Do You Spain is een intermediair voor het verhuren van auto’s in Spanje. Toch zorgt het bedrijf niet alleen voor de laagste prijzen, maar het gaat ook voor kwaliteit. Daardoor is Do You Spain niet alleen goed voor je portemonnee, maar ook voor je gemoedstoestand. Er wordt alleen gewerkt met betrouwbare bedrijven en de vloot wordt dan ook met grote regelmaat gecontroleerd en goed onderhouden. De vloot bevat auto’s uit alle verschillende klassen. Kleine auto’s, familie auto’s, minibusjes, luxe auto’s, jeeps, stationwagons etc.

DoYouSpain Autohuren

Het huren van een auto bij Do You Spain gaat gecombineerd met een aantal pluspunten die het bedrijf als van eigens beschouwd. Zo zijn alle wagens kilometer vrij, worden alle kosten duidelijk gecommuniceerd, krijg je een gloednieuwe auto mee en betaal je pas op het moment dat je de auto afhaalt. Uiteraard zijn ook de nodige verzekeringen meegenomen in het bedrag.

DoYouSpain Kosten

Mocht je volledig vrij willen zijn van eigen risico dan heb je de mogelijkheid om het pakket uit te breiden. Uiteraard kan je ook andere extra’s toevoegen. Denk bijvoorbeeld aan een GPS of een kinderzitje. Do You Spain is te vinden op alle grote vliegvelden en daarnaast nog extra locaties. Vraag bovendien ook eens naar de toeristengids.


Do you Spain Reviews

  • Hebben heel veel gedonder gehad bij Goldcar hadden een all-inn verzekering daar wilden zij niets van weten
    ook niet als wij een deposit achterlieten met onze creditcard. DoYpspain laat je gewoon stikken en doen niets voor
    je moest de verzekering opnieuw afsluiten kregen gewoon de auto niet wat moet je dan de support van DoYouSpain
    zijn niet te bereiken we hebben al zoveel gedaan en geschreven vanaf oktober ze doen gewoon niets voor je en kan
    je gewoon naar je geld fluiten het is gewoon pure oplichten goedkoop alles aanbieden en daar na je laten stikken !!!!
    Gewoon een WAARDELOOS BEDRIJF wees gewaarschuwd !!!!

    Sterke punten
    Bedriegen

    Zwakke punten
    Absoluut geen begrip voor je hebben

    Door Peggy Danse op 22 december 2019 Reageer
  • Wij waren 10 min. Te laat en konden dus niet meer annuleren. Bleek er een fout op de huurdersnaam te staan, hierdoor konden we niet met de creditcard betalen. Dus moesten we nogmaals 345 euro neerleggen. Ook was de zgn verzekering(platinum) niets waard. De OK RENTAL wilde ook verzekeren tegen een extra betaling. Onze conclusie is EENS MAAR NOOIT MEER VIA do you spain. Dure maar wijze les. Als klap op de vuurpijl waren de zgn ongelimiteerde lms pok een giller. We konden 3000 km rijden daarna weer kosten erbij. Ons wed geadviseerd om voortaan beter rechtstreeks bij de verhuurbedrijven te boeken.

    Sterke punten
    GEEN. De boel niet netjes afwikkelen.

    Zwakke punten
    Alle

    Door Ineke op 22 december 2019 Reageer (1 reactie)
  • Altijd tevreden klant geweest van doyouspain tot dit jaar all in verzekering betaald maar word niet geaccepteerd
    in spanje (gold car) support proberen bellen geen gehoor de telfoon wordt niet beantwoord al zeker 6 brieven geschreven en altijd als antwoord gekregen het wordt in behandeling genomen vanaf september niets maar dan ook niets ver nomen van doyouspain slechte zaak !!!! zo ga je niet met klanten om.

    Sterke punten
    Als je van plant bent een auto te huren altijd netjes behandeld

    Zwakke punten
    Dit zijn mijn eerst problemen en laten ze je gewoon stikken wat is dit ???

