditcard afgeschreven en het is zeer moeilijk om uw geld terug te krijgen!!!!! Fotografeer en /of film altijd de door u gehuurde auto voordat u hem verplaatst,verplaatsen naar lichtere plaats om te bekijken= betalen!!!!!NOOIT MEER HIER HUREN!!!!!!!!!!nul sterren

    Sterke punten
    geen,brutaal en onbeschoft,dwingen je tot extra verzekeringen

    Zwakke punten
    frauduleuze praktijken echt niet goed

    Door ronald van der ende op 4 december 2019 Reageer

Bezoek Goldcar

Schrijf je eigen review