Reviews van deze auteur

Vreselijke klachtenservice!!!

Review over MyWheels

Over het algemeen was ik erg tevreden over MyWheels. Prettige auto's, veel auto's beschikbaar, makkelijk te boeken en te gebruiken. Alles is prima, totdat er iets mis gaat. Dan is het de meest frustrerende en slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt! Ik lees dit overal online; zolang het goed gaat, gaat het goed. Als er iets mis is, geven ze geen thuis.

Ze belden me om te zeggen dat de sleutels van de auto die ik een dag eerder had gehuurd kwijt waren, en vroegen me of ik ze nog had. Ik zei dat ik ze in het dashboard-kastje had gelegd. 'Oh oké, dan zal het wel goed zijn' zeiden ze. Een week later kreeg ik echter een factuur met een boete van 500 euro, voor het verliezen van de sleutels. Blijkbaar was het dus niet goed. Als ik de sleutels ben verloren, dan betaal ik uiteraard de boete. Waar ik ontevreden over ben is dat ze me niet eens de kans hebben gegeven om nog eens goed overal te zoeken, op straat, rondom de auto, etc., maar dat ze me zonder verder bericht of contact gewoon een boete hebben gegeven. Ik vind het niet oké dat ze eerst zeggen 'oh dan zal het wel goed zijn' om me vervolgens de boete te geven.

Wat echter nóg veel erger is, is hoe het verder verliep. De afgelopen 8 weken heb ik ze heel vaak gebeld, waarbij ik elke keer te horen krijg dat ik een mail moet sturen naar de afdeling Operations. Maar ondanks meerdere mailtjes, terugbelverzoeken, etc., GEEN REACTIE. Ik heb ze telkens weer gebeld, gevraagd, gesmeekt, geëist dat ze contact met me opnemen, maar niks. Ik word echt TOTAAL GENEGEERD. Als ik ze vraag waar ik een officiële klacht kan indienen over deze gang van zaken, vertellen ze me opnieuw dat ik een mailtje kan sturen, wat echt belachelijk is want dat is juist mijn hele klacht. Het is zó frustrerend. Ik schrijf nooit boze reviews online, maar dit maakt zó machteloos!!!

reacties: