Oplichting door do you spain

Oplichting door do you spain

De zoveelste, ook auto geboekt en door drukte ter plaatse aan de balie ( moesten 45 min wachten ) waren wij 5 minuten te laat. Auto boeking vervallen en geld kwijt, € 1000,00 lichter. Nog ter plaatse gebeld en laten overleggen met autoverhuurder maar men kon ( zogenaamd) niets meer doen. Wij stonden daar met 4 kinderen en hebben ter plekke dus opnieuw moeten huren. Mijnheer van Doyouspain was nog beledigd ook dat ik tegen hem tekeer ging. Echt absolute schande en zuivere oplichting! Nooit maar dan ook nooit daar boeken, gewoon ter plekke huren gaat prima en is nog goedkoper ook. Let op de positieve reviews, deze zijn altijd "op uitnodiging" dus zelf gearrangeerd. Zie onderstaand antwoord van doyouspain, ik heb gereageerd, als het geen robot is. Update: inmiddels vele mailwisselingen, en heb zelfs aangetoond met de boardingpassen dat wij op tijd waren,,,nu weten ze het niet meer en hebben zogenaamd overlegd met Gold car. Je raad het al, die zeggen dat wij te laat waren en noemen nog een verkeerd tijdstip ook. Zit te denken om collectief deze mensen aan te pakken, wie doet er mee?

Sterke punten
Oplichten van mensen

Zwakke punten