InterRent is een Europees bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in het verhuren van personenwagens. Niet alleen streeft het bedrijf er na om transparant, vriendelijk en genereus te zijn, maar zij doen er ook alles aan om de prijzen zo laag mogelijk te houden. Zij zien zichzelf dan ook graag als de marktleider die geen compromis treft met betrekking tot customer service.

InterRent Autohuren

InterRent is in 23 verschillende landen te vinden. Het grote voordeel van dit bedrijf is dat het zich richt op landen die erg geliefd zijn als vakantie oord, maar waar het huren van een auto nog niet mee valt. Denk bijvoorbeeld aan Kroatië, Bulgarije, Slovenië etc. Het bedrijf heeft een groot aantal locaties en een zeer uitgebreide vloot. Bovendien zijn de wagens op sommige locaties zelfs al vanaf slechts €5,- per dag te huren.

InterRent Kosten

InterRent zit gevestigd in al de belangrijkste vliegvelden. Hierdoor kan je direct vanuit het vliegtuig in je bestelde voertuig stappen. Dat voertuig kan je overigens uitbreiden met verschillende opties. Denk daarbij aan een GPS, Kinderzitje en vol-vol tankregeling. InterRent biedt alle mogelijkheden om jou reis zo prettig mogelijk te maken. Het is dan ook niet vreemd dat hun slogan Enjoy the Ride :D is.


InterRent Reviews

    Slechte service

    Slechte service, onaardige mw achter de balie, totaal onwillend om te helpen terwijl dat wel nodig was want het apparaat van key n go werkte niet. Totaal geen goede communicatie, totaal geen interesse in haar werk.

    Sterke punten
    Inleveren ging gemakkelijk

    Zwakke punten
    Bijna alles!!

    huur hier geen auto

    Wij hebben via Ryanair een auto geboekt op Malaga luchthaven. Betaald met American Express. Komen we aan in Malaga krijgen we de auto niet want je moet een mastercard of visa card kunnen tonen. Op de site kun je dus betalen met american express maar als je aankomt niet meer. Nergens in hun communicatie, mail, voucher staat deze info!!! Je wordt dus gewoon opgelicht door deze partij.

    Sterke punten
    0,0

    Zwakke punten
    ze lichten je op omdat ze niet de juiste info communiceren

    Leugenachtig voorgelicht

    Ik ben in een algemeen verhaaltje in gebrekkig Engels getrapt met woorden als 'is normal', 'refund', 'gasoline', 'no worries' waardoor ik dacht dat ik een reservering op mijn creditkaart kreeg voor het geval ik de auto niet afgetankt terugbracht. Later bleek dat ik een onnodige verzekering had afgesloten waarvan ik het geld niet terugkreeg. Stom natuurlijk, duur leergeld en nooit weer Interrent!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zie review en daarbovenop een klantonvriendelijke behandeling

    Telefoon in huur auto vergeten

    Wij hebben een huur auto gehad via Sunny Carson in Malaga,van 30 april tot 7mei die hebben wij op7mei voor 12.uur ingeleverd. Ton ik in het vliegtuig zat kwam ik er achter telf. Vergeten meteen nog een mail gestuurd en gebeld niet teberijken. Uiteindelijk contact maandag nietgevonden.
    Mijn probleem is als ik de auto inlever controleren ze of ik de benzinet as nk weer voor is in g er leverde, daar onder lag mijn mobiel dus de de gene die controleren zijn de eerste die in de auto komen dus mijn mobiel hebben gezien , of je controleert niet dan heeft de volgende huurder hem gevonden dat zou je als verhuurder kunnen vragen. Dinsdag 8 mei zouden ze kijken het antwoord was niet gevonden.
    Ik ben heel teleurgesteld in deze sfhandeling want ik weet100% zeker dat hij in de auto lag.
    Heel jammer ik krijg de indruk dat iemand hem zelf heeft meegenomen.

    Zwakke punten
    Slechte communicatie in het buiten land

    Vreselijk, intimiderend en mensonterend.

