OK Rent A Car is een autoverhuurbedrijf voor Mallorca, Ibiza, Menorca, Formentera en Barcelona. Hun doel is om de modernste collectie aan auto's te hebben. Deze worden ter huur aangeboden aan klanten tegen redelijke prijzen.

OK Rent A Car huren

Als je in een impele diagram aangeeft wanneer je de auto wilt en wanner je het terugbezorgd, zoekt de site automatisch naar auto's voor je op. Hierdoor heb je direct een overzicht van welke auto's goedkoper zijn en wat de kosten per periode zijn.

OK Rent A Car kosten

Nadat een auto gekozen is kun je overgaan tot de betaling. De betaling kan via een MatserCard of Maestro. De site is Visa gecertifieerd, dus de betaling is betrouwbaar.


OK Rent A Car Reviews

  • Ok Rent a Car Ibiza,
    wat een klote bedrijf is dat...
    In nederland alles afgesloten via Happy Car en de auto stond bij Ok rent a car. Eerst 1,5 uur moeten wachten voor ik aan de beurt was toen werd ik gedwongen om nogmaals de verzekering te betalen voor de auto wat ik in nederland al had gedaan ander dan kreeg ik de sleutel niet mee! ik dacht wat the fuck is dit weer... weet dat ze het altijd proberen om een verzekering te verkopen ook al is die geregeld in nederland maar dat je de sleutel niet krijgt is weer iets nieuws!!! Nooit meer bij Ok rent a car huren, wat een oplichters!!

    Sterke punten
    none

    Zwakke punten
    alles...

    Door trum op 11 november 2019 Reageer
  • Ok Rent a Car Ibiza, (en andere landen)
    wat een klote bedrijf is dat...
    In nederland alles afgesloten via Happy Car en de auto stond bij Ok rent a car. Eerst 1,5 uur moeten wachten voor ik aan de beurt was toen werd ik gedwongen om nogmaals de verzekering te betalen voor de auto wat ik in nederland al had gedaan ander dan kreeg ik de sleutel niet mee! ik dacht wat the fuck is dit weer... weet dat ze het altijd proberen om een verzekering te verkopen ook al is die geregeld in nederland maar dat je de sleutel niet krijgt is weer iets nieuws!!! Nooit meer bij Ok rent a car huren, wat een oplichters!!

    Sterke punten
    Hebben geen sterke punten!!

    Zwakke punten
    Allee maar...!!

    Door hmj op 11 november 2019 Reageer
  • Probeer ze terug te pakken via jouw creditcard company
    Sterkte

    Zwakke punten
    Pak ze via de credit card company

    Door callaars op 22 oktober 2019 Reageer
  • OK RENT A CAR NIET HUREN. ZELFS HUN EIGEN PERSONEEL ZEI DIT. NIET HIER HUREN.
    1. Onduidelijkheid over ophaallocatie bij Palma
    2. Meer dan 1 uur gewacht om opgehaald te worden
    3. Lange rijen
    4. Efficiënt proces
    5. Onvriendelijke personeel
    6. Ik twijfelde of ik nog durfde een auto te huren, hoe kunnen jullie bestandsrecht hebben?
    7. 100 euro extra omdat onze vlucht na 20u was en voor 7u de auto weer ingeleverd moest worden. € 100 meer betaald dan u aangaf tijdens de reservering.
    8. ONVRIENDELIJKE PERSONEEL
    9. Als ik een klacht kon indienen bij een consumentenprogramma had ik het gedaan.
    10. De verzekering van de 3e partij op uw website heeft geen enkele waarde. 0 waarde, want met deze verzekering moet je een borg op je creditcard reserveren van € 800!!!!
    11. Extra € 85 betaald voor een all-risk aan de balie
    12. Dit is regelrechte frauduleuze praktijken. Dit mag ook niet met het boeken van een reis, alle kosten moeten vooraf inzichtelijk zijn.

    Ik ga jullie een mooie Google review geven ;).

    Sterke punten
    Hahahahahahahahaaha!!!!

