• Ongevraagd is er een AllRisk verzzekering toegevoegd door Goldcar Airport. Medewerkster sprak (bewust) geen Engels . Contact in spaans . Geen uitleg of overleg Bij thuiskomst het contract vertaald . € 150,00 afgeschreven op Credit Card Het reserveren bij AutoEurope gaat prima . geen klachten . Duidelijk en inzichtelijk

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    - Geen beheersing van Goldcar medewerkster van de Engelse taal - ongevraagd extra verzekeringen afsluiten - contract in Engels - Lange wachttijden Airport. Als je aan de beurt ben krijg je een nummer en mag je opnieuw in de wachtrij - onvriendelijk Goldcar personeel

    Door Johan op 24 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ongevraagd is er een AllRisk verzzekering toegevoegd door Goldcar Airport. Medewerkster sprak (bewust) geen Engels . Contact in spaans . Geen uitleg of overleg Bij thuiskomst het contract vertaald . € 150,00 afgeschreven op Credit Card

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    - Geen beheersing Engelse Taal Contract in Spaans Als je aan de beurt ben bij de balie krijg je een nummer en mag je opnieuw wachten . - toevoeging verzekeringen zonder uitleg en overleg

    Door Johan op 24 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.