OK Rent A Car is een autoverhuurbedrijf voor Mallorca, Ibiza, Menorca, Formentera en Barcelona. Hun doel is om de modernste collectie aan auto's te hebben. Deze worden ter huur aangeboden aan klanten tegen redelijke prijzen.

OK Rent A Car huren

Als je in een impele diagram aangeeft wanneer je de auto wilt en wanner je het terugbezorgd, zoekt de site automatisch naar auto's voor je op. Hierdoor heb je direct een overzicht van welke auto's goedkoper zijn en wat de kosten per periode zijn.

OK Rent A Car kosten

Nadat een auto gekozen is kun je overgaan tot de betaling. De betaling kan via een MatserCard of Maestro. De site is Visa gecertifieerd, dus de betaling is betrouwbaar.


OK Rent A Car Reviews

    Oplichters

    Bij ophalen auto Alicante airport gedwongen een verzekering af te sluiten van € 315.00. wij hadden reeds een volledige dekking afgesloten/betaald via Booking.com., daar werd overheen gewalst. "Niet bij ons" was de reactie. Er werd door de onbeschofte juffrouw met de sleutels gewapperd en om de creditcard gevraagd. Niet betalen.. geen auto. Geen keus! polis zou via email worden verstuurd, nooit ontvangen. Aflever locatie werd niet opgegeven, deze hebben wij zelf moeten uitzoeken. Stelletje oplichters dus. Wij zijn nu ruim 4 weken bezig ons gelijk te halen via OK. en Booking.com, daar draait men eveneens om de brij heen en legt de verantwoordelijkheid bij ons. Al met al puur slecht, beide partijen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    1 ster is nog te veel... zwakke punten? serieus?

    Onbeschoft

    Het ophalen van de auto duurde erg lang, maar ging verder best goed. Na grondige inspectie, en van alle krasjes en deukjes foto's gemaakt te hebben, op weg. Auto was zo goed als nieuw en is prima bevallen. Bij het inleveren "geholpen" door een onbeschofte "dame". Werd voor leugenaar uitgemaakt bij een discussie over een kleine beschadiging op de bumper. Gelukkig kon ik met een foto bewijzen dat de kras er bij ophalen al zat. Zeer vervelende ervaring. Ik heb al bij veel andere verhuurders gehuurd, en het is overal hetzelfde liedje. Ze proberen je allemaal een poot uit te draaien

    Sterke punten
    De auto was praktisch nieuw en reed heerlijk.

    Zwakke punten
    Service. Ronduit onbeschofte medewerkers.

    Zeker geen aanrader

    Deze lui proberen een verzekering aan te praten van ruim 200 euro terwijl ik alles kant en klaar online geregeld had\\r\\nOok mijn borg dat via mijn Creditcard is gereserveerd niet volgens afspraak rij gegegeven\\r\\nKortom \\r\\nAbsoluut geen aanrader

    ok cars Allicante is a bad compagny. They are thiefs.

    This company Ok cars takes out an extra comprehensive insurance, although I had already taken one. You have to sign and pay and afterwards you can only read the contract on your email. I had a car for 5 days for 100 euros with full omnium and paid 210 euros. These are cheaters.

    Sterke punten
    cheating

    Zwakke punten
    be correct

    Oplichters

    Wat een slecht bedrijf. Na 1,5 uur in een wachtrij te hebben gestaan op Alicante kregen we de huurauto niet mee tenzij wij een extra verzekering van 255 euro zouden afsluiten. We hadden bij het boeken via Holiday Cars al een verzekering afgesloten. De zeer onvriendelijke dame van OK Rental weigerde ieder gesprek en we werden gedwongen om een extra verzekering af te sluiten. Anders hadden we "bad luck" en moesten we zonder auto vertrekken. Nooit meer!

    Sterke punten
    Geen enkele

    Zwakke punten
    Onvriendelijk, onbeschoft, oplichters.

