Goldcar is de autoverhuurder van Spanje. Met ruim 30 jaar ervaring en ondertussen meer dan 60 verschillende locaties, is dit bedrijf de absolute marktleider aan de Costa Del Sol. Met scherpe prijzen en een zeer uitgebreide vloot weet Goldcar de klanten dan ook stuk voor stuk voor zich te winnen. Zij zijn zo succesvol dat zij ondertussen hebben uitgebreid. Je kan nu ook in Marokko, Andorra, Portugal, Griekenland, Frankrijk Italië en Malta terecht voor de uitgebreide klantenservice van Goldcar.

Goldcar Autohuren

In tegenstelling tot vele andere autoverhuurders realiseert Goldcar zich dat sommige vluchten in het midden van de nacht aankomen. Dat is niet alleen vervelend omdat u dan een langere tijd moet wachten voordat u kunt inchecken bij uw hotel, maar ook omdat de meeste autoverhuurders dan gesloten zijn. U moet wachten of de volgende dag terug komen om een auto op te pikken. Goldcar pakt dat graag anders aan. Daar kunt u 24 uur per dag terecht om uw bestelde voertuig op te pikken. Luxe!

Goldcar Kosten

In de vloot van Goldcar zijn vele verschillende type auto’s te vinden. Van een stationwagon tot zelfs een bus die 9 personen zetelt. Daarom is het bedrijf ook ideaal voor groepen. U krijgt bovendien een onbeperkt aantal kilometers en kan gratis annuleren als er iets tussen komt.


Goldcar Reviews

  • Yesterday on Barcelona airport I had a bad experience with the lady at the Goldcar desk. My Visa creditcard did not show my first name in full so the deposit could not be charged to my card. Despite the fact that my drivers licence and my pasport both showed my full first name, this was not acceptable for the lady and I did not receive the car. Only if I paid a Goldcar insurance which could be paid with the same credit card which they did not accept for the deposit!!
    I told the lady that I already had a full insurance paid earlier during the booking. After many words I walked away full of frustration. No car and they cashed my reservation 😡.
    This company is bad and tries to steal money based on their own set of mean regulations. Never again will I go to Goldcar; hopefully many of you that read this will choose a reliable, more expensive, company. And please read the small letters !!! In the agreement before signing or paying in advance

    Sterke punten
    Very good in robbing money from customers

    Zwakke punten
    No weak or customer friendly signs noted. They don’t care if you are stuck

    Door Wil op 10 januari 2020 Reageer
  • Met een auto gehuurd bij Goldcar in Edinburgh kreeg ik een lekke band onderweg, de auto had geen reservewiel en garages waren dicht. In het geval van een defecte auto moet Goldcar een vervangende auto leveren zonder verdere kosten. Dit staat vermeld in artikel 14 van hun contractvoorwaarden. De defecte auto met lekke band werd opgehaald, hij moest terug naar het verhuurstation waar ik een vervangende auto kon ophalen. Dit is allemaal telefonisch besproken met het personeel van de helpdesk tijdens de melding.

    Toen ik terugkwam in Edinburgh om de vervangende auto op te halen zei de dame bij de receptie van het verhuurstation echter dat ik geen recht had op een vervangende auto en de reden die ze gaf was dat ik geen volledige dekking had genomen bij Goldcar. Ik had wel een 'third party' volledige dekking afgesloten bij booking.com. Dit is volkomen irrelevant en in strijd met hun contractvoorwaarden. Het enige alternatief dat mij werd gegeven was om een volledig nieuwe huur te nemen, dus in plaats van de oorspronkelijke 72,21€ moest ik nu een extra 238 GBP betalen voor een vervangende auto, waarvoor helemaal geen extra kosten in rekening zouden moeten worden gebracht. Laat in de avond en een afspraak de volgende dag was er geen andere optie meer.
    Ondanks dat ik regelmatig emails stuur naar Goldcar krijg ik geen enkele inhoudelijke respons. De enige reactie was dat het wellicht een taalprobleem was. Wat mij betreft een criminele organisatie, huur hier niet.

