Goldcar is de autoverhuurder van Spanje. Met ruim 30 jaar ervaring en ondertussen meer dan 60 verschillende locaties, is dit bedrijf de absolute marktleider aan de Costa Del Sol. Met scherpe prijzen en een zeer uitgebreide vloot weet Goldcar de klanten dan ook stuk voor stuk voor zich te winnen. Zij zijn zo succesvol dat zij ondertussen hebben uitgebreid. Je kan nu ook in Marokko, Andorra, Portugal, Griekenland, Frankrijk Italië en Malta terecht voor de uitgebreide klantenservice van Goldcar.

Goldcar Autohuren

In tegenstelling tot vele andere autoverhuurders realiseert Goldcar zich dat sommige vluchten in het midden van de nacht aankomen. Dat is niet alleen vervelend omdat u dan een langere tijd moet wachten voordat u kunt inchecken bij uw hotel, maar ook omdat de meeste autoverhuurders dan gesloten zijn. U moet wachten of de volgende dag terug komen om een auto op te pikken. Goldcar pakt dat graag anders aan. Daar kunt u 24 uur per dag terecht om uw bestelde voertuig op te pikken. Luxe!

Goldcar Kosten

In de vloot van Goldcar zijn vele verschillende type auto’s te vinden. Van een stationwagon tot zelfs een bus die 9 personen zetelt. Daarom is het bedrijf ook ideaal voor groepen. U krijgt bovendien een onbeperkt aantal kilometers en kan gratis annuleren als er iets tussen komt.


Goldcar Reviews

  • Op Lanzarote een auto gehuurd en bij de huur in Nederland een allrisk verzekering afgesloten.
    De schade aan de auto wordt niet compleet op het formulier geschreven, let hier op en maak foto’s van de auto.
    Bij het inleveren van de auto schrijft de medewerker op het formulier alles is in orde. Je denkt prima klaar. Je komt thuis wordt er €350 afgeschreven voor schade die je niet hebt gemaakt. Dit is hun verdien model, ga je verhaal halen krijg je als antwoord je had een verzekering bij de huur moeten afsluiten dus eigenschuld. Dit zijn oplichters hier moet je geen auto huren of je moet alles wat ze je aanbieden afsluiten, maar dat slaat nergens op.
    Huur geen auto bij Goldcar als je niet bedrogen uit wil komen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplichters

    Door Jeroen op 30 maart 2020 Reageer
  • Auto gehuurd voor weekje Fuerteventura. Ongevraagd 78 euro extra kosten moeten betalen oa voor extra bestuurder die ik niet gevraagd had en dan proberen ze je nog een extra verzekering van 120 euro aan te smeren die ik al had via Rentalcar. Als je vraagt om die ongewenste extra bestuurder te annuleren krijg je te horen dat je dan geen auto meekrijgt en maar een ander verhuurbedrijf moet zoeken.
    Dan naar de overname van het voertuig. 3/4 van de schade op het voertuig stond niet aangeduid op het blad. Als je dit dus niet goed bekijkt draai je op voor de carrosserieschade die het voertuig al heeft. Tijdens mijn aanwezigheid aan het loket 3 mensen gezien die ook op dergelijke manier gerold waren.
    Een bende oplichters zijn het die van Goldcar. Eén keer en nooit meer !

    Door Steven Meert op 6 maart 2020 Reageer
  • Voor een week een auto gehuurd op Malaga airport. Bij ophalen al gedwongen een extra verzekering af te sluiten zonder dat we dat wilden, tegen extreem hoge kosten en alles in het Spaans. Bij het inleveren wilden we een controle ter plekke en een handtekening dat alles akkoord was; dat wilden ze niet uitvoeren/geven. We werden gewoon schofterig behandeld door een compleet onbeschofte en idiote kerel van Goldcar die daar rondliep. Wilde geen antwoord geven op vragen, geen controle uitvoeren en begon me op een gegeven moment te bedreigen. Volstrekt onacceptabel. We mochten alleen de sleutel inleveren. Uiteindeljk dat gedaan omdat we een vlucht te halen hadden. Bij thuiskomst bleek onze vrees niet ongegrond; 75 euro extra afgeschreven op de cc voor wéér een extra verzekering (die we nooit hebben afgesloten) en “tankkosten” terwijl we op het vliegveld de tank hadden volgetankt. Wat een onbetrouwbaar, schofterig, onklantvriendelijk rot bedrijf! Eens maar nooit weer!! En dat zou ik iedereen aanraden!