    Door Peggy Danse op 6 november 2019 Reageer
  • Ik had mijn huurauto voor all risk verzekerd bij DYS maar bij schade moest ik zelf door een woud van websites mijn schade zien te verhalen. OP ONDERSTEUNING VAN DYS NO WAY. Verzekeren is een verdienmodel. Schade werd niet uitbetaald. Ik ben opgelicht.

    Door Tom op 14 september 2019 Reageer
  • Please do not do business with doYouSpain
    Please do not do business with this company. They do not make appointments, give false information and after 7 months you will not get your deposit back .... € 978, so far paid for 2 Ford Fiesta for 2 weeks.
    There are so many complaints about this company, I should have paid more attention. It is ridiculous that this company is allowed to carry out its activities according to the law. Going towards crimminality.

    20-01-2019 (thanks to trustpilot) this is the reaction from DoYouSpain after '3' days of launching my said massage of this company on the net!
    I have to send my case again.... send it already 6 times during 8 month... again the advise and proof... don't do business with this company...

    -reaction 21-01-2019 from 'DoYouSpain'..
    Hello Raymond,

    Please, note that most of the rental companies, in most of the cases, unblock the deposit when you return the car, or the following day as maximum.

    If you have not received your deposit yet, please, send me an email to................. (I am not allowed to show the mailadres) with your reference number and I will check your case.

    Thank you,

    Andrea from DoYouSpain

    Thank you for your reply. Let's be concreet,....

    Incase of the cancelation of the first car, It was your collegea who advised me which steps I had to take.... how can it be my fould....??

    Incase of the refund, do I understand it that I pay n total € 978,- for 2 Ford Fiesta for 2 weeks..... please be realistic... this can't be treu!!!!

    My payments...!

    do you Spain: € 183,48 (date 13-07-2018-see attachment)
    do you Spain: € 183,48 (date 13-07-2018-see attachment)
    do you Spain: € 183,48 (date 13-07-2018-see attachment)
    Dickmans: € 219,95 (date 14-07-2018-see attachment)
    Dickmans: € 219,95 (date 14-07-2018-see attachment)
    Is there any service for clients.....!!!

    After this mail.... there was no contact anymore.... my money was gone......

    Sterke punten
    non.....

    Zwakke punten
    this is there profit model.... they can't have any profit on regular renting, there profit is in stealing form there clients

    Door raymond op 13 september 2019 Reageer
  • Onile auto gereserveerd bij Do You Spain.com.
    Maar mijn eigen naam gebruikt i.p.v. doopnamen dus probleem.
    Reservering kon niet worden aangepast dus zat er maar een ding op en dat is de reservering cancelen en een nieuwe reservering maken.
    Allemaal gelukt en auto meegekregen.
    Nu het de € 137,-- terugvragen van de gecancelde reservering, maar dat is niet mogelijk zegt de medewerker van Do You Spain, omdat het hier om een aanbieding ging ????.... kunnen zij het niet terug storten.
    Nu Visa gemaild en vragen om deze betaling te betwisten.
    Dit was de laatste keer Do You Spain voor mij.

    Door Gert-Jan Matena op 7 augustus 2019 Reageer
  • We hadden een auto gehuurd voor Ibiza. Normaal gezien zouden we om 9.15u aankomen op Ibiza. Maar onze vlucht werd verlaat en daarom zouden we pas om 19.30u aankomen op Ibiza.

    Op zich geen groot probleem zou je denken. Enkele uurtjes later de auto komen ophalen. Maar blijkbaar wel. Ze konden max. de reservering met 3u uitstellen?! En omdat wij ongeveer een 10u later aankwamen was dit een groot probleem.

    De wijziging was niet mogelijk, terwijl er op de website duidelijk gratis wijziging staat. Zijn antwoord: de wijziging is inderdaad gratis, maar dat betekent niet dat de wijziging gegarandeerd is. Met andere woorden, je kan gratis proberen, maar daarom is het nog niet zeker dat het lukt.

