Met een bedrijfsnaam als Happy Car heb je natuurlijk heel wat waar te maken. Gelukkig worden veel klanten al blij bij het horen van deze naam. Dat is ook niet zo vreemd want Happy Car zet alles op alles om voor jou de goedkoopste huurauto te vinden. Het bedrijf werkt dan ook met een onafhankelijke prijsvergelijker en heeft onderling zo’n goede banden met de autoverhuurders dat deze intermediair de geweldigste kortingen kan aanbieden.

HappyCar Autohuren

Of je nu opzoek bent naar een Cabrio, jeep of verhuiswagen, je kan het invullen op Happy Car. De prijsvergelijker gaat vervolgens opzoek naar de beste deal. Je kan je zoekopdracht nog verder specificeren door te filteren op verzekeringen, wagenklasse en zelfs op prijs. Happy Car controleert ook gelijk de last minute acties en vroegboek kortingen. Met andere woorden; het aanbod is ten alle tijden up to date.

HappyCar Kosten

Happy car probeert het de klanten daarnaast zo gemakkelijk mogelijk te maken. Zo kan je, indien nodig, de auto tot 24 uur voor het ophalen nog annuleren. Uiteraard kan je verschillende opties nemen zoals GPS of kinderzitje en er zit altijd iemand voor je klaar die je deskundige hulp kan geven. Daar wordt je toch helemaal happy van?


Happy Car Reviews

  • Dit bedrijf is er alleen maar op uit om je op te lichten.
    Trap er niet in. Slechtste autoverhuurbedrijf die er bestaat.
    HIER GEEN AUTO HUREN U BENT GEWAARSCHUWD

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Door Dorien op 27 oktober 2019 Reageer
  • zeer misleidend bedrijf ! “Happy” car werkt met malafide onderverhuurders. Auto gehuurd op mallorca, alles netjes vooraf geregeld en betaald. Eenmaal aangekomen bij het sleutelophaal punt van de onderverhuurder, werden we gevraagd een spaans geschreven contract te ondertekenen. Omdat wij alles vooraf geregeld dachten te hebben met “happy” car geloofden wij de man achter de balie wel en wilden we snel naar onze plaats van bestemming om 7 uur s’ochtends. Achteraf bleek dat wij voor een extra verzekering hebben getekend twv 200€.. Zeer onbeschoft omdat de beste man achter de balie dit niet heeft vermeld en ook zeer gebrekkig engels sprak. Dat “happy” car zaken doet met diy soort malafide bedrijven is al triest maar daarnaast heeft “happy” car ons hiervoor ook niet gewaarschuwd. Als je alles al betaald hebt en dit bevestigd krijgt per mail ga je ervan uit dat het geregeld is en je even tekent en weg kan rijden. Dat er dan zo’n dikke adder onder het gras zit verwacht je niet. Nooit meer huren wij bij “happy” car. We voelen ons opgelicht en bedrogen, zeer triest bedrijf dat haar naam beter kan veranderen in SAD car.

    Zwakke punten
    Alles is zwak aan dit trieste bedrijf

    Door Rik van Wezel op 19 mei 2019 Reageer
  • Geen verantwoordelijkheid... niet doen!
    Er was geen auto bij aankomst. Er wordt aangegeven dat er wordt vergoed maar alles gaat via derde partijen. Ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid en wachten tot een derde partij reageert. Het duurt nu al maanden bij ons, geen auto maar wel geld afgeschreven. Ik zou hier nooit meer boeken. Ellende...

    Sterke punten
    Geen enkele

    Zwakke punten
    Afschuiven

    Door Eric op 28 december 2018 Reageer
  • In augustus een auto gehuurd bij deze oplichters en meteen de grootste fout van mijn leven gemaakt.

    Ik kwam aan op locatie en de verhuurder was niet aanwezig. Hier heb ik even op moeten wachten tot de verhuurder aankwam.
    Nadat we de papieren hebben ingevuld kreeg ik de auto te zien.
    Deze was in zeer slechte staat en niet voorzien van airco. Tot hier kan happycar er niks aan doen.
    Ik heb happycar vervolgens meerdere keren geprobeerd te bellen en mailen om tot een oplossing te komen. Helaas geen gehoor
    De autoverhuurder zelf erkende dat dit niet OK was en wilde de boeking annuleren aangezien hij verder geen andere auto's beschikbaar had.

    Na mijn vakantie (2,5 week later) kreeg ik eindelijk bericht.
    Het bericht was dat het mijn eigen probleem is en ik het volledige bedrag kwijt ben. Ben nog steeds bezig met dit gezeik!!

    Sterke punten
    De manier hoe ze mensen oplichten is erg sterk!

    Zwakke punten
    Een te lange lijst

    Door Achraf op 27 november 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Minder dan beroerde service! De service van Happycar is simpel te omschrijven: Niet Bestaand!! Ik heb in Edinburgh via hen een auto gehuurd bij Green Motion. Horken van mensen. Ergens in de kleine lettertjes staat dat je een bankafschrift bij je moet hebben. Daarmee bewijs je dan je adres (?). Omdat ik die niet bij me had, kreeg ik de auto niet mee. Happycar nummer gebeld en dat kantoor was op Goede Vrijdag gesloten (!) Ik heb dus ergens anders een auto moeten huren. Krijg ik als commentaar: Wij hebben die auto niet voor je geregeld en dus gaan we dat niet vergoeden! Blijf uit de buurt van dit bedrijf mensen!!

