Laatste update: 19 mei 2022
Record Go is een Spaans bedrijf wat in 1966 is opgericht in Castellon. Vandaag de dag vindt je de autoverhuurder in de top 5 van marktleiders in Spanje. Met een vloot van 10.000 voertuigen weten ze jaarlijks meer dan 200.000 klanten tevreden te maken. Ze hebben dan ook veel terugkomende klanten en geven aan dat de filosofie van het bedrijf is dat klantenservice en all-in pakketten boven aan staan.
Wanneer je een auto huurt bij Record Go Rent a Car dan krijg je gelijk een heel pakket aan extra’s, die bij de basisprijs zitten inbegrepen. Zo heb je 24 uur per dag recht op (pech)hulp. Krijg je een onbeperkt aantal kilometers en hoef je de wagen pas af te rekenen wanneer je hem ophaalt op je bestemming.
Dat rijden van een Record Go Rent a Car wagen kan je al vanaf €17,50 per dag of €44,- per week. Als een vaste klant kan je bovendien punten sparen waarmee je op je volgende bestelling weer korting kan krijgen. Uiteraard heb je ook de mogelijkheid om de auto uit te breiden met verschillende opties en kan je een verzekering zonder eigen risico afsluiten.
Criminele organisatie
Auto geboekt voor Mallorca bij DoYouSpain met volledige verzekering. Toen wij de auto wilden ophalen moest er verplicht een verzekering bij van E 195. Toen ik aangaf dat wij al een verzekering hadden afgesloten werd ons gezegd dat zij de verzekeringen van de brookers niet accepteerden. Het was, of de extra verzekering afsluiten, of wij kregen de auto niet mee en ons geld niet terug! Pure chantage! Ongeveer 70 x een auto gehuurd maar nog nooit zulke onbeschofte oplichters meegemaakt.
Sterke punten
Die zijn er niet
Zwakke punten
Oplichters
OPLICHTERS
OPLICHTERS & onbehulpzaam personeel
Ze dwingen je om een extra verzekering af te sluiten voor EUR 130 omdat je zogenaamd niet met Apple pay of wallet (pas op de telefoon) de borg kan betalen. Als je een verzekering bij ze afsluit zijn ineens de genoteerde cijfers van je credit card genoeg.
Duidelijk een partij die op een vieze manier aan haar geld komt.
Worst experience in my life
What had to become 2 beautiful days in Valencia became a nightmare. We booked the car online in advance for 55,60 euros, filled in all the information online. When we arrived they did not pick us up at the airport but in some parking far away where you have to walk by yourself with all the baggage. Once we were there, they made us first go to a self-check machine to fill in all our details again. When al the details were finally in, then the guy said that we couldn’t use contactless and that we had to start again. He took us back to the frontdesk and asked three other guys to help him retrieve our booking. This took so long that we were already late to the event we came to attend. When they managed to retrieve our reservation, they told us that we should pay 97,50 euros extra for petrol and 80 euros extra for insurance because otherwise they would charge us 400 euros for insurance and it would take 30 days for them to return it (and literally in their words, they always screw you over for little scratches so better do it). At this point, we were late, starving and mad. When we finally got the car after paying three times what we expected, the car had all sorts of problems, which delayed us even more. We had to bring the car back on the 24th of April, which we did but because it was not at 13:00 but a bit later they forced us to pay a fine of 135,- euros telling us that they had called us and emailed us. They had not called us and when we had tried to call, they didn’t pick up. We also replied to their email saying that we were on our way. When we explained it, the response of the guy was ‘I am just a worker and can’t help you’ ‘it is what they decide from above me’. They said to contact customer support if we didn’t agree. What the hell?!! They just rip you off no matter what you do, which is why we are starting a lawsuit. We are fortunate to be able to pay the money but this is unacceptable and we feel very mistreated and fooled by a bunch of unbelievable ‘car thieves’.
Sterke punten
No e
Zwakke punten
All of the above
Oplichters
Nooit hier huren oplichters met fake schadeclaims slechtste ervaring ooit!
Oplichters
Oplichters!
Ze Proberen je bij de balie nogmaals een vage verzekering aan te smeren (wat ons totale huurbedrag zou verdubbelen) Niet nodig dachten wij, we betalen borg en krijgen dat terug.
