Record Go Rent a Car

Record Go is een Spaans bedrijf wat in 1966 is opgericht in Castellon. Vandaag de dag vindt je de autoverhuurder in de top 5 van marktleiders in Spanje. Met een vloot van 10.000 voertuigen weten ze jaarlijks meer dan 200.000 klanten tevreden te maken. Ze hebben dan ook veel terugkomende klanten en geven aan dat de filosofie van het bedrijf is dat klantenservice en all-in pakketten boven aan staan.

Record Go Rent a Car Autohuren

Wanneer je een auto huurt bij Record Go Rent a Car dan krijg je gelijk een heel pakket aan extra’s, die bij de basisprijs zitten inbegrepen. Zo heb je 24 uur per dag recht op (pech)hulp. Krijg je een onbeperkt aantal kilometers en hoef je de wagen pas af te rekenen wanneer je hem ophaalt op je bestemming.

Record Go Rent a Car Kosten

Dat rijden van een Record Go Rent a Car wagen kan je al vanaf €17,50 per dag of €44,- per week. Als een vaste klant kan je bovendien punten sparen waarmee je op je volgende bestelling weer korting kan krijgen. Uiteraard heb je ook de mogelijkheid om de auto uit te breiden met verschillende opties en kan je een verzekering zonder eigen risico afsluiten.


Record Go Rent a Car Reviews

    Oplichters/Scammers

    "Het is een malafide bedrijf:!!!!
    Ik heb de gehuurde auto op 13-01 naar Malaga airport teruggebracht en vervolgens met klem aan de medewerker gevraagd om de auto te inspecteren. We hebben daarna hand geschud en hij zal het nog via een email bevestigen. Aangezien ik mijn vlucht moest halen heb ik op zijn woord geloofd maar hij heeft op basis van een fake schade van een sierlijst boven de achterwiel een rapport opgesteld en 644,70 van mijn creditkaart rekening afgehaald. Ik ben meedere mailwisselingen met het bedrijf gehad en ondanks alle bewijzen hebben gewigerd om het geld terug te betalen.
    Ik ben er zeker van overtuigd dat ze dit smerige daad ook met anderen uithalen.
    Ik wil iedereen waarschuwen om na het inspecteren van de auto wachten totdat de email bevestiging door record go is verzonden.
    Het kenteken van de auto is 8657 MGT (KIA sportage) en ik heb vermoeden dat ze deze auto vaker hiervoor inzetten.

    Sterke punten
    Master of leugens!!!

    Zwakke punten
    Ze proberen hun eigen aanvullende verzekering met een heel hoge premie aan te smeren.
    Onbeleefde personeel
    Een onvolledige/wazige antwoorden geven op je gestelde vragen
    Leugenaars

    Oplichters

    Nooit geen auto huren bij deze oplichters
    Je kan fluiten naar je borg, die stelen ze van je
    En reageren niet op bellen of mailen

    Sterke punten
    Grootste oplichters

    Zwakke punten
    Niet nakomen afspraken

    SCAM

    Had ik de reviews maar eerder gelezen, dan was mij niet hetzelfde overkomen als vele voorgangers welke bij RecordGo een auto hebben gehuurd. Ook wij hebben via tussenpersoon een auto gehuurd bij hen. Met gelijk een aanvullende verzekering om eigen risico uit te sluiten. Aankomende bij de balie in Alicante moeten we toch borg betalen van 1200 euro of een extra aanvullende verzekering. Gelijk gezegd dat dit een scam was maar baliemedewerker zegt gewoon dat de auto dan onverzekerd is. Tja wat doe je dan. Toch maar die aanvullende verzekering afsluiten van 222 euro. Dan het inleveren van de auto zelf met tanken. Ja, we hebben 30 kilometer voor het vliegveld getankt. Bonnetje meegenomen. Maar ze zeggen gewoon dat je binnen een straal van 10 kilometer van vliegveld moet tanken. De tank was vol hoor. Het verschil tussen 30 kilometer en zeg maar 10 kilometer is 1.5 liter. Maar mooi toch nog eens door RecorGO 45 euro belast. Nee, Record Go is de laatste keer dat ik daar een auto huur. Let op Het is allemaal SCAM als zij de kans krijgen .