    Perfect geholpen zeer nette en mooie auto

    Ik snap de meeste reviews echt niet Bij aankomst buiten bij de bussen zag ik geen bus van OK, maar binnen 10 minuten (22:30) was er een bus met een vriendelijke chauffeur die ons alles uitlegde. Na 5 minuten waren wij bij OK, waar een gastvrouw ons ontving en onze vertelde wanneer we aan de beurt waren. Werden netjes na 45 minuten (was erg druk maar er waren 8 balies open) geholpen, we hadden rechtstreeks geboekt en extra verzekering gekocht. Ik werd super goed geholpen door de vrouw met de katten tatoeage, die ons een anderen auto gaf. Er werd maar 150 euro borg gevraagd omdat we volledige verzekering hadden genomen. 264euro voor 9 dagen vind ik niet duur (btw de auto was 175 de rest was verzekering) heb ik een klacht eigenlijk niet, misschien het inleveren voor 7 uur moet je 50 euro betalen, dat vind ik in het hoogseizoen niet echt service. Maar ja regels zijn regels dan moet je ze van te voren lezen, dat had ik gedaan. Dus ik kan niet anders zeggen dan top bedrijf

    Sterke punten
    duidelijke net service

    Zwakke punten
    hoogseizoen betalen voor 7 uur inleveren

    NOT ok car

    Zeer slechte service !!! Het ophalen van de sleutel duurt minimaal 2,5 uur. Per klant duurt het ongeveer 30 minuten terwijl alles vooraf is ingevuld en opgegeven bij de reservering. Daarbij klopt de operationele organisatie gewoonweg niet. De baliemedewerker moet bij iedere klant mee naar buiten om de auto aan te wijzen en daardoor steeds vanachter zijn bureau weg. En mensen die een sleutel komen inleveren gaan tussendoor waarbij betreffende baliemedewerker ook weer vanachter zijn/haar bureau weg moet. Bij het inleveren duurde het ook een uur, voor enkel een sleutel inleveren !!!! En dan heb ik het nog niet eens over een schade afhandeling. Blijkbaar hebben wij (geen idee of de schade er al zat maar door alle frustraties bij het ophalen van de auto waarbij het inmiddels middennacht was zonder eten hebben we geen inspectie gedaan) schade gemaakt. Kosten, €1210,- voor enkele krassen op de plastic onderdelen !!!!

    Sterke punten
    De auto was oké

    Zwakke punten
    Organisatie, service, ophalen en inleveren, schade afhandeling. Alles eigenlijk zeer onvoldoende

    onbereikbaar

    bij het inleveren van de auto heeft mijn man zijn paspoort vermoedelijk bij ok rental in Palma laten liggen. Het lukt dsu niet om contact met hen te krijgen, whats app, telefoon, mail, messanger, facebook, insta, kortom alles geprobeerd en na 2 dagen nog steeds geen reactie. Echt zijn niet te bereiken, ben benieuwd wanneer je pech hebt met je auto...

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    onbereikbaarheid

    zeer klant onvriendelijk en tel. onbereikbaar bedrijf ook per mail niet.

    nooit meer het is dat wij er via doyouspain er naar toe gebracht werden. ze zitten in Elche op een parking. Heb je 2x full insurance betaald zijn ze toch niet bereikbaar. ook de berekening van dagen klopte niet.

    Sterke punten
    alleen de auto was goed

    Zwakke punten
    zeer klant onvriendelijk personeel (verplaats je eens aan de andere zijde van de balie) zowel tel. als per mail wordt er niet gereageerd en dan is het er niet eens druk. sturen ze je het contract per mail op je mobiel niet te lezen dus. Je weet niet waarvoor je betaald cowboy mentaliteit.

    OK Car rental zijn oplichters

    Auto online gehuurd bij OK car rental in Alicante Airport, bij het ophalen werd mij een extra verzekering opgedrongen, terwijl ik zelf al een aparte extra verzekering had geregeld. Bij het terugbrengen van de auto gaan zij extra onderzoek doen naar schade bij klanten die geen verzekering bij hun hebben genomen. Nu komt het, bij het inleveren had men een kleine schade gezien bij de linker velg en een klein krasje in het plastic strip van de achterbumper. Bij het ophalen had ik dit niet gezien, totaal 500 Euro geïncasseerd van mijn credit card. Dit is volgens mij hun systeem om mensen op te lichten door bestaande schade te laten betalen. Ik huur NOOIT meer van OK car rental. Mijn advies, huur nooit bij OK, want ze pakken je.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Bestaande schade verhalen bij klanten

    Huur NOOIT een auto hier!!!!