Echter dan hebben ze je…Er gaat niemand mee als je daadwerkelijk de auto op haalt (ben gewend dat dan alle gebreken samen worden bekeken en genoteerd). Bij terugbrengen moet je de sleutel in de dropbox gooien (terwijl er personeel rond loopt).
Daarna krijg je dus een rekening van een schade met vage foto’s die van elke auto kunnen zijn maar zeker niet die van ons. En waarbij de lichtinval niet klopt en er ineens geen auto’s meer naast staan en de auto veel viezer was dan dat wij hem hadden ingeleverd. Echter geen reactie meer op mails en we zijn zelfs terug gegaan (we waren nog op t eiland) maar toen was de auto al weer verhuurd (paar uur later) dus konden we niet meer kijken. Als wij een foto hadden van exact dezelfde plek van de auto zonder schade dan zouden ze het laten vervallen. Maar het was volgens hen onder de voorbumper wat natuurlijk niet precies op onze foto’s stond (die we wel hadden gemaakt omdat het al gek voelde allemaal). Schade van 230 euro en 50 euro administratiekosten worden gerekend… geld kwijt. Dure les voor ons
Sterke punten
Nieuwe fiat 500 hybride
Zwakke punten
Oplichters
Te vroeg tanken !
We hebben een boete gekregen van 30€ omdat we te vroeg hadden getankt (op 25km van de luchthaven). We hebben de wagen overvol getankt en toch vindt Record Go dat dit te vroeg is. Ze stelden voor om ergens aan de luchthaven nogmaals te tanken, maar dit ging niet omdat wagen overvol zat en de minimumhoeveelheid 5 liter is (wij hadden een diesel, dus zeer weinig verbruik). Een regelrechte schande !
Zwakke punten
Zeer slechte service, ze willen jou op alles pakken wat ze maar kunnen...
Oppassen. Oplichters
Begin februari op Alicante airport een auto bij record go gehuurd.
Auto zelf was prima maar…..bij incheck werd er gelijk €80,45 benzine borg afgeschreven. Daarnaast werd er all risk aangeslagen wat ik ter plekke met veel moeite kon terug draaien tot beperkt extra verzekerd. Bij de balie naast mij dezelfde ellende met medehuurders.
Bij terugkomst werd de auto bekeken en goed gekeurd. Full tank geen beschadigingen.
Ik vroeg om een uitcheckformulier. Kon niet zei hij omdat het per iPad ging.
Nu na 3 weken is de fuel borg niet teruggestort. Sterker er is €40 van mijn visa afgeboekt door hen zonder toelichting.
Op dit moment raad ik iedereen aan om geen record go te huren. Ik ga nu met rechtsbijstandverzekering aan de slag om t geld terug te krijgen. Dit zou niet nodig zijn wanneer ze meer huur vragen en deze capriolen achterwege laten !!
Sterke punten
Goeie vrijwel nieuwe auto met standaard navigatie
Zwakke punten
Zwendel met borg en extra kosten achteraf zonder toelichting !
Do not hire anything from this company
We had a bad experience with collecting the car. First we where advised to buy insurance, although we already bought full online. Second, the car was complete damaged, we complained and took full pictures. After bringing back, they did not mention the big damages, but claimed 2 very little scratches. Lukky we, we had pictures. Ans heavy discussions...But the discussion should not take place anyway, after a nice stay in Spain.. Then the money on creditcard is for 3 weeks blocked.
Sterke punten
None
Zwakke punten
All, do not hire a car, unless you are ready to film every detaill and in for some really unfriendly discussions.