    Sterke punten
    goede oplichters

    Zwakke punten
    oplichting

    Scam

    Ze accepteren geen visa dus krijg mijn geld niet terug.zijn goedkoop maar terplaatse veel betalen voor deposit en insureance

    Oplichters

    Auto gehuurd op ibiza, na inleveren met een volle tank werd ons verteld dat de borg binnen 1 week terug gestort zou worden
    Diverse mailtjes gestuurd maar nu twee maanden verder nog geen geld terug.
    Ik huur nooit meer een auto bij die oplichters

    Sterke punten
    Zijn de beste oplichters

    Zwakke punten
    Oplichters

    Slecht

    Ook wij een slechte ervaring.
    Eerst moesten we bij betalen omdat ons vliegtuig vertraging had, ondanks dat ik dit al naar hen had gemaild.
    Vervolgens wordt ik naar een plek in de garage gestuurd waar de nummering ophoud, ik mag midden in de nacht lopen zoeken waar die auto staat.
    Bij het terug brengen staat er een auto van hen op mijn plek? Heb hem er maar naast gezet. Dan moet ik de sleutel achterlaten in een verlaten parkeergarage?
    Als ik dan probeer te mailen, krijg ik geen reactie. Ook niet als blijkt dat mijn dochter wat is vergeten, geen gehoor want waarschijnlijk heeft iemand zelf de spullen gehouden. Nooit meer!!!

    Zwakke punten
    Slecht bereikbaar

    Let op dubbele verzekeringen!!

    Bij aankomst om de auto op te halen wordt aangegeven dat je het eigen risico bij hen kan uitkopen (in ons geval rond de €200,-). Ik heb verteld dat wij dit al hebben gedaan via de site van rentalcar. Zijn antwoord hierop was dat dit een soort bemiddelingskosten zijn en geen verzekering. Ik heb de papieren erbij gepakt, laten zien wat deze zeggen waarop mij nogmaals is verteld dat dit niet kloppend is en als we dit bedrag niet betalen we niet goed verzekerd zijn. Als we hier niet voor kozen moesten we het bedrag van de eigen risico wel alvast betalen. Door onzekerheid, moeheid toch ervoor gekozen dit bedrag te betalen en het later uit te zoeken. (Achteraf gezien hadden we beter direct met rentalcar.com contact kunnen opnemen)
    Nu contact opgenomen met rentalcar, de beschermings verzekering die we vooraf hebben betaald is voldoende, de "lokale" verzekeringen (zoals record go het duidelijk niet beschreven heeft) hoeven niet nogmaals betaald te worden.
    Het was toch kloppend dat het eigen risico gedekt was door deze, vooraf geboekte, beschermingsverzekering. Achteraf teleurstellend aangezien we het gesprek zijn aangegaan met de papieren erbij. Rentalcar is meedenkend en wil bekijken of zij de vooraf geboekte beschermingsverzekering (rond de €50) kunnen terugboeken.
    Wel een verschil met het bedrag (van rond de €200) van Record Go. Fijn dat rentalcar wil meedenken hierin.

    Sterke punten
    Auto zag er prima en netjes uit, ophalen ging makkelijk

    Zwakke punten
    - Dubbele verzekering betaald door onjuiste informatie vanuit Record Go
    - Op het eerste oog vriendelijk en oprecht personeel, achteraf voelt dit helaas niet zo

    Bad service

    Upon receiving the car I asked one of your colleagues if it was possible to return the car 2 hours later then booked. Which she replied that this wouldn’t be a problem.

    When returning the car, the office employee said we were too late and we had to pay for an extra day (150,00 euros) and an additional fine (40,00 euros).

    I told the office employee that we had asked one of her colleagues if it was a problem to return the car on 12:00 instead of 10:00. Which the office employee replied that the costs of the additional day and the fine would be charged from my credit card and there was no exception made.

    I paid 400.46 euros for the entire tip which is 40,46 euros a day. I even wanted to comprise and pay 40.46 euro, but she insisted that I had to pay the 150.00 euros and the fine.

    Because we needed to catch our plane, we stopped the conversation and there was no final conclusion and we are extremely dissapointed in the service of RecordGo...

    Sterke punten
    none

    Zwakke punten
    - bad service
    - bad employee
    - additional fee

    Auto van binnen stofzuigen.

    We hadden een c3 besteld maar kregen een DR 4. Voor mij een onbekende SUV. Meer benzine verbruik, maar wel groter. We betaalden voor 11 dagen 440, inclusief volledige verzekeringen. Prima. Leek allemaal goed. Toen we de auto weer inleverden vertelde de medewerker dat er zand in de bekleding zat, dus €95 aan extra kosten. Het klopte dat er wat zand in de bekleding zat, maar om hiervoor nu zo’n boete voor te geven, belachelijk. We hebben de auto heel netjes behandeld en hij was echt niet heel erg vies. We hebben foto’s gemaakt en een klacht ingediend, maar ze wijzen op algemene voorwaarden waar in staat dat je de auto in dezelfde staat moet inleveren. We hebben deze voorwaarden natuurlijk geaccepteerd maar er is ons niet uitgelegd dat we de auto moesten zuigen bij inleveren. Heb ik tijdens alle eerder gehuurde auto’s nooit hoeven te doen. Goed opletten dus, en voorwaarden goed lezen. Bij mij verder geen gedoe met borg en betalingen.

