InterRent is een Europees bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in het verhuren van personenwagens. Niet alleen streeft het bedrijf er na om transparant, vriendelijk en genereus te zijn, maar zij doen er ook alles aan om de prijzen zo laag mogelijk te houden. Zij zien zichzelf dan ook graag als de marktleider die geen compromis treft met betrekking tot customer service.

InterRent Autohuren

InterRent is in 23 verschillende landen te vinden. Het grote voordeel van dit bedrijf is dat het zich richt op landen die erg geliefd zijn als vakantie oord, maar waar het huren van een auto nog niet mee valt. Denk bijvoorbeeld aan Kroatië, Bulgarije, Slovenië etc. Het bedrijf heeft een groot aantal locaties en een zeer uitgebreide vloot. Bovendien zijn de wagens op sommige locaties zelfs al vanaf slechts €5,- per dag te huren.

InterRent Kosten

InterRent zit gevestigd in al de belangrijkste vliegvelden. Hierdoor kan je direct vanuit het vliegtuig in je bestelde voertuig stappen. Dat voertuig kan je overigens uitbreiden met verschillende opties. Denk daarbij aan een GPS, Kinderzitje en vol-vol tankregeling. InterRent biedt alle mogelijkheden om jou reis zo prettig mogelijk te maken. Het is dan ook niet vreemd dat hun slogan Enjoy the Ride :D is.


InterRent Reviews

  • Wij zijn door Interrent overruled, zijn “getild” c.q. opgelicht en dat onder supervisie van AutoEurope waar wij een auto huurden. Deze overeenkomst is niet uitgevoerd door Interrent. Dit bedrijf hanteert eigen “methoden” en regels. Volstrekt onbetrouwbaar.

    Zwakke punten
    Volstrekt onbetrouwbaar.

    Door mackla op 19 februari 2020 Reageer
  • Ten eerste geen hulp, niet vriendelijk en vervolgens betaal je borg waar je bijna niks van terug ziet

    Door Lisa op 17 februari 2020 Reageer
  • Wij zijn opgelicht door interrent in Malaga. Nadat we hoorden dat we geen 2 auto’s (Voor hetzelfde gezin) konden huren op 1 creditcard, werden we gedwongen een dubbel zo dure bus te huren. We kregen ruzie over de voorwaarden omdat het personeel van interrent echt erg onbeschoft was. We konden onze auto’s volgens hen niet meer annuleren. We hebben besloten 1 auto te huren op de creditcard en de andere te huren bij europcar. Voor beide auto’s (dus ook de auto die we niet konden huren op dezelfde creditcard) hebben we moeten betalen + we moesten extra kosten voor verzekering betalen die ook niet in de voorwaarden stonden. Uiteindelijk hebben we €800 betaald voor niks.

    Zwakke punten
    Geen service

    Door Mar op 4 februari 2020 Reageer
  • This rental company is a scam. After giving my credit card, they already booked 2 fees for handling fines. 55 euro’s!!! This is without questioning a mafia company.

    Greetings,
    Axel

    Door Axe vg op 28 januari 2020 Reageer
  • Ik las bovenstaande recensies. Ik heb een hele andere ervaring! Vlot kregen we de sleutels mee en een overzicht waar schade was. De auto was schoon en reed prima.
    Ondanks dat het lampje van de benzine brandde kregen we nog €5.- terug.
    Een dikke pluim voor interrent!!!!!!!!

    Door Nichin op 27 januari 2020 Reageer
  • This rental car company is terrible!!

    I rented a car at Ljubljana airport in Slovenia.
    The 1st car they prepared was already broken.
    When I drove the car, I heard engine noise.

    I asked them to change to another car.

    The second car was no problem.
    But 2 month after returning the car, they charged me over 500€!! although I have never damaged it.

    I can't understand why they informed me so late!

    On top of that, the attached photos shows just tiny something.
    It would be quite difficult to identify whether it is damage or dirt.

    I have mailed them to confirm it, but they haven't replied.

    If I had used the 1st car, they would have charged me more for the engine noise.

    Now I am disputing them.

    They are redicuous!!

    Door Hiro op 6 januari 2020 Reageer
  • This rental car company is terrible!!

    I rented a car at Ljubljana airport in Slovenia.
    The 1st car they prepared was already broken.
    When I drove the car, I heard engine noise.

    I asked them to change to another car.