Extra geld betalen om auto mee te krijgen
In valencia zeer slechte service, bij afhalen auto werd aangegeven dat de verzekering die we hadden niet bij hun maar andere partij was afgesloten. Ze gaven aan dat het niet lukte bedrag te blokkeren op de creditcard, in het verleden nooit een probleem geweest en voldoende saldo. Wilde niet meedenken in opties, terwijl wij probeerde te achterhalen waarom het niet lukte, was het 21 uur. Dus kregen de optie of 40 euro extra te betalen omdat het na 21 uur was en een extra verzekering af te sluiten en volle tank te betalen of helemaal geen auto en terug naar het vliegveld. Dan heb je eigenlijk dus geen optie meer als je daar met heel je gezin met 3 kinderen staat. Dus bovenop de huurprijs en al aangeschafte verzekering nog eens 229 euro kunnen betalen. Na indienen klacht en vragen om een oplossing, kregen we na een maand antwoord met de uitleg welke verzekeringen we allemaal bij hun konden afsluiten en wat de voordelen waren en dat er dan geen reservering op de creditcard hoeft te worden gemaakt. Dus dit bedrijf nooit meer.....
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Zie hierboven, veel extra betalen ter plaatsen om daadwerkelijk de auto mee te krijgen. Prijs wordt minimaal verdubbeld
Waardeloze maatschappij
Auto geboekt In Alicante luchthaven. Bij aankomst blijven ze aandringen op extra verzekeringen. Schade werd genoteerd
Bij drop-off zijn ze komen zien naar de beschadigingen en vroegen ze foto's. Gelukkig had ik deze gemaakt. Vooraan onder de auto hadden ze echter nog schade gevonden en rekenden mij € 178 aan. Volgens mij zijn dit hun inkomsten. Huur hier gewoon geen auto maar neem een gevestigde waarde. En neem voor vertrek van alles wat je ziet een foto. Ook onderaan de auto voor en achteraan en laat het noteren ook als ze niet willen. Ook de arrogantie van de vrouw aan de balie beviel me helemaal niet.
Sterke punten
Zo snel mogelijk van de markt af is het beste wat klanten kunnen overkomen.
Zwakke punten
Dat ze nog bestaan
Not Human!
Really worst company ever!
Shit
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Record(No-)Go : OPLETTEN MET DEZE MAATSCHAPPIJ
Wij hebben onze wagen vrijdagochtend opgepikt in aan de luchthaven van Barcelona El Prat. In het kantoor hebben we alles moeten ondertekenen en stond op het papier dat de wagen geen schade had maar dat was wel even anders. Toen we bij de auto kwamen bleek die vol schrammen en blutsen te staan (echt wel drie duidelijke blutsen en verschillende diepe lange schrammen en krassen). We hebben enkele fotos genomen maar dat was niet te doen, het was zo erg dat we terug naar het kantoor gegaan zijn om verhaal te halen. Uiteindelijk zijn ze zelf gekomen, foto's nemen (van de meeste schade, niet van alles, we hadden al 1u verloren) en zijn we vertrokken.
Bij het inleveren hebben ze opnieuw de hele auto op onze vraag nagekeken waardoor we bijna onze vlucht gemist hadden. We hebben toen opnieuw moeten uitleggen dat er foto's genomen werden door ons en door hun bij vertrek. Opnieuw werd ons aangeraden steeds zelf foto's te nemen, best op hun parking met hun logo op de achtergrond en die onmiddellijk doormailen zodat je nadien kan bewijzen dat de schade reeds aanwezig was. Alles wat je dus niet wil voorafgaand aan je dagje Barcelona ...
Sterke punten
lage prijs
Zwakke punten
geen service en slechte wagens voor lage prijs
OPGELICHT DOOR RECORD-GO RENT A CAR
auto gehuurd (all risk) via internat eenmaal aangekomen op malaga airport.
moesten we weer all risk betalen want via internet was niet geldig en een volle tank.
tot op vandaag niets terug gekregen.
slechte communicatie liep hoog op ze wilde de politie erbij halen.
het was gewoon een ramp sta je daar met je kinderen.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
teveel om op te noemen
NIET DOEN!!
Auto gehuurd vliegveld Malaga.
Kreeg een auto vol met deuken en ongewassen buitenkant
Lang verhaal kort.
€78,= borg voor tanken niet teruggekregen ondanks klachtenprocedure en werd €359,=,zonder rede van cr.card afgeschreven. Na klacht wel teruggekregen.