    Een week geleden toen mijn vriend en ik een auto bij "OK Rent a Car" hebben gehuurd in Rome, zijn wij ontzettend opgelicht. De vrouw bij de office sprak amper Engels, vertelde ons dat wij een nieuwe verzekering moesten afsluiten terwijl wij al hadden betaald voor een full coverage online, en anders kregen wij de auto niet mee. Daarnaast zaten er tal aan mankementen aan de auto die wij meekregen. Zo was bijvoorbeeld de AdBlue vloeistof niet bijgevuld, waardoor wij niet eens op plaats van bestemming zijn aangekomen de eerste dag. Dit geld moesten wij zelf voorschieten, en na inmiddels alweer 3 mails naar hun gestuurd te hebben hebben wij nog steeds niet ons geld terug gekregen. Ik heb me nog nooit zo belazerd gevoeld als bij dit bedrijf, en heb zeker mijn les geleerd na deze vakantie. NOOIT meer een auto huren bij OK Rent a Car -- Want het is alles behalve OK!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    - Slechte service - Oplichters - Spreken amper Engels - Geven auto's met mankementen

    DIEVEN

    Ik huur nooit meer een auto bij die criminelen. Fiat 500 gehuurd in januari, auto schadeloos en volgetankt teruggebracht. NA 8 MAAND NOG STEEDS ONZE WAARBORG VAN 150€ NIET TERUG GEKREGEN. 20+ mail gestuurd en 5 keer een antwoord gehad dat het voorschot is vrijgegeven, maar nog steeds geen geld gezien.

    Schandalig slecht!!

    Echt SCHANDALIG slechte service, eerder oplichterij! En heb je een vraag/klacht: bel NIET het service nummer, dat heeft ons € 70,- gekost!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen service, geen eerlijkheid, heeft me een vakantiedag gekost en een servicenummer wat me 70,- heeft gekost

    Aha moment

    De verhalen doen me sterk denken aan de praktijken van Goldcar/Rhodium/Interrent. Heb de auto op 5/2/2019 ingeleverd (sleutel in brievenbus om 6 uur 's morgens). Enkele uren later al 1102 euro afgeschreven van de rekening, maar kreeg pas op 8/2/2019 een mail waarin mij schade aan de ingeleverde auto werd verweten. De huurperiode daarvoor, in 2018, was deze truc Goldcar niet gelukt omdat ik een bestaande schade (maar niet op het formulier vermelde schade) bij aanvang direct gemeld had; schade die ze mij bij inleveren probeerden aan te rekenen, ook weer omdat er geen fysieke controle door de maatschappij was geweest bij het inleveren. DIT is de vaste oplichterstruc die ze gebruiken. Laat je dus nooit wegsturen zonder dat personeel gecontroleerd EN afgetekend heeft. Zorg voor veel, gedetailleerde en goede foto's bij het ophalen en laat je niet verleiden tot hetgeen op de vooraf ingevulde formulieren staat. Die geven vaak niet de gehele schade aan. En die betaal je dus bij inleveren. De schade die men mij verweet in 2/2019 zou zich rechts achteraan het voertuig bevinden. 5 Minuten voor inleveren heb ik het voertuig nog volgetankt, juist aan die rechterzijde en daar was toen helemaal niets mis mee. De foto's die Goldcar mij 3 dagen later stuurde, waren heel onduidelijk, en slechts op een daarvan was het kenteken van de auto te zien. Heel erg opvallend was het feit dat de man achter het Goldcar-loket mij bij het ophalen van het voertuig HELEMAAL NIETS heeft gevraagd over (extra) verzekering, iets wat tot dan toe iedere keer, en ook heel nadrukkelijk werd gevraagd. Het onderwerp verzekering is zelfs niet aan bod gekomen. MET VOORBEDACHTE RADE, vermoed ik dan omdat men bij ophalen al het inlevertijdstip weet en daarop dus kan reageren . MORAAL van het VERHAAL: Nooit meer Goldcar, Rhodium, Interrent en OK-cars. Controleer alles was er aan onvolkomenheden aan huurauto's is, ook ruitenwissers, reservewiel, gele vestjes, etc. Maak super gedetailleerde foto's (Ze naaien je anders waar je bij staat) Vaak is het maken van veel foto's en aantekeningen al een drempel voor die oplichters om je iets te verwijten, maar gok er niet op. Ik pak nog liever de bus dan nog een supergoedkope huurauto bij die maatschappijen te nemen. WEES GEWAARSCHUWD. Bedenk dat de wolkenkrabber die GOLDCAR in Benidorm wil bouwen, bekostigd wordt met crimineel oplichtersgeld van die club