    Zwakke punten
    Onkundig personeel aan de balie
    Geen customer service

    Door Coen op 9 januari 2020 Reageer
  • Via rentalcars.com auto gehuurd bij Goldcar op de luchthaven van Rome. Kom je aan de verhuurbalie accepteren ze je creditcard niet omdat er geen voornamen op staan, maar alleen voorletters. Ze konden nu zogenaamd alleen de auto meegeven als ik full insurance erbij nam van €140,-. Je kan dan zeggen wat je wil, maar niets helpt.
    Ze weten dat je nergens anders heen gaat omdat je de huurprijs al bij boeking via internet heb betaald! Zijn een stel afzetters, nooit meer Goldcar.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar

    Door Mark op 2 januari 2020 Reageer
  • Autohuur met volledige dekking geboekt. Op de luchthaven toch bedrag moeten betalen, zogenaamd als borg voor benzine. Blijkt dat ze me een contract hebben laten tekenen (uitsluitend in het Spaans), waardoor ik een lagere borg dan normaal hoefde te betalen - kosten bijna € 100 extra! Niets van gezegd! Pure oplichtingspraktijken. Nooit meer naar Goldcar. Bij concurrenten gelukkig nooit dit soort praktijken meegemaakt

    Zwakke punten
    Brengen op slinkse wijze extra kosten in rekening

    Door Bert op 23 december 2019 Reageer
  • Via Rentalcars.com bij Goldcar een auto gehuurd. Lieve mensen, BOOK HIER NOOIT. Ik ben voor 120,- opgelicht door ze. Moe van de vroege vlucht bij de desk van Goldcar de auto opgehaald. Medewerker kwam met verhaal dat creditcard nodig was om booking te controleren, maar wat bleek later, 120,- euro extra afgeschreven van mijn creditcard. Klacht ingediend bin zowel rebtalcars.com, goldcar als ICS en Abnamro, maar ze kunnen niets doen omdat ik getekend had, terwijl ik in de veronderstelling was dat ik tekende voor ontvangst van de sleutel. Wellicht naief, maar als ik alle recensies op deze site lees ben ik net zoals de rest besodemieterd. Jammer dat bedrijven op deze manier geld willen verdienen.

    Sterke punten
    Geen.

    Door Fleur op 21 december 2019 Reageer
  • klote echt diep treurig

    Sterke punten
    niet alleen maar slecht

    Zwakke punten
    liegen nergens te bereiken 200.00 euro zomaar afgeboekt ik ga naar Radar

    Door Neeltje Hensen op 18 december 2019 Reageer
  • In december voor 12 dagen auto gehuurd bij Coldcard airport Malaga vanuit Nederland alles betaald ook de aanvullende verzekering.
    Aan de balie op de airport werd om de creditcard gevraagd na enig gerommel kreeg ik te horen dat de kaart geblokkeerd was en een andere kaart moest gebruiken (een gewone betaalkaart) op mijn naam!.
    Na 2 dagen op vakantie zag ik dat er 382,00 € van mijn rekening was geschreven terwijl alles al in Nederland was voldaan. Bij het inleveren van de auto kreeg Ik te horen dat alles borg was en dat het goed zou komen!.
    Terug in Nederland werd er 97,00 € teruggestort op mijn rekening de rest kan ik naar fluiten.
    Bij informatie bij ICS de Creditcard verstrekker bleek dat er op de aankomsttijd toestemming was gegeven om de borgsom af te schrijven maar dat de aanvraag door Coldcar werd gecanceld.
    Al met al de grofste oplichterij. Nooit zal ik meer zoeken naar een goedkope autoverhuur.
    Alleen begrijp ik niet dat Transavia deze maatschappij in zijn autoverhuur procedures meeneemt??