Trap ook niet in de verzekering die ze je proberen aan te smeren..deugt echt niets van deze toko
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Oplichting
Voorschot
Deze week paar daagjes Spanje een auto gehuurd bij record go via online wat redelijk goed ging alleen hebben we voor 5 dagen 311 euro betaald en 82 euro aanbetaling die 82 is ook niet in vermindering gebracht op de 311 euro dus hoe dat gaat gaan weten we niet heeft hier iemand al ervaring mee .maar voir de rest hoor je mij niet klagen
Zwakke punten
Terug betalen van aanbetaling hoe werkt dit
Record go 100% aanbeveling
Geboekt bij via Rentalcars kwam ik bij record go, las wat negatieve ervaringen, maar toch de huur doorgezet.\\r\\nSuper goede ervaring, goed geholpen en transparant, geen verborgen kosten gewoon eerlijk.\\r\\nVolgende x absoluut weer bij record go, ook stuk goedkoper dan de gevestigde orde, en verzekeringen All inclusiev.\\r\\n
Sterke punten
Transparant,
Record go 100% aanbeveling
Geboekt bij via Rentalcars kwam ik bij record go, las wat negatieve ervaringen, maar toch de huur doorgezet.
Super goede ervaring, goed geholpen en transparant, geen verborgen kosten gewoon eerlijk.
Volgende x absoluut weer bij record go, ook stuk goedkoper dan de gevestigde orde, en verzekeringen All inclusiev.
Sterke punten
Transparant,
Positieve ervaring
Op Malaga airport auto gehuurd. Ophalen is op airport zelf. Vanwege Corona was t erg rustig. NEtjes geholpen. Kreeg geen gereserveerde stationwagen mee,maar grote Skoda Octavia. We waren maar met zijn tweeën dus prima. Auto was bijna nieuw. Kreeg snel sleutels mee. Terugbrengen ging zeer soepel en snel. Dame liep even snel om auto heen en ok. Goede uitleg over tanken bij BP op airport en meenemen bon. Na die te hebben laten zien ivm
Full-full regeling konden we gaan.
zeer sluw
In de mail staat nergens dat je opgehaald wordt in een busje naar een kantoor buiten de luchthaven. Ik miste dus bijna het busje. Ze willen dat je een extra afkoopsom betaalt van 150 euro, terwijl ik online al 75 euro (voor 6 dagen) hiervoor had afgerekend. Er zat een enorme deuk in de achterklep en die stond nog niet geregistreerd in de computer.. Gelukkig had ik een filmpje van de auto rondom opgenomen voordat ik de auto de garage uitreed.
Nadien bedrogen
Als je de auto huurt met onbeperkte km niet meer dan 2000 km rijd of ze halen na twee dagen meer van je visa af dan je huurbedrag
Je mag er dan al over klagen maar niets aan te doen
Teruggave van borg op benzine is ook niet evident
Sterke punten
Vriendelijke mensen die je auto in ontvangst nemen (problemen komen pas na thuiskomst)
Zwakke punten
Nog nooit een auto gehad zonder problemen
oplichting
als je met amex platinum card betaald zijn alle verzkeringen afgedent door de kaart. dit wordt op intimiderende wijze tegengesproken. je moet alle verzekeringen nemen of helemaal niets.