    Sterke punten
    Goedkoop, prima auto.

    Zwakke punten
    Slecht geïnformeerd over voorwaarden.

    Malafide organisatie

    Op vakantie in Ibiza een auto gehuurd bij Record Go. Aangekomen blijkt onze reservering gecancelled. We waren te laat en het hele bedrag en reservering was weg. We konden een nieuwe boeking doen voor het dubbele bedrag. We zijn uitgeweken naar andere verhuurder (Wiber) waar we perfect zijn geholpen. Via Booking.com hebben we het vooruitbetaalde bedrag teruggekregen. Hulde aan Booking.com en Wiber. De rode kaart voor Record Go. Snappen niet wat een klant is.

    Sterke punten
    Een balie met volgnummerapparaat.

    Zwakke punten
    Geen enkele service en geen meedenken met de klant

    NOOIT MEER HUREN BIJ RECORDGO

    Auto gereserveerd voor 5 personen en bagage. Bij aankomst op de Malaga luchthaven, was deze auto niet beschikbaar. Men bood een kleinere auto voor 4 personen aan. Wij zeiden dat wij daar met 5 personen niet in pasten, Wij moesten de volgende dag naar een begrafenis 120 km verder. Dat was niet hun probleem zeiden zij. Wij werden behandeld als grof vuil en men was zeer beledigend. Toen wij een klacht wilden indienen, wilde men ons helemaal niet meer helpen en geen auto meer leveren.Daar werd nog fijntjes bij gezegd dat het inmiddels 22:45 uur was en alle carrentals op Malaga Airport men om 23:00 gingen sluiten. Als wij nog een auto wilden zouden wij maar beter naar een andere car rental gaan. Wij zijn toen naar Europecar gegaan waar wij wel een auto konden huren. Nu blijkt dat Recordgo zelfs het door ons vooruitbetaalde reserverings geld niet wil terugbetalen terwijl zij geen auto hebben geleverd. Dit is pure oplichting. HUUR NOOIT MEER EEN AUTO BIJ RECORDGO. Waarschuw al uw familie en vrienden die naar Spanje gaan.Betaal bij een andere autohuur liever iets meer dan zo behandeld en opgelicht te worden.

    Sterke punten
    Geen sterke punten, alleen maar slechte service en slechte behandeling.

    Zwakke punten
    Je wordt behandeld als grof vuil en ze leveren niet de auto zoals besteld of een uit dezelfde catagorie. Uiteindelijk laten ze je gewoon barsten en geven je helemaal geen auto.

    zeer slecht

    Zeer slecht geholpen door 2 van de 3 mederwerkers van balie op Malaga.
    Arrogant niet willen helpen en lang laten wachten. geen zaken mee doen....
    alleen frustratie

    Sterke punten
    ontvangst nemen auto was top

    Zwakke punten
    slecht personeel

    Record GO Barcelona niet doen

    Maanden na de autohuur worden er plotseling bedragen van de credit card afgeschreven zonder opgaaf van reden. Klantenservice onbereikbaar

    Sterke punten
    korte wachttijden

    Zwakke punten
    oplichting

    Misleidende info

    Auto gehuurd in Malaga maar als je de taal ni echt machtig bent krijg je misleidende informatie over de terugbetaling en smeren ze je een extra verzekering aan ( die ik trouwens al had ) ofwel betaal je de waarborg 1400 euro of een extra verzekering die je niet terugbetaald krijgt . Heb jaren bij sunny cars gehuurd en nooit problemen gehad zelfs niet bij schade . Recordgo never again... afzetters

    Sterke punten
    Nette bijna nieuwe auto .

    Zwakke punten
    Misleidende informatie voor terugbetaling van de borg .

    Payment deposit

    Op 15 Mei een auto opgehaald die wij van te voren geboekt en betaald hebben.

    Echt bij aankomst Record op het vliegveld van Mallorca moesten wij een extra verzekering afsluiten ( hadden we in Nederland als gedaan) EN wij mochten nog even €1400 borg betalen, dit was ons echter niet bekend, je betaald de borg omdat je tenslotte je geboekte auto wilt hebben.

    Na retourneren zou de borg van €1400 worden terug gestort, nu 2 weken verder heb ik echter niet mogen ontvangen.

