Wanneer je een auto wilt huren doe je dat via autohuren.nu. Dit bedrijf heeft niet alleen de beste deals, maar hebben ook nog eens de laagste prijs garantie. Mocht jij ergens een goedkopere deal vinden dan geef je dit bij Autohuren.nu aan, en zij maken vervolgens een offerte op maat.

Autohuren.nu Autohuren

Autohuren.nu werkt samen met een groot aantal verhuurders zoals Alamo, Hertz en Eurocar. Hierdoor hebben zij altijd de beste aanbiedingen voor je klaar staan en hebben zij de ideale positie om de prijzen laag te houden.

Autohuren.nu Mogelijkheden

Als je een auto zoekt op Autohuren.nu kan je behoorlijk wat extra’s aangeven. Hierdoor weet je dus zeker dat de auto die je huurt voldoet aan al je wensen. Je kan kiezen voor welke soort verzekeringen je wilt, wat voor type voertuig en uiteraard ook andere extra’s zoals airco, automatische schakeling, diesel, kinderzitje, GPS etc.

Autohuren.nu Kosten

Om het je nog makkelijker te maken kan je zelf kiezen waar je de auto wilt ophalen. Autohuren.nu heeft op vrijwel ieder vliegveld een vertegenwoordiger. Zo kruip je direct vanuit het vliegtuig achter het stuur. Bovendien zijn er ook regelmatig acties waardoor je bovenop de laagste prijs ook nog eens een extra voordeel krijgt. Wat wilt een mens nog meer?