    Zeer slechte ervaring met interrent. Voor mijn reis naar Florence online een auto gehuurd. Vanwege eerdere negatieve ervaringen nu full coverage genomen. Aangekomen in Florence stond er een bullebak aan de balie die schreeuwde dat de full coverage niet van hun was. Ik moest 360 euro bijbetalen. Een schandaal werkelijk. Het polisnummer van de full coverage was op hun papier geprint en toch moest ik 2000 euro borg op m’n creditcard laten afschrijven. Ik belde vanaf de balie met Interrent en na mijn verhaal gehoord te hebben werd de verbinding verbroken. Daar sta je dan. Echt ongelofelijk. De intimiderende toon, de leugenachtige procedure is zeer onveilig. In de auto aangekomen stonk deze naar rook. Er was weken in gerookt. De auto was niet Schoon, en niet volgetankt zoals afgesproken maar was net over de helft. Schandalige intimiderende ervaring.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zie boven. Intimiderend personeel. Leugenachtige procedures, waardeloze auto

    Onwelwillend

    Prima auto snel op de weg ! \\r\\nMaar als je de auto een dag later wil retourneren geven ze niet thuis . \\r\\nVerzoek een aanpassing te doen , uiteraard tegen meerprijs . Onmogelijk online of telefonisch te verlengen ! Heel onprettig !

    Zwakke punten
    Slechte service mbt aanpassen van huurperiode

    CHEATERS and THIEFS!!!

    CHEATERS and THIEFS!!!
    The worst ever. Very friendly at the desk to finalise the contract where they charge you a gasoline deposit that we never got refunded (we brought the car back fully tanked though). Never got an answer on the many emails we have sent. Now, all of the sudden they say that it was a deposit to cross the Gibraltar?! They asked where we were heading and specified we will stay in Malaga, Sevilla and back. Tell me, if I paid to cross the boarder, which I didn't cross, where is the deposit of the gasoline.
    I am not the only case. The same thing happend to my mom a few months the later. ..
    She even has never left Malaga!!!
    If my mom and I are a victim for sure there are more people getting scamed!
    I won't stop till I received the money were I have right on!

    Bespaar jezelf geld, tijd en heel veel gezeik, doe het niet!

    Slechtste ervaring ooit. Hadden all-in verzekering maar na een lekke band moesten we 17x bellen tot contact. Ze zeiden dat we het moesten voorschieten en dat ze het dan zouden terugbetalen. We zijn nu twee maanden verder en nog geen cent terug. Je wordt van kastje naar de muur gestuurd. Waanzinnig frustrerend.

    Vakantie problemen met InterRent

    Via de luchtvaartmaatschappij een auto gehuurt bij InterRent. Vooraf betaald, documenten geprint en alles paraat willen we de auto komen ophalen.

    Je hoort hem al aankomen, de medewerker van InterRent zei dat onze documenten niet geldig waren. onze verzekering die we van te voren hadden afgesloten ook niet geldig was. om überhaupt weg te komen met een auto die ochtend vroeg MOESTEN we bij hun opnieuw akkoord gaan met de voorwaarden én 175 extra betalen!!!
    We waren natuurlijk erg verontwaardigd en wilde een duidelijke uitleg! Die we gewoon niet gekregen. inplaats daarvan begon de werknemer domme verhalen over Eettentjes in het plaatsje die we hadden opgegeven als bestemming.

    Boos, verontwaardigd en zeer teleurgesteld hebben we opnieuw geld moeten betalen voor de auto.

    later eenmaal op plek van bestemming nog met de vluchtmaatschappij gebeld die ons direct zei: "oo nee je had niet moeten tekenen en ons meteen moeten bellen"
    kortom: de Spanse werknemers van InterRent zijn gewoon BOEVEN!

    Ik beveel dit bedrijf absoluut niet aan! ik zou er ook nooit meer een auto huren.

    eerdere ervaringen met Eurocar waren prima! die beveel ik wel aan.

    Zwakke punten
    Zie review

    Interrent extra verzekering afgeboekt

    Een auto gehuurd via cartrawler via transavia. Vooruit de auto betaald. Bij het ophalen moest ik een borg voor de auto en benzine betalen. Uitdrukkelijk gezegd dat

    Sterke punten
    Goedkoop online

    Zwakke punten
    Verzekering er door gedrukt zelfs nadat ik aangegeven heb dat ik dit niet wilde.