    Ik heb inmiddels 4 emails gestuurd en heb daar tot op heden niets op terug gehoord.

    Mocht er binnen 2 nog geen geld terug betaald zijn dan zoek ik de media op.

    Heb echter we een top vakantie gehad, met €1400 minder te besteden.

    Sterke punten
    Auto werd in nette staat afgegeven

    Zwakke punten
    Het personeel spreekt erg gebrekkig Engels, communicatie is daar door erg lastig met een temperament vol persoon te spreken.

    SCAM

    SCAM, ALERT!!! €504 booking ended up costing me €1165. Do not use this company! They scammed us, and violated GDPR. Full details below

    If you were also scammed by them, get in touch. Let’s join or forces to take them down. Don’t trust the positive reviews below, they have SCAMMED A LOT of people. Check this out: https://www.trustpilot.com/review/recordgo.com

    Here’s how they scammed us:
    1. They undercut the reliable competitors on Rentalcars.com etc to catch my business
    2. The aggressively coerced me into buying their excess waiver, made it impossible to avoid
    3. They refused to print contract and T&Cs before signing and they did not explain anything from their ABSURD T&Cs. I would say they took measures to prevent me from understanding what I was signing
    5. They did not provide me a contract copy after signing, neither digitally or printed
    6. The recorded my wife's bank card (she’s not a party to the contract) without her consent and made a fraudulent charge of 400€ on her card... which is a criminal theft
    7. The tracked our location with the car, without our explicit consent
    8. They caused a GDPR data breech by sending my contract to the incorrect email address (inexcusable, since I booked digitally and entered the correct email address)
    9. The ignored my GDPR “Right of Access” request

    All the way, from collection to delivery, to customer service they have been aggressive, unhelpful and refused to accept any fault. This company is really disgusting!! I have rented some 50 cars before and never encountered anything like this.

    I feel most sorry for the employees. Get another job guys, your Mom didn't raise you to be a THIEF!

    Poot uitgedraaid

    We hadden online bij Rentalcars.com een auto gehuurd en een verzekering afgesloten. Op Mallorca aangekomen moesten we bij RecordGo alsnog een verzekering á €230 afsluiten, of een borg betalen van €1100. Ik (hoofdbestuurder) wilde die borg betalen met mijn bank-pas, maar dat kon niet. Ik had geen credit-card, dus wilde mijn vrouw betalen, maar dat kon ook niet, want de borg kon alleen betaald worden via de credit-card van de hoofd-bestuurder. Om de auto mee te krijgen moesten we dus €230 betalen om de borg af te kopen. Dát kon wel met de credit-card van mijn vrouw! Het is vast niet veel anders bij andere auto-verhuurders; als ze je een poot kunnen uitdraaien zullen ze dat doen.

    Begging for my deposit

    Had to wait a very long time to get back my deposit. Customer service did not answer in English. No answers to my email. Never again Recordgo or Rental Cars. Car assistance did not work at all.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Niet nogmaals huren hier!!

    Auto was een andere dan toegezegd, deze was wel groter maar voordat we het terrein afreden brandde er al een lampje dat de inspectiebeurt nog niet uitgevoerd was - toch auto meegenomen en volgende dag ging er nog een ander lampje branden en gaf hij piepjes op de snelweg wat erg stressvol was. Kortom we hadden deze auto moeten weigeren. Personeel onvriendelijk in een muf hok staan ze he te woord. Vragen bij terugbrengen ook niks!

    Sterke punten
    Netjes teruggebracht naar de Luchthaven

    Zwakke punten
    Heenweg lang moeten wachten voor we opgehaald werden met busje
    Auto voldeed niet helemaal aan de eisen helaas...

    Goed

    Had een Meriva gehuurd en kreeg een Alfa Stelvio mee in Palma de Mallorca voor €15 per 24 uur. Het ophalen en afleveren gaf geen problemen en de benzineborg was binnen 2 weken weer teruggestort. We waren daar eind januari, dan is het rustig. Overigens geen gedoe met extra verzekeringen ed. Wij hebben geen problemen ervaren met Rekord go Palma

    €1200 waarborg niet terug

    Ondanks dat de auto netjes en volgetankt is teruggebracht (van het sign-off document heb ik een foto als bewijs), is de waarborg na >2 maanden nog steeds niet terugbetaald.
    Ze reageren ook niet op emails en nemen de telefoon niet op.

    Als hier nog mensen hun waarborg niet terug hebben, kunnen we samen een rechtzaak opstarten. Ik ga deze week ook Booking.com inlichten en kijken wat we het beste kunnen doen. Ze moeten sowieso stoppen met dit bedrijf aan te bieden.