    Sterke punten
    Misschien de goedkoopste maar je gaat voor gaas!!

    Zwakke punten
    Alles is fout bij deze firma

    Door Ruud Mooten op 18 december 2019 Reageer
  • Omdat steeds meer verhuurbedrijven met leeftijdstoeslagen zijn gaan werken, ben ik vorig jaar toch weer terug gekomen bij Goldcar op de luchthaven van Alicante. De opdringerige manier om extra onnodige verzekeringen af te sluiten was nog steeds aanwezig. Zonder meer begrijpelijk omdat de huurprijzen gewoon te laag zijn.
    Ik ontving steeds uitstekende auto's. Ook het inleveren leverde de vorige keren geen enkel probleem op. Wel drong ik er telkens op aan om de auto te inspecteren in mijn aanwezigheid. Dit verzoek deed ik de laatste keer ook, maar de aanwezige dame zei mij tot tweemaal toe dat alles in orde was en zette haar handtekening op het contract.
    Een half uur na inleveren ontving ik echter een mailtje: schade 200 euro, niet volle tank 61,88 euro.
    Uiteraard heb ik gereageerd omdat ik er volstrekt zeker van was dat er geen schade aanwezig kon zijn en dat de tank vol was. Binnen twee weken werd 200 euro terugbetaald en ontving ik ook bericht over het terug betalen van 61,88.

    Sterke punten
    Prijs
    Prima auto
    Snel reageren op mails

    Zwakke punten
    Proberen extra kosten in rekening te brengen

    Door Ben op 9 december 2019 Reageer
  • Ervaring met goldcar is zeer slecht,zij verhuren tegen zeer lage prijzen om vervolgens op vrijwel alle klanten bestaande en/of toegebrachte schade te verhalen om aan hun auto budget te komen.De scahde wordt automatisch van uw creditcard afgeschreven en het is zeer moeilijk om uw geld terug te krijgen!!!!! Fotografeer en /of film altijd de door u gehuurde auto voordat u hem verplaatst,verplaatsen naar lichtere plaats om te bekijken= betalen!!!!!NOOIT MEER HIER HUREN!!!!!!!!!!nul sterren

    Sterke punten
    geen,brutaal en onbeschoft,dwingen je tot extra verzekeringen

    Zwakke punten
    frauduleuze praktijken echt niet goed

    Door ronald van der ende op 4 december 2019 Reageer
  • Voor een week in Alicante een wagen gehuurd met een vol / vol getankt optie. Auto netjes helemaal volgetankt binnen gebracht en toch wordt er achteraf € 10 benzine en € 50 tankkosten in rekening gebracht.
    Met het tankbewijs in het bezit via Rentalcars klacht ingediend, hierna is dit bedrag later dan terug betaald.
    Dit geeft een vranke nasmaak, vol = vol hoe kunnen ze er dan nog € 10 bijtanken.
    Echte maffiapraktijken noem ik dit. Als ik al de reviews nalees en de 1 ster beoordelingen zie, vraag ik me af hoelang dit bedrijf hiermee nog kan doorgaan. Waar blijven de toezichthoudende overheden in dit verhaal?
    Voor mij blijft dit op zijn minst een poging tot diefstal.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Bedriegers

    Door Eddy op 3 december 2019 Reageer (1 reactie)