    Sterke punten
    OPLICHTERS PUR SANG

    Zwakke punten
    Lees het bovenstaande

    Ok is niet Ok bedrijf

    Ok Rent a Car Ibiza, wat een klote bedrijf is dat... In nederland alles afgesloten via Happy Car en de auto stond bij Ok rent a car. Eerst 1,5 uur moeten wachten voor ik aan de beurt was toen werd ik gedwongen om nogmaals de verzekering te betalen voor de auto wat ik in nederland al had gedaan ander dan kreeg ik de sleutel niet mee! ik dacht wat the fuck is dit weer... weet dat ze het altijd proberen om een verzekering te verkopen ook al is die geregeld in nederland maar dat je de sleutel niet krijgt is weer iets nieuws!!! Nooit meer bij Ok rent a car huren, wat een oplichters!!

    Sterke punten
    none

    Zwakke punten
    alles...

    Ok is niet Ok bedrijf

    Ok Rent a Car Ibiza, (en andere landen) wat een klote bedrijf is dat... In nederland alles afgesloten via Happy Car en de auto stond bij Ok rent a car. Eerst 1,5 uur moeten wachten voor ik aan de beurt was toen werd ik gedwongen om nogmaals de verzekering te betalen voor de auto wat ik in nederland al had gedaan ander dan kreeg ik de sleutel niet mee! ik dacht wat the fuck is dit weer... weet dat ze het altijd proberen om een verzekering te verkopen ook al is die geregeld in nederland maar dat je de sleutel niet krijgt is weer iets nieuws!!! Nooit meer bij Ok rent a car huren, wat een oplichters!!

    Sterke punten
    Hebben geen sterke punten!!

    Zwakke punten
    Allee maar...!!

    REFUND VIA de credit card

    Probeer ze terug te pakken via jouw creditcard company Sterkte

    Zwakke punten
    Pak ze via de credit card company

    Zo slecht kom je het niet meer tegen

    OK RENT A CAR NIET HUREN. ZELFS HUN EIGEN PERSONEEL ZEI DIT. NIET HIER HUREN. 1. Onduidelijkheid over ophaallocatie bij Palma 2. Meer dan 1 uur gewacht om opgehaald te worden 3. Lange rijen 4. Efficint proces 5. Onvriendelijke personeel 6. Ik twijfelde of ik nog durfde een auto te huren, hoe kunnen jullie bestandsrecht hebben? 7. 100 euro extra omdat onze vlucht na 20u was en voor 7u de auto weer ingeleverd moest worden. 100 meer betaald dan u aangaf tijdens de reservering. 8. ONVRIENDELIJKE PERSONEEL 9. Als ik een klacht kon indienen bij een consumentenprogramma had ik het gedaan. 10. De verzekering van de 3e partij op uw website heeft geen enkele waarde. 0 waarde, want met deze verzekering moet je een borg op je creditcard reserveren van 800!!!! 11. Extra 85 betaald voor een all-risk aan de balie 12. Dit is regelrechte frauduleuze praktijken. Dit mag ook niet met het boeken van een reis, alle kosten moeten vooraf inzichtelijk zijn. Ik ga jullie een mooie Google review geven ;).

    Sterke punten
    Hahahahahahahahaaha!!!!

    Zwakke punten
    OK RENT A CAR 1. Onduidelijkheid over ophaallocatie bij Palma 2. Meer dan 1 uur gewacht om opgehaald te worden 3. Lange rijen 4. Efficint proces 5. Onvriendelijke personeel 6. Ik twijfelde of ik nog durfde een auto te huren, hoe kunnen jullie bestandsrecht hebben? 7. 100 euro extra omdat onze vlucht na 20u was en voor 7u de auto weer ingeleverd moest worden. 100 meer betaald dan u aangaf tijdens de reservering. 8. ONVRIENDELIJKE PERSONEEL 9. Als ik een klacht kon indienen bij een consumentenprogramma had ik het gedaan. 10. De verzekering van de 3e partij op uw website heeft geen enkele waarde. 0 waarde, want met deze verzekering moet je een borg op je creditcard reserveren van 800!!!! 11. Extra 85 betaald voor een all-risk aan de balie 12. Dit is regelrechte frauduleuze praktijken. Dit mag ook niet met het boeken van een reis, alle kosten moeten vooraf inzichtelijk zijn. Ik ga jullie een mooie Google review geven ;).