Autohuren.nu Reviews

  • Via Rentalcars.com hebben we een auto gehuurd bij de firma “goldcar”, op het vliegveld Ciampino in Rome. De huurovereenkomst betrof een Fiat 500 met een volledige Beschermingsverzekering van 7 juni t/m 25 juni. Totaal bedrag 407,86 euro (autohuur 265,40 euro, volledige bescherming 142,46 euro).
    Op 7 juni hebben we ons gemeld bij Goldcar. Hier werd ons verteld dat we te laat waren met het ophalen van de auto. We hadden 12 uur aangevinkt en het was net na 17.00 uur dus noemden zij het een “no show”. Hier hebben wij idd over heen gelezen daar ik al vaak een auto heb gehuurd maar nog nooit een tijd van ophalen heb hoeven in te vullen. Over het vervallen van de vezekering en het “no show” verhaal is trouwens ook niks terug te lezen in de kleine lettertjes van Goldcar of Rentalcars. Redenatie ik huur een auto van 7 juni t/m 25 juni en als ik hem ophaal binnen de openingsuren zal het wel goed zijn, want hij is immers al volledig betaald. Niet dus!! Volgens de jongedame achter de balie “Ana” genaamd was de volledige verzekering vervallen doordat de tijd van ophalen afweek van het ingevulde bolletje van 12 uur. Heel raar verhaal antwoordde ik hierop waarop mevrouw ons te kennen gaf dat we zonder verzekering de auto niet meekregen. Ze verzocht ons de verzekering nogmaals te kopen via Goldcar dit keer. Dit weigerden we in eerste instantie en er werd geprobeerd contact te leggen met Rentalcars. Hier kreeg ik (achteraf weet ik nu ook waarom, waarover later meer) niemand te pakken maar werd doorverwezen naar een website.
    Inmiddels stonden we al een tijdje verloren aan de balie en hadden we nog een eindje rijden voor de boeg naar het B&B waar men op ons wachtte. Besloten werd dan maar de verzekering nog een keer te betalen en ons hier later over te buigen hoe dit bedrag terug te declareren evt. Je staat op zo’n moment totaal machteloos, net een hectische reis achter de rug (met vertraging ook nog eens), in een vreemd land met mensen achter een klantenbalie die heel slecht engels spreken en dus moeilijk zijn te verstaan. Enfin de credit card werd in het pinapparaat gestopt en verzocht werd om 197,44 euro te betalen voor een nieuwe verzekering. Echter de pin werkte niet en ze zei dat de pas niet goed was. Een tweede poging werd gedaan en weer gebeurde er niets. Ik vertelde haar dat ik de kaart al 15 jaar bezit en dat er niks mee aan de hand is. Hier wou ze niks van weten. De gewone ING pas werd geprobeerd en warempel de 197,44 euro werden afgeschreven. We kregen echter niet de Fiat 500 mee die we hadden gehuurd maar een oude beschadigde Ford Fiesta vol krassen, en afbladderende lak. Deze auto kregen we mee omdat ze geen borg kon inhouden daar de credit card het niet deed, maar ze zou dit door de vingers zien en de oude barrel meegeven omdat deze toch al beschadigd was en we tenslotte all-in verzekerd waren!! Op het huurcontract stond dat we de auto 25 juni om 12 uur in moesten leveren. Toen ik zei dat we die zondag om 12 uur terug zouden zijn werd er lachend medegedeeld dat dat echt niet nodig was, later terugbrengen was opeens geen enkel probleem!! Na het compleet filmen en fotograferen van de schades gingen we na 18.30 uur eindelijk op pad.
    De dag erna hebben we meteen de ING bank gebeld en het hele verhaal aan hun voorgelegd. De naam Goldcar was zelfs bij hun bekend en de jongeman aan de telefoon zei dat ze bij het pinnen met de credit card waarschijnlijk het apparaat uit hadden gezet, want met mijn credit card was niks aan de hand, bleek na controle door de bank. Kortom we waren voor 197,44 euro opgelicht door de firma Goldcar, waar we via Rentalcars terecht waren gekomen.
    De woensdag na thuiskomst heb ik geprobeerd om contact op te nemen met Rentalcars. Dit is al een hele operatie op zich. Ik wil nl graag andere reizigers in forums en andere social media bewust maken van de praktijken van dergelijke bedrijven. Uiteraard niet zonder wederhoor van de bedrijven zelf. Na enige tijd lukte het om een medewerker van Rentalcars aan de lijn te krijgen, nl ene Jean Pierre (waarschijnlijk ook verzonnen). Hij luisterde naar mijn verhaal en vertelde dat de tijd van ophalen nageleefd diende te worden en dat je daar vaak een of twee uur speling op had. Onzin, want dan had dit ook in de kleine letters gestaan en daar stond het niet!! Hij wou er wel even naar kijken om een evt oplossing te zoeken. Hij vroeg mij naar de referentie van de boeking. Ik verzocht hem vriendelijk om de verbinding niet te verbreken omdat dit mij al vaker was overkomen bij dergelijke kritische telefoontjes, en ik dit behoorlijk onbeschoft vind. Maar quasi verbaasd zei hij dat ik alleen even in de wacht ging om iets uit te zoeken. En zoals verwacht verbrak na enige minuten de verbinding (hoe verassend). Diverse keren heb ik daarna nog geprobeerd om contact te krijgen. Na 40 minuten heb ik het tenslotte opgegeven en ben in de pen geklommen. Hoop dat het fatsoen er is om een reactie op deze praktijken te geven.
    Maandag 2 juli wederom geprobeerd om contact te leggen met Rentalcars, nu kreeg ik ene Nina aan de lijn. Gevraagd werd of ik Jean Pierre (van het vorige gesprek) kon spreken. Na opvraging van mijn referentienummer werd ik in de wacht gezet en zoals verwacht werd wederom de verbinding verbroken.
    Zal mijn verhaal bij elk forum aanbieden in de reisbranche om andere reizigers op deze louche praktijken te attenderen. Daar ik dit als oplichting zie en hoop daardoor toch vele medereizigers extra kosten te besparen. Mijn advies, geef liever iets meer uit en boek bij een betrouwbare aanbieder. Check eerst altijd op internet hoe de aanbieder aangeschreven staat alvorens er mee in zee te gaan.

    Sterke punten
    Geen!!

    Zwakke punten
    Niet bereikbaar om een oplossing te zoeken! (zie review)
    Onbeschoft word de verbinding tot 2 keer toe verbroken.
    Bij Goldcar Ciampino Rome, staan figuren achter de balie die nauwelijks te verstaan zijn en onvriendelijk en onbeschoft zijn tegenover hun klanten.
    Bovendien de boel belazeren.

    Door RPM Wilms op 2 juli 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik hou heel erg van keuze. Authuren.nu is voor mij daarom ook de beste oplossing. Je hebt een goed overzicht en weet gelijk waar de kosten op uit gaan komen. Het is voor mij de perfecte uitkomst

    Sterke punten
    Professioneel contact

    Door mardy op 22 juli 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik had nog nooit een auto gehuurd dus tis wel fijn dat je met dees website je voorkeur kan aangeven. Ik rij graat automaat en da kan hier ook gewoon. Dan ken je zelfs nog kieze voor welke aanbieder je gaat. Maar de laagste prijs staat altijd bovenaan, dus je hoeft daar niet voor te zoeken ofzo.

    Sterke punten
    chille prijs

    Zwakke punten
    nie heel veel automaten

    Door Matzo op 18 juli 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek Autohuren.nu

Schrijf je eigen review