    The second car was no problem.
    But 2 month after returning the car, they charged me over 500€!! although I have never damaged it.

    I can't understand why they informed me so late!

    On top of that, the attached photos shows just tiny something.
    It would be quite difficult to identify whether it is damage or dirt.

    I have mailed them to confirm it, but they haven't replied.

    If I had used the 1st car, they would have charged me more for the engine noise.

    Now I am disputing them.

    They are redicuous!!

    Zwakke punten
    Liar, and fraud

    Door Hiro op 6 januari 2020 Reageer
  • Voor een korte vakantie in Portugal een auto gehuurd bij interrent Porto. Bij afhalen getekend voor een tolkasje in de auto. Bij terugbrengen was alles ok en konden we meten vertrekken zonder iets te hoeven tekenen. Later een afschrijving via creditcard van ruim 50 euro voor het aftanken van de auto. Dit hadden wij zelf al gedaan aan de overkant van verhuurmaatschapij. Volgens hun was de tank niet vol en hadden wij hiervoor ook getekend. Schandalig dat er wordt verteld dat het voor een tolkastje is, maar er dan ook 50 euro wordt berekend om nog 2 liter extra in de tank te gooien.
    Voor mij nooit meer interrent.

    Zwakke punten
    Schandalige afhandeling en onduidelijke papieren die je via slinkse wijze mag tekenen.

    Door Cees Smit op 9 december 2019 Reageer
  • I really felt the need to write this review although I don't usually, as it's really not fair the amount of bad feedback InterRent get.I was previously quite scared to even book with them after all the things I read but it's really not entirely true!
    I have used them many times for car hire from Alicante. Yes I choose the cheapest option but if I dont want to be asked for a large deposit, have the risk of paying for damages or losses, then I pay something like 30 euros extra to get FULL cover BEFORE I pick up the car. The reason people have so many "problems" with "extra" payments on arrival / check out is because they choose the very cheapest option which includes NO insurance cover, meaning of course you have to pay something when you get there to save risk of damages! It tells you so if you actually read the conditions on booking. Or you can pay a small amount more by changing the options to fully comp insurance, as well as unlimited mileage etc to stop you being liable for fuel or damage costs. I never have a problem with them, I pay my fuel cost up front when I pick up and it gets charged / frozen on my card then given back within days of returning it so long as I returned the car full. The reason people get so fed up with InterRent is because they choose the cheapest option without reading what it actually covers then get "surprised" on pick up with all the extra costs that they would know they are liable for if they actually read what they were agreeing to. And about the return of money after leaving the car, as mentioned I have never had a problem with this. The Key&Go system is also fine, it tells you on the screens how it will work and you can take a picture of it if you want to remember the info. There is also always information in the car glove box about what to do if you have any problems. OR you can always go to the desk as well as getting your key from the automatic machine if you have any questions or concerns with just walking away with the key. The staff are really helpful and friendly and there is literally no problem if you look into what you are agreeing to on booking.

    Door Cat op 22 november 2019 Reageer
  • Ook ik heb een auto gehuurd en vooraf een verzekering afgesloten. Via de creditcard wordt achteraf €420 extra afgeschreven als premie voor extra verzekeringen. Bij de balie wordt daar niets over gecommuniceerd. Je moet eerst betalen via creditcard en daarna krijg je pas je papieren.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oneerlijke firma. Bovendien nog auto meegekregen met slechte remmen en heel veel achade

    Door Kees van gorp op 6 november 2019 Reageer
  • Oplichters in ieder geval op Malaga Airport:
    Zonder te vermelden je een extra verzekering aansmeren, daarna beroepen op ondertekende contract en nog niet eens meer reageren op emails.

    Sterke punten
    Oorspronkelijk goede prijs

    Zwakke punten
    Frauduleuze praktijken en nadien niets meer van zich laten horen.

    Door Nick op 5 november 2019 Reageer
  • Auto online besteld en betaald via visa 68 Aangekomen malaga weer via visa 330 niets aan te doen en telefonisch contact alleen in Engels en dan een lul verhaal wat volgens mij een callcenter is in India. Alle mails wordt niet op gereageerd. Eerste bedrag was alleen voor de reservering. Wat een oplichtersbende nooit boeken

    Sterke punten
    Sluwheid van medewerkers.