    Om de wijziging door te voeren moest de boeking worden geannuleerd. Enkele minuten later kreeg ik een mail dat mijn boeking is geannuleerd. Niets meer??! Gewoon geannuleerd. Terwijl ik wel een auto nodig heb/wil. En wat met onze centen? Opnieuw gebeld naar hun, iemand anders aan de lijn gekregen. Van hem kreeg ik dezelfde uitleg. Na wat wringen zouden we ons geld terug krijgen. Een paar minuten later kreeg ik een mail dat 53 euro wordt terugstort. Het bedrag van de verzekering, niet het bedrag van de auto ( een 140 euro)

    We zijn nu al een paar keer aan het terugbellen , daarjuist 20min aan de lijn gehangen. Ze nemen gewoon niet meer op.

    Dit is toch gewoon oplichting?! Ik kan niet begrijpen dat zulke bedrijven blijven bestaan.


    Zwakke punten
    Oplichtinging.

    Door Lorenz op 27 juli 2019 Reageer
  • De afgesproken 395 euro is alles bijelkaar 671 euro geworden.
    Gadverdamme, ze hadden geen boodschap aan mijn reservering.
    Sta je dan in Napels, je moet wat.
    Walgelijke praktijken bij B-Rent en doyouitaly

    Sterke punten
    Geen
    Meesteroplichters...

    Zwakke punten
    Spreken geen buitenlandse talen en het is verrekte moeilijk communiceren met die gasten.
    Ik doe het NOOIT meer.
    En deze revieuws hoef je eigenlijk ook niet neer te zetten, heeft geen enkel effect... je kan wel even je woede lozen!!

    Door Albert Bloem op 27 juli 2019 Reageer
  • Echt een vreselijke klantenservice. Ik ontdekte direct na de bevestiging van de boeking dat ik een fout had gemaakt. Belde ze direct of de boeking geannuleerd kon worden (autohuur was pas over 6 maanden) maar niets was mogelijk. Ik heb ze ook diverse mails gestuurd met het verzoek of er toch geannuleerd kon worden (zelfs voorstel gedaan opnieuw te boeken en na doorgeven nieuwe ordernummer oude te cancellen) maar alleen snelle reacties, dat niets mogelijk was. Nu hebben ze eur 181,-- op een snelle nare manier aan mij verdiend, maar hoop dat het ze uiteindelijk duizenden euro's gaat kosten, want ik zal elke beoordelingssite gebruiken die ik kan vinden, om mensen te waarschuwen voor de echt ongelooflijk nare manier zoals deze oplichters met hun klanten omgaan.

    Sterke punten
    zoals je boven kunt lezen is het nooit tot het huren van een auto bij dit "bedrijf" gekomen. God mag weten wat een ellende mij verder bespaard is gebleven! :-)

    Door Dirk op 1 februari 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Auto gereserveerd in jan 2018 en betaald aan do you spain. met een deugdelijke verzekering tijdens het ophalen van de auto bij interent op alicante bleek er geen auto voor ons te zijn want Interent deed geen zaken met Do you spain we waren ons geld kwijt en kregen ook na lang praten geen auto.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alleen maar oplichten van mensen die een auto willen huren.Een latere email aan dou you spain werd nooit beantwoord

    Door p.lip op 17 november 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Via doyouspain auto gehuurd bij autoverhuurder DICKMANNS.
    Lage prijs klopt niet want ze voeren een hoogst ondoorzichtig brandstofbeleid ("Fuel Policy").
    Bij aankomst rekenen ze je een -te hoog- bedrag aan voor een volledig gevulde tank.
    Dit bedrag krijg je NIET volledig terug als je de auto terug inlevert met volle tank!
    38€ van de 102€ wordt niet terugbetaald omdat ze je een "refueling service charge" aanrekenen. Onbegrijpelijk...

    Sterke punten
    Stipte ophaling en afhaling.