    Nooit meer Interrent!

    Nooit meer Auto Europe en/of Interrent. Een auto gehuurd voor bijna €450,00. Buiten mijn schuld om vertraging gehad. Op het moment dat ik de auto wilde ophalen was ik te laat en was de auto niet meer beschikbaar. De enige oplossing was een nieuwe auto huren voor bijna €700,00. Klacht ingediend, aangegeven dat het een no show was (zoals geadviseerd door Auto Europe en Interrent) meer dan 10x gebeld en ze verwijzen naar elkaar en niemand reageert! Bij de huur van de 2e auto was alles afgekocht (all risk en tolwegen) en wordt ik maanden later geconfronteerd met een aanmaning van een deurwaarder of ik ook nog eens €50 aan tolkosten moet overmaken. Voor mij, en iedereen die ik spreek (Dat zijn heeeel veel mensen) nooit meer zaken doen met 1 van deze bedrijven

    Huurauto

    Opnieuw laten beet nemen duur auto verhuur bedrijf. Van te voren goed geregeld en gereserveerd auto op vakantie eiland fuertuea. Ventura.
    Bij aankomst was het niet verantwoordt om onverzekerd met auto rond te rijden en laten ons weer verleiden tot upgrade met bij komende kosten. 100 euro borg voor brandstof die terug zou. Worden betaald. Na thuis komst maar € 65 terug gestort en de kleine letters even rustig nagelezen. Nogmaals blijkt dat we onjuist geïnformeerd zijn . En kunnen nog eens fluiten naar de € 35.
    Of wel ook deze partij houdt je voor de gek.

    Jammer.

    Huurprijs van de auto zat bij de reis in. Voor 324 euro is de Visacard belast er vanuit gaande dat dit de borgsom was en kreeg later 60 euro terug voor het afgetankt afleveren. Dubbele kosten gemaakt dus. Ervaring met de huur van auto's voor eenzelfde periode bij andere huurders en kwam nooit boven de 200 euro ui en dat voor een nettere en kwalitatief betere auto.
    Voor mij een wijze les. Interrent, nooit meer doen dus.

    ZO SLECHT...

    Ten eerste geen hulp, niet vriendelijk en vervolgens betaal je borg waar je bijna niks van terug ziet

    Oplichters

    Wij zijn opgelicht door interrent in Malaga. Nadat we hoorden dat we geen 2 auto’s (Voor hetzelfde gezin) konden huren op 1 creditcard, werden we gedwongen een dubbel zo dure bus te huren. We kregen ruzie over de voorwaarden omdat het personeel van interrent echt erg onbeschoft was. We konden onze auto’s volgens hen niet meer annuleren. We hebben besloten 1 auto te huren op de creditcard en de andere te huren bij europcar. Voor beide auto’s (dus ook de auto die we niet konden huren op dezelfde creditcard) hebben we moeten betalen + we moesten extra kosten voor verzekering betalen die ook niet in de voorwaarden stonden. Uiteindelijk hebben we €800 betaald voor niks.

    Zwakke punten
    Geen service

    Worst rental experience ever

    This rental company is a scam. After giving my credit card, they already booked 2 fees for handling fines. 55 euro’s!!! This is without questioning a mafia company.

    Greetings,
    Axel

    Terrible!

    This rental car company is terrible!!

    I rented a car at Ljubljana airport in Slovenia.
    The 1st car they prepared was already broken.
    When I drove the car, I heard engine noise.

    I asked them to change to another car.

    The second car was no problem.
    But 2 month after returning the car, they charged me over 500€!! although I have never damaged it.

    I can't understand why they informed me so late!

    On top of that, the attached photos shows just tiny something.
    It would be quite difficult to identify whether it is damage or dirt.

    I have mailed them to confirm it, but they haven't replied.

    If I had used the 1st car, they would have charged me more for the engine noise.

    Now I am disputing them.

    They are redicuous!!

