CarDelMar is een overkoepelende organisatie die samenwerkt met verschillende autoverhuurbedrijven, waardoor zij jou gegarandeerd de scherpste prijzen kan geven. Het bedrijf richt zich op reizigers die een auto willen boeken vanaf een vliegveld om zo het land van bestemming te kunnen ontdekken.

CarDelMar Autohuren

Zij zitten dan ook over de hele wereld. Niet enkel Europa is vertegenwoordigd, maar ook Australia, Azië, de USA en Zuid-Afrika. Waar je dus ook heen gaat, je bent altijd verzekerd van een auto bij CarDelMar.

CarDelMar Mogelijkheden

Bij CarDelMar heb je een enorme keuze tussen verschillende auto’s doordat het bedrijf samenwerkt met andere verhuurders. Dit houdt in dat je dus ook meer keuze hebt met betrekking tot verschillende opties. Zo kan je kiezen tussen een automaat of handgeschakeld, benzine of diesel, tweezits of vierzits en ga zo maar door. Uiteraard heb je ook de mogelijkheid om een kinderzitje of een gps te bestellen. Daarnaast biedt CarDelMar All-Risk verzekeringen zonder eigen risico. Dat doen zij omdat 80% van de ongelukken eindigen met carrosserieschade. Mocht je echter toch liever een eigen risico inzetten, dan is dat uiteraard geen probleem.

CarDelMar Kosten

CarDelMar wilt jou vakantie zo geweldig mogelijk maken. Of je nu gaat voor de Kia Picanto of de Jaguar XF, je hebt altijd de mogelijkheid om tot 24 uur van te voren de boeking te annuleren. Daarnaast krijg je geen creditcardkosten en kan je online je boeking vastleggen.


CarDelMar Reviews

  • Helaas, een auto gehuurd via Cardelmar in Playa del Ingles met volledige verzekering in maart 2019, dit jaar dus. De verhuurmaatschappij (Orlando) hield wel even €600 in voor als er schade zou zijn, maar als er problemen waren dan kon ik dit bedrag terug krijgen van Cardelmar. Ja dit heeft Cardelmar mij telefonisch toegezegd, via email en zelfs gezegd dat ze het bedrag overgemaakt hebben naar me maar dit is nooit gebeurd, ik ben de €600 kwijt!!! Nooit huren bij deze bedriegers, je krijgt allerlei beloftes en ondanks engelengeduld heb ik een auto voor 2,5 dag gehuurd voor het leuke bedrag van €650.

    Sterke punten
    Liegen

    Zwakke punten
    Liegen

    Door Susan Peak op 28 juni 2019 Reageer
  • Bij cardelmar een auto gehuurd op Ibiza via internet. Kwam via deze site bij clickrent " terecht.
    Volle tank gekregen bij ophalen en volle tank afgegeven bij aflevering.
    Hebben ze 31 euro ingehouden van de 90 euro borg van benzine omdat ik zogenaamd vol-leeg contract had afgesloten via internet. De man die de auto controleerde zei overtuigend dat ik het hele bedrag van mn borg terug zou krijgen.
    Ik zie dit als bedrog. Vol = vol.
    Huur GEEN auto bij deze clickrent!!!

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Afzetten van klanten .

    Door Broertjes op 13 mei 2019 Reageer
  • Heb ik via Caldelmar een ford fiesta gehuurd bij Goldcar op grand canaria airport.
    Krijg ik daar een totale ander auto een dacia niet echt de zelfde klasse auto maar ja dat was niet echt een probleem.
    Wel dat ik na een dag terug moest komen wegens een foutmelding in het motor manegement.Verholping door lucht in de banden te doen nee dus!
    Maar gewoon weer rijden met de melding na kilometers gereden te hebben aan het einde van de vakantie auto inleveren bij het vliegveld. Geen eindcontrole gehad dus sleutels in de bus gedaan.
    Vliegen naar huis en thuis aangekomen geduld hebben voor het borg geld terug te krijgen.
    Dit heeft wel vaker wat langer geduurt maar u duurde dit wel erg lang.
    Na wat uitzoek werk bleek Goldcar 200 euro achter over gedrukt te hebben voor schade aan de auto.
    Zonder notificatie eraf gehaald.
    Na wat gebel en mail verkeer met Goldcar krijg ik foto,s op gestuurd van schade aan de auto, wat er niet was toen ik hem daar neergezet had op het vliegveld.
    Deze schade kan uren of dagen later zijn toegebracht want er was bij mij geen schade en geen eindcontrole.
    Caldemar in geseind wat er gebeurd is maar ook deze organisatie laat dan ineens niets meer horen laat staan dat zei de twee honderd euro terug storten .
    Je krijgt alleen te horen het in in behandeling.

    Wijze les voor me Caldermar en Goldcar zorgen dat je als huurder totaal geen vertrouwen meer heb in de zogenaamde goede bedrijven.
    In de tussen tijd wel reclame blijven sturen maar geen oplossing geven.
    NOOITMEER huren via Caldelmar.

    En natuurlijk kon ik nog een keer op dat mooie eiland en zal ik aan de balie van Goldcar mijn mening geven over hoe hun de boel oplichten.