  • Ik had al eerder bij Goldcar in Frankrijk een auto gehuurd waarvoor bij de tussenpersoon een fullcover verzekering was gesloten. Ook toe moest en zou ik bij het ophalen van de auto volgens de baliemedewerkster een verzekering sluiten, want anders zou elke vlek op de auto schade zijn en de auto op mijn kosten zowel van buiten als van binnen schoon gemaakt worden, dus die kosten kon ik vermijden als ik de verzekering via haar sloot.
    Toch opnieuw Goldcar geprobeerd.
    Auto gehuurd via Rental Cars bij Goldcar op Ibiza. Na aankomst zeker 1,5 uur moeten wachten bij balie op vliegveld. Dame bracht direct € 260,-- in rekening namelijk:
    cargo oficina € 8,04 - kantoorkosten
    coberta super € 82,34 - superdekking
    fianza tarjeta € 106,61 -creditcard betaling
    mega relax cover € 18.18 mega relax dekking
    21% btw € 45,19
    Waarvoor al deze bedragen in rekening werden gebracht kon de medewerkster niet goed uitleggen, maar als we de auto vol met brandstof en schadevrij terug zouden brengen dan kregen we € 129,-- terug. Na bij de ophaalbalie de sleutels van de auto gekregen kwamen we bij een auto die aan alle kanten krassen, deukjes en schade had. Via de e-mail ontving ik een bevestiging van de autohuur met daarbij gevoegd een blad met overzicht van de schades welke de auto had bij uitgifte. Daarop was geen enkel schade vermeld.
    Terug naar de balie waar ze de sleutels hadden gegeven en de auto voor het kantoor gezet. Alles uitgelegd, maar niemand wenst te komen kijken; ook niet nadat ik ze de e-mail had getoond. Er was niets aan de hand. Om mij een plezier te doen werd na veel vijven en zessen door een medewerker op mijn huurcontract de tekst: Everything is OK geplaatst met zijn naam Manuel en stempel van het bedrijf. Daar nam ik nu geen genoegen mee, want die schades vond ik niet OK. Ik liet hem foto's zien van die schades aan de auto, maar hij weigerde er naar te komen kijken. Daarop heb ik van hem een foto gemaakt en gemeld dat als ik bij inlevering van de auto problemen zou krijgen vanwege deze schades, ik hem zou aanwijzen als de man die de schades niet wilde opnemen. Daarop werd de man boos, rukte uit mijn handen het contract en eiste de sleutels op. Ik weigerde. Hij ontbond per direct de overeenkomst en ik mocht niet de auto meenemen. Ik vroeg alleen mijn contract terug en hield hem voor dat hij niet bevoegd was om een dergelijke beslissing te nemen en liet hem het digitale contract zien. Hij dreigde de politie te gaan bellen, hetgeen ik prima vond. Politie kwam binnen 10 minuten en liet de medewerker zijn verhaal doen. Zonder mij ook maar een blik waardig te keuren, deelde de dienstdoende agent de medewerker de man mee dat de politie niet voor dit soort dingen was, hier niets aan kon doen en een volgende keer ook niet meer zou komen, waarop de 3 agenten zich omdraaiden en vertrokken.
    Nadat ik mijn bagage in de auto had gedaan en aanstalten maakte om te vertrekken met de auto, kwam de medewerker naar buiten met het huurcontract en vroeg mij om de foto van hem van mijn telefoon te halen. Hij verzekerde mij dat met welke schade ik ook zou terugkeren, ik daarvan niets zou hoeven te betalen. Ik heb de foto gewist en kreeg het contract mee.
    Na inlevering van de auto heb ik die € 129,-- terug gekregen. Kost alles bij elkaar toch € 131,60 extra voor een onnodige dubbele verzekering. Echter je wordt bij aanvang van de verhuur door de medewerkers bewust op het verkeerde been gezet. Mogelijk hebben zij een provisie-regeling met hun baas welke gebaseerd is op het bedrag dat onder het mom van verzekeringspremie binnen gehaald wordt.
    Jaarlijks huur ik 5 a 6 maal een auto en vaak willen ze je de auto niet meegeven zonder hun eigen full cover verzekering, maar bij andere verhuurders dan Goldcar accepteren ze zonder veel problemen je weigering.

    Door Jan op 24 november 2019 Reageer
  • De auto op zich was prima maar de administratie en rompslomp naderhand om het teveel ingehouden bedrag terug te krijgen is een ramp. Op mails wordt niet gereageerd. We hebben nog €340 tegoed.....