    Sterke punten
    het zijn verdomd handige oplichters.

    Zwakke punten
    Onbereikbaar, nemen geen enkele verantwoordelijkheid en laten je domweg barsten. Ze hebben geen idee van service.

    Door philip woldringh op 10 april 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Gelukkig heb ik maar een ervaring met Hapycar. Helaas was deze alles behalve goed.
    Online een auto gereserveerd die af te halen zou zijn op de luchthaven. Eenmaal aangekomen bleek er helemaal geen loket op de luchthaven te zijn. Per bus moest men dan nog enkele kilometers reizen om vervolgens op een afgelegen parkeerplaats het juiste loket te vinden. Doordat wij genoeg speelruimte hadden in het gereserveerde tijdstip, waren wij slechts 10 minuten later bij het loket dan op ons ticket stond. Hierdoor kwamen er extra kosten bij de reservering die bijna even hoog waren als de totaalprijs van de auto.
    Happycar stelt zich vervolgens heel slecht op. Zij reageren inhoudelijk niet en reactie per mail duurt regelmatig langer dan 30 dagen(!)
    Ondanks dat zij nergens iets vermelden op hun reserveringsbevestiging trekken zij zich terug van alle verantwoordelijkheden en beschuldigen mij dat ik dit had moeten weten. Ondanks dat ze dit zelf nog steeds niet op hun site hebben staan.
    Heel onprofessionele firma.
    Conclusie: geld kwijt, geen auto en een hoop extra kosten gemaakt....

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Te veel om op te noemen

    Door Peter op 13 oktober 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik ben net terug van een korte vakantie uit Spanje en heb een wat minder plezante ervaring gehad met het verhuurbedrijf voor huurauto`s; het gaat met name over misleiding over bedragen van verzekeringen m.b.t. deze huurauto. Het verhuurbedrijf, de onderverhuurder en de lokale verhuurder weerleggen mijn opmerkingen en ontwijken mijn vragen. Ik voel mij misleid, onder druk gezet en onjuist behandeld wat mij uiteindelijk 170 euro extra heeft gekost en een smet heeft achtergelaten op mijn vakantie.
    Na aankomst op vliegveld Malaga in Spanje hebben we ons sub-sub-verhuurbedrijf (rare constructie met subverhuurders: van happycar => cardelmar => naar lokale verhuurder record.go of record. Espagna; dat was niet echt duidelijk voor de aanvang van de reis) gevonden. De dame achter de balie van record.go geeft bij het doorspreken van de huurgegevens dat wij 1100 euro moeten betalen als borg of een verzekering van 140 euro extra moeten nemen evenals opleverkosten van 30 euro extra. Zij laat zien wat een krasje kost in een overzicht , ze maken ons bang en zet ons onder druk en dwingt ons te kiezen tussen 1100 euro achterlaten als borg voor krasjes of alle krasjes en schade afkopen middels een extra verzekering van 140 euro. De lokale verhuurder zei dus dat wij niet verzekerd zouden zijn via happycar of de subverhuurder cardelmar als we geen 1100 euro borg zouden achterlaten of een extra verzekering van 140 zouden nemen. Maar we waren toch ook al allrisk verzekerd via happycar volgens de reservering/voucher? Waarom zet de lokale verhuurder ons dan onder druk met de aanvullende verzekering en waarom geven happycar of cardelmar niet duidelijk aan in de reserveringsbevestiging of algemene voorwaarden dat eventuele schade gewoon wordt vergoed door deze allrisk verzekering? Wij willen niet onverzekerd in in een vreemd land rondrijden! Record go geeft duidelijk aan dat wij kunnen kiezen tussen 1100 euro achterlaten of een verzekering van 140 afsluiten omdat de allrisk van happycar (de verhuurder waar wij dachten te huren) of cardelmar het niet dekt! Dat is niet fair! En annuleren kan niet want niemand (geen van de nummers van geen van de verhuurbedrijven) is bereikbaar (savonds of in het weekend) en de annuleringsperiode van 24 uur is al verlopen. Wij hadden de borg achtergelaten als we zeker wisten dat dit vergoed werd door cardelmar of happycar, maar zij zijn absoluut daar niet duidelijk over!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Niet bereikbaar, zeer onduidelijke huurvoorwaarden, niet bereikbaar in weekend of avonduren voor advies wat lastig is bij vliegen gedurende de nacht of avonduren, en het allerbelangrijkste: de gegeven huurprijs en allrisk verzekering wordt ruim 3x zo hoog in bedrag daar de subverhuurder hier veel geld boven op drukt middels onzuivere praktijken en kleine lettertjes in de huurvoorwaarden.