    Zwakke punten
    OK RENT A CAR
    1. Onduidelijkheid over ophaallocatie bij Palma
    2. Meer dan 1 uur gewacht om opgehaald te worden
    3. Lange rijen
    4. Efficiënt proces
    5. Onvriendelijke personeel
    6. Ik twijfelde of ik nog durfde een auto te huren, hoe kunnen jullie bestandsrecht hebben?
    7. 100 euro extra omdat onze vlucht na 20u was en voor 7u de auto weer ingeleverd moest worden. € 100 meer betaald dan u aangaf tijdens de reservering.
    8. ONVRIENDELIJKE PERSONEEL
    9. Als ik een klacht kon indienen bij een consumentenprogramma had ik het gedaan.
    10. De verzekering van de 3e partij op uw website heeft geen enkele waarde. 0 waarde, want met deze verzekering moet je een borg op je creditcard reserveren van € 800!!!!
    11. Extra € 85 betaald voor een all-risk aan de balie
    12. Dit is regelrechte frauduleuze praktijken. Dit mag ook niet met het boeken van een reis, alle kosten moeten vooraf inzichtelijk zijn.

    Ik ga jullie een mooie Google review geven ;).

    Door Albert op 6 augustus 2019 Reageer (1 reactie)
  • Nooit maar ook nooit hier huren! Doe het niet! Er is schade toegerekend die wij niet hebben gemaakt. Je wordt genaaid waar je bij staat. Auto hebben we van te voren gecontroleerd aantekeningen gemaakt van al eerdere schade, is keurig aan het verhuur document vastgeniet door personeel maar geen handtekening in het juiste vakje op het formulier door personeel. Ja dat waren we na ruim een uur wachten in 35 graden met klein kind niet op bedacht. En sinds wanneer moeten wij controleren of het personeel haar werk doet...260 euro!!!! zijn we armer voor schade die wij niet gemaakt hebben. En de medewerker maar zeggen de verzekering betaalt toch, geen probleem. Dit is gewoon hun verdienmodel. Verzekering oplichten. Ik heb nog inzage geëist in formulieren van vorige huurder zodat ze konden zien dat de schade er reeds zat. Dat was ineens onmogelijk want ze hadden zoveel klanten en zoveel administratie dat was niet bij te houden... Jaja oplichters!

    Sterke punten
    Auto was ok

    Zwakke punten
    Nooit maar ook nooit hier huren! Doe het niet! Er is schade toegerekend die wij niet hebben gemaakt. Je wordt genaaid waar je bij staat. Auto hebben we van te voren gecontroleerd aantekeningen gemaakt van al eerdere schade, is keurig aan het verhuur document vastgeniet door personeel maar geen handtekening in het juiste vakje op het formulier door personeel. Ja dat waren we na ruim een uur wachten in 35 graden met klein kind niet op bedacht. En sinds wanneer moeten wij controleren of het personeel haar werk doet...260 euro!!!! zijn we armer voor schade die wij niet gemaakt hebben. En de medewerker maar zeggen de verzekering betaalt toch, geen probleem. Dit is gewoon hun verdienmodel. Verzekering oplichten. Ik heb nog inzage geëist in formulieren van vorige huurder zodat ze konden zien dat de schade er reeds zat. Dat was ineens onmogelijk want ze hadden zoveel klanten en zoveel administratie dat was niet bij te houden... Jaja oplichters!

    Door Sebastiaan op 5 augustus 2019 Reageer
  • Drama stelletje naaihonden zijn het.
    Na 2 weken zit ik nog te wachten op mijn 120 euro borg voor de benzine.
    En kreeg ik 50 euro aan mijn broek omdat ik 20 min te laat was!
    Terwijl iedereen achter de balie lag te hangen en te klagen dat ze nog tot 2 uur in de nacht open zouden zijn.
    DRAMA DRAMA.
    Daarna tot 2 keer toe een auto gekregen vol met kerstboom verlichting en met een olie lek!