    Sterke punten
    Prijs

    Zwakke punten
    Klachtenafhandeling
    Flexibiliteit bij verlenging huurperiode

    Door Ribus op 23 november 2019 Reageer
  • OPLICHTERS! NOOIT HUREN! CHEATERS!
    I had already taken out additional insurance through the AXA bank via the Ryaniair site. At the counter when picking up the car, sir, he was going to pick up a 263 euro guarantee from my MAstercard. He said he would refund this if everything was ok with my car. I only got back 78 euros! I just called and they said the rest of the amount was taken out for the insurance! This is cheating! This is stealing from people! This is showing that you are cheap but on the other hand stealing money from the people through a different way! If I don't get my money back then Never again in my life 2nd time Goldcar! And I will explain this to everyone!
    Ik had via de site van Ryaniair al een extra verzekering gedaan via AXA bank. Aan de bali bij het afhalen van de auto zij meneer dat hij 263 euro waarborg ging afhalen van mijn MAstercard. Hij zei dat hij dit ging terugstorten als alles ok was met mijn auto. Ik heb maar 78 euro teruggekregen! Ik belde zojuist en ze zeiden dat de rest van het bedrag voor de verzekering is afgehouden! Dit is bedrog! Dit is stelen van mensen! Dit is tonen dat jullie goedkoop zijn maar aan de andere kant via een andere weg geld stelen van de mensen ! Als ik mijn geld niet terug krijg dan Nooit meer in mijn leven 2 de keer Goldcar! En ik zal dit aan iedereen uitleggen!
    Contractnummer 17134194
    Klientnummer: 15496126

    Dr Demirkapu Hakki

    Zwakke punten
    OPLICHTERS! NIET TRANSPARANT!

    Door Demirkapu Hakki op 20 november 2019 Reageer
  • Via Rentalcars voor drie weken een auto gehuurd in Malaga bij Goldcar. Bij Rentalcars de meest uitgebreide verzekering afgesloten. Bij de balie van Goldcar werd gevraagd of ik een volledige verzekering had. Dat heb ik bevestigd, waarna ik moest tekenen (dacht ik) voor een geblokkeerd saldo van € 1400. Dat was me bekend via Rentalcars, dat me ook aangeraden had geen aanvullende verzekeringen af te sluiten omdat ik zeer goed verzekerd was. Ik heb dus getekend voor wat ik dacht dat het ging om een geblokkeerd saldo op mijn creditcard. Na twee dagen het contract eens bekeken, waaruit bleek dat ik opnieuw een volledig verzekeringspakket had afgesloten en ondertekend. Je wordt nl. gevraagd te tekenen zonder enig zicht te hebben waarvoor je je handtekening zet. Natuurlijk: eigen schuld, dikke bult, maar de doelstelling bij Goldcar is niet gericht op service aan de klant, maar op het binnenhalen van zoveel mogelijk geld.

    Sterke punten
    Goede huurauto

    Zwakke punten
    Onbetrouwbare baliemedewerkers

    Door Billyboy op 13 november 2019 Reageer
  • We brachten de auto om 5 uur 's ochtends terug, zonder schade. Dezelfde dag kregen we een foto toegestuurd van Goldcar met een duidelijk gefotoshopte schade: 300 euro. Diezelfde nacht, om half 1, dus 4,5 uur voordat de auto teruggebracht werd, was er al, ongezien, 300 euro van de creditcard geïnd. Hetzelfde bedrag als het schadebedrag. Mijn verzekeraar vroeg om een rekening. die heb ik nooit gekregen. De communicatie stopt gewoon.

    Door Marij op 11 november 2019 Reageer
  • GOLDCAR is ABSOLUUT ONBETROUWBAAR !!