    Door Jackey op 27 september 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wij hebben een auto gehuurd via Happy car en daarbij is zo ongeveer alles misgegaan wat er mis kon gaan.

    De auto die wij kregen was niet degene die we hadden gehuurd, maar een auto van veel mindere kwaliteit.

    Deze auto is tijdens de huurperiode stuk gegaan vanwege slecht onderhoud waardoor wij extra kosten hebben moeten maken en bijna ons vliegtuig hebben gemist.

    Happy car vond dit allemaal erg vervelend maar gaf aan alles op te lossen en alle gemaakte kosten te zullen vergoeden.

    Na maanden van geduldig wachten en heen en weer mailen begon men zich terug te trekken uit eerder gemaakte afspraken die duidelijk in de mail zijn terug te lezen. Het is niet te geloven maar ze beloven iets en zeggen later gewoon dat ze dit niet doen.

    Het gevolg is dat wij achterblijven met de kosten.

    Zwakke punten
    - Zwart op wit gemaakte afspraken worden niet nagekomen.
    - Beloven terug te bellen, maar doen dit de helft van de keren niet.
    - Je krijgt niet de auto die je hebt geboekt.

    Door Gabriella op 19 september 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ondanks e-mailbevestiging en een afprintbare voucher is de boeking nooit doorgevoerd in het systeem van de autoleverancier. Gevolg is dat ik niet enkel mijn geld kwijt ben maar nog eens ter plaatse een boeking dienden te doen via een andere maatschappij waardoor het me 90 euro extra kostte. Tot heden heb ik nog steeds ondanks geleverde bewijzen mijn geld niet terug gestort gekregen. Frauduleus karakter.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    geen telefooncomunicatie mogelijk. Spelen heen en weer-spelletjes via e-mail. Voeren de opdracht niet door maar nemen wel het geld.. Laten je nodeloos lang wachten alvorens onterecht geïnd geld terug te storten.

    Door Dennis op 13 juli 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ondanks e-mailbevestiging en een afprintbare voucher is de boeking nooit doorgevoerd in het systeem van de autoleverancier. Gevolg is dat ik niet enkel mijn geld kwijt ben maar nog eens ter plaatse een boeking dienden te doen via een andere maatschappij waardoor het me 90 euro extra kostte. Tot heden heb ik nog steeds ondanks geleverde bewijzen mijn geld niet terug gestort gekregen. Frauduleus karakter.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    geen telefooncomunicatie mogelijk.
    spelen heen en weer-spelletjes via e-mail
    voeren de opdracht niet door maar nemen wel het geld.
    laten je nodeloos lang wachten alvorens onterecht geïnd geld terug te storten

    Door Dennis op 13 juli 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ondanks e-mailbevestiging en een afprintbare voucher is de boeking nooit doorgevoerd in het systeem van de autoleverancier. Gevolg is dat ik niet enkel mijn geld kwijt ben maar nog eens ter plaatse een boeking dienden te doen via een andere maatschappij waardoor het me 90 euro extra kostte. Tot heden heb ik nog steeds ondanks geleverde bewijzen mijn geld niet terug gestort gekregen. Frauduleus karakter.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    geen telefooncomunicatie mogelijk.
    spelen heen en weer-spelletjes via e-mail
    voeren de opdracht niet door maar nemen wel het geld.
    laten je nodeloos lang wachten alvorens onterecht geïnd geld terug te storten

    Door Dennis op 13 juli 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik huurde een auto via de happy car. nl zobder eigen rissico telefonisch 0800- 0202757.Voor ca. 5 dagen (4 dagen plus 5 uur) C klasse ca 240 Euro voor Boekarest Otopeni Airport.
    Bij ontvangen van de gegevens bleek nog een platselijk nodig en niet DUIDELIJK aangegeven Nodig 1200€ via E-mailen later aangegeven.
    Telefonisch in het weekend niet bereilbaar en ook cardelmar als tussen agent!
    Alles gecanceld maar alleen per E- mail mogelijk. Tijd afdoende meer dan 60 uur van ta voren maar geen bevestiging per E-mail
    Bij locale verhuurder doorgegeven naar niet via happycar of Cardelmar.
    Borg vermindering wel direct via hun direct en ook extra voor 70 plus. Mijn had ik doorgegeven maar geen rekening gehouden. Bovendien discriminerend.
    Via de locale verhuurder had ik dus een extra van ca. 185 Euro moeten bijbetalen
    Nu afwachten voor de door mij hun al afgenomen bedrag van mijn credit card.
    Bedrogen dus met de prijs. Mijn relatie met mijn vriendin naar de ...maak. En de vliegreis hiersoir moeten stoppen l!
    Totale schade voorlopig 400€!!???



    Sterke punten
    Geen . Behalve vriendelijke mevrouw aan de lijn!

    Zwakke punten
    Prijs is een farce terwijl jezelf alle risico's wil nemen.


    Geen telefoon na 18 uur en niet on het weekend!

    Volgende keer sunnycars als enige eerlijke verhuurder zonder eigenbrissico en geen happycar!

    Door L. Godie op 3 september 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek Happy Car

Schrijf je eigen review