    Sterke punten
    Zijn er niet. Stelletje oplichters.

    Zwakke punten
    Alllee

    Door Anna op 4 maart 2020 Reageer
  • een auto geboekt via Car Del Mar bij Goldcar ik had een rekening van 58,75 wat ik moest betalen.
    bij de balie in Gran Canaria aan gekomen deden ze net of ze geen Engels verstaan en spraken alleen maar Spaans wat ik niet versta.
    ik liet de voucher zien en zei dat ik verder niets wilde ze hebben gewoon een verzekering erbij gedaan terwijl ik dacht dat het om een borg ging uiteindelijk heb ik i.p.v 58,75 heb ik 215,95 betaald wat via mijn creditcard ging.
    ik had geen poot om op te staan ik had getekend voor iets wat ik niet begreep want het was allemaal in het Spaans ik dat dat gaat om een borg terwijl ik duidelijk zei dat ik er niets bij hoefde ik ben gewoon OPGELICHT

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alles

    Door Frank op 3 maart 2020 Reageer
  • Zorg voor bewijs, vergeet vooral niet je laatste tankbon mee te nemen, want éénmaal thuis wordt er gewoon een halve tank in rekening gebracht. Terwijl ik er heeeeeel zeker van ben dat ik de auto vol getankt heb voor het terug brengen. De communicatie na het indienen van een klacht was één mail, waarin staat dat ik de auto met een halfvolle tank heb terug gebracht.... Maak FOTO´S en BEWAAR bonnen!

    Door Marilon op 28 februari 2020 Reageer
  • Alles leek goed te gaan tot bij thuiskomst toch de 128eu borg voor benzine van de CC ingehouden bleek te zijn. En dit na inlveren met een volle tank. Met de klantenservice gebeld en nu blijkt dat er iets in de motor schoongemaakt moest worden?! Boos worden heeft geen zin, je trekt echt aan het kortste eind en slechte reviews doet ze weinig...

    Sterke punten
    Ter plekke wordt een prima service verleend

    Zwakke punten
    Extreme borg bedragen, welke snel worden geincasseerd met de meest achterlijke redenen

    Door Anouk op 27 februari 2020 Reageer (1 reactie)
  • Ik ben een trouwe klant van Goldcar Valencia sinds 4 jaar. Gemiddeld huur ik 3 keer per jaar een auto bij ze. Prima auto’s, prima prijs. Ik ben ook lid van de loyalty club. Deze keer had ik een auto nodig voor 31 dagen. Dat bleek niet te kunnen. Ik moest twee boekingen doen. Een van 28 dagen en een van 3 dagen. Heb ik dus gedaan in de veronderstelling dat Goldcar Valencia dat aan de balie wel zou combineren. Wie schetst mijn verbazing, dat bleek niet te kunnen. Ik moest de auto na 28 inleveren. Weer in de rij gaan staan aan de balie en een nieuw contract tekenen. Ik heb echt alles geprobeerd maar het kon echt niet anders. Concreet zou dit betekenen dat ik 200 km zou moeten rijden om de auto om te ruilen en het contract te verlengen. Waardeloze service, geen enkele klantvriendelijkheid en flexibiliteit. Alleen maar “sorry, sorry, sorry but these are the rukes”. En nog zoiets doms: “next time you should mail or call our office in Valencia and not book through the website....”??? Ik denk niet dat er een “next time” komt.