    GOLDCAR is ABSOLUUT ONBETROUWBAAR !!
    Ze houden zomaar geld in voor schade die er helemaal niet was.
    gelukkig konden we dit perfect aantonen omdat we foto's hadden gemaakt. DOE DIT DUS ALTIJD !! We hadden de auto weer netjes vol = vol ingeleverd echter geen foto gemaakt benzinemeter, DOM DUS !!!
    Hierdoor moesten we 20 euro extra bijbetalen omdat we volgens Goldcar de tank niet helemaal vol was.

    NOOIT MEER GOLDCAR !!!!

    Sterke punten
    Auto was volgens afspraak

    Zwakke punten
    volstrekt onbetrouwbaar

    Door Gerrie op 3 november 2019 Reageer
  • Auto gehuurd via CarDelMar voor een all in prijs om verdere koten te voorkomen. Toch op Fuerteventura zijn mij extra onnodige verzekeringen in kosten gebracht. Zij laten je gewoon tekenen voor ontvangst en vermelden dat alles al betaald is. Niet dus. Let op voor deze verhuur firma. Geen auto bij huren!
    GOLDCAR - Incidencias - Nº Expediente: 2352390

    Kijk ook naar andere negatieve reviews! Let gewoon op.

    Sterke punten
    Marketing

    Zwakke punten
    Onduidelijkheid, onnodige dure verzekeringen afsluiten en niet reageren op klachten.
    GOLDCAR - Incidencias - Nº Expediente: 2352390
    Geen auto bij huren!

    Door Rob op 28 oktober 2019 Reageer
  • Nooit meer huren met Goldcar. Bij aankomst op het vliegveld was mijn gehuurde auto al vergeven, omdat ik meer dan 1 uur na de afgesproken tijd aan de balie kwam. Ik had dus geen auto. Zij konden mij wel een andere (formaat toyota aygo ipv een station) aanbieden, voor 75 euro meerprijs. Toen ik zei dat die qua huurkosten ook veel lager lag, en ik dus niet van plan was om meer te betalen voor een kleine auto, werd mij meegedeeld dat ik die 75 euro moest betalen om alles om te boeken. Na veel discussie uiteindelijk akkoord moeten geven (alternatief was geen auto). Hierna moest ik voor 224 euro nog extra verzekeringen afsluiten, om schade te dekken omdat ik buiten Lissabon ging. De oorspronkelijke verzekering van Goldcar dekte alleen schade in Lissabon (waarom zou je een auto huren als je in de stad van bestemming blijft?!). Al met al hele slechte communicatie, het gevoel dat je ter plaatse wordt opgelicht en je hier weinig tegen kunt beginnen omdat je anders geen auto mee krijgt en huren bij een andere organisatie ter plekke weer extra geld kost. Waardeloze autoverhuurder, ik huur er nooit meer een auto.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplichters, krijgt kleinere klasse auto voor een duurdere prijs. Auto zogenaamd al "vergeven" als je >1 uur na afgesproken tijd aan de balie staat. Vervolgens extra bijbetalen voor "omboekkosten" en "verzekeringen" waar geen transparantie over is.

    Door DB op 27 oktober 2019 Reageer
  • Maffiapraktijken en oplichters

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alles

    Door de graaf op 18 oktober 2019 Reageer
  • 1. er werd 350 borg ingehouden omdat we teveel kilometers zouden hebben gereden, terwijl we een auto met een onbeperkt aantal kilometers hadden aangevraagd en het contract ook geen enkele beperking aan het aantal te rijden kilometers stelde. Ook de algemene voorwaarden zeiden daar niets over.
    2. Klachtenbehandeling heel slecht