    Beschamend

    Voor een korte vakantie in Portugal een auto gehuurd bij interrent Porto. Bij afhalen getekend voor een tolkasje in de auto. Bij terugbrengen was alles ok en konden we meten vertrekken zonder iets te hoeven tekenen. Later een afschrijving via creditcard van ruim 50 euro voor het aftanken van de auto. Dit hadden wij zelf al gedaan aan de overkant van verhuurmaatschapij. Volgens hun was de tank niet vol en hadden wij hiervoor ook getekend. Schandalig dat er wordt verteld dat het voor een tolkastje is, maar er dan ook 50 euro wordt berekend om nog 2 liter extra in de tank te gooien.
    Voor mij nooit meer interrent.

    Zwakke punten
    Schandalige afhandeling en onduidelijke papieren die je via slinkse wijze mag tekenen.

    Oplichters

    Ook ik heb een auto gehuurd en vooraf een verzekering afgesloten. Via de creditcard wordt achteraf €420 extra afgeschreven als premie voor extra verzekeringen. Bij de balie wordt daar niets over gecommuniceerd. Je moet eerst betalen via creditcard en daarna krijg je pas je papieren.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oneerlijke firma. Bovendien nog auto meegekregen met slechte remmen en heel veel achade

    Oplichters

    Oplichters in ieder geval op Malaga Airport:
    Zonder te vermelden je een extra verzekering aansmeren, daarna beroepen op ondertekende contract en nog niet eens meer reageren op emails.

    Sterke punten
    Oorspronkelijk goede prijs

    Zwakke punten
    Frauduleuze praktijken en nadien niets meer van zich laten horen.

    Zeer slecht en oplichters

    Huur b=geen auto bij interend Malaga
    het zijn een stel oplichters.
    Verkopen verzekeringen die je niet nodig hebt en wanneer je aangeeft dit niet te willen krijg je geen auto mee.
    Vliegensvlug pakken ze je credit card, zeggen dat je digitaal moet tekenen voor het contract wat je niet te zien krijgt. Deze krijg je achteraf per mail en dan is er opeens 200 euro afgeschreven.
    Contact zoeken lukt niet

    Sterke punten
    Geen enkele

    Zwakke punten
    Alles
    HUUR HIER GEEN AUTO

    Pas op

    Geen ster waardig , bij verhuur 0,0 hulp en ze laten je alles extra betalen . Ook verzekeringen waar je niet om vraagt en het heet geen borg maar in het Spaans Fianza Tarjeta en je krijgt niets terug reageren niet op mail en ze sturen je van het kastje naar de muur nooit meer

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Wrak

    Really bad Rentalcars. Not friendly staff. Cars are totally wrecked. Absolutely not to be recommended.

    Zwakke punten
    Condition of the cars. Me Johnathan provides not a friendly customer experience. I recommend a different rental service.

    Huur niet bij internet , slechte ervaring

    Ze lichten je op waar je bijstaat. Huurde via mijn vluchtnummer bij internet/goldcar. Denk je alles geregeld te hebben kom je na je
    landing bij de balie . Pakker ze je papieren uit de hand en zonder iets te zeggen beginnen ze te typen. Wetende dat je borg betaald en je creditcard moet overhandigen zegt de balie medewerker dat alles oké is . Je bevestigd alles door te tekenen en wat ze niet vermelden is in het Spaans dat ze je kantoorkosten verzekeringen . Alles wat er bestaat laten ze je nog extra betalen terwijl je er niet om vraagt of gevraagd hebt. Ook communiceren ze niet met je wat ze allemaal Berekend hebben . (Achteraf te goed van vertrouwen , je wilt naar je hotel)Dus eerst betaal je de huur en daarna nog eens 250,00 . NOOIT meer internet PAS OP!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Oplichters

    Extra kosten voor een lekke band, die in het dorp waar ik woon gemaakt zou worden voor 25 euro. Onvriendelijk in de behandeling. Nieuwe band moeten betalen en 50 euro extra administratiekosten. Daarnaast een extra rit moeten maken naar de luchthaven en tol. Dit grapje kostte me 230 euro....
    Niet te vertrouwen en ze smeren je kosten aan die onterecht zijn. Ik huur hier nooit meer een auto. Ik huur overigens ook nooit bij Goldcar, dat is hun partner. Daar had ik al slechte ervaringen mee.

    Sterke punten
    prijs

    Zwakke punten
    rest


Bezoek InterRent

Schrijf een review