ook worden er service and refuellingcaharge in rekening gebracht en de benzine als je nota bene zelf getankt hebt voor inlevering van de auto.. de autohuur was normaal 85,30 en we hebben extra betaald 148,58 voor nop
Sterke punten
geen
Zwakke punten
expres intimiderend verzekeringen en benzine laten betalen
Pure oplichterij bij RecordGo
RecordGo is een verhuurder die oplicht. We moesten om 23.00 u. in de avond tekenen voor ontvangst van de auto terwijl we de auto nog niet gezien hadden en er wilde niemand meelopen naar de auto. Als we niet ongezien zouden tekenen, kregen we de autosleutels niet mee bij de desk bij Malaga Airport. Nadat we de auto na onze vakantie onbeschadigd en netjes teruggebracht hebben en we weer thuis aankwamen zagen we dat RecordGo 246 euro van onze creditcard heeft afgeschreven, zonder aan te geven waarom. Bij navraag kregen we pas na 5 weken een reactie per mail. Ze zeiden dit bedrag te hebben afgeschreven van onze rekening omdat de hoedenplank ontbrak in de auto. Deze hoedenplank had er echter niet ingezeten toen we de auto kregen. Het is pure oplichterij wat RecordGo doet. Ik lees steeds meer verhalen over oplichting door RecordGo. We voelen ons zo bestolen, terwijl we zo netjes met de auto zijn omgegaan
RecordGo es un propietario eso fastidia a la gente. Tuvimos que estar a las 23:00. en la señal de la tarde para recibir el automóvil mientras aún no habíamos visto el automóvil y nadie quería caminar hacia el automóvil. Si no firmamos sin ser vistos, no recibiríamos las llaves del auto en el mostrador del aeropuerto de Málaga. Después de que el automóvil no sufrió daños y fue devuelto cuidadosamente después de nuestras vacaciones y llegamos a casa nuevamente, notamos que RecordGo había retirado 246 euros de nuestra tarjeta de crédito, sin indicar por qué. A petición, recibimos una respuesta por correo después de 5 semanas. Dijeron que debitaron esta cantidad de nuestra cuenta porque faltaba el estante del paquete en el automóvil. Sin embargo, este estante de paquete no estaba allí cuando conseguimos el automóvil. Es una estafa pura que hace RecordGo. Leí más y más historias sobre estafas de RecordGo. Nos sentimos tan robadas, mientras que hemos sido manejados tan cuidadosamente en coche ...
RecordGo is a company that scams. When we arrived at 23:00. in the evening we had to sign for receiving the car while we had not seen the car yet and nobody of RecordGo wanted to walk with us to the car. If we did not sign unseen, we would not receive the car keys at the desk at Malaga Airport. After the car was undamaged and neatly returned after our holiday and we arrived home again, we noticed that RecordGo had withdrawn 246 euros from our credit card, without indicating why. Upon inquiry, we received a response by mail after 5 weeks. They said to have debited this amount from our account because the parcel shelf was missing in the car. However, this parcel shelf was not there when we got the car. It is pure scam that RecordGo does. I read more and more stories about scams by RecordGo. We feel so robbed, while we have been so neatly handled by car ...
Sterke punten
geen.
Zwakke punten
Oplichterij
Boek niet
Ik ben een regelmatige autohuurder. En ik raad Record go Ibiza ten zeerste en als enige af!
Door ziekte en privé omstandigheden per ongeluk mijn paspoort vergeten. To zover dacht ik stom Van mij!
Tot ze zeiden dat het geen probleem was geweest als ik niet via doyouspain had geboekt maar rechtstreeks via hen. Er werd gezegd door balie medewerker en baas dat als DYS akkoord was met mijn terugkomst morgen incl paspoort het akkoord was. DYS is akkoord en vervolgens beweren beide dat het niet akkoord is en wil men niet meedenken over een alternatief. Ik realiseer mij volledig dat ik een fout maakte maar bejegening kan volgens mij respectvol blijven.
Sterke punten
De man van de pick up
Zwakke punten
Bejegening
Onjuiste informatie
Klant onvriendelijk
Compliment
Ik ben een regelmatige huurder van Record Go en heb tot nu toe geen enkele slechte ervaring, in tegenstelling tot met andere verhuurders.
De laatste afrekening ging echter goed fout, een regelmatige email contact
leidde uiteindelijk tot een meer dan acceptabele afhandeling. Compliment aan Record Go
Zin en onzin
Kan het niet nalaten te reageren op sommige uitspraken hier.
Wij huren al jaren lang een auto van Record Go.
Anderhalf uur zoeken naar de balie? Dikke onzin. Gewoon de borden en pijlen volgen.
Je bedondert voelen? Alles staat duidelijk aangegeven in de voorwaarden. Niets kleine lettertjes.
We komen iedere keer bij het afhalen medelanders tegen die denken voor een fiets huurprijs een auto te kunnen huren.
Inclusief alle verzekeringen en afkoop eigen risico betalen we 12-14 euro per dag. Gerekend over 30 dagen. Nog nooit geen gezeur gehad en sltijd correct behandeld.
Huur voor die prijs maar eens in Nederland.. Dus beste mensen, wees kritisch maar ook realistisch.
Sterke punten
Prijs- kwaliteit
Zwakke punten
Soms wat langer moeten wachten tenzij voor de vip balie gekozen.