    Sterke punten
    Auto was bijna nieuw

    Zwakke punten
    € 1200 nog tegoed (waarborg + brandstof + tolwegen)

    Redelijk positieve ervaring

    Vorige week een auto gehuurd op alicante AirPort bij recordgo. Ik moest bizar lang wachten bij de balie. Het personeel leek niet vooruit te branden. Ondanks dat er veel mensen stonden te wachten deed men alles
    erg tranquilo. Typisch Spaans?
    We kregen een andere auto dan afgesproken, maar wel een luxere/ grotere.
    Ik kon voor 158 euro mijn eigen risico afkopen.
    Dwz, de 1100 euro borg zou niet worden gereserveerd indien ik per direct 158 euro zou aftikken. Maar ik had mijn eigen risico van 1100 afgekocht dus daar ging ik niet mee akkoord. Ik kan me echter voorstellen dat sommigen hier wel voor kiezen omdat dat een beter ‘gevoel’ geeft, immers er wordt geen reservering op je credit card meer gedaan van 1100 euro. Maar in feite is het pure onzin en proberen ze er een slaatje uit te slaan door je aan het twijfelen te brengen.
    Er zat al wat schade aan de auto maar dat werd vermeld op een formulier. Bij de auto gekomen goed gecheckt of dit alle schade was en wat bleek; er zat nog meer schade aan de auto. Hiervan foto’s gemaakt en vervolgens op weg. Prima auto verder.
    Bij het inleveren verder geen problemen. De auto werd goed nagelopen maar los van de schade die er al op zat heb ik zelf niets veroorzaakt dus ik ging er ook vanuit dat er geen probleem zou zijn. Maar je weet maar nooit. De kras die niet vermeld stond op het formulier werd niet moeilijk over gedaan. Ook de reservering van de 1100 borg en de volle tank benzine van 86 euro werd vlot daarna ingetrokken. Dus dat verliep allemaal netjes zoals het hoort.
    Al met al dus best wel tevreden.
    Of het bij andere verhuurbedrijven beter / slechter is kan ik niet zeggen.

    Sterke punten
    Fijne auto.

    Zwakke punten
    Zeer lang wachten.

    Avoid it at all costs

    We booked a small category vehicle (Seat Ibiza) via Booking.com with full cover through Booking.com. In the meantime, before the trip, my card was stolen and then cancelled. Since this was Christmas time, the bank took longer to issue a new card and it didn't arrive on time.
    At the airport we paid for the second driver, who had all his cards, but the lady at the counter said she couldn’t give us the car then. I asked if she could change the main driver. Of course, but only if she charged us extra 275 euro for full cover. She also said she had no problem showing me where it said so. Pretty rude, I’d say. Especially since that was the very card that paid for the booking. Nobody minded then.
    There was no "Just a second, I'll talk to my manager and see what we can do". Nothing. It was like her sole goal was to squeeze out all the money she could. She left the wrong address and email and phone number in the system and on the document (mine). I checked it before she changed the driver, but she never asked us to recheck the data after.
    Nothing really mattered any more as soon as she took money. And we got C3 Aircross, which is twice the size we wanted. Why did we choose the vehicle category if they give us whatever they want anyway?
    No manual, of course. We had to look online for all the initial issues.
    We travel a lot and frequently rent cars. Sometimes there are unexpected problems and in such cases all the companies so far have tried to help or find a compromise.
    Record Go apologized. They are thankful they can benefit from my experience and improve. They'll forward the complaint to their staff manager. However, the lady just did her job. It was all in accordance with the company rules.
    Of course it was. Which tells you a lot about the company. I'm so grateful for the opportunity to help them improve. Cost me a few, but helping companies to do better is... priceless?

    40 euro administratie na boete

    Belachelijk om ook nog eens 40 euro aan administratiekosten te rekenen na een boete

    Zwakke punten
    Service

    Waarschijnlijk opgelicht

    Ik ging de regeling van 30 EUR aan om niet te moeten tanken bij terug brengen, werd 2 maal van de rekening gehaald 'omdat de code niet juist was de eerste keer'. Hetzelfde verhaal als ik las in een andere recensie hier. Dit is dus pure oplichterij. Verder ben ik nog steeds aan het wachten op de 1100 euro borg die ze van mn rekening haalden...

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    kwaadmoedig een fout creeren bij het ingeven van de code om 2 maal het bedrag te kunnen innen, en zeer lang wachten om 1100 EUR borg terug te geven (nog steeds aan het wachten).


Bezoek Record Go Rent a Car

Schrijf een review