    Door Peter op 20 februari 2020 Reageer
  • Ze smeren je een verzekering aan die niet nodig is.
    Je krijgt een niet gepoetste auto, die zonder onderhoud meteen weer de weg op wordt gestuurd.
    Kosten gemaakt voor onderhoud worden niet vergoed. Ik wacht nu al 4 maanden op antwoord. Ze reageren nergens op.
    Schrijven wel na 3 maanden geld af van je credit card maar het hoe en waarom krijg je niet te horen. Ook hier weer geen antwoord op mail. telefoon wordt ook niet bantwoord.

    ga NIET met deze firma in zee. Ze zijn zo corrupt als het maar kan.

    Sterke punten
    geen, alleen minpunten

    Zwakke punten
    Alles!!!

    Door FB op 10 februari 2020 Reageer
  • Auto gehuurd voor 3 dagen, prijs 250 Euro, en Euro 1,100 borg betaald. Auto is ingeleverd op 22 November 2019, dfie maanden geleden.
    Borg na drie maanden en vele vele berichtn niet terug ontvangen.

    Heb nu laatste aanmaning gestuurd en ga dan aangifte van bedrog en diefstal doen tegen Goldcar.

    Blijf weg van deze criminelen, het zijn boeven die geld proberen te stelen.

    Zwakke punten
    Het zijn Bedriegers en Dieven

    Door JG op 10 februari 2020 Reageer
  • Goldcar heeft 3 bedragen van credit card afgeschreven; ipv 117 hebben zij 454 euro afgeschreven. Zij reageren na 30 dagen niet op mails, telefonisch contact met Spanje bijna onmogelijk. Als je (na lang wachten) verbinding krijgt, geven zij aan om de mail te gebruiken en verbreken de verbinding.

    Sterke punten
    Niet gevonden

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar, gebruiken je credit card gegevens zoals zij willen, reageren niet op mail noch telefoon

    Door Andre op 7 februari 2020 Reageer
  • Yesterday on Barcelona airport I had a bad experience with the lady at the Goldcar desk. My Visa creditcard did not show my first name in full so the deposit could not be charged to my card. Despite the fact that my drivers licence and my pasport both showed my full first name, this was not acceptable for the lady and I did not receive the car. Only if I paid a Goldcar insurance which could be paid with the same credit card which they did not accept for the deposit!!
    I told the lady that I already had a full insurance paid earlier during the booking. After many words I walked away full of frustration. No car and they cashed my reservation 😡.
    This company is bad and tries to steal money based on their own set of mean regulations. Never again will I go to Goldcar; hopefully many of you that read this will choose a reliable, more expensive, company. And please read the small letters !!! In the agreement before signing or paying in advance

    Sterke punten
    Very good in robbing money from customers

    Zwakke punten
    No weak or customer friendly signs noted. They don’t care if you are stuck

    Door Wil op 10 januari 2020 Reageer
  • Met een auto gehuurd bij Goldcar in Edinburgh kreeg ik een lekke band onderweg, de auto had geen reservewiel en garages waren dicht. In het geval van een defecte auto moet Goldcar een vervangende auto leveren zonder verdere kosten. Dit staat vermeld in artikel 14 van hun contractvoorwaarden. De defecte auto met lekke band werd opgehaald, hij moest terug naar het verhuurstation waar ik een vervangende auto kon ophalen. Dit is allemaal telefonisch besproken met het personeel van de helpdesk tijdens de melding.

