Reviews van deze auteur (0)

reacties:

Review: Niet huren bij happycar..lijkt goedkoop maar het wordt uiteindelijk 3x zo duur!

Geboekt via Happycars.com. Zouden in de aankomsthal van Tirana opgehaald worden door iemand met een Weego uniform en onze naam op een bord. Niet dus ...... en lopen maar. Op kantoor alleen iemand in niet herkenbare kleding. Vervolgens is de afgesproken en het contract vastgelegde borg van 200 opeens 500 geworden. En dat was nog maar het begin. Auto laten staan, geen vertrouwen hierin. Ook Happycars praat met de verhuurder mee. Allebij links laten liggen dus !