    Sterke punten
    NIETS

    Zwakke punten
    TE VEEL

    Door Bjorn op 14 juli 2019 Reageer
  • Heel heel heel erg ontevreden over OK Rent:

    Bij aankomst:
    We hadden om 11.30 gereserveerd, we zouden vlakbij het vliegveld opgehaald worden op een parkeerterrein om 11.30. Het parkeerterrein was gelukkig erg dichtbij, helaas was OK Rent er niet om 11.30 maar om 12.00. We stonden in de volle zon met onze koffers te wachten (er was geen mogelijkheid om ergens in de schaduw te staan). AutoEurope gebeld maar die konden mij niet verder helpen (zie stukje over AutoEurope). Gelukkig kwamen ze om 12.00 alsnog aan. Als ze niet waren gekomen had ik geen idee gehad wat ik moest doen.

    Het shuttlebusje van OK Rent bracht ons naar het kantoor van OK Rent, wat zo'n 850 meter verderop zit. (je kan niet lopen want er is alleen een snelweg waar je niet naast kan lopen).
    Bij OK Rent zelf gaven ze aan dat mijn creditcard belast zou worden met €1450 omdat ik geen verzekering had afgesloten. Ik heb toen aangegeven dat ik zeker wel verzekerd ben. Ik had expres via AutoEurope de Schadeverzekering (CDW) en Diefstalverzekering (TP) met een Blijvend Eigen Risico van €0 genomen + er stond expliciet op mijn bevestiging dat er €150 geblokkeerd zou worden op mijn creditcard. (hier 3x zoveel voor betaald, maar we wilden geen risico lopen) Toen hebben ze "verder gekeken" en toen zagen ze het opeens wel staan. We mochten toen kiezen uit een auto en we kozen voor een Volkswagen Polo.
    We gaven aan dat we bij vertrek erg vroeg vertrokken, om 6.30 ging onze vlucht al dus of er dan wel iemand aanwezig is of dat we de sleutel konden achterlaten. Dit was allemaal erg moeilijk, de sleutel achterlaten kon absoluut niet (terwijl dit bij de meeste autoverhuurbedrijven nooit een probleem is). Ze konden wel eerder aanwezig zijn maar dit zou ons dan €50 extra kosten. We moesten dit dan nog wel even telefonisch doorgeven minimaal de dag van tevoren.

    Zo gezegd zo gedaan, twee dagen van tevoren hebben wij doorgegeven dat we graag gebruik wilden maken van de mogelijkheid dat zij eerder aanwezig zijn zodat we de auto konden inleveren. Ik gaf aan dat ik graag om 4.00 de auto wilde inleveren maar de dame aan de telefoon vond dat veel te vroeg als mijn vlucht 6.30 vertrok. Ik gaf aan dat mijn reisleider had aangegeven dat we 2 uur van tevoren aanwezig moesten zijn op het vliegveld maar dat vond zij onzin. Uiteindelijk beide ingeschikt en afgesproken dat ze er 4.30 zouden zijn. Ik moest me van de dame aan de telefoon vooral geen zorgen maken want ik zou 10 minuten later op het vliegveld zijn.

    Dag van vertrek.
    De dag van vertrek waren wij netjes om 4.25 aanwezig bij de vestiging van OK Rent. We begrepen dat we een beetje vroeg waren en hebben toen gewacht tot 5.00. Helaas was toen nog niemand aanwezig van OK Rent. Telefonisch waren ze nergens te bereiken, enkel via de pechhulp maar die gaf aan dat ze me niet kon helpen en dat ze een notitie zou maken van mijn belletje en dat ik anders maar de politie moest bellen. Daar stonden we dan, in het pikkendonker met een heel groot probleem, we waren behoorlijk gestrest, aangezien onze vlucht bijna vertrok en wij geen vervoer naar het vliegveld hadden. Het nabij gelegen hotel ziin wij toen om hulp gaan vragen, wij hebben toen gevraagd of zij de sleutel van de auto wellicht wilden aannemen zodat wij een taxi konden nemen naar het vliegveld. Zij gaven aan dat zij dit risico niet op zich wilden nemen (wat ik ook begrijpelijk vind). Wel boden ze aan om ons gratis naar het vliegveld te brengen met hun shuttlebusje en ze adviseerden ons de sleutel af te geven bij de politie op het vliegveld. Ze gaven aan dat dit niet de eerste keer is dat OK Rent hun klanten midden in de nacht hebben laten staan. We werden om 5.30 afgezet bij de politie op het vliegveld, zij hebben toen de autosleutel aangenomen en zijn later op de ochtend de sleutel gaan brengen naar OK Rent (echt top van deze mannen!!).
    We waren echt nét op tijd om onze koffers nog in te checken en hebben onze vlucht gered.