    Toen ik terugkwam in Edinburgh om de vervangende auto op te halen zei de dame bij de receptie van het verhuurstation echter dat ik geen recht had op een vervangende auto en de reden die ze gaf was dat ik geen volledige dekking had genomen bij Goldcar. Ik had wel een 'third party' volledige dekking afgesloten bij booking.com. Dit is volkomen irrelevant en in strijd met hun contractvoorwaarden. Het enige alternatief dat mij werd gegeven was om een volledig nieuwe huur te nemen, dus in plaats van de oorspronkelijke 72,21€ moest ik nu een extra 238 GBP betalen voor een vervangende auto, waarvoor helemaal geen extra kosten in rekening zouden moeten worden gebracht. Laat in de avond en een afspraak de volgende dag was er geen andere optie meer.
    Ondanks dat ik regelmatig emails stuur naar Goldcar krijg ik geen enkele inhoudelijke respons. De enige reactie was dat het wellicht een taalprobleem was. Wat mij betreft een criminele organisatie, huur hier niet.

    Zwakke punten
    Onkundig personeel aan de balie
    Geen customer service

    Door Coen op 9 januari 2020 Reageer
  • Via rentalcars.com auto gehuurd bij Goldcar op de luchthaven van Rome. Kom je aan de verhuurbalie accepteren ze je creditcard niet omdat er geen voornamen op staan, maar alleen voorletters. Ze konden nu zogenaamd alleen de auto meegeven als ik full insurance erbij nam van €140,-. Je kan dan zeggen wat je wil, maar niets helpt.
    Ze weten dat je nergens anders heen gaat omdat je de huurprijs al bij boeking via internet heb betaald! Zijn een stel afzetters, nooit meer Goldcar.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar

    Door Mark op 2 januari 2020 Reageer
  • Autohuur met volledige dekking geboekt. Op de luchthaven toch bedrag moeten betalen, zogenaamd als borg voor benzine. Blijkt dat ze me een contract hebben laten tekenen (uitsluitend in het Spaans), waardoor ik een lagere borg dan normaal hoefde te betalen - kosten bijna € 100 extra! Niets van gezegd! Pure oplichtingspraktijken. Nooit meer naar Goldcar. Bij concurrenten gelukkig nooit dit soort praktijken meegemaakt

    Zwakke punten
    Brengen op slinkse wijze extra kosten in rekening

    Door Bert op 23 december 2019 Reageer
  • Via Rentalcars.com bij Goldcar een auto gehuurd. Lieve mensen, BOOK HIER NOOIT. Ik ben voor 120,- opgelicht door ze. Moe van de vroege vlucht bij de desk van Goldcar de auto opgehaald. Medewerker kwam met verhaal dat creditcard nodig was om booking te controleren, maar wat bleek later, 120,- euro extra afgeschreven van mijn creditcard. Klacht ingediend bin zowel rebtalcars.com, goldcar als ICS en Abnamro, maar ze kunnen niets doen omdat ik getekend had, terwijl ik in de veronderstelling was dat ik tekende voor ontvangst van de sleutel. Wellicht naief, maar als ik alle recensies op deze site lees ben ik net zoals de rest besodemieterd. Jammer dat bedrijven op deze manier geld willen verdienen.

    Sterke punten
    Geen.

    Door Fleur op 21 december 2019 Reageer
  • klote echt diep treurig

    Sterke punten
    niet alleen maar slecht

    Zwakke punten
    liegen nergens te bereiken 200.00 euro zomaar afgeboekt ik ga naar Radar

    Door Neeltje Hensen op 18 december 2019 Reageer
  • In december voor 12 dagen auto gehuurd bij Coldcard airport Malaga vanuit Nederland alles betaald ook de aanvullende verzekering.
    Aan de balie op de airport werd om de creditcard gevraagd na enig gerommel kreeg ik te horen dat de kaart geblokkeerd was en een andere kaart moest gebruiken (een gewone betaalkaart) op mijn naam!.
    Na 2 dagen op vakantie zag ik dat er 382,00 € van mijn rekening was geschreven terwijl alles al in Nederland was voldaan. Bij het inleveren van de auto kreeg Ik te horen dat alles borg was en dat het goed zou komen!.
    Terug in Nederland werd er 97,00 € teruggestort op mijn rekening de rest kan ik naar fluiten.
    Bij informatie bij ICS de Creditcard verstrekker bleek dat er op de aankomsttijd toestemming was gegeven om de borgsom af te schrijven maar dat de aanvraag door Coldcar werd gecanceld.
    Al met al de grofste oplichterij. Nooit zal ik meer zoeken naar een goedkope autoverhuur.
    Alleen begrijp ik niet dat Transavia deze maatschappij in zijn autoverhuur procedures meeneemt??