    Nooit hier huren!

    Nooit maar ook nooit hier huren! Doe het niet! Er is schade toegerekend die wij niet hebben gemaakt. Je wordt genaaid waar je bij staat. Auto hebben we van te voren gecontroleerd aantekeningen gemaakt van al eerdere schade, is keurig aan het verhuur document vastgeniet door personeel maar geen handtekening in het juiste vakje op het formulier door personeel. Ja dat waren we na ruim een uur wachten in 35 graden met klein kind niet op bedacht. En sinds wanneer moeten wij controleren of het personeel haar werk doet...260 euro!!!! zijn we armer voor schade die wij niet gemaakt hebben. En de medewerker maar zeggen de verzekering betaalt toch, geen probleem. Dit is gewoon hun verdienmodel. Verzekering oplichten. Ik heb nog inzage geist in formulieren van vorige huurder zodat ze konden zien dat de schade er reeds zat. Dat was ineens onmogelijk want ze hadden zoveel klanten en zoveel administratie dat was niet bij te houden... Jaja oplichters!

    Sterke punten
    Auto was ok

    Zwakke punten
    Nooit maar ook nooit hier huren! Doe het niet! Er is schade toegerekend die wij niet hebben gemaakt. Je wordt genaaid waar je bij staat. Auto hebben we van te voren gecontroleerd aantekeningen gemaakt van al eerdere schade, is keurig aan het verhuur document vastgeniet door personeel maar geen handtekening in het juiste vakje op het formulier door personeel. Ja dat waren we na ruim een uur wachten in 35 graden met klein kind niet op bedacht. En sinds wanneer moeten wij controleren of het personeel haar werk doet...260 euro!!!! zijn we armer voor schade die wij niet gemaakt hebben. En de medewerker maar zeggen de verzekering betaalt toch, geen probleem. Dit is gewoon hun verdienmodel. Verzekering oplichten. Ik heb nog inzage geist in formulieren van vorige huurder zodat ze konden zien dat de schade er reeds zat. Dat was ineens onmogelijk want ze hadden zoveel klanten en zoveel administratie dat was niet bij te houden... Jaja oplichters!

    NOOOOOOOOIIIT MEER!!! OK is zeker NIET oke.

    Drama stelletje naaihonden zijn het. Na 2 weken zit ik nog te wachten op mijn 120 euro borg voor de benzine. En kreeg ik 50 euro aan mijn broek omdat ik 20 min te laat was! Terwijl iedereen achter de balie lag te hangen en te klagen dat ze nog tot 2 uur in de nacht open zouden zijn. DRAMA DRAMA. Daarna tot 2 keer toe een auto gekregen vol met kerstboom verlichting en met een olie lek!