    Toen we aankwamen op het vliegveld in Nederland werd ik gebeld door een dame van OK Rent, ze was geloof ik nogal geschrokken toen de politie bij hun voor de deur stond (waarschijnlijk wel een aardige preek gehad want de politie was not amused). En ze bood haar excuus aan en zij dat ze er zogenaamd niks over wisten dat wij er om 4.30 zouden zijn. Ik zei dat ik haar aan de lijn had of in ieder geval een vrouwelijke collega en toen hoorde ik dat ze best wel schrok, alsof ze inderdaad besefte dat zij degene was die de fout had gemaakt. Er werken daar verder volgens mij alleen mannen. Ik zou mijn borg (blokkade creditcard van €150) binnen twee dagen terug krijgen. Dit heb ik overigens 5 dagen later nog steeds niet terug dus hier ga ik zeker ook werk van maken.

    Kortom; ABSOLUUT NIET BIJ OK RENT HUREN. Neem alsjeblieft een autohuurbedrijf op het vliegveld zelf.

    Sterke punten
    NIKS

    Zwakke punten
    Zie recensie.

    Door Cherely op 4 juli 2019 Reageer (1 reactie)
  • Er zijn in Nederland zeer positieve ervaringen met de betrokkenheid van mensen met een verstandelijke beperking als ober in de horeca. Worden er bij OK Rent a Car wellicht geestelijk gehandicapten ingezet op management-niveau? We hebben onze angstige vermoedens. Onze ervaring met dit bedrijf was werkelijk rampzalig.

    De narigheid begon toen we bij Ibiza AirPort erg kort na elkaar twee busjes van OK Rent a Car zagen wegrijden. Daarna duurde het een half uur voordat we werden opgehaald van de bloed hete parkeerplaats. Bestemming: de krankzinnige chaos die OK Rent a Car heet.
    Het kantoor heeft twee ingangen, waarvan alleen de kleinste is voorzien van een wachtrij ticket automaat. Veel klanten sluiten zich dus - zonder ticket - achteraan in de wachtrij. En kunnen, als ze denken dat als het hun beurt is, terug naar het einde van de wachtrij. Er is geen werkend beeldscherm waarop wordt aangegeven hoe lang de wachtrij is, laat staan wie er aan de beurt is. Dit probleem was een week later, toen we de auto retourneerden, nog steeds niet opgelost. Zoals geen enkel probleem opgelost wordt bij dit bedrijf. Sommige medewerkers roepen af en toe een nummer, anderen niet. Het is een chaos. Mijn advies: negeer deze chaos en maak gebruik van ‘het recht van de meest assertieve - desnoods agressieve - klant’.

    In ons geval was de wachtrij werkelijk enorm. En ook dat was een week later niet anders. Pas na heel lang wachten en vertoon van 'zinvolle agressie' werden we geholpen. Althans, werd ons beloofd dat de auto 'binnen een paar minuten zou worden afgeleverd'. Daarna begon het wachten. Lang wachten. Heel heel heel lang wachten.

    Ons gezelschap van zeven personen verbleef ruim anderhalf uur bij Ok Rent A Car. Als alle zes de medewerkers bezig zouden geweest met het bedienen van klanten, dan zou de wachtrij acceptabel zijn geweest. Er was werkelijk geen moment dat er niet twee, maar vaak ook drie medewerkers met elkaar in gesprek waren. Hoogst irritant.

    Het was duidelijk dat we niet de enigen waren die lang moesten wachten. Het kantoor zat werkelijk vol met wachtende mensen. Sommigen op stoelen, maar de meesten van hen zittend op de grond.

    Er was geen mogelijkheid om iets te drinken te kopen , omdat de aanwezige automaat met water en frisdrank dienst kapot was. Betaling met pinpas of creditcard was door een storing onmogelijk en het personeel was niet in staat of niet bereid om geld te wisselen. Cash geld dat wel in de automaat werd gestopt, werd door de automaten dankbaar opgeslokt. En ook dit probleem werd niet door medewerkers of medewerkers erkend, laat staan opgelost.