    Sterke punten
    Misschien de goedkoopste maar je gaat voor gaas!!

    Zwakke punten
    Alles is fout bij deze firma

    Door Ruud Mooten op 18 december 2019 Reageer
  • Omdat steeds meer verhuurbedrijven met leeftijdstoeslagen zijn gaan werken, ben ik vorig jaar toch weer terug gekomen bij Goldcar op de luchthaven van Alicante. De opdringerige manier om extra onnodige verzekeringen af te sluiten was nog steeds aanwezig. Zonder meer begrijpelijk omdat de huurprijzen gewoon te laag zijn.
    Ik ontving steeds uitstekende auto's. Ook het inleveren leverde de vorige keren geen enkel probleem op. Wel drong ik er telkens op aan om de auto te inspecteren in mijn aanwezigheid. Dit verzoek deed ik de laatste keer ook, maar de aanwezige dame zei mij tot tweemaal toe dat alles in orde was en zette haar handtekening op het contract.
    Een half uur na inleveren ontving ik echter een mailtje: schade 200 euro, niet volle tank 61,88 euro.
    Uiteraard heb ik gereageerd omdat ik er volstrekt zeker van was dat er geen schade aanwezig kon zijn en dat de tank vol was. Binnen twee weken werd 200 euro terugbetaald en ontving ik ook bericht over het terug betalen van 61,88.

    Sterke punten
    Prijs
    Prima auto
    Snel reageren op mails

    Zwakke punten
    Proberen extra kosten in rekening te brengen

    Door Ben op 9 december 2019 Reageer (1 reactie)
  • Ervaring met goldcar is zeer slecht,zij verhuren tegen zeer lage prijzen om vervolgens op vrijwel alle klanten bestaande en/of toegebrachte schade te verhalen om aan hun auto budget te komen.De scahde wordt automatisch van uw creditcard afgeschreven en het is zeer moeilijk om uw geld terug te krijgen!!!!! Fotografeer en /of film altijd de door u gehuurde auto voordat u hem verplaatst,verplaatsen naar lichtere plaats om te bekijken= betalen!!!!!NOOIT MEER HIER HUREN!!!!!!!!!!nul sterren

    Sterke punten
    geen,brutaal en onbeschoft,dwingen je tot extra verzekeringen

    Zwakke punten
    frauduleuze praktijken echt niet goed

    Door ronald van der ende op 4 december 2019 Reageer
  • Voor een week in Alicante een wagen gehuurd met een vol / vol getankt optie. Auto netjes helemaal volgetankt binnen gebracht en toch wordt er achteraf € 10 benzine en € 50 tankkosten in rekening gebracht.
    Met het tankbewijs in het bezit via Rentalcars klacht ingediend, hierna is dit bedrag later dan terug betaald.
    Dit geeft een vranke nasmaak, vol = vol hoe kunnen ze er dan nog € 10 bijtanken.
    Echte maffiapraktijken noem ik dit. Als ik al de reviews nalees en de 1 ster beoordelingen zie, vraag ik me af hoelang dit bedrijf hiermee nog kan doorgaan. Waar blijven de toezichthoudende overheden in dit verhaal?
    Voor mij blijft dit op zijn minst een poging tot diefstal.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Bedriegers

    Door Eddy op 3 december 2019 Reageer (1 reactie)

