Avis is het autoverhuurbedrijf wat niet bekend wilt staan als de nummer 1, maar de nummer 2. Als nummer 2 probeert een bedrijf namelijk altijd beter te zijn dan de wereldleider. Met andere woorden; je krijgt meer een betere service dan je ooit bij de nummer 1 zal krijgen. De slogan van Avis is dan ook ‘We try harder!’

Avis Autohuren

Inmiddels heeft Avis ruim 50 jaar ervaring en is 26 locaties rijker in Nederland alleen. Het bedrijf is op alle luchthavens terug te vinden evenals in de grootste steden. Klantencontact staat op de eerste plek bij deze verhuurder, maar het richt zich ook graag op de economie en het milieu. Avis werkt er actief aan om de uitstoot te verminderen door groene auto’s te verhuren. Daarnaast sponsort het ook nog eens verschillende projecten zoals het planten van bossen en het onderzoeken naar herbruikbare energie.

Avis Kosten

Avis heeft een uitgebreide vloot, met voertuigen voor iedere wens. Uiteraard zijn al deze voertuigen uit te breiden met verschillende opties. Wanneer je bij Avis een auto huurt doe je dus niet alleen het milieu een plezier, maar ook jezelf en je portemonnee. Avis probeert het immers net iets harder!


Artikelen over Avis

Auto Huren Den Haag

Den Haag is een prachtige stad, die bol staat van kunst en cultuur. Zelfs toeristentrekpleister Amsterdam komt niet in de buurt van het aantal bezienswaardigheden per vierkante meter dat de hofstad jou te bieden heeft. Den Haag is daarom ook een prachtige locatie om een paar dagen in door te brengen [...]

De goedkope huurauto

Als je op vakantie bent wil je jou geld natuurlijk veel liever aan andere dingen uitgeven dan aan dure taxiritjes en openbaar vervoer. Bovendien is het altijd erg vervelend om afhankelijk te zijn. De gemakken van een huurauto zullen dan ook voor veel mensen doorslaggevend zijn, mits de prijs natuurl [...]

Avis Reviews

  • Nooit meer een auto huren bij AVIS in de Jan Thiel baai!!
    Ten eerste waren ze overboekt.
    Dus meerdere mensen hadden geen auto op die dag.
    Na heel veel zeuren kreeg ik een auto mee, veel later dan gepland en niet schoongemaakt niets! Uiteraard ook geen excuses.
    Ten tweede ben ik nog nooit zo onbeschoft geholpen. Wat een vervelende vrouw werkte daar (bij terugbrengen een collega die wel vriendelijk was). De auto was vies, oud en zat onder de deuken. Ze noteerde op het formulier nog niet eens de helft van alle schade!!
    Thuis gekomen een klacht gestuurd. Geen reactie. Na 3 weken wederom maar eens gemaild en toen kreeg ik een reactie: ik was zelf onbeschoft geweest ....
    Wederom om uitleg gevraagd en of ze met camerabeelden konden komen (ik had namelijk met mijn rug naar de dame toegezeten .... nou voor degene die wel eens in het mega kleine kantoortje geweest is .... dat kan helemaal niet! Er staat een rijtje stoelen tegen een muur aan met het gezicht naar het bureau en een meter daarvoor staat het bureau.
    Maar je raad het al ... na 4 weken daar ook nog steeds geen reactie op.
    Ik zou iedereen aanraden ergens anders te huren en nooit bij Jan Thiel op Curacao.
    Nog nooit zo onbeschoft geholpen, zulke slechte service en zo’n oude auto onder de deuken en krassen!

    Sterke punten
    -

    Zwakke punten
    Onbeschoft geholpen
    Oude auto vol deuken en krassen
    Slechte service
    Geen reacties op klachten

    Door M op 21 maart 2020 Reageer
  • Tijdens ons verblijf op de Jan Thiel baai in curacao wilden we 3 dagen een auto huren. Afgesproken was dat wij om 11.00 uur de auto konden ophalen. Om 11.00 uur geen auto. Na haast een uur wachten kwam de auto aangereden. Geen excuus daarvoor ontvangen. Onze halve vakantiedag was haast voorbij. 3 dagen later komen wij om 12.15 uur bij Avis aan (stonden in de file) medewerkster zat achter haar bureau, maar had lunchpauze en deed niet open. Na 13.00 uur terug naar Avis en daar kregen we te horen dat we te laat waren !! Na veel gezeur kon de auto ingeleverd worden. De auto was trouwens niet een van de nieuwste. Na deze ervaring nooit meer Avis!

    Zwakke punten
    Personeel niet klant vriendelijk

    Door C. Touwslager op 8 december 2019 Reageer
  • Vaak ga ik met het vliegtuig voor mijn werk. Wanneer een avis zit op het vliegveld waar ik naar toe moet, ga ik eigenlijk altijd voor dit bedrijf. Ze hebben een prima wagenpark en de medewerkers zijn eigenlijk altijd heel erg behulpzaam.

    Door Jasper van oort op 11 oktober 2019 Reageer
  • Ik gebruik Avis eigenlijk regelmatig omdat hij hier in de buurt zit. Altijd goede ervaringen gehad. Ze hebben af en toe een leuke aanbieding, maar het belangrijkste vind ik dat je gewoon krijgt wat je besteld, zonder gezeur.

    Door Peter Huygens op 11 oktober 2019 Reageer
  • Als je bij AVIS de auto anderhalf uur te laat inlevert, dan moet je een boete van € 55 betalen.
    Dit overkwam mij op Corsica. Dergelijke gang van zaken heb ik bij EuropCar nog nooit meegemaakt.
    Het vertrek van het vliegtuig was gepland om 14.15 uur. De auto leverde ik om 11.30 uur in en volgens hen had dit 10.00 uur moeten zijn. Boete: € 55!

    Door F.Douven op 11 juni 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek Avis

Schrijf je eigen review