    Sterke punten
    NIETS

    Zwakke punten
    TE VEEL

    Heel heel heel erg ontevreden over OK Rent

    Heel heel heel erg ontevreden over OK Rent: Bij aankomst: We hadden om 11.30 gereserveerd, we zouden vlakbij het vliegveld opgehaald worden op een parkeerterrein om 11.30. Het parkeerterrein was gelukkig erg dichtbij, helaas was OK Rent er niet om 11.30 maar om 12.00. We stonden in de volle zon met onze koffers te wachten (er was geen mogelijkheid om ergens in de schaduw te staan). AutoEurope gebeld maar die konden mij niet verder helpen (zie stukje over AutoEurope). Gelukkig kwamen ze om 12.00 alsnog aan. Als ze niet waren gekomen had ik geen idee gehad wat ik moest doen. Het shuttlebusje van OK Rent bracht ons naar het kantoor van OK Rent, wat zo'n 850 meter verderop zit. (je kan niet lopen want er is alleen een snelweg waar je niet naast kan lopen). Bij OK Rent zelf gaven ze aan dat mijn creditcard belast zou worden met 1450 omdat ik geen verzekering had afgesloten. Ik heb toen aangegeven dat ik zeker wel verzekerd ben. Ik had expres via AutoEurope de Schadeverzekering (CDW) en Diefstalverzekering (TP) met een Blijvend Eigen Risico van 0 genomen + er stond expliciet op mijn bevestiging dat er 150 geblokkeerd zou worden op mijn creditcard. (hier 3x zoveel voor betaald, maar we wilden geen risico lopen) Toen hebben ze "verder gekeken" en toen zagen ze het opeens wel staan. We mochten toen kiezen uit een auto en we kozen voor een Volkswagen Polo. We gaven aan dat we bij vertrek erg vroeg vertrokken, om 6.30 ging onze vlucht al dus of er dan wel iemand aanwezig is of dat we de sleutel konden achterlaten. Dit was allemaal erg moeilijk, de sleutel achterlaten kon absoluut niet (terwijl dit bij de meeste autoverhuurbedrijven nooit een probleem is). Ze konden wel eerder aanwezig zijn maar dit zou ons dan 50 extra kosten. We moesten dit dan nog wel even telefonisch doorgeven minimaal de dag van tevoren. Zo gezegd zo gedaan, twee dagen van tevoren hebben wij doorgegeven dat we graag gebruik wilden maken van de mogelijkheid dat zij eerder aanwezig zijn zodat we de auto konden inleveren. Ik gaf aan dat ik graag om 4.00 de auto wilde inleveren maar de dame aan de telefoon vond dat veel te vroeg als mijn vlucht 6.30 vertrok. Ik gaf aan dat mijn reisleider had aangegeven dat we 2 uur van tevoren aanwezig moesten zijn op het vliegveld maar dat vond zij onzin. Uiteindelijk beide ingeschikt en afgesproken dat ze er 4.30 zouden zijn. Ik moest me van de dame aan de telefoon vooral geen zorgen maken want ik zou 10 minuten later op het vliegveld zijn. Dag van vertrek. De dag van vertrek waren wij netjes om 4.25 aanwezig bij de vestiging van OK Rent. We begrepen dat we een beetje vroeg waren en hebben toen gewacht tot 5.00. Helaas was toen nog niemand aanwezig van OK Rent. Telefonisch waren ze nergens te bereiken, enkel via de pechhulp maar die gaf aan dat ze me niet kon helpen en dat ze een notitie zou maken van mijn belletje en dat ik anders maar de politie moest bellen. Daar stonden we dan, in het pikkendonker met een heel groot probleem, we waren behoorlijk gestrest, aangezien onze vlucht bijna vertrok en wij geen vervoer naar het vliegveld hadden. Het nabij gelegen hotel ziin wij toen om hulp gaan vragen, wij hebben toen gevraagd of zij de sleutel van de auto wellicht wilden aannemen zodat wij een taxi konden nemen naar het vliegveld. Zij gaven aan dat zij dit risico niet op zich wilden nemen (wat ik ook begrijpelijk vind). Wel boden ze aan om ons gratis naar het vliegveld te brengen met hun shuttlebusje en ze adviseerden ons de sleutel af te geven bij de politie op het vliegveld. Ze gaven aan dat dit niet de eerste keer is dat OK Rent hun klanten midden in de nacht hebben laten staan. We werden om 5.30 afgezet bij de politie op het vliegveld, zij hebben toen de autosleutel aangenomen en zijn later op de ochtend de sleutel gaan brengen naar OK Rent (echt top van deze mannen!!). We waren echt nt op tijd om onze koffers nog in te checken en hebben onze vlucht gered. Toen we aankwamen op het vliegveld in Nederland werd ik gebeld door een dame van OK Rent, ze was geloof ik nogal geschrokken toen de politie bij hun voor de deur stond (waarschijnlijk wel een aardige preek gehad want de politie was not amused). En ze bood haar excuus aan en zij dat ze er zogenaamd niks over wisten dat wij er om 4.30 zouden zijn. Ik zei dat ik haar aan de lijn had of in ieder geval een vrouwelijke collega en toen hoorde ik dat ze best wel schrok, alsof ze inderdaad besefte dat zij degene was die de fout had gemaakt. Er werken daar verder volgens mij alleen mannen. Ik zou mijn borg (blokkade creditcard van 150) binnen twee dagen terug krijgen. Dit heb ik overigens 5 dagen later nog steeds niet terug dus hier ga ik zeker ook werk van maken. Kortom; ABSOLUUT NIET BIJ OK RENT HUREN. Neem alsjeblieft een autohuurbedrijf op het vliegveld zelf.