  • Ik had al eerder bij Goldcar in Frankrijk een auto gehuurd waarvoor bij de tussenpersoon een fullcover verzekering was gesloten. Ook toe moest en zou ik bij het ophalen van de auto volgens de baliemedewerkster een verzekering sluiten, want anders zou elke vlek op de auto schade zijn en de auto op mijn kosten zowel van buiten als van binnen schoon gemaakt worden, dus die kosten kon ik vermijden als ik de verzekering via haar sloot.
    Toch opnieuw Goldcar geprobeerd.
    Auto gehuurd via Rental Cars bij Goldcar op Ibiza. Na aankomst zeker 1,5 uur moeten wachten bij balie op vliegveld. Dame bracht direct € 260,-- in rekening namelijk:
    cargo oficina € 8,04 - kantoorkosten
    coberta super € 82,34 - superdekking
    fianza tarjeta € 106,61 -creditcard betaling
    mega relax cover € 18.18 mega relax dekking
    21% btw € 45,19
    Waarvoor al deze bedragen in rekening werden gebracht kon de medewerkster niet goed uitleggen, maar als we de auto vol met brandstof en schadevrij terug zouden brengen dan kregen we € 129,-- terug. Na bij de ophaalbalie de sleutels van de auto gekregen kwamen we bij een auto die aan alle kanten krassen, deukjes en schade had. Via de e-mail ontving ik een bevestiging van de autohuur met daarbij gevoegd een blad met overzicht van de schades welke de auto had bij uitgifte. Daarop was geen enkel schade vermeld.
    Terug naar de balie waar ze de sleutels hadden gegeven en de auto voor het kantoor gezet. Alles uitgelegd, maar niemand wenst te komen kijken; ook niet nadat ik ze de e-mail had getoond. Er was niets aan de hand. Om mij een plezier te doen werd na veel vijven en zessen door een medewerker op mijn huurcontract de tekst: Everything is OK geplaatst met zijn naam Manuel en stempel van het bedrijf. Daar nam ik nu geen genoegen mee, want die schades vond ik niet OK. Ik liet hem foto's zien van die schades aan de auto, maar hij weigerde er naar te komen kijken. Daarop heb ik van hem een foto gemaakt en gemeld dat als ik bij inlevering van de auto problemen zou krijgen vanwege deze schades, ik hem zou aanwijzen als de man die de schades niet wilde opnemen. Daarop werd de man boos, rukte uit mijn handen het contract en eiste de sleutels op. Ik weigerde. Hij ontbond per direct de overeenkomst en ik mocht niet de auto meenemen. Ik vroeg alleen mijn contract terug en hield hem voor dat hij niet bevoegd was om een dergelijke beslissing te nemen en liet hem het digitale contract zien. Hij dreigde de politie te gaan bellen, hetgeen ik prima vond. Politie kwam binnen 10 minuten en liet de medewerker zijn verhaal doen. Zonder mij ook maar een blik waardig te keuren, deelde de dienstdoende agent de medewerker de man mee dat de politie niet voor dit soort dingen was, hier niets aan kon doen en een volgende keer ook niet meer zou komen, waarop de 3 agenten zich omdraaiden en vertrokken.
    Nadat ik mijn bagage in de auto had gedaan en aanstalten maakte om te vertrekken met de auto, kwam de medewerker naar buiten met het huurcontract en vroeg mij om de foto van hem van mijn telefoon te halen. Hij verzekerde mij dat met welke schade ik ook zou terugkeren, ik daarvan niets zou hoeven te betalen. Ik heb de foto gewist en kreeg het contract mee.
    Na inlevering van de auto heb ik die € 129,-- terug gekregen. Kost alles bij elkaar toch € 131,60 extra voor een onnodige dubbele verzekering. Echter je wordt bij aanvang van de verhuur door de medewerkers bewust op het verkeerde been gezet. Mogelijk hebben zij een provisie-regeling met hun baas welke gebaseerd is op het bedrag dat onder het mom van verzekeringspremie binnen gehaald wordt.
    Jaarlijks huur ik 5 a 6 maal een auto en vaak willen ze je de auto niet meegeven zonder hun eigen full cover verzekering, maar bij andere verhuurders dan Goldcar accepteren ze zonder veel problemen je weigering.

