Review: Better book somewhere else
Hi Monika
Thanks for your feedback and review. We’re sorry to hear that your experience didn’t meet expectations.
When you book a car, we provide an initial estimate based on the planned duration and distance. After your trip ends, the final invoice is calculated using the actual driving time and kilometres. This may result in a higher or lower amount than the estimate, depending on how the car was used.
We also understand that a clean car is important and we’re sorry to hear that this wasn’t the case for your booking. If you have any questions about your invoice or feel something isn’t correct, you’re always welcome to contact us again to [email protected] with subject [Trustpilot - Complaint].
We hope your next trip with us is a lot better!
Review: Onterechte schadeclaim
Bedankt voor je review, Fabi. Vervelend om te horen dat de communicatie niet heel soepel verloopt. We kijken graag even met je mee. Kun je ons een e-mail sturen naar [email protected] met als onderwerp [Review - Schade], zodat we dit direct met je kunnen oplossen? Bedankt!
Review: 750 boete door ander voertuig
Hi Mitch!
Bedankt voor je bericht en goed dat je ons hiervan op de hoogte stelt. Dat klinkt als een hele vervelende situatie en ook iets wat je niet verwacht als je bij ons een deelauto huurt. Uit je bericht begrijpen we dat je meerdere malen aan ons hebt doorgegeven dat de vaste plek bezet is en dan is het begrijpelijk dat zo'n factuur voor sleepkosten opeens uit de lucht komt vallen.
Helaas kunnen we je gegevens hier niet nakijken en daarom willen we je vragen om contact met ons op te nemen door een mail te sturen naar [email protected] met als onderwerp [Trustpilot - Facturen voor sleepkosten]. We zullen je zaak dan grondig bekijken met ons wagenparkbeheer en de boeteafdeling en kijken of deze terecht is. Maak je geen zorgen; we nemen je aanvraag erg serieus.
Alvast bedankt,
Team MyWheels
Review: Slechte klantenservice
Bedankt voor het delen van je ervaring, Santana. We begrijpen dat het een stressvolle situatie is geweest en willen hiervoor dan ook graag onze excuses aanbieden.
Bij problemen zoals een laadpaal die niet werkt, streven we ernaar om je zo goed mogelijk te ondersteunen. We vinden het daarom ook extra vervelend om te horen dat je een aantal keer bent doorgestuurd naar andere partijen. Dit is uiteraard niet de service die we willen bieden.
Als je wilt, kun je ons hierover mpg een e-mail sturen via [email protected] met als onderwerp [Autoverhuur - Laadproblemen]. Dan kijken we voor je na wat hier precies is fout gegaan en zoeken we samen naar een passende oplossing
Review: Oplichters
Dit is geen auto-reply, dat is dan weer het goede nieuws. Vervelend dat het voor je voelt alsof we oplichters zijn. We zouden graag persoonlijk met je meekijken naar het probleem dat je hebt, maar kunnen je niet bereiken via deze site. Zou je een mail kunnen sturen naar [email protected] met als onderwerp [Autoverhuur - Hulp bij probleem] zodat we persoonlijk met je kunnen meekijken? Alvast bedankt!