    Door Bote op 15 oktober 2019 Reageer
  • Huur b=geen auto bij interend Malaga
    het zijn een stel oplichters.
    Verkopen verzekeringen die je niet nodig hebt en wanneer je aangeeft dit niet te willen krijg je geen auto mee.
    Vliegensvlug pakken ze je credit card, zeggen dat je digitaal moet tekenen voor het contract wat je niet te zien krijgt. Deze krijg je achteraf per mail en dan is er opeens 200 euro afgeschreven.
    Contact zoeken lukt niet

    Sterke punten
    Geen enkele

    Zwakke punten
    Alles
    HUUR HIER GEEN AUTO

    Door Michiel op 24 augustus 2019 Reageer
  • Geen ster waardig , bij verhuur 0,0 hulp en ze laten je alles extra betalen . Ook verzekeringen waar je niet om vraagt en het heet geen borg maar in het Spaans Fianza Tarjeta en je krijgt niets terug reageren niet op mail en ze sturen je van het kastje naar de muur nooit meer

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Door Harrie op 23 augustus 2019 Reageer
  • Really bad Rentalcars. Not friendly staff. Cars are totally wrecked. Absolutely not to be recommended.

    Zwakke punten
    Condition of the cars. Me Johnathan provides not a friendly customer experience. I recommend a different rental service.

    Door Tania Jansen op 18 augustus 2019 Reageer
  • Ze lichten je op waar je bijstaat. Huurde via mijn vluchtnummer bij internet/goldcar. Denk je alles geregeld te hebben kom je na je
    landing bij de balie . Pakker ze je papieren uit de hand en zonder iets te zeggen beginnen ze te typen. Wetende dat je borg betaald en je creditcard moet overhandigen zegt de balie medewerker dat alles oké is . Je bevestigd alles door te tekenen en wat ze niet vermelden is in het Spaans dat ze je kantoorkosten verzekeringen . Alles wat er bestaat laten ze je nog extra betalen terwijl je er niet om vraagt of gevraagd hebt. Ook communiceren ze niet met je wat ze allemaal Berekend hebben . (Achteraf te goed van vertrouwen , je wilt naar je hotel)Dus eerst betaal je de huur en daarna nog eens 250,00 . NOOIT meer internet PAS OP!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Door Sjan op 29 juli 2019 Reageer
  • Extra kosten voor een lekke band, die in het dorp waar ik woon gemaakt zou worden voor 25 euro. Onvriendelijk in de behandeling. Nieuwe band moeten betalen en 50 euro extra administratiekosten. Daarnaast een extra rit moeten maken naar de luchthaven en tol. Dit grapje kostte me 230 euro....
    Niet te vertrouwen en ze smeren je kosten aan die onterecht zijn. Ik huur hier nooit meer een auto. Ik huur overigens ook nooit bij Goldcar, dat is hun partner. Daar had ik al slechte ervaringen mee.

    Sterke punten
    prijs

    Zwakke punten
    rest

    Door Peter op 25 juli 2019 Reageer
  • 271 euro gerekend voor een autohuur van 3 dagen waarvoor al betaald was.
    In eerste instantie 80 euro en 74 euro teruggestort maar opnieuw 74 euro afgeschreven.
    Geven aan dat het een administratieve fout is maar laten niets meer horen.

    Jammer Transavia dat jullie deze firma aanbevelen! Snel stoppen hiermee.

    Zwakke punten
    Oplichters

    Door Joke Campo op 15 juli 2019 Reageer
  • Ook ik ben het slachtoffer geworden van interrent. Auto gehuurd in een minder goede staat. Binnen een dag een lekke band. Auto ingeleverd met de opmerking dat deze niet te repareren was. Na informatie in het dorp waar ik woon bleek dat het gewoon voor 25 euro te maken was. Nu heb ik 200 euro betaald en al 4 keer gemaild zonder reactie.
    Nooit, maar dan ook nooit hier een auto huren. Hetzelfde geld overigens ook voor Goldcar…
    Zelfde type ervaringen mee.