    Zwakke punten
    onduidelijke (oneerlijke) prijsaanduiding

    Door Eddy op 10 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • De prijs die je betaald op de webstek MOET het volledige bedrag zijn zodat je zonder problemen de wagen kan ophalen, hun werkwijze is de mensen onder druk zetten zodat je plots VEEL moet bijbetalen.Het is een schande dat op de webstek alles zeer goedkoop, ik betaalde voor 5 dagen BA 22 € en omnium (afkoop) 38€, alles dus 60€ is maar bij aankomst moest ik nog wel 240€ extra betalen, dus 60€ per dag. Er werd extra aangerekend omdat ik de wagen voor openingstijd zou binnen brengen, op mijn vraag om deze dan een uurtje te verlaten moest ik van dijckmans naar doyouspain bellen maar dijckmans wilde de tijd niet wijzigen dus bijbetalen. Op mijn vraag om me gewoon de 60€ terug te geven alweer naar de andere bellen want ze sturen je van het kastje naar de muur. doyouspain, nooit meer.

    Door Bert Pelgrims op 10 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wat een slechte service, gewoon pure oplichting!
    Vantevoren de verkeerde informatie gekregen, ik had een aanbetaling gedaan van 260,- hierna zou ik nog 220 op mijn credit debit card moeten hebben om de auto mee te krijgen (ik had vantevoren informatie hierover gevraagd omdat ik niet beschik over een reguliere creditcard). Ik had om zeker te zijn 280 op de credit card staan. Aangekomen met mijn twee kinderen in Allicante krijg ik de auto bij autoverhuurbedrijf Goldcar, niet mee, ik moest nog eens 420 bijbetalen, voor brandstof, verzekeringen en deze moesten via één creditcard af te boeken zijn. De medewerkster was niet bereid ons te helpen om een gedeelte cash of via een reguliere bankkaart aan te vullen. Op dat moment kon ik de debit-credit card niet aanvullen daar dit via de bank 2 dagen in beslag neemt. De medewerkster was zeer onvriendelijk en wist ook snel te vertellen dat mijn boeking via 'Do you Spain' unrefundable was, oftewel ik kon fluiten naar mijn 260,- tevens toonde zij zich ongevoelig voor mijn wanhoop, sta je daar met je twee kinderen!. Wij zijn toen naar Europcar gegaan, die niet moeilijk deed over gedeelte met credit en cash, kreeg hem direct mee voor ook nog eens een stuk goedkoper!! Gelukkig toch goed gekome, maar naar mijn 260,- kan ik fluiten. Een hoop geld voor niets dan alleen maar stress, bah wat een oplichters, niet doen dus

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Serice, geven van verkeerde informatie, klantvriendelijkheid, oplichtingspraktijken