    Sterke punten
    NIKS

    Zwakke punten
    Zie recensie.

    OK RENT A CAR??? NOT OK!!!!

    Er zijn in Nederland zeer positieve ervaringen met de betrokkenheid van mensen met een verstandelijke beperking als ober in de horeca. Worden er bij OK Rent a Car wellicht geestelijk gehandicapten ingezet op management-niveau? We hebben onze angstige vermoedens. Onze ervaring met dit bedrijf was werkelijk rampzalig. De narigheid begon toen we bij Ibiza AirPort erg kort na elkaar twee busjes van OK Rent a Car zagen wegrijden. Daarna duurde het een half uur voordat we werden opgehaald van de bloed hete parkeerplaats. Bestemming: de krankzinnige chaos die OK Rent a Car heet. Het kantoor heeft twee ingangen, waarvan alleen de kleinste is voorzien van een wachtrij ticket automaat. Veel klanten sluiten zich dus - zonder ticket - achteraan in de wachtrij. En kunnen, als ze denken dat als het hun beurt is, terug naar het einde van de wachtrij. Er is geen werkend beeldscherm waarop wordt aangegeven hoe lang de wachtrij is, laat staan wie er aan de beurt is. Dit probleem was een week later, toen we de auto retourneerden, nog steeds niet opgelost. Zoals geen enkel probleem opgelost wordt bij dit bedrijf. Sommige medewerkers roepen af en toe een nummer, anderen niet. Het is een chaos. Mijn advies: negeer deze chaos en maak gebruik van het recht van de meest assertieve - desnoods agressieve - klant. In ons geval was de wachtrij werkelijk enorm. En ook dat was een week later niet anders. Pas na heel lang wachten en vertoon van 'zinvolle agressie' werden we geholpen. Althans, werd ons beloofd dat de auto 'binnen een paar minuten zou worden afgeleverd'. Daarna begon het wachten. Lang wachten. Heel heel heel lang wachten. Ons gezelschap van zeven personen verbleef ruim anderhalf uur bij Ok Rent A Car. Als alle zes de medewerkers bezig zouden geweest met het bedienen van klanten, dan zou de wachtrij acceptabel zijn geweest. Er was werkelijk geen moment dat er niet twee, maar vaak ook drie medewerkers met elkaar in gesprek waren. Hoogst irritant. Het was duidelijk dat we niet de enigen waren die lang moesten wachten. Het kantoor zat werkelijk vol met wachtende mensen. Sommigen op stoelen, maar de meesten van hen zittend op de grond. Er was geen mogelijkheid om iets te drinken te kopen , omdat de aanwezige automaat met water en frisdrank dienst kapot was. Betaling met pinpas of creditcard was door een storing onmogelijk en het personeel was niet in staat of niet bereid om geld te wisselen. Cash geld dat wel in de automaat werd gestopt, werd door de automaten dankbaar opgeslokt. En ook dit probleem werd niet door medewerkers of medewerkers erkend, laat staan opgelost. Toen onze irritatie tot een maximum was opgelopen, werd ons verteld dat de auto niet direct beschikbaar was "omdat hij nog gereinigd moest worden". We waren dan ook zeer verbaasd toen de auto eindelijk arriveerde. Onze Peugeot zag eruit alsof deze zojuist Parijs-Dakar had volbracht op een route met door IS verrijkte bermbommen. Van binnen en van buiten vies, van buiten zwaar beschadigd en van binnen ruikend naar een coffeeshop uit de donkerste delen van Amsterdam. Dit waren onze ervaringen bij het afhalen van de auto. De ervaringen bij het afleveren van de auto waren vergelijkbaar. Allereerst was ons nooit verteld dat autos op een andere locatie moesten worden afgeleverd dan ze waren opgehaald. Dit keer maakten we direct gebruik van de wachtrij kaartautomaat. Omdat ik niet bereid was om nog n minuut van mijn tijd te laten verzieken door dit slechte bedrijf, negeerde ik de wachtrij en sprak ik n van de medewerkers aan. Toen pas werd me verteld van de andere locatie. Ik denk dat een kleine volkerenmoord werd voorkomen, omdat ik weigerde om opnieuw slachtoffer te worden van de chaos. En dus konden we opnieuw de koffers inladen en uiteindelijk de auto afleveren. Kenmerkend voor OK Rent a Car is dat er ook op de tweede locatie van alles mis was. Het toilet was niet toegankelijk en medewerkers waren onduidelijk in hun communicatie. Het enige positieve is dat de chauffeur die ons uiteindelijk op het vliegveld afleverde, zeer vriendelijk was. CONCLUSIE EN WAARSCHUWING NAAR TOEKOMSTIGE POTENTIELE KLANTEN OK Rent a Car is uw geld niet waard. GEEN auto huren hier. NIET! NOOIT!! Dom, dom, dom. Want inmiddels hebben we de recensies op Google over dit ongelofelijk slechte bedrijf gelezen. Een bedrijf dat zo consequent haar klanten teleurstelt en frustreert en blijkbaar niet in staat is om de kwaliteit van dienstverlening te verbeteren, is de klant niet waard. OK Rent a Car wordt ofwel gerund door mensen met een morele beperking. Of met een verstandelijke. CONCLUSIE EN WAARSCHUWING NAAR BEMIDDELAARS ZOALS RENTALCARS.COM Als u OK Rent a Car presenteert als een bedrijf met tevreden klanten, dan liegt u. Als u bemiddeld voor OK Rent a Car, dan bedriegt u uw klanten. Wie de recenties op Google leest, ontdekt direct dat ervaringen zoals de mijne geen uitzondering zijn maar de regell. Stop met bemiddelen voor dit rotbedrijf!!!