    Door Jan op 24 november 2019 Reageer
  • De auto op zich was prima maar de administratie en rompslomp naderhand om het teveel ingehouden bedrag terug te krijgen is een ramp. Op mails wordt niet gereageerd. We hebben nog €340 tegoed.....

    Sterke punten
    Prijs

    Zwakke punten
    Klachtenafhandeling
    Flexibiliteit bij verlenging huurperiode

    Door Ribus op 23 november 2019 Reageer
  • OPLICHTERS! NOOIT HUREN! CHEATERS!
    I had already taken out additional insurance through the AXA bank via the Ryaniair site. At the counter when picking up the car, sir, he was going to pick up a 263 euro guarantee from my MAstercard. He said he would refund this if everything was ok with my car. I only got back 78 euros! I just called and they said the rest of the amount was taken out for the insurance! This is cheating! This is stealing from people! This is showing that you are cheap but on the other hand stealing money from the people through a different way! If I don't get my money back then Never again in my life 2nd time Goldcar! And I will explain this to everyone!
    Ik had via de site van Ryaniair al een extra verzekering gedaan via AXA bank. Aan de bali bij het afhalen van de auto zij meneer dat hij 263 euro waarborg ging afhalen van mijn MAstercard. Hij zei dat hij dit ging terugstorten als alles ok was met mijn auto. Ik heb maar 78 euro teruggekregen! Ik belde zojuist en ze zeiden dat de rest van het bedrag voor de verzekering is afgehouden! Dit is bedrog! Dit is stelen van mensen! Dit is tonen dat jullie goedkoop zijn maar aan de andere kant via een andere weg geld stelen van de mensen ! Als ik mijn geld niet terug krijg dan Nooit meer in mijn leven 2 de keer Goldcar! En ik zal dit aan iedereen uitleggen!
    Contractnummer 17134194
    Klientnummer: 15496126

    Dr Demirkapu Hakki

    Zwakke punten
    OPLICHTERS! NIET TRANSPARANT!

    Door Demirkapu Hakki op 20 november 2019 Reageer
  • Via Rentalcars voor drie weken een auto gehuurd in Malaga bij Goldcar. Bij Rentalcars de meest uitgebreide verzekering afgesloten. Bij de balie van Goldcar werd gevraagd of ik een volledige verzekering had. Dat heb ik bevestigd, waarna ik moest tekenen (dacht ik) voor een geblokkeerd saldo van € 1400. Dat was me bekend via Rentalcars, dat me ook aangeraden had geen aanvullende verzekeringen af te sluiten omdat ik zeer goed verzekerd was. Ik heb dus getekend voor wat ik dacht dat het ging om een geblokkeerd saldo op mijn creditcard. Na twee dagen het contract eens bekeken, waaruit bleek dat ik opnieuw een volledig verzekeringspakket had afgesloten en ondertekend. Je wordt nl. gevraagd te tekenen zonder enig zicht te hebben waarvoor je je handtekening zet. Natuurlijk: eigen schuld, dikke bult, maar de doelstelling bij Goldcar is niet gericht op service aan de klant, maar op het binnenhalen van zoveel mogelijk geld.

    Sterke punten
    Goede huurauto

    Zwakke punten
    Onbetrouwbare baliemedewerkers

    Door Billyboy op 13 november 2019 Reageer
  • We brachten de auto om 5 uur 's ochtends terug, zonder schade. Dezelfde dag kregen we een foto toegestuurd van Goldcar met een duidelijk gefotoshopte schade: 300 euro. Diezelfde nacht, om half 1, dus 4,5 uur voordat de auto teruggebracht werd, was er al, ongezien, 300 euro van de creditcard geïnd. Hetzelfde bedrag als het schadebedrag. Mijn verzekeraar vroeg om een rekening. die heb ik nooit gekregen. De communicatie stopt gewoon.

    Door Marij op 11 november 2019 Reageer

Bezoek Goldcar

Schrijf je eigen review