    Door Gina de Luca op 30 juli 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Op 11-5-18 moest ik met mijn kinderen vanwege het overlijden van hun opa plotseling naar Spanje. Omderweg naar Schiphol via do you spain een auto gehuurd op het vliegveld van Barcelona voor 8 dagen a €148,74. Dit heb ik betaald met mijn creditcard. Daarna kreeg ik diverse mailtjes waarin stond dat als ik zorgeloos en 100% gedekt wil rijden dat ik het beste via doyouspain een verzekering kon afsluiten a €61,44. Omdat wij alle 4 ontzettend verdrietig waren vanwege het verlies van opa zag ik het wel zitten om dit alvast geregeld te hebben, zodat we snel naar de familie konden dus heb ik de verzekering afgesloten. Ik kreeg een mailtje met de boodschap “gefeliciteerd u bent 100% gedekt en hoeft zich nergens zorgen om te maken” Fijn dacht ik! Maar helaas bleek dat bij aankomst niet zo te zijn. Ons vliegtuig landde rond 22.00 uur en nadat wij de bagage hadden opgehaald gingen wij naar de balie van het verhuurbedrijf Goldcar. Inmiddels was het rond 22.30 uur. Na het tonen van de verhuurvoucher en de verzekeringsvoucher begon de baliemedewerker al nee te knikken.. Wat bleek, de verzekering was niet voldoende, ik diende ook nog een verzekering af te sluiten bij goldcar zelf, kosten €178! Het was of dat, of €1200 borg maar dan was ik wel zelf verantwoordelijk als er wat zou gebeuren! Ik had inderdaad in het mailtje van doyouspain gezien dat ze een borg konden vragen maar doyouspain had in hun mail aangegeven dat de borg €1100 zou zijn en ik had precies €1120 krediet op mijn kaart, ik heb hier tijdens de reis rekening mee gehouden! De medewerkerker wilde nergens wat van weten... €1120 was niet voldoende €80 cash was ook geen mogelijkheid en doyouspain was niet bereikbaar! Ik heb rond 23:00 5x gebeld en meteen gemaild vanaf het vliegveld maar er gaf niemand thuis.. inmiddels stonden mijn kinderen en ik te janken aan de balie, want de moed zonk me in de schoenen.. hoe onrechtvaardig en helemaal wanneer je net een dierbare bent verloren maar het interesseerde ze helemaal niks! De beveiliging werd erbij gehaald om mij met mijn kids te verwijderen. Inmiddels hadden we ook de laatste trein naar calafell gemist, achja weer €75 extra voor een taxi. Ik was zo verbouwereerd dat ik het van me af heb gezet en me op de crematie die de volgende dag plaatsvond heb geconcentreerd. Ik heb wel de credit card maatschappij ingelicht want godzijdank ben ik verzekerd tegen dit soort malafide praktijken maar wie zit er te wachten op het invullen van een bult formulieren?? Het heeft uiteindelijk 2 weken geduurd voor ik antwoord kreeg! En guess what, ik krijg niks terug want dan had ik maar niet achteraf moeten komen, hallooo ik heb BEWIJS van gepoogde telefoontjes en ik heb gemaild! Wat een bagger service zeg! Ik heb mijn uiterste best gedaan uit te leggen dat je klanten zo niet hoort te behandelen, ik heb nooit de mogelijkheid gehad de boeking ter plaatse te cancelen of nog beter een oplossing zoeken! Nadat ik bewijs stuurde dat ik toch echt ter plaatse meteen contact heb gezocht kreeg ik het excuus dat het een non redundable boeking is, dit terwijl je tijdens het relatief simpele boekingspricess 3x groene letters krijgt te zien waar staat dat het tot aanvang huur nog is te cancelen! Daar hoort de consument dan wel een mogelijkheid voor te hebben! Ik voel me flink belazerd en ben nog nooit zo slecht behandeld! Vreselijk onbeschofte en ongeïnteresseerde behandeling! Voor de rest van de reis hadden wij geen vervoer. Ik voel me bestolen, doyouspain is niet bereid de ruim €200 waarvoor ik NIKS heb gekregen te compenseren. Eerst omdat ik achteraf wilde cancelen, toen ik bewees dat ik ter plaatse contact had gezocht lag het ineens aan de voorwaarden terwijl ze op hun website schreeuwen met een easy cancellation policy! Dan nog te zwijgen over de verkeerde info
    die ze geven over de hoogte van de borg! Als ik goed was geïnformeerd had ik geweten dat er €1200 op mijn kaart moest staan in plaats van de gecommuniceerde €1100! MISLIJDING TEN TOP! Voor vervoer van en naar het vliegveld voor de terugreis hebben wij dan ook nog kosten moeten maken voor een taxi. Nog een aantal mails gestuurd over het bedrag van de verzekering en de niet ontvangen autohuur maar het niveau van de reacties is zwaar onder de maat en onvolledig. Omdat ik geen auto konden huren en er op dat moment niemand van doyouspain bereikbaar was vraag ik
    me af hoe we deze verzekering en autohuur nog hadden kunnen of moeten annuleren op de terwijl ook de medewerkers van Goldcar ons nergens mee hielpen? Hier dien je als consument wel een redelijke mogelijkheid voor te hebben.. Het enige waar het hun om gaat is je zoveel mogelijk geld uit je zak troggelen maar een stukje service hebben ze nog nooit van gehoord. Ze doen het er om dat blijkt ook wel aan de vele klachten die online zijn te vinden. Ik had echt gedacht dat dit verhaal zo duidelijk zou zijn dat ik dit zelf kon afhandelen maar doyouspain doet in geen geval aan compensatie! Dat wordt toch formulieren voor de verzekering invullen. Helaas voor doyouspain ben ik iemand die zich niet op deze manier laat bestelen, ik sleep ze voor de rechter, mijn geld komt hoe dan ook terug! Ik heb bewijs van het complete verhaal er is geen jurist die deze oplichters in het gelijk zal stellen..