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Chaotisch. Slecht management, want wie naar beoordelingen van dit rotbedrijf zoekt, ziet dat klanten al jarenlang ontevreden zijn. En blijkbaar verandert er niets. Onderbezet. V

    OK Rent - NIET DOEN

    Maart 2018 via AutoEurope bij OK rent een auto gereserveerd en betaald. Augustus 2018 in Malaga en de auto opgehaald. Was ik een uur later aan de balie dan opgegeven in de reservering. Moest ik verplicht een verzekering afsluiten van 300 euro. Huh? Te laat en dan verplicht verzekeren? Wat is dat voor onzin, ik ben via AutoEurope verzekerd. Niets mee te maken, gewoon betalen of je krijgt de auto niet mee. Lekker hoor, via de website 350 euro betaald voor de huurperiode, leek goedkoop, maar er komt gewoon nog een 300 euro bij! Niet doen dus! Kies een betrouwbare verhuurder, dan ben je uiteindelijk goedkoper uit!

    Sterke punten
    Auto was OK

    Zwakke punten
    1) Ver van het vliegveld 2) Aan de balie rekenen ze extra kosten voor het aftanken na retourneren (ook als je volgetankt aflevert) 3) Een uur te laat inleveren is een dag extra betalen 4) Drie uur later ophalen dan opgegeven in de reservering is verplicht verzekering afsluiten (en het risico dat de auto er niet meer is)

    Dit is echt niet ok!

    Een dag van te voren een auto gereserveerd, Aangekomen op het vliegveld van palma en met een shuttle bus naar het verhuurbedrijf gebracht. Tot zo ver alles prima. 35 graden staan daar meer dan 100 mensen te wachten. Nummertje trekken kan je kiezen of je een speedy ticket wilt moet je 20 euro extra betalen de schoften!! Anders 2 uur wachten met 2 kleine kinderen. Wie gaat nu in godsnaam zo een vakantie beginnen.. echt ongelofelijk. Vervolgens heb ik een taxi besteld en de auto laten staan. Heel aardige mensen van de taxibedrijf en eindelijk is onze vakantie begonnen.

    Sterke punten
    Geen sterke punten. Ech idioot!

    Zwakke punten
    Alles maar dan ook echt alles


Bezoek OK Rent A Car

Schrijf je eigen review