    Sterke punten
    goedsite met veel keuze

    Zwakke punten
    het contact krijgen met kalchten afdeling en afhandeling

    Door willigen op 5 november 2018 Reageer

  • Via cardelmar een auto gehuurd bij de co in Argentinië
    Onze flight was delayed en zo kwamen wij een dag later aan in Buenos Aires
    Op de voucher van cardelmar stond een telefoonnummer waarmee Cactus 7/7 24/24 kon bereikt worden
    Vanuit Londen onmiddellijk gebeld van zodra delay bekend was, geen antwoord, nog 8 x geprobeerd, geen antwoord, sms gezonden en email naar cardelmar met verzoek cactus te contacteren (wat zij nooit gedaan heeft). Bij aankomst dag later op vliegveld BA 4.30h gewacht op bestelde auto. Deze was intussen verhuurd en wij kregen een oude vervangwagen totaal beschadigd aan de buitenkant (krassen...) Cactus verontschuldigde zich cardelmar heeft een verkeerd telefoonnummer opgegeven. Dus zij waren niet op de hoogte.
    Nu komt de verachtelijke, arrogante service van Cardelmar. Op mijn ettelijke emails kreeg ik totaal geen antwoord. De Ceo gecontacteerd, plots beweging in de zaak, maar na een summier onderzoek, antwoord cardelmar op mijn vraag naar schadevergoeding (telefoons Londen nr BA, 4.30h wachten, oude wagen...) tgv. een bijzonder ernstige fout van cardelmar nl. verkeerd telefoonnummer opgegeven met als gevolg al onze problemen, wij geven geen schadevergoeding - zonder motivatie, zonder argumentatie - toppunt van botheid, arrogantie, machtsuitoefening. Al de bewijsmiddelen die ik overgemaakt had, al de emails, de verontschuldiging van Cactus, allemaal geen reden voor Cardelmar om ook maar enige uitleg te geven, zich zelfs maar te verontschuldigen. Alleen : We do not.
    Verwerpelijk. Totale minachting van hun klant.
    Misschien betaal je iets meer bij een andere autoverhuurder maar je wint op alle vlak door Cardelmar te vermijden. Die firma minacht haar huurders met een ongelooflijke dedain.

    Sterke punten
    ???????

    Zwakke punten
    zie review

    Door johan op 14 november 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Bij aankomst zeer slechte onvriendelijke service. Ik kreeg de auto enkel mee als ik €100 betaalde om eigen risico af te kopen én nog eens €80 aan Admin kosten én fee én voor n volle tank. Ik zou geld terug krijgen voor de benzine die ik niet gebruikt had maar daar wisten ze bij inleveren auto niks van.
    In totaal 200€ betaald voor 4 dagen!
    Overigens direct foto's van de auto gemaakt bij aankomst, zat vol kleine schade.
    Mails gestuurd naar klantenservice, 2x, nul komma nul reactie.
    Zuur dit in je korte last minute vakantie met mn dochter.

    Zwakke punten
    Geen klantenservice
    Onbetrouwbaar
    Niet doen!!

    Door A. M. Koenders op 10 november 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Omdat mijn vriendin en ik echt veel wilde gaan reizen wilden we een auto huren. Na wat onderzoek op internet kwamen we uit bij CarDelMar. We hebben gesproken met een medewerker die meteen eerlijk vertelde dat er een toelage wordt gevraagd zodra je de grens over gaat. We hebben samen met haar gekeken naar welke landen wij wilde bezoeken en toen hebben we een offerte gekregen. Uiteindelijk hebben we een auto kunnen lenen van mijn schoonouders, maar CarDelMar heeft zeer zeker goede service geboden. Wij hebben dan ook niet te klagen!

    Sterke punten
    Goed en vriendelijke te woord gestaan

    Zwakke punten
    Niets, want uiteindelijk hebben we de auto niet gehuurd

    Door Karin op 27 juli 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Op internet veel reviews gelezen over cardelmar en hier uiteindelijk toch voor gekozen. De prijs was prima en op het vliegveld in italie stond onze auto klaar zoals afgesproken. Communicatie ging goed in het engels. Geen extra verzekeringen afgesloten en verder ook geen brokke gehad

    Sterke punten
    makkelijk en overzichtelijk. Duidelijke communicatie

    Door Mike op 25 juli 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wij hebben in Spanje een klein busje gehuurd met vrienden. Op de eerste dag hadden we natuurlijk gelijk een motor die uitviel. Gelukkig konden we gewoon de bus inruilen voor een nieuwe. Ze kwamen naar ons toe, met de extra bus al bij zich. Ik denk niet dat er veel bedrijven zijn die zo goed voor hun klanten zorgen.

    Sterke punten
    Goede service

    Zwakke punten
    Motor viel uit, maar gelukkig wel snel opgelost

    Door Olivier op 22 juli 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • JAAAA! Car del mar doet mij echt denken aan vakantie! Lekker naar Spanjuuuuh!

    Door Kaatje op 16 juli 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek CarDelMar

Schrijf je eigen review over CarDelMar