    NOOIT MEER DOYOUSPAIN!

    Door Birgit Kamma op 23 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Auto all risk etc gehuurd voor 140 euro. Bij aankomst verhuurbedrijf moest er nog eens € 202,00 extra worden afgerekend voor allerlei extra's zoals tankservice en €40,00 voor buiten kantoortijden terugbrengen (ik geef NB de juiste tijden door bij aanvraag dus dat had al in de offerte moeten zitten).
    Verhuurbedrijf legde uit dat dit de verkooptruc van Doyouspain is. En ja, je hebt nu eenmaal al die €140,00 betaald dus je moet wel.

    Zwakke punten
    ik zou het bijna oplichting noemen

    Door jeet op 31 oktober 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Geboekt voor 2 weken bij goldcar incl. All Risk verzekering bij doyouspain. Voor 92 euro verzekerd. Aangekomen in Spanje moest ik met mes op de keel volledige verzekering afsluiten voor 320 euro omdat mijn creditcard maar tot 1000 euro credit (borg) aan kon. Ik wilde de rest van de borg contant betalen, maar dat wilden ze niet. Dus 2x verzekerd en totale prijs was verdubbeld.

    Sterke punten
    Bijna nwe auto.

    Door fred op 12 augustus 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Mooie aanbiedingen voor lage prijzen, maar eenmaal geboekt, dan ga je betalen voor tankvergoeding, extra verzekeringen, en ze proberen de oudste auto mee te geven.
    Trap er niet in!
    Allemaat oplichters.
    Ze willen dat je schade rijd, of proberen al een bestaande schade voor een 2e keer te verhalen op je.

    Sterke punten
    Creatief met oplichten

    Zwakke punten
    Met alle autos die ze inkopen en voor verhuur inzetten willen ze geld verdienen, door de verzekeringen op te lichten, en daarom zijn die premies zo hoog.

    Door Dankers op 8 augustus 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Er zijn zo ontzettend veel verborgen kosten. Betalen coor tanken ook al lever je hem vol in. 2e bestuurder kost fors elke dag. Wij hadden drie auto's gehuurd op 1 naam. Voor de andere auto's moeten we betalen voor de tweede bestuurder.

    Sterke punten
    Geen enkele kunnen vinden

    Zwakke punten
    Alleen maar en dat is geen grap. Dit zijn foute verhuur brokers!

    Door Menno op 8 juli 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Doyouspain is geen verhuurbedrijf, maar een platform dat verhuurbedrijven aanbiedt. Waarom begrijpen mensen dat niet? Als je een slechte ervaring gehad hebt met DYS, dat kan, maar het zijn toch echt de autoverhuurmaatschappijen op de luchthaven met wie je uiteindelijke de zaken afhandelt.

    Sterke punten
    Als je goed de kleine lettertjes leest kan je geld besparen. Maar je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Dus lees het goed. En aan de betreffende balies van de verhuurmaatschappijen moet je consequent voet bij stuk houden en je niet nog een verzekering laten aansmeren door die baliegasten.

    Door Jan op 1 november 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Al 5 jaren tevreden een auto gehuurd via DoyouSpain maar dit jaar een erg slechte ervaring. Midden in de nacht kwamen we aan en bleken de kosten veel hoger uit te vallen....281 euro en een beetje....ook bij thuiskomst nog 40 euro van mijn card afgeschreven...maar waarvoor? En de auto....supersmerig...... nu in de mail met doyouspain.....of er komt restitutie of nooit meer DoyouSpain!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    allerlei verborgen kosten....smerige auto......enz.

    Door Frank Volmer op 19 september 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Niet huren, zeer slechte ervaringen en onbetrouwbaar. Kregen auto niet mee, stond daar met een baby drie uur te wachten, en uiteindelijk ook geen geld terug. Slecht bedrijf!!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Slechte ervaring

    Door kleijn op 8 juli 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek Do you Spain

Schrijf je eigen review