    Door Peter hakvoort op 15 juli 2019 Reageer
  • Inrerrent is vooral gespecialiseerd in het plunderen van creditcards van de klanten. In juni wagen gehuurd op Alicante Airport, had zelf gezorgd voor en extra verzekering. Op 30 juni wagen ingeleverd met volle tank. Niemand te zien aan de balie om de wagen na te kijken. iets later mail gekregen waarop stond dat contract was bee¨ndigd met bijlagen, maar geen bijlagen te vinden en een noreply adres, dus daar sta je dan. 5 dagen nadien zie ik dat er een bedrag van 480 euro van de rekening werd gehaald. Zonder enige uitleg of commentaar. Geen mail, geen telefoon, niks. Proberen telefonisch contact te nemen, wat onmogelijk blijkt te zijn, eindeloze wachttijden, bandjes, bezettoon. Mail gestuurd doch geen anwtoord op. gezien dat dit blijkbaar bij hen courrante praktijken zijn en heb ook een artikel gevonden dat ze door Europa in 2017 werden veroordeeld tot een boete van 2 miljoen euro voor oneerlijke handelspraktijken. Blijkbaar deert hen dat niet. Heb ondertussen klacht ingediend bij het Europena Consumer Center...we zullen zien of daar iets van komt

    Sterke punten
    Nihil

    Zwakke punten
    Alles. Het is gewoon een bende oplichters en dieven.

    Door Marc B. op 14 juli 2019 Reageer
  • Interrent en Goldcar proberen je altijd extra te laten betalen
    ga je hier aan de balie niet op in, of je geeft aan alles at betaald te hebben bij het boeken
    kan je kiezen... (balie luchthaven Girona) bijbetalen of geen auto

    ze lijken goedkoop maar zijn het niet! het zijn oplichters

    Sterke punten
    geen! behalve extras in rekening brengen die niet afgesproken zijn!

    Door B de Leeuw op 8 juli 2019 Reageer
  • Kijk uit wanneer je een auto huurt bij InterRent/Goldcar. Ze hebben zonder verwittiging of uitleg 341Euro van onze rekening gehaald. Na telefonisch contact met de hoofdzetel kregen we redenen voor het bedrag die ik allen kon weerleggen met schriftelijk bewijsmateriaal. Sindsdien weigeren ze elke E-MAIL te beantwoorden. Nooit meer huur ik nog een wagen bij InterRent Goldcar, en ik raad anderen aan dit ook niet meer te doen.

    Sterke punten
    Nihil

    Zwakke punten
    Schandalige manier van werken.

    Door Min Danny op 2 juli 2019 Reageer
  • Volgens invoice is alles in orde en zal borg binnen 5 dagen worden teruggestort. In plaats daarvan wordt zonder verklaring een extra bedrag ten laste gebracht.

    Contactformulier werkt niet omdat Málaga Airport niet wordt herkend als pick-up locatie. Iedere andere contactpoging strandt.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Plunderen creditcard klanten.

    Door ebel schepers op 16 juni 2019 Reageer
  • In de Voorjaarsvakantie een weekje Mallorca geboekt inclusief een auto.
    Ik moest een borg betalen ter hoogte van 289,91 euro. Zij hebben een bedrag van 121,00 overgemaakt en beweren dat zij de auto ook extra verzekerd hebben.
    Terwijl ik de auto zelf al had verzekerd. Staat in mijn contract.
    Ik zou graag in contact willen komen met mensen die dit ook mee gemaakt hebben.
    Hoe hebben jullie dit opgelost. Nooit meer Interrent!!!!!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Grote oplichters!
    Reageren niet op mails.
    Alles gaat snel zonder uitleg. Victor heeft ons geholpen.

    Door Cevdet Atalay op 7 maart 2019 Reageer
  • Op Gran Canaria auto voor een week gehuurd. Borg van 800 euro werd gereserveerd van Mastercard. Na inlevering kreeg ik bevestiging dat borg na circa 3 dagen zou vrijgegeven worden. Zijn nu 8 dagen verder en borg nog niet vrijgegeven. Op mail wordt niet gereageerd.

    Bij ophaling van het voertuig kreeg ik sleutels maar voertuig bevond zich niet op locatie. Ook medewerkers konden het voertuig niet vinden. Na meer dan een half uur wachten uiteindelijk ander voertuig gekregen dat wel wat lichte schade vertoonde. Trek maar wat foto's was de repliek van medewerkster.

    Sterke punten
    Wagen was zeer proper afgeleverd. Leek als nieuw binnenin en slechts 21000 km op teller

    Zwakke punten
    Reeds bovenaan vermeld + locatie van verhuurkantoor stond niet aangegeven in de luchthaven

    Door Buytaert op 15 november 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.



Bezoek InterRent

Schrijf je eigen review