    Sterke punten
    1.vriendelijk personeel ter plaatse (gerona)
    2. auto ok

    Zwakke punten
    1. Diefstal van 350 euro
    2. slechte klachtenbehandeling

    Door harry op 11 oktober 2019 Reageer
  • Wij hebben een auto gehuurd van Goldcar in Portugal. Bij het ophalen van de auto zagen wij dat meerdere beschadigingen op de auto zaten. Toen wij een medewerker hierop aanspraken vertelde hij dat we ons nergens zorgen om hoefden ge maken omdat we super relax dekking hadden, dus alles was verzekerd. Bij de ontvangst zagen wij ook dat er geen hoedenplank aanwezig was. Gesterkt door de mededeling van die medewerker zijn wij vertrokken. Na het inleveren van de auto krijgen wij een rekening van € 100,=. Op mijn reactie dat ik dit niet terecht vind en op mijn vraag om een bewijs te overhandigen dat de hoedenplank aanwezig was bij de verhuur en ontvangst, is geen antwoord gekomen. Na diverse reply’s nog steeds geen antwoord. Schandalig en onbeleefd.

    Door Frans op 5 oktober 2019 Reageer
  • auto gehuurd in malaga . eerste had motorproblemen , tweede problemen met bandendruk , derde was ok . Maar achteraf 260 euro moeten betalen voor herstel banden . Volgens mij was er al iets aan die banden toen ik die auto kreeg . Op mails wordt niet geantwoord !!!

    Sterke punten
    geen !!!

    Zwakke punten
    niks communicatie bij een klacht !!!

    Door leo op 1 oktober 2019 Reageer
  • Never will rent another car with these bastards. Forced me to take extra insurance or lose my money for the two cars I booked and paid for. Wouldn't accept a separate payment for the deposit so I had to take full insurance for two cars. Paid € 550,- with insurance through the Rentalcars app. Wasn't accepted by Goldcar who forced me to either pay an extra € 800 or lose the cars and the payment that had already been done.

    Sterke punten
    good cars

    Zwakke punten
    way too many.

    Door Sander Hoeve op 4 september 2019 Reageer
  • I rented a car via Economy Car Rentals at GOLDCAR for our summer holiday in Italy in 2019. Our holiday started as soon as we stepped into the car towards the airport. As soon as we arrived in Italy at the rental car company our holiday appeared to have ended before it even started

    GOLD CAR just commented � after seeing the voucher, my drivers license, passport and credit card � that my credit card did not display my first name fully spelled (which is complete nonsense as credit card company�s � at least in the Netherlands � just don�t do that). It�s in our terms he said, which it is not appeared afterwards. I know I had to present all previously mentioned and I was completely prepared, however I did not expect this response. Economy Car Rentals could not help remotely they said, moreover prices have risen to 10 times as much when booked locally, which was possible using my creditcard showing my last name fully spelled and one initial. No problem sir� Even at GOLDCAR I could use that same creditcard if booked locally, if I paid 10 times as much. It felt like a bad dream. Mafia practices (as other rental companies knew I was in need of a cart hey all charged me the same amount�.)�.

    Imagine yourself: �You are in a foreign country, with your family, little kids included, waiting for the rental we booked and paid for via an intermdiairy. But �nothing�, that�s what you�ll get� And all rental companies respond identically, as if agreed upfront��.

    Bottom line
    You could make reservations at Economy Car Rentals. It�s cheap, it usually works, but if Rental companies start making trouble, don�t expect Economy Car Rentals to help you out.
    GOLDCAR is in all options a bad choice. I should have choosen another company immediately after checking out the GOLDCAR company before booking anything. GOLDCAR is definetly a no go company. They leave you, offend you, don�t provide you with a car for a reasonable price, they want to rip you off�.

    Why post this?
    To warn other friendly travellers that want to book an economy-friendly rental. Just do NOT choose GOLDCAR.

    Sterke punten
    Good in Mafia practices at GOLDCAR Italy

    Door joris op 23 augustus 2019 Reageer
  • Never rent a car at Goldcar Thessaloniki Airport. We have been completely cheated by Goldcar. A bill of 900 euros for minimal damage to the car. At the start it was said not to pay attention to scratches under 5 cm. But every little scratch was registered and charged to us. 900 euros what a pathetic way to earn your money. Goldcar never again.

    Door Marc op 15 augustus 2019 Reageer

Bezoek Goldcar

Schrijf je eigen review