    Toen onze irritatie tot een maximum was opgelopen, werd ons verteld dat de auto niet direct beschikbaar was "omdat hij nog gereinigd moest worden". We waren dan ook zeer verbaasd toen de auto eindelijk arriveerde. Onze Peugeot zag eruit alsof deze zojuist Parijs-Dakar had volbracht op een route met door IS verrijkte bermbommen. Van binnen en van buiten vies, van buiten zwaar beschadigd en van binnen ruikend naar een coffeeshop uit de donkerste delen van Amsterdam.

    Dit waren onze ervaringen bij het afhalen van de auto. De ervaringen bij het afleveren van de auto waren vergelijkbaar. Allereerst was ons nooit verteld dat auto’s op een andere locatie moesten worden afgeleverd dan ze waren opgehaald. Dit keer maakten we direct gebruik van de wachtrij kaartautomaat. Omdat ik niet bereid was om nog één minuut van mijn tijd te laten verzieken door dit slechte bedrijf, negeerde ik de wachtrij en sprak ik één van de medewerkers aan. Toen pas werd me verteld van de andere locatie. Ik denk dat een kleine volkerenmoord werd voorkomen, omdat ik weigerde om opnieuw slachtoffer te worden van de chaos. En dus konden we opnieuw de koffers inladen en uiteindelijk de auto afleveren.

    Kenmerkend voor OK Rent a Car is dat er ook op de tweede locatie van alles mis was. Het toilet was niet toegankelijk en medewerkers waren onduidelijk in hun communicatie. Het enige positieve is dat de chauffeur die ons uiteindelijk op het vliegveld afleverde, zeer vriendelijk was.

    CONCLUSIE EN WAARSCHUWING NAAR TOEKOMSTIGE POTENTIELE KLANTEN

    OK Rent a Car is uw geld niet waard. GEEN auto huren hier. NIET! NOOIT!!

    Dom, dom, dom. Want inmiddels hebben we de recensies op Google over dit ongelofelijk slechte bedrijf gelezen. Een bedrijf dat zo consequent haar klanten teleurstelt en frustreert en blijkbaar niet in staat is om de kwaliteit van dienstverlening te verbeteren, is de klant niet waard. OK Rent a Car wordt ofwel gerund door mensen met een morele beperking. Of met een verstandelijke.

    CONCLUSIE EN WAARSCHUWING NAAR BEMIDDELAARS ZOALS RENTALCARS.COM

    Als u OK Rent a Car presenteert als een bedrijf met tevreden klanten, dan liegt u. Als u bemiddeld voor OK Rent a Car, dan bedriegt u uw klanten. Wie de recenties op Google leest, ontdekt direct dat ervaringen zoals de mijne geen uitzondering zijn maar de regell. Stop met bemiddelen voor dit rotbedrijf!!!

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Chaotisch. Slecht management, want wie naar beoordelingen van dit rotbedrijf zoekt, ziet dat klanten al jarenlang ontevreden zijn. En blijkbaar verandert er niets. Onderbezet. V

    Door Wim de Leeuw op 21 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Een dag van te voren een auto gereserveerd,
    Aangekomen op het vliegveld van palma en met een shuttle bus naar het verhuurbedrijf gebracht. Tot zo ver alles prima. 35 graden staan daar meer dan 100 mensen te wachten. Nummertje trekken kan je kiezen of je een speedy ticket wilt moet je 20 euro extra betalen de schoften!! Anders 2 uur wachten met 2 kleine kinderen. Wie gaat nu in godsnaam zo een vakantie beginnen.. echt ongelofelijk. Vervolgens heb ik een taxi besteld en de auto laten staan. Heel aardige mensen van de taxibedrijf en eindelijk is onze vakantie begonnen.

    Sterke punten
    Geen sterke punten. Ech idioot!

    Zwakke punten
    Alles maar dan ook echt alles

    Door Marleen op 27 juli 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek OK Rent A Car

Schrijf je eigen review over OK Rent A Car